Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nízkonákladoví dopravci válcují evropské nebe. Posílí i v Praze

Dvě největší nízkonákladové aerolinky v Evropě zažívají mimořádně úspěšný rok. Do letadel se jim daří dostat čím dál více lidí, zejména Ryanairu pak roste výrazně i zisk. easyJet chystá od podzimu v Praze další expanzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a24r35t79i73n 73K74r36a52l 7613440613427

Ja letel na Kretu individualne s Aegean a vsechno v pohode, sluzby na normalni urovni. Akorat si clovek musi davat pozor na vahu a pocet zavazadel, ktera nejsou v cene.

"Mazane" jsem vytvoril pro tri lidi jednu tasku 22kg a platil jsem asi 2500 czk. Kdo si to na letiste prihasi se dvema 18kg kufry, tak zaplace.

0/0
30.7.2015 9:33

L68i20b49o46r 40V95e77n25g13l74á26ř 4904725882794

v roce 2010 jsem mel koupenou letenku do Paříže se Skyeurope, krach a nikam jsem neletel, taky nizkonakladovka. jeste ze mi frantici vratili penize za hotel

0/−1
30.7.2015 0:02

J64i80ř95í 11H76n95ě28d62ý 1246216935853

stare dobre casy jsou pryc - na webu to bylo zvyrazneno, na letence vytisteno, ale stejne se na kazdem ryanair letu nasli dva az tri zoufalci, kteri meli dve prirucni zavazadla a pak se straaaasne rozcilovali, ze to musi bud priplatit nebo zahodit. to me vzdycky pobavilo. a na diskuzich se psalo, jak maji strasny servis bla bla bla, nejspis to psali ti dva az tri zoufalci, co neumi cist.

+5/0
29.7.2015 23:45

M25i32r41o32s15l57a65v 78K41o29n41e62č17n16ý 2985820555257

Díky těmto levným cenám dnes může cestovat kdejaký primitiv a na kvalitě cestujících to je bohužel vidět.. Dříve přeci jen povětšinou létali lidé na úrovni, ale dnes? Škoda mluvit :-/

0/−8
29.7.2015 22:51

L39i37b42o77r 58V37e57n69g45l50á94ř 4304685802594

kvalita cestujicich? jak se to pozna? lide na urovni? jak se to pozna? nejspise jste to vy. ale vy urcite litate business tridou tak vas nepotkam. to je dobre

+6/0
30.7.2015 0:04
Foto

T10o75m47a17s 55C62a75b60a94k 8925485574649

Jak se to pozna ? Asi tak jednoduse, jako všude jinde. Hulvat, který smrdi na sto honu, na vlidny pozdrav personalu ani nezvedne oci, natoz aby zabucel třeba BUUU, neustale se dozaduje neceho, na co nemá nárok, absolutni bezohlednost vuci ostatním cestujicim pocinaje "nenapadnym" zouvanim bot a konce svincikem pod sedačkou, který po sobe zanechava... mam pokracovat ? Pokud ovšem nechapete rozdil mezi clovekem na urovni a "substrátem", kterého je v letadlech cim dal vic, diky low cost systemu, pak je další vysvetlovani marna snaha.

+1/0
30.7.2015 0:33

M78a71r48t62i83n 82N91e61r33m18u26t 9417497588419

aby vám nenapršelo do nosu, na té vaší úrovni

0/0
30.7.2015 1:53

M35i50c97h50a81l 34P59a45v63l41á60t 9933693554819

To same bohuzel plati i o internetovych diskusich..

+1/0
30.7.2015 13:58

F77r82a89n50t24i81š73e43k 35N75e42v11a44ř96i75l 7683919777925

Jedině tímhle krokem si asi Evropa udrží do budoucna nějaké fungující letecké dopravce.  Pracovníci a odboráři standartních  evropských leteckých společností je  mohou akorát tak zesměšňovat, ale to je vše.  EU letečtí dopravci jsou jsou se svými přeplacenými pracovníky  typickým příkladem pro celé EU hospodářství. Zatímco Asiati nekecají a makají tak v EU aerolinkách se stávkuji kvůli čemukoliv.

Před časem  to u některých aerolinek vypadalo,  že cestující jsou tam kvůli letuškám.

Před několika lety ale zase  začalo měnit k lepšímu. NIcméně u EU aerolinek je stále velmi vysoké riziko že nepoletíte kvůli stávce.

+4/−1
29.7.2015 18:06

L68a42d69i40s41l33a38v 22P16r36o42t83i51v78a 7976586794764

Já doufám, že se nedočkám lavic z PVC a nebo stání u štangle. Na určitý komfort v takovéto dopravě by měl být mezinárodní předpis. Možná k tomu dojde až jich pár spadne a vyjde najevo, že tam pracují ještě podřadní a málo kvalifikovaní pracovníci. Jo, moderní americký mor - jenom zisk, zisk, zisk. Lidé se klaní zlatému teleti !

