Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nízkonákladoví dopravci válcují evropské nebe. Posílí i v Praze

Dvě největší nízkonákladové aerolinky v Evropě zažívají mimořádně úspěšný rok. Do letadel se jim daří dostat čím dál více lidí, zejména Ryanairu pak roste výrazně i zisk. easyJet chystá od podzimu v Praze další expanzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64a39r26t79i63n 29K48r58a73l 7803560663757

Ja letel na Kretu individualne s Aegean a vsechno v pohode, sluzby na normalni urovni. Akorat si clovek musi davat pozor na vahu a pocet zavazadel, ktera nejsou v cene.

"Mazane" jsem vytvoril pro tri lidi jednu tasku 22kg a platil jsem asi 2500 czk. Kdo si to na letiste prihasi se dvema 18kg kufry, tak zaplace.

0/0
30.7.2015 9:33

L35i60b25o18r 40V18e12n18g42l93á55ř 4934495692214

v roce 2010 jsem mel koupenou letenku do Paříže se Skyeurope, krach a nikam jsem neletel, taky nizkonakladovka. jeste ze mi frantici vratili penize za hotel

0/−1
30.7.2015 0:02

J91i10ř35í 57H26n61ě48d78ý 1306716595813

stare dobre casy jsou pryc - na webu to bylo zvyrazneno, na letence vytisteno, ale stejne se na kazdem ryanair letu nasli dva az tri zoufalci, kteri meli dve prirucni zavazadla a pak se straaaasne rozcilovali, ze to musi bud priplatit nebo zahodit. to me vzdycky pobavilo. a na diskuzich se psalo, jak maji strasny servis bla bla bla, nejspis to psali ti dva az tri zoufalci, co neumi cist.

+5/0
29.7.2015 23:45

M57i58r49o49s55l21a31v 83K68o70n17e81č59n85ý 2435700885557

Díky těmto levným cenám dnes může cestovat kdejaký primitiv a na kvalitě cestujících to je bohužel vidět.. Dříve přeci jen povětšinou létali lidé na úrovni, ale dnes? Škoda mluvit :-/

0/−8
29.7.2015 22:51

L68i70b29o23r 10V57e29n18g87l54á63ř 4104435602804

kvalita cestujicich? jak se to pozna? lide na urovni? jak se to pozna? nejspise jste to vy. ale vy urcite litate business tridou tak vas nepotkam. to je dobre

+6/0
30.7.2015 0:04
Foto

T68o62m61a31s 71C71a34b77a61k 8385425234909

Jak se to pozna ? Asi tak jednoduse, jako všude jinde. Hulvat, který smrdi na sto honu, na vlidny pozdrav personalu ani nezvedne oci, natoz aby zabucel třeba BUUU, neustale se dozaduje neceho, na co nemá nárok, absolutni bezohlednost vuci ostatním cestujicim pocinaje "nenapadnym" zouvanim bot a konce svincikem pod sedačkou, který po sobe zanechava... mam pokracovat ? Pokud ovšem nechapete rozdil mezi clovekem na urovni a "substrátem", kterého je v letadlech cim dal vic, diky low cost systemu, pak je další vysvetlovani marna snaha.

+1/0
30.7.2015 0:33

M86a36r15t79i17n 11N58e59r34m38u50t 9617937918209

aby vám nenapršelo do nosu, na té vaší úrovni

0/0
30.7.2015 1:53

M87i33c86h12a54l 29P37a24v71l45á21t 9923393384159

To same bohuzel plati i o internetovych diskusich..

+1/0
30.7.2015 13:58

F31r23a30n23t38i79š53e14k 50N19e32v40a16ř67i68l 7213839477475

Jedině tímhle krokem si asi Evropa udrží do budoucna nějaké fungující letecké dopravce.  Pracovníci a odboráři standartních  evropských leteckých společností je  mohou akorát tak zesměšňovat, ale to je vše.  EU letečtí dopravci jsou jsou se svými přeplacenými pracovníky  typickým příkladem pro celé EU hospodářství. Zatímco Asiati nekecají a makají tak v EU aerolinkách se stávkuji kvůli čemukoliv.

Před časem  to u některých aerolinek vypadalo,  že cestující jsou tam kvůli letuškám.

Před několika lety ale zase  začalo měnit k lepšímu. NIcméně u EU aerolinek je stále velmi vysoké riziko že nepoletíte kvůli stávce.

+4/−1
29.7.2015 18:06

L74a17d18i14s98l28a50v 25P22r49o77t94i36v45a 7136246224804

Já doufám, že se nedočkám lavic z PVC a nebo stání u štangle. Na určitý komfort v takovéto dopravě by měl být mezinárodní předpis. Možná k tomu dojde až jich pár spadne a vyjde najevo, že tam pracují ještě podřadní a málo kvalifikovaní pracovníci. Jo, moderní americký mor - jenom zisk, zisk, zisk. Lidé se klaní zlatému teleti !

