Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

MAPA: Podívejte se, kde brzy vyrostou městské obchvaty

Stát nezvládá utrácet peníze z evropských fondů na stavbu nových dálnic. Snaží se je tak alespoň přesměrovat na stavbu obchvatů. Díky tomu se v příštích letech od dopravy uleví obyvatelům mnoha měst. Projíždějícím řidičům se zase cesta zrychlí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D41a77v64i35d 46K67o76r43d77a 1138315818335

A Břeclav opět ostrouhá, kolik lidí bude muset v Břeclavi ještě zemřít pod koly aut aby se i v tomto městě něco pohnulo? Nebo se čeká na veliký kolaps a ucpané město aby si politici ti místní i celostátní uvědomili, že se jedná o veliký problém?

+1/0
12.8.2015 14:08

J70i70ř79í 21Ř70e75h48o68ř 9238138436638

no a kolik si musí stát půjčit na spoluúčast? Bylo nebylo, jeden ministr dopravy se rozhodl, že přitlačí stavaře aby se ušetřilo. A stavaři, kde se vzalo tu se vzalo, řekli že ušetří 6 miliard. Ale šest miliard, milé děti, to jsou prachy kvůli kterým se střílí. A proto mohl být milý ministr rád, když ho jednou ranou sestřelili jen z křesla.

0/0
12.8.2015 12:15

O27n30d31ř83e22j 95Š83r58u92b31a30ř 1655941285376

no treba pohorelice maji supr obchvat, jenze je po dalnici, takze placenej (pritom dost dlouhou dobu ta cast, ktera slouzila jako obchvat placena nebyla). Podobne Brno, D1 slouzila jako neplaceny obchvat, ale pak nekoho chytreho napadlo, ze i na tuhle cast je potreba znamka.

+1/0
10.8.2015 11:21

K72a67r92e75l 33B21l89á46h60a 7922431790127

Tak tak, přesně jak jste napsal. Takže všichni co nemají známku tak musí středem města a to je pak perfektně zacpané.

+1/0
10.8.2015 14:00

K50a48r27e73l 31L71a28n47a 55I59n64g17. 9476331392

Brzy, tak jo. Chybí jen zmínka o tom, v kterém století... Já měl léta schované mapky a články o metru D do Písnice, které mělo vozit lidi už v roce 1994 !

0/0
8.8.2015 11:24

P48e49t24r 26N51o47v75á11k 8295379190

1) utratit prachy za kazdou cenu ...

2) kdo eu prachy za kazdou cenu neutrati je ... 

     

zajimava logika ... ;-€

 

zvlastni ze neslysim  "podarilo se te a te zemi neutratit 100 miliard, jsou borci!" ... 8-o

+1/0
4.8.2015 19:55

P36ř82e69m89e78k 26P80a18v54k13a 8568432338981

Čím víc obchvatů a dalších silnic (a že jsou místy i tři vedle sebe!), tím víc silnic na opravy, leč peněz bude tak nějak stejně, takže ... se můžeme těšit na stále horší stav "neprioritních" silnic.

+4/0
4.8.2015 15:19

O89n26d17ř38e68j 85N87o60v96á21k 9787274379649

V těch Českých Budějovicích nebude žádný obchvat.

Místní radní totiž ponechali v platnosti původní dálnici naplánovanou ještě komunisty, takže vznikne další paskvil, kdy dálnice rozsekne město napůl.

Plzeňští radní byli násobně chytřejší a nechali vést dálnici dál od města - jistě, korupčníci si přišli na své, neboť se musel postavit úplně zbytečný tunel skrz kopec - ale město může dýchat a postupně se k dálnici budovat půrmyslové zony.

Budějce nikoliv. Ty zřejmě obdivně vzhlížejí k Praze a její magistrále vedoucí skrz město ...

+3/−1
4.8.2015 14:42

P73ř47e96m46e21k 30P90a63v84k68a 8858902658241

Když jsme u toho - Znojmo to samé. Asi někdo měl výhodně nakoupeny pozemky, "obchvat" doslova za posledníma barákama Znojma mezi Znojmem a Příměticemi (které už se za ty roky prakticky spojily se Znojmem).

0/0
4.8.2015 15:16

I84v44a 92M80o91r52k56e58s92o90v67á 6339627757847

A co takhle dokončit dálnici z Prahy na Moravu přes Hradec a Mohlenici??? Ulevilo by se D1 a vrchem je to do Ostravy rychlejší, než jet přes celou republiku.

