Diskuze

Nízkonákladoví dopravci válcují evropské nebe. Posílí i v Praze

Dvě největší nízkonákladové aerolinky v Evropě zažívají mimořádně úspěšný rok. Do letadel se jim daří dostat čím dál více lidí, zejména Ryanairu pak roste výrazně i zisk. easyJet chystá od podzimu v Praze další expanzi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Ja letel na Kretu individualne s Aegean a vsechno v pohode, sluzby na normalni urovni. Akorat si clovek musi davat pozor na vahu a pocet zavazadel, ktera nejsou v cene.

"Mazane" jsem vytvoril pro tri lidi jednu tasku 22kg a platil jsem asi 2500 czk. Kdo si to na letiste prihasi se dvema 18kg kufry, tak zaplace.

0 0
možnosti
LV

v roce 2010 jsem mel koupenou letenku do Paříže se Skyeurope, krach a nikam jsem neletel, taky nizkonakladovka. jeste ze mi frantici vratili penize za hotel

0 1
možnosti
JH

J17i34ř85í 61H56n87ě26d64ý

29. 7. 2015 23:45

stare dobre casy jsou pryc - na webu to bylo zvyrazneno, na letence vytisteno, ale stejne se na kazdem ryanair letu nasli dva az tri zoufalci, kteri meli dve prirucni zavazadla a pak se straaaasne rozcilovali, ze to musi bud priplatit nebo zahodit. to me vzdycky pobavilo. a na diskuzich se psalo, jak maji strasny servis bla bla bla, nejspis to psali ti dva az tri zoufalci, co neumi cist.

5 0
možnosti
MK

Díky těmto levným cenám dnes může cestovat kdejaký primitiv a na kvalitě cestujících to je bohužel vidět.. Dříve přeci jen povětšinou létali lidé na úrovni, ale dnes? Škoda mluvit :-/

0 8
možnosti
LV

kvalita cestujicich? jak se to pozna? lide na urovni? jak se to pozna? nejspise jste to vy. ale vy urcite litate business tridou tak vas nepotkam. to je dobre

6 0
možnosti
FN

Jedině tímhle krokem si asi Evropa udrží do budoucna nějaké fungující letecké dopravce.  Pracovníci a odboráři standartních  evropských leteckých společností je  mohou akorát tak zesměšňovat, ale to je vše.  EU letečtí dopravci jsou jsou se svými přeplacenými pracovníky  typickým příkladem pro celé EU hospodářství. Zatímco Asiati nekecají a makají tak v EU aerolinkách se stávkuji kvůli čemukoliv.

Před časem  to u některých aerolinek vypadalo,  že cestující jsou tam kvůli letuškám.

Před několika lety ale zase  začalo měnit k lepšímu. NIcméně u EU aerolinek je stále velmi vysoké riziko že nepoletíte kvůli stávce.

4 1
možnosti
LP

Já doufám, že se nedočkám lavic z PVC a nebo stání u štangle. Na určitý komfort v takovéto dopravě by měl být mezinárodní předpis. Možná k tomu dojde až jich pár spadne a vyjde najevo, že tam pracují ještě podřadní a málo kvalifikovaní pracovníci. Jo, moderní americký mor - jenom zisk, zisk, zisk. Lidé se klaní zlatému teleti !

2 12
možnosti
AK

Easyjet létá 20 let a Ryanair 30 let a ještě jim nic nespadlo. Ryanair měl jen jednu nehodu se zraněním v roce 2008 na Frankfurt-Hahn. O takovém safety record si může mnoho tradičních aerolinek (třeba Air France) nechat tak akorát zdát.

12 0
možnosti

A25l12a32n 39Ř27e28p16k26a

29. 7. 2015 16:58

A jak jsou zaměstnanci spokojeni s prací u těchle nízkonákladovek? Moc dřiny za mrzký peníz určitě. To zase bude jen přestupní stanice do jiného zaměstnání jako v případě Student Agency a Regiojetu u nás, z pohledu zaměstnance se o nich nepovídá nic moc dobrého, chválí je převážně jen zákazníci (i když často už ani to :D).

6 1
možnosti
KA

K39a91r45e26l 39A17d30a54m

29. 7. 2015 17:02

Každý chce co nejlevnější služby, ale když v nich pak nedej bože pracuje, chce vysoký plat . . . a diví se.

8 1
možnosti
Foto

A co na to ČSA? Nejspíše  již bylo převálcováno...:-(

2 0
možnosti
SM

Hledaj kam prodaji posledni letadla aby nemeli tak vysokou ztratu ;-)

6 0
možnosti
KA

K51a51r23e98l 77A42d93a20m

29. 7. 2015 16:49

Nízký náklad . . .

Zase jen do doby, než než to spadne. Protože šetřit se musí za každou cenu, ať to stojí co to stojí.:-/

1 11
možnosti
AK

Řekl bych, že na bezpečnosti nešetří, protože je jim jasný, že by to byl jejich konec. Nehoda se může stát každému, ale myslím, že evropské lowcosty si dávají sakra pozor, aby jim nikdo nemohl přišít nějaké porušení předpisů.

8 0
možnosti
ZJ

Když po evropě člověk letí dvě hodiny, je mu celkem jedno, že nemá servis....

6 1
možnosti