+2/−12
29.7.2015 17:44

A50l87e68š 77K10o56f94r86á60n26e39k 9332972455850

Easyjet létá 20 let a Ryanair 30 let a ještě jim nic nespadlo. Ryanair měl jen jednu nehodu se zraněním v roce 2008 na Frankfurt-Hahn. O takovém safety record si může mnoho tradičních aerolinek (třeba Air France) nechat tak akorát zdát.

+12/0
29.7.2015 17:55

F30r34a16n13t72i15š11e87k 11N58e76v14a15ř17i28l 7353279807515

U EU standartních společností jde o státní dotace,dotace a dotace. Zvýrazňovaná kvalita často chybí a nebo je zcela miniaturní. Naproti tomu nízkonákladovky nejsou často nízkonákladové , ale  fungují ekonomicky na rozdíl od standartních zadlužených leteckých společností.

+1/−1
29.7.2015 18:11

D15a47v89i79d 29K57o87n68d93ě51l79k36a 4297532876331

A z čeho myslíte, že profituje Ryanair? Je to jeden z největších sběratelů dotací...

+2/0
29.7.2015 18:56

A72l97a23n 33Ř78e90p20k63a 4715916

A jak jsou zaměstnanci spokojeni s prací u těchle nízkonákladovek? Moc dřiny za mrzký peníz určitě. To zase bude jen přestupní stanice do jiného zaměstnání jako v případě Student Agency a Regiojetu u nás, z pohledu zaměstnance se o nich nepovídá nic moc dobrého, chválí je převážně jen zákazníci (i když často už ani to :D).

+6/−1
29.7.2015 16:58

K38a69r69e78l 73A34d85a17m 7649659716453

Každý chce co nejlevnější služby, ale když v nich pak nedej bože pracuje, chce vysoký plat . . . a diví se.

+8/−1
29.7.2015 17:02
Foto

P46a18v30e34l 73M68a56k69o52v41e17c 8938935551

A co na to ČSA? Nejspíše  již bylo převálcováno...:-(

+2/0
29.7.2015 16:54

S35t70a87n42i54s61l19a59v 78M23o44k18r43ý 8247702576182

Hledaj kam prodaji posledni letadla aby nemeli tak vysokou ztratu ;-)

+6/0
29.7.2015 17:15

K51a25r52e72l 48A64d32a31m 7669329646973

Nízký náklad . . .

Zase jen do doby, než než to spadne. Protože šetřit se musí za každou cenu, ať to stojí co to stojí.:-/

+1/−11
29.7.2015 16:49

A44l23e43š 18K85o90f41r55á54n15e91k 9322112985850

Řekl bych, že na bezpečnosti nešetří, protože je jim jasný, že by to byl jejich konec. Nehoda se může stát každému, ale myslím, že evropské lowcosty si dávají sakra pozor, aby jim nikdo nemohl přišít nějaké porušení předpisů.

+8/0
29.7.2015 17:56

J20a13k20u48b 27K36o87r43e54c 6384330141133

I nizkonakladovky musi dodrzovat prisne bezpecnostni predpisy. Oni šetří na uplne jinych vecech. Mimochodem jejich flotily patri k nejmladsim.

+2/0
29.7.2015 21:45

Z64d77e56n27ě95k 26J70o37n53á76š 9871689656640

Když po evropě člověk letí dvě hodiny, je mu celkem jedno, že nemá servis....

+6/−1
29.7.2015 16:46

T84o49m26á66š 62H45e53r82t13i40g 4430306525155

Dobytčáky prostě táhnou.

+4/0
29.7.2015 16:34

M89a38r14e30k 23J83a38n 2583872314932

R^

0/0
29.7.2015 16:38

M57i32c96h50a46l 55P62a77v20l31á80t 9183833494119

U hodinu a pul dlouheho letu to je totiz vetsine lidi jedno.

+6/−1
29.7.2015 16:46

A72l30e57š 13K21o15f86r65á16n39e91k 9582192765420

Vtip je v tom, že ekonomická třída standardních aerolinek je dobytčák úplně stejný a ten servis zpravidla není o moc lepší. Jediné, co je prémiové bývá zpravidla cena letenky. Ryanair je mi nesympatický, ale pokud někam létá Easyjet, na přímých letech ho preferuji před ostatními aerolinkami.

+3/0
29.7.2015 17:50

M89i90c92h68a22l 97P97a29v35l29á22t 9493433314509

Jenze tu postupnou degradaci economy malokdo vidi.

0/0
30.7.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.