+8/0
4.8.2015 13:42

L58u21k61á87š 25C43h16l16á19d31e12k 7173369419483

a to je jako  vše ? kde jsou obchvaty Pardubic ?

+1/0
1.8.2015 20:47

J51a77n 29V72o74j62t28í97š34e84k 6172251545156

Ty jsou zbytečný Moravskejma Budějovicema přece projelo celejch 6 tisíc aut!

0/0
5.8.2015 22:37

O78n87d66ř25e78j 36P57a34r12ý50z80e77k 1384825584898

A co přeložka I/9 Nový Bor-Česká Lípa? Nebo úprava stávající silnice přes Pihel?

0/0
30.7.2015 21:56

P44e30t27r 54S49a89c14h 9899112328408

A co Praha a dokončení jejího vnějšího okruhu ?!?

+2/0
30.7.2015 13:56

A23d37a13m 17W28e61i10s40s 2433447919561

...Nová Paka...kéž už bych přes tu  stoku nikdy nemusel jet...

+1/−3
27.7.2015 17:13

J15a90n 27H74e77n90d95r33y44c48h 9437501860969

tak jezdi jinudy, nikdo na Pace o Tebe nestojí

+1/−1
29.7.2015 21:44

D98a65v87i83d 76H24o56l94m43a95n 5974420627

Je zřejmé, že jste tam nikdy nezastavil a nepopošel se podívat trochu dál od průtahu. Pravda je, že o Vám podobné pražské nafoukance a burany s lyžema na střeše věru v Pace nestojíme. :-/

Pačák

+1/0
5.8.2015 5:55

D26a38v52i25d 54R51y72c22h63e32t24s35k97ý 9146971950730

Slibované termíny mají závaznost předvolebních slibů ČSSD...:-/

+6/0
27.7.2015 11:26

F92a62b30i30o 61S43g51a58t67t77o10n19i 9561300767450

Hehe, to jsou anoistické plky - skoro všechno je naplánováno už alespoň 10 let, přičemž se nekoplo do země. Anebo se něco rozvrtá a nepokračuje - Znojmo (skvělá inline dráha, silnice odnikud nikam), Česká Lípa ( pouze 1. část obchvatu, konec v nedohlednu), Mělník (dokončení obchvatu v nedohlednu, teď tam uvnitř města opravují pár stovek metrů průtahu). Ony budou nějaké volby ??? Rv

+1/0
27.7.2015 9:57

J38i79ř93í 90E33r88b97e23n 1843454436737

Za rok a čtvrt budou krajské a 1/3 senátních...

0/0
27.7.2015 11:44

J58a78n 19S57l98a68b13ý 9457229414648

Jo, bylo plánované a nestavělo se. Např. obchvat Znojma váznul na obstrukcích jedné m...y, která neprodala kousek své zahrady a založila Spolek proti obchvatu, spousta odvolání atd. Jinak by ten obchvat už dávno byl. Takto jezdí ;-O;-OZnojmem kamiony, náklaďáky a smrdí to lidem pod nos a ohrožuje bezpečnost obyvatel;-€RvRv!!!!

0/0
4.8.2015 12:40

O93n11d65ř86e72j 72N12o16v11á47k 9887684339149

A vy byste chtěl mít obchvat hned za domem / přes svoji zahradu ?

0/0
4.8.2015 15:00

Š14t50e14f63a16n 45F25r10i77č10a 7882678523196

Územní plánování je strnulé. Např. R43 a R52. Právě to, že se územní plánovači dogmaticky drží mrtvého konceptu Hitlerovy dálnice, způsobuje odpor většiny obcí na trase. Během 72 let došlo k tak zásadním změnám v území, že v původní trase je R43 nerealizovatelná. A pokud by přece jen měla být realizována, tak způsobí obrovské následné škody. Ať už hmotné, nebo na zdraví obyvatel. Například každý soudný odborník i laik vidí, že je nesmysl prosazovat trasy skrz chráněná území, neodhlučněné obchvaty malých obcí a jedním dechem zároveň prosazovat průtahy skrz velká města. Za tím nestojí nic jiného, než lobing zájmových skupin, takové trasy nutně musí narážet na odpor dotčených obecních samospráv. Zřejmě bude muset přijít zcela nová generace perspektivně uvažujících politiků, aby se věci pohnuly dál.

+1/0
27.7.2015 8:29

S86v26a40t33o95p25l10u88k 66S11i35l50n81ý 4392416359688

Vy jste ho taky nenapsal, proč bych ho měl psát já.

