Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nízkonákladoví dopravci válcují evropské nebe. Posílí i v Praze

Dvě největší nízkonákladové aerolinky v Evropě zažívají mimořádně úspěšný rok. Do letadel se jim daří dostat čím dál více lidí, zejména Ryanairu pak roste výrazně i zisk. easyJet chystá od podzimu v Praze další expanzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79a91r14t74i44n 58K59r17a65l 7143770233747

Ja letel na Kretu individualne s Aegean a vsechno v pohode, sluzby na normalni urovni. Akorat si clovek musi davat pozor na vahu a pocet zavazadel, ktera nejsou v cene.

"Mazane" jsem vytvoril pro tri lidi jednu tasku 22kg a platil jsem asi 2500 czk. Kdo si to na letiste prihasi se dvema 18kg kufry, tak zaplace.

0/0
30.7.2015 9:33

L34i68b63o77r 97V75e10n95g87l69á60ř 4294475772904

v roce 2010 jsem mel koupenou letenku do Paříže se Skyeurope, krach a nikam jsem neletel, taky nizkonakladovka. jeste ze mi frantici vratili penize za hotel

0/−1
30.7.2015 0:02

J98i18ř38í 73H52n13ě92d21ý 1616136115793

stare dobre casy jsou pryc - na webu to bylo zvyrazneno, na letence vytisteno, ale stejne se na kazdem ryanair letu nasli dva az tri zoufalci, kteri meli dve prirucni zavazadla a pak se straaaasne rozcilovali, ze to musi bud priplatit nebo zahodit. to me vzdycky pobavilo. a na diskuzich se psalo, jak maji strasny servis bla bla bla, nejspis to psali ti dva az tri zoufalci, co neumi cist.

+5/0
29.7.2015 23:45

M51i59r57o97s61l38a20v 45K38o50n26e40č13n24ý 2245910315527

Díky těmto levným cenám dnes může cestovat kdejaký primitiv a na kvalitě cestujících to je bohužel vidět.. Dříve přeci jen povětšinou létali lidé na úrovni, ale dnes? Škoda mluvit :-/

0/−8
29.7.2015 22:51

L55i96b79o67r 18V56e74n14g70l70á40ř 4574115742954

kvalita cestujicich? jak se to pozna? lide na urovni? jak se to pozna? nejspise jste to vy. ale vy urcite litate business tridou tak vas nepotkam. to je dobre

+6/0
30.7.2015 0:04
Foto

T94o57m46a39s 70C98a89b36a42k 8625575914979

Jak se to pozna ? Asi tak jednoduse, jako všude jinde. Hulvat, který smrdi na sto honu, na vlidny pozdrav personalu ani nezvedne oci, natoz aby zabucel třeba BUUU, neustale se dozaduje neceho, na co nemá nárok, absolutni bezohlednost vuci ostatním cestujicim pocinaje "nenapadnym" zouvanim bot a konce svincikem pod sedačkou, který po sobe zanechava... mam pokracovat ? Pokud ovšem nechapete rozdil mezi clovekem na urovni a "substrátem", kterého je v letadlech cim dal vic, diky low cost systemu, pak je další vysvetlovani marna snaha.

+1/0
30.7.2015 0:33

M70a37r88t10i88n 18N56e14r98m83u51t 9107337568679

aby vám nenapršelo do nosu, na té vaší úrovni

0/0
30.7.2015 1:53

M48i14c79h49a50l 43P17a66v76l61á59t 9533643694479

To same bohuzel plati i o internetovych diskusich..

+1/0
30.7.2015 13:58

F14r60a64n75t43i43š80e40k 67N92e27v90a95ř73i94l 7393479517325

Jedině tímhle krokem si asi Evropa udrží do budoucna nějaké fungující letecké dopravce.  Pracovníci a odboráři standartních  evropských leteckých společností je  mohou akorát tak zesměšňovat, ale to je vše.  EU letečtí dopravci jsou jsou se svými přeplacenými pracovníky  typickým příkladem pro celé EU hospodářství. Zatímco Asiati nekecají a makají tak v EU aerolinkách se stávkuji kvůli čemukoliv.

Před časem  to u některých aerolinek vypadalo,  že cestující jsou tam kvůli letuškám.

Před několika lety ale zase  začalo měnit k lepšímu. NIcméně u EU aerolinek je stále velmi vysoké riziko že nepoletíte kvůli stávce.

+4/−1
29.7.2015 18:06

L87a37d82i18s50l63a63v 69P21r47o38t64i90v44a 7606786894444

Já doufám, že se nedočkám lavic z PVC a nebo stání u štangle. Na určitý komfort v takovéto dopravě by měl být mezinárodní předpis. Možná k tomu dojde až jich pár spadne a vyjde najevo, že tam pracují ještě podřadní a málo kvalifikovaní pracovníci. Jo, moderní americký mor - jenom zisk, zisk, zisk. Lidé se klaní zlatému teleti !

