Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ojetá Ferrari přinášejí pohádkové zisky, akcie na burze je doženou těžko

Pořídit si ojeté auto, nebo akcie dobře vydělávající firmy kótované na newyorské burze? Ve většině případů je lepší investicí druhá možnost. Pokud však akcie i auto nesou jméno Ferrari, platit to asi nebude. Vlastnictví ojetého legendárního modelu Testarossa totiž slibuje výnos, jaký akcie překonají jen těžko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D80a26n65i82e95l 28K91r33o85n51e58r 7234824896807

Skoda, ze to tak neni i s zenskyma...;-)

+2/0
27.7.2015 19:18

L12a18d16i75s94l43a68v 84A74n15d85r46l91e 8596901526439

Efko už se mělo dávno osamostatnit a ne dělat dojnou krávu neschopným makaronům z Fiatu

+1/0
27.7.2015 18:45

R32a44d56e27k 15H89o56r89a58k 4937977746465

Nove vedeni Ferrari smeruje vyrobu k nechutne seriovosti a sdileni dilu v ramci Fiatu zacne mit novy rozmer. Vsechna stara Ferrari budou tudiz ziskavat na hodnote. Kupovat auto jako investici je asi rozumne, ale Commendatore by z toho radost nemel, jeho auta maji prece jenom byt na silnici a okruhu a jezdit, cim rychleji tim lepe.

0/0
27.7.2015 18:03

P76e23t56r 11D71a74n96i31e82l 31V21a40r89a77u20s 9804983726

2,45 milionu DOLARŮ?? Nebo dokonce přes 5 milionů DOLARŮ? Nechcete si to vy zprávaři po sobě trochu kontrolovat?

0/−4
27.7.2015 17:38

J93i98ř24í 90B47a42r62t96á27k 9580845468494

pohadkove zisky? par aut z limitovane edice, kdyz se necha radne ulezet, tak mozna zisk prinese, ale radova 360ka nebo F430? rekl bych, ze na ni prodelate kalhoty

0/−3
27.7.2015 17:17

J19i37ř37í 71Z88ý89k86a 9259553211480

no, je otázkou jestli koupit čistokrevné Ferrari jako F360, nebo sáhnout po málokusovém 208GTB, případně 328GTS, které mají výkon jako dnešní lepší miniauta jako je MiniCooper JCW, nebo třeba Clio RS.

0/0
27.7.2015 17:27

O23t44o 86P24a22l46d18u58s 1303138750314

Zisk = prodejní cena - nákupní cena - cena za roky pojištění - cena za roky garážování - cena za údržbu, případně restaurování - provize prodejci ( každá věc má jenom takovou cenu za jakou ji dokážeš prodat ).!!

0/0
27.7.2015 17:06

F84r75a23n47t74i56š48e46k 46J81o50s30e61f 8495475906187

lip bych to nenapsal. pochopitelne, zisk to pravdepodobne ponese. ale jsou s tim trochu starosti a likvidita take neni idealni. dobry pro nekoho kdo uz nevi co by roupama, ale bezna investice pro kazdeho to urcite neni.

+2/0
27.7.2015 18:29

V85á78c53l13a51v 34H96o75s82c15h 8216768872291

proto taky bude asi velky zajem za to sede Ferrari s vyvolavackou 1,6 mega po tom podnikatelskym zlodeji, kdyz bezna cena je 2,6 mega.

0/0
27.7.2015 17:03

J66i43ř16í 52Z95ý75k51a 9229673161740

vydraženo za 2009000Kč

0/0
27.7.2015 17:13

V12á40c93l65a61v 71H97o27s49c44h 8346328282431

tak to byl asi dobrý kauf

0/0
27.7.2015 22:35
Foto

J51a25r71o90s51l36a68v 58Š62v82á86b55í96k 3511254655722

Taky investuju do ojetin, za poslední 3 roky jsem koupil Bravu, Punto a Focuse ;)

+15/0
27.7.2015 16:57

M37a48r92t13i20n 30K43ř22í59ž 9473842410207

a pro větší komfort vše zkombinované v jednom autě z áček, zaručeně nebouraném?

