Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetá Ferrari přinášejí pohádkové zisky, akcie na burze je doženou těžko

Pořídit si ojeté auto, nebo akcie dobře vydělávající firmy kótované na newyorské burze? Ve většině případů je lepší investicí druhá možnost. Pokud však akcie i auto nesou jméno Ferrari, platit to asi nebude. Vlastnictví ojetého legendárního modelu Testarossa totiž slibuje výnos, jaký akcie překonají jen těžko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D74a16n70i51e67l 73K36r39o89n22e44r 7134474586757

Skoda, ze to tak neni i s zenskyma...;-)

+2/0
27.7.2015 19:18

L34a17d48i41s23l34a92v 80A56n63d96r13l65e 8606591916889

Efko už se mělo dávno osamostatnit a ne dělat dojnou krávu neschopným makaronům z Fiatu

+1/0
27.7.2015 18:45

R48a77d75e89k 48H52o46r31a77k 4157547356265

Nove vedeni Ferrari smeruje vyrobu k nechutne seriovosti a sdileni dilu v ramci Fiatu zacne mit novy rozmer. Vsechna stara Ferrari budou tudiz ziskavat na hodnote. Kupovat auto jako investici je asi rozumne, ale Commendatore by z toho radost nemel, jeho auta maji prece jenom byt na silnici a okruhu a jezdit, cim rychleji tim lepe.

0/0
27.7.2015 18:03

P42e77t90r 26D28a35n25i70e86l 47V81a34r24a87u69s 9704693786

2,45 milionu DOLARŮ?? Nebo dokonce přes 5 milionů DOLARŮ? Nechcete si to vy zprávaři po sobě trochu kontrolovat?

0/−4
27.7.2015 17:38

J40i29ř55í 64B69a82r85t84á63k 9120205458284

pohadkove zisky? par aut z limitovane edice, kdyz se necha radne ulezet, tak mozna zisk prinese, ale radova 360ka nebo F430? rekl bych, ze na ni prodelate kalhoty

0/−3
27.7.2015 17:17

J47i55ř39í 31Z28ý21k48a 9419333751270

no, je otázkou jestli koupit čistokrevné Ferrari jako F360, nebo sáhnout po málokusovém 208GTB, případně 328GTS, které mají výkon jako dnešní lepší miniauta jako je MiniCooper JCW, nebo třeba Clio RS.

0/0
27.7.2015 17:27

O60t39o 92P64a34l64d75u60s 1183368240154

Zisk = prodejní cena - nákupní cena - cena za roky pojištění - cena za roky garážování - cena za údržbu, případně restaurování - provize prodejci ( každá věc má jenom takovou cenu za jakou ji dokážeš prodat ).!!

0/0
27.7.2015 17:06

F70r76a18n18t40i43š71e23k 60J51o28s44e78f 8835665516587

lip bych to nenapsal. pochopitelne, zisk to pravdepodobne ponese. ale jsou s tim trochu starosti a likvidita take neni idealni. dobry pro nekoho kdo uz nevi co by roupama, ale bezna investice pro kazdeho to urcite neni.

+2/0
27.7.2015 18:29

V30á47c16l53a37v 13H39o88s30c60h 8986368582371

proto taky bude asi velky zajem za to sede Ferrari s vyvolavackou 1,6 mega po tom podnikatelskym zlodeji, kdyz bezna cena je 2,6 mega.

0/0
27.7.2015 17:03

J91i33ř49í 68Z53ý19k13a 9189963611620

vydraženo za 2009000Kč

0/0
27.7.2015 17:13

V66á18c21l58a85v 49H96o33s12c86h 8876188612421

tak to byl asi dobrý kauf

0/0
27.7.2015 22:35
Foto

J73a78r28o20s82l71a86v 11Š24v35á20b38í25k 3231414545222

Taky investuju do ojetin, za poslední 3 roky jsem koupil Bravu, Punto a Focuse ;)

+15/0
27.7.2015 16:57

M49a53r90t69i94n 28K39ř44í21ž 9123122560497

a pro větší komfort vše zkombinované v jednom autě z áček, zaručeně nebouraném?

