Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda vydělává na autech třikrát více než Volkswagen, dohání už i Audi

Automobilka Škoda Auto vykázala v koncernu Volkswagen největší růst zisku ze všech značek novopečeného největšího výrobce aut světa. Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L33u78c75i92a98n 48P16a16p76a77z16i19a92n 5834637561925

Proč je nezlevní?

0/0
1.8.2015 0:00

Z73d70e67n81ě57k 85H80a59n41z83l 1411436882514

je potřeba se podělit se zaměstnanci

0/0
30.7.2015 16:05

J63a54n 96K85a28r94e49l 41N26o21v76a22k 5776764458856

aha.. takze to znamena ze je škodovka nějaka draha a malo plati lidem ;)

+2/−6
29.7.2015 19:49

F24i47l83i51p 68M62u95c43a73l46a 1900615644587

samozřejmě, ale to že veškerý know-how zaplatí VW to už neřeknete co ! ;-O

+1/−4
29.7.2015 19:43

J64i51ř32í 79E30r89b96e44n 1323394816957

Japato? V Mladé Boleslavi a Kvasinách nemají vývojová pracoviště?

+1/0
29.7.2015 20:59

R58i89c15h22a98r65d 21M57i42k71u80l92e17n88k18a 1159337637464

Tak MQB zrovna nevymysleli v Boleslavi, co?

0/0
30.7.2015 14:10

J83i88ř93í 40E56r31b79e42n 1223564416507

A to jako MQB je podle vás jediná věc, co se na autě dá vymyslet? To jako že veškeré mechanické, konstrukční, životnostní, pevnostní, kinematické, elektronické, radiofrekvenční a další výpočty a vynálezy dělá pouze Wolfsburg a Škoda to jen vezme a zasadí do octavie?

0/0
30.7.2015 15:00

M35a61r63t50i95n 76K61a87r57á89s82e64k 9568623248748

Ale nejste si tim zrovna jisty co?

0/0
30.7.2015 12:28

J95i36ř60í 59M43a44c50h 3496361199726

Mucalo, Mucalo........ ty si truhlík viď?;-D

0/0
30.7.2015 13:01

I10v52a 34V70a32l80č17í40k96o40v36á 1299578431791

Krása.

+1/0
29.7.2015 19:39

R80a36d35e79k 65H59u93l28v81a 9770215894102

Co se tyče výše od vedených daní jsem zapomenul dodat

0/0
29.7.2015 19:25

I97v51a 90V49a53l52č90í65k75o81v52á 1679268351931

Od čeho?

0/0
29.7.2015 19:40

R27a61d56e79k 33H18u64l84v88a 9410905894312

Jen vydelavejte pořad je to málo protoze plány našich panu ministru co se tyče financí jsou nezaplatitelne doslova i do pismene

+1/0
29.7.2015 19:24

A40n43t69o33n39í26n 89H52r87b45e62k 9808611364225

Pane redaktore, při srovnání vycházejte laskavě z české účetní uzávěrky (najde ji v obchodním rejstříku), protože účetní metodika koncernu je jiná, než předepisuje české účetnictví. Je také jiné zdanění zisku. A také nezkreslujete kurzovými přepočty. 

Pak Vám budou vycházet jiné hodnoty, 

A nepleťte dohromady ziskovost a zisk. Co je mi platné, že má nějaké auto ziskovost třeba 100%, když se prodá jej jedno a třeba jen za 100.000 Kč. Vy byste takové auto jako koncern vyráběl?

Škodovka měla v roce 2014 tržby 299,3 mld Kč a zisk po zdanění 18,4 mld Kč, V roce 2013 tržby 243,6 mld Kč a zisk po zdanění 11,4 mld Kč. Dělit snad umíte!

Na DPPO odvedla v roce 2014 2,93 mld Kč a v roce 2013 1,56 mld Kč. 

Tedy z tržeb jen 0,9% a 0,6%. A rozhodně ani zdaleka ne zákonnou sazbou.

+1/−2
29.7.2015 19:02

P20e10t84r 48A97s47c48h57e69n56b15r21e65n59n10e28r 6225183312411

Pro srovnání mezi jednotlivými značkami je lepší vycházet z koncernových metodik.

Navíc to, co u nás je v provozním tisku v rámci koncernu v provozním zisku být nemusí - např. Management fee a podobné poplatky...

