Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetá Ferrari přinášejí pohádkové zisky, akcie na burze je doženou těžko

Pořídit si ojeté auto, nebo akcie dobře vydělávající firmy kótované na newyorské burze? Ve většině případů je lepší investicí druhá možnost. Pokud však akcie i auto nesou jméno Ferrari, platit to asi nebude. Vlastnictví ojetého legendárního modelu Testarossa totiž slibuje výnos, jaký akcie překonají jen těžko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D44a97n64i37e50l 22K27r16o16n16e18r 7404284406547

Skoda, ze to tak neni i s zenskyma...;-)

+2/0
27.7.2015 19:18

L15a47d11i52s69l10a30v 79A26n18d33r23l65e 8726531616409

Efko už se mělo dávno osamostatnit a ne dělat dojnou krávu neschopným makaronům z Fiatu

+1/0
27.7.2015 18:45

R20a71d71e90k 18H64o75r76a36k 4937697976105

Nove vedeni Ferrari smeruje vyrobu k nechutne seriovosti a sdileni dilu v ramci Fiatu zacne mit novy rozmer. Vsechna stara Ferrari budou tudiz ziskavat na hodnote. Kupovat auto jako investici je asi rozumne, ale Commendatore by z toho radost nemel, jeho auta maji prece jenom byt na silnici a okruhu a jezdit, cim rychleji tim lepe.

0/0
27.7.2015 18:03

P10e73t34r 70D90a32n36i73e50l 91V37a63r17a70u94s 9184813916

2,45 milionu DOLARŮ?? Nebo dokonce přes 5 milionů DOLARŮ? Nechcete si to vy zprávaři po sobě trochu kontrolovat?

0/−4
27.7.2015 17:38

J50i45ř85í 65B10a44r68t43á56k 9920865938334

pohadkove zisky? par aut z limitovane edice, kdyz se necha radne ulezet, tak mozna zisk prinese, ale radova 360ka nebo F430? rekl bych, ze na ni prodelate kalhoty

0/−3
27.7.2015 17:17

J92i84ř56í 20Z33ý22k90a 9489823701170

no, je otázkou jestli koupit čistokrevné Ferrari jako F360, nebo sáhnout po málokusovém 208GTB, případně 328GTS, které mají výkon jako dnešní lepší miniauta jako je MiniCooper JCW, nebo třeba Clio RS.

0/0
27.7.2015 17:27

O83t97o 31P98a79l10d67u16s 1403858860154

Zisk = prodejní cena - nákupní cena - cena za roky pojištění - cena za roky garážování - cena za údržbu, případně restaurování - provize prodejci ( každá věc má jenom takovou cenu za jakou ji dokážeš prodat ).!!

0/0
27.7.2015 17:06

F58r64a86n67t69i56š62e92k 26J56o14s43e40f 8235845486967

lip bych to nenapsal. pochopitelne, zisk to pravdepodobne ponese. ale jsou s tim trochu starosti a likvidita take neni idealni. dobry pro nekoho kdo uz nevi co by roupama, ale bezna investice pro kazdeho to urcite neni.

+2/0
27.7.2015 18:29

V57á78c59l96a13v 94H92o59s70c22h 8566228852351

proto taky bude asi velky zajem za to sede Ferrari s vyvolavackou 1,6 mega po tom podnikatelskym zlodeji, kdyz bezna cena je 2,6 mega.

0/0
27.7.2015 17:03

J26i61ř98í 68Z15ý74k57a 9149793221230

vydraženo za 2009000Kč

0/0
27.7.2015 17:13

V53á90c80l73a93v 46H69o54s31c91h 8886388352981

tak to byl asi dobrý kauf

0/0
27.7.2015 22:35
Foto

J66a82r71o76s95l91a80v 69Š44v27á17b23í60k 3841784905822

Taky investuju do ojetin, za poslední 3 roky jsem koupil Bravu, Punto a Focuse ;)

+15/0
27.7.2015 16:57

M31a54r26t89i81n 49K68ř88í47ž 9623752260807

a pro větší komfort vše zkombinované v jednom autě z áček, zaručeně nebouraném?