0/−1
27.7.2015 16:58

V14o25j87t35ě79c40h 84T96o24r89á74č 2656931846472

a napsaném v článku v babišově mediu, zaručeně svobodném, a okomentované Martinem Křížem, zaručeně vtipným a originálním borcem

+1/−2
27.7.2015 17:00

J56i33ř83í 90Z57ý74k47a 9639693721780

nechci být rýpavý, ale to máte všechna tato auta, nebo to byla auta na dojetí, takže místo výměny oleje měníte celé auto?

0/0
27.7.2015 17:01

M60i87c74h70a69l 83J53a73r31o94š 7504890432115

U takových aut se olej dolévá, často.

0/0
27.7.2015 17:14
Foto

J69a24r35o62s25l14a10v 42Š90v87á86b27í20k 3981734655602

V zásadě máte pravdu, většinou si nechám auto před koncem technické, pak mu hledám nového páníčka ;)

0/0
27.7.2015 17:40

J27i62ř11í 79Z95ý31k52a 9309903211290

no, proti gustu ... po pár takto rychlých výměnách bych měl problém vzpomenout si čím jsem to vlastně přijel na parkoviště ;-D Sakra kde je ten můj Oplík? Nervózně mačkám dálkou a cvak ... já si fakt koupil Fiata? ;-D

0/0
27.7.2015 17:46

M62a52r15e42k 49S89l86a60b22i10h54o67u77d27e95k 7868831512723

Už máte dobrý základ, protože v prvních dvou jsou i některé díly používané ve Ferrari!

+1/0
27.7.2015 17:06

J54a10k65u44b 32R37o42u31s 3723910824422

Máte otřesný vkus ;-(

0/0
27.7.2015 19:46

O34t92o 79P79a48l81d54u77s 1303218230524

Bla, bla, bla, pohádkový zisk ;-D jedině když takové auto zdědíš.

0/0
27.7.2015 16:55

M59i72c93h32a61l 98J44a68r77o27š 7654290952175

Ti lidé to nekupují jako investici, ti to chtějí vlastnit.

0/0
27.7.2015 16:52

M82a15r17t67i24n 68K39ř66í30ž 9733962470567

Asi budu za barbara, co nepozná hezký auto, ale podle mě existují i mnohem krásnější kousky.

+1/0
27.7.2015 16:51

J15a38r73o52s42l86a23v 83P58r42u19s68a 9732570232634

no mel bych trochu strach ze mi to auto ukradnou :-)

+1/0
27.7.2015 16:38

D16a36l60i82b41o97r 48R69o62z96s54y23p91a52l 7300343246519

... já bych měl hodně strach. Také vyjet s tím na cestu. Když vám to někdo nabourá, je po investici.;-(

0/0
27.7.2015 16:54

J38i39ř14í 74Z32ý42k82a 9329333711960

vše má své pro a proti. U auta starosti o servisní péči, uskladnění, zabezpečení proti odcizení ... tedy o věci které záleží z větší části jen na Vás. U akcií je to o jejich hodnotě a také o jejich zabezpečení (i ty se dají ukrást) ... a tam toho moc vlastními silami nezmůžete, jen musíte důvěřovat třetím stranám, že dostojí svým závazkům.

A navíc ... na akciích se nepovozíte. Já bych tedy raději sáhl po "investičním" autě. Pokud by na něj bylo.

0/0
27.7.2015 16:58

L97u50b20o25m13í23r 46M46a63g25d16á89l13e88k 4452429983913

teda to jsou starosti....Rv

+1/−7
27.7.2015 16:25

Z16d22e84n54ě31k 28G83l59a41s 7148288988185

To jsou příjemné starosti.

+1/0
27.7.2015 17:02

J74i75ř71í 63B55a43r97t88á39k 9820875598364

ktere konkretne?

0/0
27.7.2015 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.