0/0
29.7.2015 22:40

P46e64t62r 24A37s89c41h45e98n29b66r22e17n78n46e90r 6935523422611

Má být "provozním zisku", ne "tisku"

0/0
29.7.2015 22:42
Foto

P83e37t58r 67W78a25t71z40k78e 7234315439956

Pro ty, kdo tu diskutují o tom, kolik zastane práce německý soudruh ve VW a český ve Škodovce, bylo to tu tuším také psáno v nějakém předešlém článku, jeden Čech dělá asi tak minimálně za 3 Němce ........

+2/0
29.7.2015 19:01

J73i96ř81í 20H53ř12e97b28a80č44k61a 1762682295713

Já bych ani tak nařekl za tři, ale na tři.[>-]

0/0
29.7.2015 20:27

R17o67b65e37r80t 72T73o66m49e89c83z58e75k 8191124132545

Teď nevím jestli mají majitelé nových Škodovek pociťovat hrdost na svou značku, nebo se cítit jako blbci, kteří sponzorují předražené výrobky.

+2/−9
29.7.2015 18:41

M68a40r96t35i43n 91P74a71v96e10l17e68k 5380947715575

Mám novou Škodovku a nepociťuji vůbec nic kromě spokojenosti s nákupem.Vyhovující cena za vyhovující auto.

A protože nejsem závistivý komunista je mi vcelku putna jaký zisk má kapitalista - starám se o své peníze a ne o jeho.

+17/−2
29.7.2015 18:45

R16o12b97e50r57t 76T56o82m23e33c43z44e10k 8941724212145

Spokojenost je také pocit, takže platí bod č.1. Hodně šťastných km.

+6/0
29.7.2015 18:48

R63a51d34i37m 95Š45t69ě65p30á22n43e77k 6943908832814

No nemalý podíl na tom mají díky oblíbenosti a "nechánísenatáhnout" sami čeští zákazníci. Ceny určuje ten, kdo prodá nejvíc a to je šáde....těžko se dají Češi přesvědčit, aby kupovali více BMW než embéček. Nevím jestli  je škoda tak dobré auto. Mně stačí a cena je fakt vysoká nebo vlastně strašně vysoká. Ale Češi ji prostě "sežrali"....

+1/−4
29.7.2015 18:34

J59i34n61d35ř56i71c55h 16Š62k90o43p96e12k 4595911450655

no BMW je pěkný auto, ale nový je nedostupný a cenově dostupná pár let stará ojetina sežere majitele na servisu. Přeci jen je to prémiová značka a dle toho vypadají ceny ND

+2/0
29.7.2015 18:36

P43e11t97r 36H86o49f80m85a17n78n 6809644975400

kolik procent z celkove skodovacke produkce tvori ti cesti zakaznici? Nevim, ale tipuji mene nez 5%. Takze by se to na celkovych cislech neprojevilo...kdyby zacali vice smlouvat.

Zamyslete se, nez zacnete pomlouvat mistni zakazniky.

+8/0
29.7.2015 18:38

J72a19n 81V74á47c11l64a96v11í60k 3892396931849

Otázka je, jak je to v reále. VW si dá do nákladů vývoj a pak z toho těží celý koncern.

+2/0
29.7.2015 18:31

J76i29ř64í 77E42r79b68e13n 1433104736267

Pochybuji, že provoz debřské Česany si dá do nákladů koncenr VW, když účetně (ergo i daňově) patří pod Škodu...

+1/0
29.7.2015 21:01

V81l53a90d72i24m43i52r 18Z68a58b11l93o94u44d15i52l 6707141509190

No, stejně patří Němcům, nebo jak to je?

+1/0
29.7.2015 18:17

M30a26r17t74i98n 22P60a64v40e97l91e10k 5310567375505

Jenže platí daně u nás a zaměstnává naše lidi.A zisk? Myslím,že nám všem je putna jestli jde do nějakého Helmuta nebo do Pepíka - oba si stejně koupí barák na Kanárech.;-)

+4/0
29.7.2015 18:20

J62i57n51d30ř79i91c89h 81L84u58k34á70š 8747271930235

přesně tak, navíc VW je akciovka, takže kdokoliv si může koupit svůj vlastní kousek Škodovky:-)

+2/0
29.7.2015 18:31

R83o66b51e82r40t 39T18o83m45e60c17z47e12k 8721534412855

Rozumný podnikatel zisk investuje do budoucnosti, v tomto případě hlavně do Škody, která se o něj zasloužila.