0/0
27.7.2015 8:18

L19u85k53á94š 28K97m80e15n95t 5489937334650

R7 z Prahy na Slaný je stále v režimu tankodromu ... pokud neví kam s penězi, můžou se zde realizovat. Pozemky netřeba vykupovat, můžou začít hned. 

Ono obecně není přeci třeba se všude hnát hned do dálnic. Je tu obrovská řada obcí, kde silnice první třídy jde skrz obec a s ní i veškerá doprava.

Stejně tak u řada silnic první třídy by stačilo v nějakém pravidelném odstupu rozšíření od jeden pruh, aby se odstranily kolony. 

Jako bylo by ideální nejprve mít kvalitní sít silnic první třídy, které nevedou všechny centry obcí a pak nad tím budovat síť dálnic. A také by nebylo na škodu konečně přejít od systému mýtných bran na satelitní variantu, aby se kamiony mohly zpoplatnit i na silnicích první třídy a nelikvidovaly silnice v obcích, neobtěžovaly tam hlukem, nebo nestavěly na železničních přejezdech na kolejích, když se snaží vyhnout mýtnému.

+2/−1
26.7.2015 21:32

R96a15d30o91s29l83a16v 65K72l18a13u24d83a 5124388654622

Zajímavé je, že za posledních 10 let kompletně vyměnili všechny mosty. Fakt si nejsem jidtej jestli byly v tak dezolátním stavu.

+5/0
26.7.2015 22:32

L85u67c51i41e 78N81o98v24o68t27n59á 4276980755160

Máte pravdu. R7 do Slaného je naprosto neuvěřitelná:-/

To se snad nikde v Evropě nevidí...

+2/−1
26.7.2015 23:02

J65a11n 14S29l29a88b20ý 9577289134468

Zkuste projet silnicí Znojmo - Brno

0/0
4.8.2015 12:43

O76n49d79ř44e95j 51N48o43v62á35k 9807334279329

už je z větší části opravená ..

0/0
4.8.2015 14:43

J30a77n 59S65l56a47b72ý 9417969574818

Ondřeji Nováku, víte prd. jel jsem včera do Brna a zpět. RvRv

0/0
4.8.2015 15:18

J97a18n 45S72o74u20k33u38p 1424144586445

Valmez? O jakém ´brzy´ mluvíme? ;-D;-D8-o

0/0
26.7.2015 20:34

R34a31d18o78s65l23a79v 84K76l85a96u97d21a 5594908714642

V osmdesátých letech se říkalo: " Výhledově po roce 2000". Teď nám letopočet takové krásné spojení neumožňuje, takže se musíme spokojit s tím fádním "brzy".

+1/0
26.7.2015 22:34

D72a45v52i31d 61Z97a42j12d70á86k 8255572940841

A pak se to jen pospojuje a budeme mit i ty dalnice.

0/0
26.7.2015 18:43

P28e71t43r 35J44a48r67o16š 2274261725147

Koukam ze Kurim stale nic, takze dal cist nemusim.

+3/0
26.7.2015 18:13

J22a21n 47H60l25e29d60í72k 8688689168226

rozestavěná R-43  neroste,  alébrž  čeká   "úspěšně"   na pokračování 72 roků,  zato  úředníkům rostou mzdy a laloky

+9/0
26.7.2015 16:52

T71o33m74a75s 94A36u64g37u80s11t78y36n 6777346561330

Kdyby stát a kraje více podporovali hromadnou dopravu, nebyla by spousta obchvatů potřeba. Pokud by se k tomu přidalo satelitní mýtné a kamiony by neobjížděli dálnice, tak je v podstatě po problému.

Stát akorát ruší železniční tratě, nakládací místa pro nákladní vlaky, tak se vše přesouvá na silnice... Že by byla v posledních letech postavena nějaká železniční trať jsem kromě ostravského letiště nikde neviděl.

+4/−4
26.7.2015 15:46

V95l66a27d35i58m57í85r 31F64i19b70i95g95e32r 5254581651304

Hlavní tratě jsou plné, nejde tam vozit o moc více zboží, musely by se přidat další koleje, popřípadě jezdit v noci to se dnes moc nejezdí.

+1/−5
26.7.2015 17:05

M63i20c72h91a21l 90H60i45r32k20a 4427206820903

Kapacita na železnici stále je, navíc zrychlením osobní dopravy se zkapacitněla ...

+3/0
26.7.2015 17:12

V71l37a75d12i50m79í63r 24F47i53b21i85g64e68r 5404581841294

Kapacita je ale je na hraně. Pokud jedete mimo jízdní řád což některé nákladní vlaky jezdí můžete si i dost počkat než se uvolní trať.

