Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nízkonákladoví dopravci válcují evropské nebe. Posílí i v Praze

Dvě největší nízkonákladové aerolinky v Evropě zažívají mimořádně úspěšný rok. Do letadel se jim daří dostat čím dál více lidí, zejména Ryanairu pak roste výrazně i zisk. easyJet chystá od podzimu v Praze další expanzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93a23r29t60i62n 18K14r86a19l 7713130273227

Ja letel na Kretu individualne s Aegean a vsechno v pohode, sluzby na normalni urovni. Akorat si clovek musi davat pozor na vahu a pocet zavazadel, ktera nejsou v cene.

"Mazane" jsem vytvoril pro tri lidi jednu tasku 22kg a platil jsem asi 2500 czk. Kdo si to na letiste prihasi se dvema 18kg kufry, tak zaplace.

0/0
30.7.2015 9:33

L90i66b64o94r 49V60e20n48g70l58á51ř 4534535882754

v roce 2010 jsem mel koupenou letenku do Paříže se Skyeurope, krach a nikam jsem neletel, taky nizkonakladovka. jeste ze mi frantici vratili penize za hotel

0/−1
30.7.2015 0:02

J33i33ř13í 25H14n86ě96d64ý 1806486875873

stare dobre casy jsou pryc - na webu to bylo zvyrazneno, na letence vytisteno, ale stejne se na kazdem ryanair letu nasli dva az tri zoufalci, kteri meli dve prirucni zavazadla a pak se straaaasne rozcilovali, ze to musi bud priplatit nebo zahodit. to me vzdycky pobavilo. a na diskuzich se psalo, jak maji strasny servis bla bla bla, nejspis to psali ti dva az tri zoufalci, co neumi cist.

+5/0
29.7.2015 23:45

M79i39r16o72s73l40a38v 42K51o13n87e12č48n67ý 2875330635777

Díky těmto levným cenám dnes může cestovat kdejaký primitiv a na kvalitě cestujících to je bohužel vidět.. Dříve přeci jen povětšinou létali lidé na úrovni, ale dnes? Škoda mluvit :-/

0/−8
29.7.2015 22:51

L17i18b29o38r 63V85e68n87g22l34á93ř 4114825552614

kvalita cestujicich? jak se to pozna? lide na urovni? jak se to pozna? nejspise jste to vy. ale vy urcite litate business tridou tak vas nepotkam. to je dobre

+6/0
30.7.2015 0:04
Foto

T71o39m19a63s 84C76a22b25a55k 8345295454119

Jak se to pozna ? Asi tak jednoduse, jako všude jinde. Hulvat, který smrdi na sto honu, na vlidny pozdrav personalu ani nezvedne oci, natoz aby zabucel třeba BUUU, neustale se dozaduje neceho, na co nemá nárok, absolutni bezohlednost vuci ostatním cestujicim pocinaje "nenapadnym" zouvanim bot a konce svincikem pod sedačkou, který po sobe zanechava... mam pokracovat ? Pokud ovšem nechapete rozdil mezi clovekem na urovni a "substrátem", kterého je v letadlech cim dal vic, diky low cost systemu, pak je další vysvetlovani marna snaha.

+1/0
30.7.2015 0:33

M75a46r98t72i10n 13N40e79r68m51u74t 9307147858289

aby vám nenapršelo do nosu, na té vaší úrovni

0/0
30.7.2015 1:53

M13i48c49h30a41l 50P76a37v77l69á78t 9103943914729

To same bohuzel plati i o internetovych diskusich..

+1/0
30.7.2015 13:58

F14r44a49n66t22i74š35e30k 11N79e25v80a13ř87i43l 7423809907925

Jedině tímhle krokem si asi Evropa udrží do budoucna nějaké fungující letecké dopravce.  Pracovníci a odboráři standartních  evropských leteckých společností je  mohou akorát tak zesměšňovat, ale to je vše.  EU letečtí dopravci jsou jsou se svými přeplacenými pracovníky  typickým příkladem pro celé EU hospodářství. Zatímco Asiati nekecají a makají tak v EU aerolinkách se stávkuji kvůli čemukoliv.

Před časem  to u některých aerolinek vypadalo,  že cestující jsou tam kvůli letuškám.

Před několika lety ale zase  začalo měnit k lepšímu. NIcméně u EU aerolinek je stále velmi vysoké riziko že nepoletíte kvůli stávce.

+4/−1
29.7.2015 18:06

L22a17d84i97s13l60a97v 18P30r13o31t12i44v86a 7946476394794

Já doufám, že se nedočkám lavic z PVC a nebo stání u štangle. Na určitý komfort v takovéto dopravě by měl být mezinárodní předpis. Možná k tomu dojde až jich pár spadne a vyjde najevo, že tam pracují ještě podřadní a málo kvalifikovaní pracovníci. Jo, moderní americký mor - jenom zisk, zisk, zisk. Lidé se klaní zlatému teleti !

