- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to nechápu, všichni ví, jak okrádají zákazníka, ale stále mají takových klientů... To je vážně tolik lidí tak blbých, že se nechají dál okrádat a neodejdou ?
Co to tu pisete o okradani? Mam u nich neomezeny tarif za 250 kc/mesic, u Vodafonu ani T-mobile nic takoveho nedostanu. Pokud vas nekdo okrada tak se nedejte a brante se.
Rád vám sdělím, jak se v O2 zvyšuje zisk:
- rozdělíme firmu a okrademe malé akcionáře, ale to sem napatří
- nikoho se neptáme a vymyslíme dokup FUP. Zákazník byl zvyklý, že má neomezený tarif a omezeným internetem, který pokud překročí FUP limit, se zpomalí. Po změně se automaticky obnoví za cca 150,-Kč, takže zkz nic netuší, surfuje dál a pak čumí, když mu přijde faktura o několik stokorun vyšší
- nikoho se neptáme, zrušíme tarify na pevných linkách a všechny převedeme na nové, dražší. Zkz má 800 minut do pevných k internetu za necelých 200,-Kč, volá jak je zvyklý a na další faktuře navýšení o mnoho stovek až tisíců, protože má nový tarif s 50 minutami kamkoliv, "jen" za 149,-Kč, každá další minuta za 2,-Kč
- nikoho se neptáme a zrušíme tarify televize, tj. uživatel jako já, kterého zajímá sport, měl TV Flexi za 151,-Kč se všemi sporty. Od 1.8. jsem zdražen o 100% na balíček L za 299,-Kč, kde ani nemám všechny sportovní programy, abych je měl tak, jako dřív, musím na L za 399,-Kč....
Všechny tyto změny jsou po předchozím upozornění bleším písmem na faktuře, tam kde jindy jsou reklamy. Nevšimneš si, máš smůlu. To u mě není zvyšování zisku, ale okrádání zákazníků. Ano, na nejbližších fakturách, než si lidé všimnou, to určitě mnoho milionů firmě přinese, výpovědní doba je 6 týdnů, takže další dva měsíce taky vydělají, účtují si smluvní pokuty, to je taky obrovský příjem za nic. Ale nevím, nakolik lidé budou akceptovat 100% a vyšší zdražení, provedené nechutným způsobem. V O2 se spoléhá na to, že lidi jsou ovce, vynadávají se na infolince a budou platit dál. Já doufám, že se pletou....
To povazuji za obecny problem ceske mentality, lide jsou ovce. Nekdo je poskozuje, ale oni se umi ozvat max. v hospode ale sva prava hajit nechteji. Hodne to je videt v bytovych domech, kde vybor SVJ se chova velmi nezodpovedne, ale lide vyboru temer vse odsouhlasi.
Pred par lety jsem koupil nabytek se krytou vadou a prodejce se mi pri reklamaci vysmal, at se treba soudim. Tak jsem jej vzal za slovo a soudni spor jsem vyhral. Od te doby jsem vedl 7 sporu a bud sla protistrana na dohodu nebo jsem vyhral. Tim chci rici ze obavy lidi ze soudu jsem zbytecne, rozsudek padl do 6 mesicu od zaloby, zadneho pravnika jsem si nenajimal (zakony i vzory zalob jsou na webu). Az se lide zacnou proti nepoctivcum branit, tak se trh pekne procisti.
vydělalasnad oškubala zákazníky
Podle vás každý, kdo něco vydělává škube klienty? Kvůli výdělku snad děláme, nebo ne? Vyděláváte si? :)