+1/0
29.7.2015 18:35

M62a31r89t21i59n 37P44a66v82e13l33e93k 5660507565415

Škodovku zjevně vedou rozumní podnikatelé.;-)

+3/0
29.7.2015 18:46

R50o27b89e26r29t 65T27o96m44e82c77z28e46k 8501974952125

... a proto bere pracovník Škody třikrát víc než jeho Německý kolega.

+6/−1
29.7.2015 18:12

K79a62r67e66l 78V26o83v47e58s 1454728662379

Ve Skode jsou tretinove mzdy proti VW.

+2/0
29.7.2015 18:05

M13i19c89h57a84l 53S86n23o88p28e48k 7211928235857

"Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi"

ještě aby nedoháněla, když je to předražený jako prase ;-O

+4/−5
29.7.2015 17:53

M45i69c79h33a69l 36Š10e71v39č57í12k 8673546534

Předražené, když nestíhají vyrábět?

+11/0
29.7.2015 17:58

M61i38c24h86a53l 35H92i74r58k36a 4197776620673

To se ale nevylučuje. ;-)

0/0
30.7.2015 14:09

M69a53r79t42i55n 13S24e87d18o72n94a 2965556176319

Pokud vam cena nevyhovuje, tak zbozi nekupujte, jak proste. Ja si treba skodovku nikdy nekoupim (hodne se v CR krade, s moji vyskou mam vyjma Yety problem, to ale pro maly kufr neni rodinny vuz), ale o kvalite techto vozu jsem presvedcen. To napr. o francouzkych vozech tolik neplati.

+13/0
29.7.2015 17:58

J12i40n90d58ř98i12c73h 23L28u27k64á59š 8367911260645

však vás ji nikdo nenutí kupovat:-)

+6/−1
29.7.2015 17:58

T10o82m29á38š 83K53n86a79i45f80l 6653400677780

Škoda? Predrazena? Na tos přišel jak?

+3/−1
29.7.2015 18:25

J32i32n62d82ř98i37c17h 14Š49k49o51p88e30k 4155631850585

a o kolik je to předražený, když do výroby aut tak vidíš ?

+4/0
29.7.2015 18:37

M87i35r52o66s23l11a30v 51Š65i59m34k27o 7405323512895

To je snad logické, když jsou u nás 3x nižší platy než mají zaměstnanci v továrnách na Západě ;-D

+11/−1
29.7.2015 17:25

V64á43c64l31a29v 87M76a25i57x93n98e33r 7305660375901

To prave vubeec logicke neni .. oni pracovnici na zapade maji o dost vyssi vykonnost ... A dale vydelavate na rozdilu vyrobnich nakladu aprodejni ceny, takze to taky muze znamenat, ze je skodovka prodavana sakra levne ...a nebo draze ;)

0/−10
29.7.2015 17:54

J20a37r98o27s65l58a79v 65S12i58r80o95k83y 7610583834174

Lzi nebo rozumy trouby.   Ve Skodovce se maka stejne,  ne-li vic a efektivneji.

+5/0
29.7.2015 17:59

L33u97b85o74š 19M43a40c41h52u42l92d44a 8913600540312

Chcete tim rici, ze delnik ve Volkswagenu ma 3x vyssi vykonnost nez delnik ve Skoda auto?

+6/0
29.7.2015 18:00

T34o10m73á73š 71K34u62c84h82a35ř 3457351278411

Je to tak, jeden zépadoněmecký soudruh zastane práci třech českých. A někdy i ještě mnohem víc.;-)

+3/0
29.7.2015 18:14

K49a69r11e46l 54V57o93v60e78s 1844668332319

Kde ? Ve VW ? Srandisto.

+1/0
29.7.2015 18:08

E65m29i20l 80M33i80n32á19ř 7890349319327

k videu:

To lakování bílého a za ním hned červeného auta v jednom tunelu...8-o

+4/0
29.7.2015 17:12

V49á72c49l49a91v 11M89a70i50x94n48e85r 7965980755461

A ono to jde ;)

+2/0
29.7.2015 17:54

J67i76ř51í 17E51r23b80e60n 1123124356457

No a? Však to uměly automobilky vždycky, mám v knížce snímek z Boleslavi, kde na jedné lince za sebou jedou červené, modré a zelené škodovky řady 100/110...  Lakování totiž neobstarává tunel, ale stříkací pistole.

0/0
29.7.2015 21:11

E91m19i27l 30M38i96n15á65ř 7910699189437

No jo, ale bez toho tunelu by to dopadlo, jako když stříkám já v garáži, barevné je kromě lakovaného také všechno v okolí.

0/0
29.7.2015 22:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.