0/−1
27.7.2015 16:58

V94o69j20t39ě78c75h 89T30o18r45á26č 2606191216392

a napsaném v článku v babišově mediu, zaručeně svobodném, a okomentované Martinem Křížem, zaručeně vtipným a originálním borcem

+1/−2
27.7.2015 17:00

J76i38ř55í 92Z45ý22k96a 9559143531500

nechci být rýpavý, ale to máte všechna tato auta, nebo to byla auta na dojetí, takže místo výměny oleje měníte celé auto?

0/0
27.7.2015 17:01

M91i89c36h37a13l 42J17a68r11o36š 7284890742495

U takových aut se olej dolévá, často.

0/0
27.7.2015 17:14
Foto

J21a16r40o34s18l54a65v 87Š59v77á18b84í46k 3691864585572

V zásadě máte pravdu, většinou si nechám auto před koncem technické, pak mu hledám nového páníčka ;)

0/0
27.7.2015 17:40

J22i83ř74í 32Z49ý37k28a 9189883571760

no, proti gustu ... po pár takto rychlých výměnách bych měl problém vzpomenout si čím jsem to vlastně přijel na parkoviště ;-D Sakra kde je ten můj Oplík? Nervózně mačkám dálkou a cvak ... já si fakt koupil Fiata? ;-D

0/0
27.7.2015 17:46

M14a70r74e11k 36S12l70a72b84i48h73o29u41d47e34k 7478771342343

Už máte dobrý základ, protože v prvních dvou jsou i některé díly používané ve Ferrari!

+1/0
27.7.2015 17:06

J31a31k40u48b 69R41o61u64s 3463830894952

Máte otřesný vkus ;-(

0/0
27.7.2015 19:46

O89t45o 75P40a81l72d46u19s 1443428840864

Bla, bla, bla, pohádkový zisk ;-D jedině když takové auto zdědíš.

0/0
27.7.2015 16:55

M84i37c44h10a12l 18J89a92r69o21š 7324510822485

Ti lidé to nekupují jako investici, ti to chtějí vlastnit.

0/0
27.7.2015 16:52

M44a62r66t69i19n 17K47ř63í83ž 9323512110577

Asi budu za barbara, co nepozná hezký auto, ale podle mě existují i mnohem krásnější kousky.

+1/0
27.7.2015 16:51

J97a74r81o75s24l77a77v 88P79r26u79s65a 9872450622254

no mel bych trochu strach ze mi to auto ukradnou :-)

+1/0
27.7.2015 16:38

D70a63l70i62b46o98r 83R23o84z86s11y82p12a26l 7540363916989

... já bych měl hodně strach. Také vyjet s tím na cestu. Když vám to někdo nabourá, je po investici.;-(

0/0
27.7.2015 16:54

J63i70ř88í 45Z14ý31k48a 9149773441480

vše má své pro a proti. U auta starosti o servisní péči, uskladnění, zabezpečení proti odcizení ... tedy o věci které záleží z větší části jen na Vás. U akcií je to o jejich hodnotě a také o jejich zabezpečení (i ty se dají ukrást) ... a tam toho moc vlastními silami nezmůžete, jen musíte důvěřovat třetím stranám, že dostojí svým závazkům.

A navíc ... na akciích se nepovozíte. Já bych tedy raději sáhl po "investičním" autě. Pokud by na něj bylo.

0/0
27.7.2015 16:58

L30u11b25o27m59í22r 48M46a75g28d45á38l82e91k 4112919893873

teda to jsou starosti....Rv

+1/−7
27.7.2015 16:25

Z96d23e62n20ě61k 53G63l61a98s 7748348578245

To jsou příjemné starosti.

+1/0
27.7.2015 17:02

J59i78ř44í 49B47a80r80t86á98k 9940245528614

ktere konkretne?

0/0
27.7.2015 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.