- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A Břeclav opět ostrouhá, kolik lidí bude muset v Břeclavi ještě zemřít pod koly aut aby se i v tomto městě něco pohnulo? Nebo se čeká na veliký kolaps a ucpané město aby si politici ti místní i celostátní uvědomili, že se jedná o veliký problém?
no a kolik si musí stát půjčit na spoluúčast? Bylo nebylo, jeden ministr dopravy se rozhodl, že přitlačí stavaře aby se ušetřilo. A stavaři, kde se vzalo tu se vzalo, řekli že ušetří 6 miliard. Ale šest miliard, milé děti, to jsou prachy kvůli kterým se střílí. A proto mohl být milý ministr rád, když ho jednou ranou sestřelili jen z křesla.
no treba pohorelice maji supr obchvat, jenze je po dalnici, takze placenej (pritom dost dlouhou dobu ta cast, ktera slouzila jako obchvat placena nebyla). Podobne Brno, D1 slouzila jako neplaceny obchvat, ale pak nekoho chytreho napadlo, ze i na tuhle cast je potreba znamka.
Tak tak, přesně jak jste napsal. Takže všichni co nemají známku tak musí středem města a to je pak perfektně zacpané.
Brzy, tak jo. Chybí jen zmínka o tom, v kterém století... Já měl léta schované mapky a články o metru D do Písnice, které mělo vozit lidi už v roce 1994 !
1) utratit prachy za kazdou cenu ...
2) kdo eu prachy za kazdou cenu neutrati je ...
zajimava logika ...
zvlastni ze neslysim "podarilo se te a te zemi neutratit 100 miliard, jsou borci!" ...
Čím víc obchvatů a dalších silnic (a že jsou místy i tři vedle sebe!), tím víc silnic na opravy, leč peněz bude tak nějak stejně, takže ... se můžeme těšit na stále horší stav "neprioritních" silnic.
V těch Českých Budějovicích nebude žádný obchvat.
Místní radní totiž ponechali v platnosti původní dálnici naplánovanou ještě komunisty, takže vznikne další paskvil, kdy dálnice rozsekne město napůl.
Plzeňští radní byli násobně chytřejší a nechali vést dálnici dál od města - jistě, korupčníci si přišli na své, neboť se musel postavit úplně zbytečný tunel skrz kopec - ale město může dýchat a postupně se k dálnici budovat půrmyslové zony.
Budějce nikoliv. Ty zřejmě obdivně vzhlížejí k Praze a její magistrále vedoucí skrz město ...
Když jsme u toho - Znojmo to samé. Asi někdo měl výhodně nakoupeny pozemky, "obchvat" doslova za posledníma barákama Znojma mezi Znojmem a Příměticemi (které už se za ty roky prakticky spojily se Znojmem).
A co takhle dokončit dálnici z Prahy na Moravu přes Hradec a Mohlenici??? Ulevilo by se D1 a vrchem je to do Ostravy rychlejší, než jet přes celou republiku.
a to je jako vše ? kde jsou obchvaty Pardubic ?
Ty jsou zbytečný Moravskejma Budějovicema přece projelo celejch 6 tisíc aut!
A co přeložka I/9 Nový Bor-Česká Lípa? Nebo úprava stávající silnice přes Pihel?