+2/−12
29.7.2015 17:44

A56l22e33š 67K73o21f56r32á52n20e92k 9812322225110

Easyjet létá 20 let a Ryanair 30 let a ještě jim nic nespadlo. Ryanair měl jen jednu nehodu se zraněním v roce 2008 na Frankfurt-Hahn. O takovém safety record si může mnoho tradičních aerolinek (třeba Air France) nechat tak akorát zdát.

+12/0
29.7.2015 17:55

F42r81a20n31t52i23š21e79k 72N68e92v38a38ř36i55l 7453949147935

U EU standartních společností jde o státní dotace,dotace a dotace. Zvýrazňovaná kvalita často chybí a nebo je zcela miniaturní. Naproti tomu nízkonákladovky nejsou často nízkonákladové , ale  fungují ekonomicky na rozdíl od standartních zadlužených leteckých společností.

+1/−1
29.7.2015 18:11

D89a39v97i29d 63K70o61n28d21ě52l76k39a 4247262626581

A z čeho myslíte, že profituje Ryanair? Je to jeden z největších sběratelů dotací...

+2/0
29.7.2015 18:56
Foto

A62l49a56n 47Ř31e45p42k59a 4975796

A jak jsou zaměstnanci spokojeni s prací u těchle nízkonákladovek? Moc dřiny za mrzký peníz určitě. To zase bude jen přestupní stanice do jiného zaměstnání jako v případě Student Agency a Regiojetu u nás, z pohledu zaměstnance se o nich nepovídá nic moc dobrého, chválí je převážně jen zákazníci (i když často už ani to :D).

+6/−1
29.7.2015 16:58

K81a27r95e95l 73A96d77a37m 7329719446613

Každý chce co nejlevnější služby, ale když v nich pak nedej bože pracuje, chce vysoký plat . . . a diví se.

+8/−1
29.7.2015 17:02
Foto

P56a60v89e94l 98M36a95k39o77v22e74c 8778925941

A co na to ČSA? Nejspíše  již bylo převálcováno...:-(

+2/0
29.7.2015 16:54

S48t65a72n53i95s47l31a82v 87M43o31k25r78ý 8787602866932

Hledaj kam prodaji posledni letadla aby nemeli tak vysokou ztratu ;-)

+6/0
29.7.2015 17:15

K89a23r11e92l 94A56d35a45m 7159639686123

Nízký náklad . . .

Zase jen do doby, než než to spadne. Protože šetřit se musí za každou cenu, ať to stojí co to stojí.:-/

+1/−11
29.7.2015 16:49

A69l52e28š 13K77o58f22r64á77n74e95k 9402722725560

Řekl bych, že na bezpečnosti nešetří, protože je jim jasný, že by to byl jejich konec. Nehoda se může stát každému, ale myslím, že evropské lowcosty si dávají sakra pozor, aby jim nikdo nemohl přišít nějaké porušení předpisů.

+8/0
29.7.2015 17:56

J72a83k57u27b 77K90o28r84e63c 6914120521183

I nizkonakladovky musi dodrzovat prisne bezpecnostni predpisy. Oni šetří na uplne jinych vecech. Mimochodem jejich flotily patri k nejmladsim.

+2/0
29.7.2015 21:45

Z47d18e89n83ě61k 79J27o89n13á22š 9111299486310

Když po evropě člověk letí dvě hodiny, je mu celkem jedno, že nemá servis....

+6/−1
29.7.2015 16:46

T25o24m27á69š 29H32e98r61t60i57g 4460896215515

Dobytčáky prostě táhnou.

+4/0
29.7.2015 16:34

M67a64r20e75k 16J13a27n 2683842224772

R^

0/0
29.7.2015 16:38

M92i54c65h69a71l 55P96a39v68l12á69t 9453313814299

U hodinu a pul dlouheho letu to je totiz vetsine lidi jedno.

+6/−1
29.7.2015 16:46

A18l84e56š 42K47o71f68r75á32n48e11k 9352222455140

Vtip je v tom, že ekonomická třída standardních aerolinek je dobytčák úplně stejný a ten servis zpravidla není o moc lepší. Jediné, co je prémiové bývá zpravidla cena letenky. Ryanair je mi nesympatický, ale pokud někam létá Easyjet, na přímých letech ho preferuji před ostatními aerolinkami.

+3/0
29.7.2015 17:50

M56i39c14h91a36l 77P43a90v87l11á48t 9603513494969

Jenze tu postupnou degradaci economy malokdo vidi.

0/0
30.7.2015 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.