0/−1
27.7.2015 16:58

V86o18j54t60ě79c30h 26T78o15r53á77č 2216771166732

a napsaném v článku v babišově mediu, zaručeně svobodném, a okomentované Martinem Křížem, zaručeně vtipným a originálním borcem

+1/−2
27.7.2015 17:00

J55i11ř82í 70Z24ý85k89a 9939573221600

nechci být rýpavý, ale to máte všechna tato auta, nebo to byla auta na dojetí, takže místo výměny oleje měníte celé auto?

0/0
27.7.2015 17:01

M70i18c23h19a20l 77J51a76r67o88š 7964640852515

U takových aut se olej dolévá, často.

0/0
27.7.2015 17:14
Foto

J92a66r32o94s24l90a42v 24Š68v66á57b63í23k 3261344965232

V zásadě máte pravdu, většinou si nechám auto před koncem technické, pak mu hledám nového páníčka ;)

0/0
27.7.2015 17:40

J95i47ř28í 59Z18ý64k94a 9429103681110

no, proti gustu ... po pár takto rychlých výměnách bych měl problém vzpomenout si čím jsem to vlastně přijel na parkoviště ;-D Sakra kde je ten můj Oplík? Nervózně mačkám dálkou a cvak ... já si fakt koupil Fiata? ;-D

0/0
27.7.2015 17:46

M47a84r58e46k 96S28l30a28b66i98h43o30u28d55e48k 7568611562633

Už máte dobrý základ, protože v prvních dvou jsou i některé díly používané ve Ferrari!

+1/0
27.7.2015 17:06

J34a51k69u74b 11R26o66u90s 3843120374612

Máte otřesný vkus ;-(

0/0
27.7.2015 19:46

O23t31o 40P76a82l17d21u65s 1933948160404

Bla, bla, bla, pohádkový zisk ;-D jedině když takové auto zdědíš.

0/0
27.7.2015 16:55

M24i61c26h10a14l 68J17a42r84o46š 7444580762205

Ti lidé to nekupují jako investici, ti to chtějí vlastnit.

0/0
27.7.2015 16:52

M56a29r40t37i45n 25K39ř46í29ž 9973862780657

Asi budu za barbara, co nepozná hezký auto, ale podle mě existují i mnohem krásnější kousky.

+1/0
27.7.2015 16:51

J48a50r89o68s38l45a39v 59P48r98u66s86a 9252930932754

no mel bych trochu strach ze mi to auto ukradnou :-)

+1/0
27.7.2015 16:38

D76a86l81i98b71o60r 90R35o66z59s89y10p76a42l 7280223346139

... já bych měl hodně strach. Také vyjet s tím na cestu. Když vám to někdo nabourá, je po investici.;-(

0/0
27.7.2015 16:54

J68i91ř94í 76Z15ý23k46a 9599173291730

vše má své pro a proti. U auta starosti o servisní péči, uskladnění, zabezpečení proti odcizení ... tedy o věci které záleží z větší části jen na Vás. U akcií je to o jejich hodnotě a také o jejich zabezpečení (i ty se dají ukrást) ... a tam toho moc vlastními silami nezmůžete, jen musíte důvěřovat třetím stranám, že dostojí svým závazkům.

A navíc ... na akciích se nepovozíte. Já bych tedy raději sáhl po "investičním" autě. Pokud by na něj bylo.

0/0
27.7.2015 16:58

L49u30b31o45m69í52r 21M15a78g92d87á59l64e12k 4782549393823

teda to jsou starosti....Rv

+1/−7
27.7.2015 16:25

Z16d80e53n61ě22k 35G11l80a10s 7818678618225

To jsou příjemné starosti.

+1/0
27.7.2015 17:02

J52i70ř60í 26B39a67r64t17á88k 9160175548194

ktere konkretne?

0/0
27.7.2015 17:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.