+2/−12
29.7.2015 17:44

A46l72e52š 77K27o48f49r25á68n73e49k 9432362965190

Easyjet létá 20 let a Ryanair 30 let a ještě jim nic nespadlo. Ryanair měl jen jednu nehodu se zraněním v roce 2008 na Frankfurt-Hahn. O takovém safety record si může mnoho tradičních aerolinek (třeba Air France) nechat tak akorát zdát.

+12/0
29.7.2015 17:55

F11r79a64n29t45i46š16e23k 66N14e26v78a77ř79i93l 7173509147625

U EU standartních společností jde o státní dotace,dotace a dotace. Zvýrazňovaná kvalita často chybí a nebo je zcela miniaturní. Naproti tomu nízkonákladovky nejsou často nízkonákladové , ale  fungují ekonomicky na rozdíl od standartních zadlužených leteckých společností.

+1/−1
29.7.2015 18:11

D43a28v50i43d 89K45o58n87d90ě34l67k86a 4767332926431

A z čeho myslíte, že profituje Ryanair? Je to jeden z největších sběratelů dotací...

+2/0
29.7.2015 18:56
Foto

A17l39a28n 93Ř43e40p58k85a 4725116

A jak jsou zaměstnanci spokojeni s prací u těchle nízkonákladovek? Moc dřiny za mrzký peníz určitě. To zase bude jen přestupní stanice do jiného zaměstnání jako v případě Student Agency a Regiojetu u nás, z pohledu zaměstnance se o nich nepovídá nic moc dobrého, chválí je převážně jen zákazníci (i když často už ani to :D).

+6/−1
29.7.2015 16:58

K68a71r45e74l 65A98d39a73m 7639899606453

Každý chce co nejlevnější služby, ale když v nich pak nedej bože pracuje, chce vysoký plat . . . a diví se.

+8/−1
29.7.2015 17:02
Foto

P74a82v86e57l 24M88a97k27o49v54e83c 8468855761

A co na to ČSA? Nejspíše  již bylo převálcováno...:-(

+2/0
29.7.2015 16:54

S32t19a28n13i68s64l70a88v 76M86o51k26r68ý 8687562136692

Hledaj kam prodaji posledni letadla aby nemeli tak vysokou ztratu ;-)

+6/0
29.7.2015 17:15

K12a81r70e64l 44A16d84a25m 7699869556603

Nízký náklad . . .

Zase jen do doby, než než to spadne. Protože šetřit se musí za každou cenu, ať to stojí co to stojí.:-/

+1/−11
29.7.2015 16:49

A23l86e98š 87K87o76f29r54á59n31e95k 9742852155100

Řekl bych, že na bezpečnosti nešetří, protože je jim jasný, že by to byl jejich konec. Nehoda se může stát každému, ale myslím, že evropské lowcosty si dávají sakra pozor, aby jim nikdo nemohl přišít nějaké porušení předpisů.

+8/0
29.7.2015 17:56

J16a96k29u39b 69K46o84r81e63c 6244220861133

I nizkonakladovky musi dodrzovat prisne bezpecnostni predpisy. Oni šetří na uplne jinych vecech. Mimochodem jejich flotily patri k nejmladsim.

+2/0
29.7.2015 21:45

Z43d86e97n76ě24k 37J62o98n52á38š 9791909366570

Když po evropě člověk letí dvě hodiny, je mu celkem jedno, že nemá servis....

+6/−1
29.7.2015 16:46

T19o79m85á95š 77H39e16r78t27i50g 4560846245385

Dobytčáky prostě táhnou.

+4/0
29.7.2015 16:34

M14a44r72e74k 89J26a21n 2713332284602

R^

0/0
29.7.2015 16:38

M57i51c10h62a68l 48P47a43v87l74á11t 9773283444569

U hodinu a pul dlouheho letu to je totiz vetsine lidi jedno.

+6/−1
29.7.2015 16:46

A95l63e69š 57K29o38f23r34á93n18e65k 9152112205460

Vtip je v tom, že ekonomická třída standardních aerolinek je dobytčák úplně stejný a ten servis zpravidla není o moc lepší. Jediné, co je prémiové bývá zpravidla cena letenky. Ryanair je mi nesympatický, ale pokud někam létá Easyjet, na přímých letech ho preferuji před ostatními aerolinkami.

+3/0
29.7.2015 17:50

M47i55c66h45a29l 86P16a25v58l11á18t 9513353634139

Jenze tu postupnou degradaci economy malokdo vidi.

0/0
30.7.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.