+2/−12
29.7.2015 17:44

A17l97e47š 65K93o26f72r98á44n18e31k 9812662265670

Easyjet létá 20 let a Ryanair 30 let a ještě jim nic nespadlo. Ryanair měl jen jednu nehodu se zraněním v roce 2008 na Frankfurt-Hahn. O takovém safety record si může mnoho tradičních aerolinek (třeba Air France) nechat tak akorát zdát.

+12/0
29.7.2015 17:55

F93r23a79n42t84i24š81e31k 13N80e74v92a15ř11i69l 7213679627615

U EU standartních společností jde o státní dotace,dotace a dotace. Zvýrazňovaná kvalita často chybí a nebo je zcela miniaturní. Naproti tomu nízkonákladovky nejsou často nízkonákladové , ale  fungují ekonomicky na rozdíl od standartních zadlužených leteckých společností.

+1/−1
29.7.2015 18:11

D65a45v18i27d 62K70o81n60d55ě30l23k68a 4707482676771

A z čeho myslíte, že profituje Ryanair? Je to jeden z největších sběratelů dotací...

+2/0
29.7.2015 18:56
Foto

A79l62a49n 58Ř94e50p81k78a 4705796

A jak jsou zaměstnanci spokojeni s prací u těchle nízkonákladovek? Moc dřiny za mrzký peníz určitě. To zase bude jen přestupní stanice do jiného zaměstnání jako v případě Student Agency a Regiojetu u nás, z pohledu zaměstnance se o nich nepovídá nic moc dobrého, chválí je převážně jen zákazníci (i když často už ani to :D).

+6/−1
29.7.2015 16:58

K45a39r23e30l 36A10d77a85m 7509749886223

Každý chce co nejlevnější služby, ale když v nich pak nedej bože pracuje, chce vysoký plat . . . a diví se.

+8/−1
29.7.2015 17:02
Foto

P20a31v26e60l 29M64a67k72o57v39e43c 8298195641

A co na to ČSA? Nejspíše  již bylo převálcováno...:-(

+2/0
29.7.2015 16:54

S47t49a92n93i95s49l48a82v 18M42o11k60r79ý 8417882106672

Hledaj kam prodaji posledni letadla aby nemeli tak vysokou ztratu ;-)

+6/0
29.7.2015 17:15

K31a48r65e41l 23A58d26a63m 7419149816673

Nízký náklad . . .

Zase jen do doby, než než to spadne. Protože šetřit se musí za každou cenu, ať to stojí co to stojí.:-/

+1/−11
29.7.2015 16:49

A35l17e96š 69K16o44f20r22á91n44e54k 9922102655780

Řekl bych, že na bezpečnosti nešetří, protože je jim jasný, že by to byl jejich konec. Nehoda se může stát každému, ale myslím, že evropské lowcosty si dávají sakra pozor, aby jim nikdo nemohl přišít nějaké porušení předpisů.

+8/0
29.7.2015 17:56

J20a36k70u70b 32K19o56r35e86c 6174140661183

I nizkonakladovky musi dodrzovat prisne bezpecnostni predpisy. Oni šetří na uplne jinych vecech. Mimochodem jejich flotily patri k nejmladsim.

+2/0
29.7.2015 21:45

Z13d93e38n27ě98k 26J75o28n52á44š 9251109836280

Když po evropě člověk letí dvě hodiny, je mu celkem jedno, že nemá servis....

+6/−1
29.7.2015 16:46

T98o95m40á68š 71H17e24r16t51i48g 4690366745345

Dobytčáky prostě táhnou.

+4/0
29.7.2015 16:34

M51a27r58e78k 72J48a88n 2813862284162

R^

0/0
29.7.2015 16:38

M92i61c21h12a33l 75P42a15v20l39á59t 9673633684519

U hodinu a pul dlouheho letu to je totiz vetsine lidi jedno.

+6/−1
29.7.2015 16:46

A17l28e75š 38K31o67f57r14á21n38e38k 9732602245900

Vtip je v tom, že ekonomická třída standardních aerolinek je dobytčák úplně stejný a ten servis zpravidla není o moc lepší. Jediné, co je prémiové bývá zpravidla cena letenky. Ryanair je mi nesympatický, ale pokud někam létá Easyjet, na přímých letech ho preferuji před ostatními aerolinkami.

+3/0
29.7.2015 17:50

M34i70c88h50a22l 37P50a66v61l65á81t 9183683414889

Jenze tu postupnou degradaci economy malokdo vidi.

0/0
30.7.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.