0/−1
26.7.2015 17:22

L70u57k70á45š 59Š14m55a36h74e22l 2347744872544

Na trati Praha - Ostrava možná. Třeba na tradičním nákladním koridoru Děčín - Ústí - Mělník - Lysá - Kolín je naopak velice volno... oproti období před rokem 1989 tu nákladních vlaků jezdí tak 1/4.

+4/0
26.7.2015 18:04

P36a79v33e68l 55Ř22a18p84e65k 7482726299795

A z toho půlka těch nákladních vlaků vozí auta ... sem a tam :-/

+2/0
26.7.2015 19:14

J34o35s91e14f 73T34r22ö48g35l 8309362766716

Zrychlením dopravy se paradoxně kapacita vyčerpá. Nejvyšší kapacity se dosáhne teoreticky tehy, když se jezdí pomalu, stejnou rychlostí a nezastavuje se. Což je samozřejmě nesmysl.

0/0
27.7.2015 10:05

T56o23m14a50s 88A72u64g66u59s83t45y70n 6127726201840

nejde jen o velké tratě, možná o to víc o malé. Kamarád těží dřevo a po zrušení několika nákladových míst ze strany SŽDC už musí dřevo vozit autama...

0/0
27.7.2015 23:02

K90a31i71k 40J33o30n11a82s 9182609499752

Ceske zeleznicni tahy jsou jedny nejvytizenejsi v Evrope, hlavne na useku mezi Prahou a Olomouci. Na to aby zvladly vetsi vytizeni, musela by se postavit treti zeleznicni trat, tak jako treba udelali v Nemecku mezi Drazdanami a Berlinem. Jenze to je moc drahe, a proti trojkoleji se postavilo ministrerstvo ZP a ruzne ekopartaje okolo Kuzvarta. Na hlavnich trati jezdi vice vlaku nez treba jezdilo v 80tych letech. Ruseni mistnich lokalek je problem, ale ony fakt jsou zbytecne, vedou od nikud nikam, klikati se, jsou daleko od mest, a maji rychlost hlemyzde. Treba mezi Plzni a Karlovymi Vary zadna trat nevede. Trat na sever od Plzne co vedla z Rakovnika se klikatila, byla mimo vsechny mista, jezdilo se tam krokem. Mezi Zlinem a Vsetinem je nedokoncena trat 75 let, a o trati mezi Opavou a Fulnekem z let 1871 ani nemluve. Zeleznice v takovem stylu je fakt dopravou 19teho stoleti.

0/−1
31.7.2015 6:48

J15a10k59u95b 91R83o64u93s 3793250584102

Hlavně pak nezapomeňte ty obchvaty zpoplatnit, ať po nich nikdo nejezdí Rv

+1/−1
26.7.2015 14:00

Š63á23r74k50a 55Č42e70c61h11o63v43á 8988646455475

Nemáš na dálniční známku a na auto ano ? Nebo si jen musíš něčím podepřít sebevědomí a tak sis auto pořídil, ať sousedé čumí ? A stojí ve stodole ;-D

0/−6
27.7.2015 15:51

J36o22z31e42f 38D33u88h60a58c34e48k 7781270173250

poslite mi na facebook spravu, obratom Vam napisem cislo mojho uctu, pomozete mi so splatkou hypoteky, dakujem

+2/0
31.7.2015 12:10

F14r75a71n70t75i19š54e59k 36L74o88s 2860733502666

Stát nestíhá utrácet peníze z EU, proč se tedy v zadlužené zemi nešetří???!!! Proč Zeman pořád mele o tom že se má dávat více peněz na investice. Protože nejsou projekty připraveny tak se peníze jen rozkradou a státní dluh roste!!! Asi jsou ty investiční peníze dodrým zdrojem příjmů pro pár kamarádů!!!

0/0
26.7.2015 13:59

V60l41a55d46i38m81í58r 81F30i76b74i61g26e26r 5174631521534

Protože když se ty prachy neutratí tak tu nebudeme mít ani ty silnice za zlomek ceny. A projekty nejsou připraveny díky p. Bárotovi který to dokázal za necelý rok rozvrtat na 5 let a jeho následovníci taky nebyli moc kvalitní.

+3/0
26.7.2015 17:07

P85e58t67r 36S92o68u37č81e61k 7942666496451

Karlovarský a Západočeský kraj NULA.Rv

+6/0
26.7.2015 13:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.