Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda vydělává na autech třikrát více než Volkswagen, dohání už i Audi

Automobilka Škoda Auto vykázala v koncernu Volkswagen největší růst zisku ze všech značek novopečeného největšího výrobce aut světa. Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L44u44c15i69a70n 38P31a40p75a60z82i19a33n 5434787641535

Proč je nezlevní?

0/0
1.8.2015 0:00

Z58d91e77n24ě74k 33H41a29n44z92l 1161556802174

je potřeba se podělit se zaměstnanci

0/0
30.7.2015 16:05

J42a25n 24K86a21r12e34l 51N80o50v17a72k 5956864628976

aha.. takze to znamena ze je škodovka nějaka draha a malo plati lidem ;)

+2/−6
29.7.2015 19:49

F31i16l21i45p 35M30u87c50a12l24a 1690765634827

samozřejmě, ale to že veškerý know-how zaplatí VW to už neřeknete co ! ;-O

+1/−4
29.7.2015 19:43

J50i33ř42í 44E67r31b21e41n 1533224726187

Japato? V Mladé Boleslavi a Kvasinách nemají vývojová pracoviště?

+1/0
29.7.2015 20:59

R83i15c27h86a70r43d 96M38i80k69u29l59e28n91k23a 1109267447474

Tak MQB zrovna nevymysleli v Boleslavi, co?

0/0
30.7.2015 14:10

J51i10ř56í 17E71r14b73e75n 1303534186437

A to jako MQB je podle vás jediná věc, co se na autě dá vymyslet? To jako že veškeré mechanické, konstrukční, životnostní, pevnostní, kinematické, elektronické, radiofrekvenční a další výpočty a vynálezy dělá pouze Wolfsburg a Škoda to jen vezme a zasadí do octavie?

0/0
30.7.2015 15:00

M12a60r30t13i11n 79K67a26r41á94s92e62k 9908153508308

Ale nejste si tim zrovna jisty co?

0/0
30.7.2015 12:28

J67i15ř75í 93M12a22c25h 3106211109526

Mucalo, Mucalo........ ty si truhlík viď?;-D

0/0
30.7.2015 13:01

I21v49a 89V88a94l78č19í98k56o27v21á 1559828831491

Krása.

+1/0
29.7.2015 19:39

R53a88d18e51k 66H51u46l68v98a 9360505954272

Co se tyče výše od vedených daní jsem zapomenul dodat

0/0
29.7.2015 19:25

I12v48a 30V59a88l39č76í37k46o26v83á 1639448871381

Od čeho?

0/0
29.7.2015 19:40

R74a84d30e36k 50H23u13l73v42a 9690635834212

Jen vydelavejte pořad je to málo protoze plány našich panu ministru co se tyče financí jsou nezaplatitelne doslova i do pismene

+1/0
29.7.2015 19:24

A23n48t91o76n75í69n 78H95r37b80e77k 9548471324685

Pane redaktore, při srovnání vycházejte laskavě z české účetní uzávěrky (najde ji v obchodním rejstříku), protože účetní metodika koncernu je jiná, než předepisuje české účetnictví. Je také jiné zdanění zisku. A také nezkreslujete kurzovými přepočty. 

Pak Vám budou vycházet jiné hodnoty, 

A nepleťte dohromady ziskovost a zisk. Co je mi platné, že má nějaké auto ziskovost třeba 100%, když se prodá jej jedno a třeba jen za 100.000 Kč. Vy byste takové auto jako koncern vyráběl?

Škodovka měla v roce 2014 tržby 299,3 mld Kč a zisk po zdanění 18,4 mld Kč, V roce 2013 tržby 243,6 mld Kč a zisk po zdanění 11,4 mld Kč. Dělit snad umíte!

Na DPPO odvedla v roce 2014 2,93 mld Kč a v roce 2013 1,56 mld Kč. 

Tedy z tržeb jen 0,9% a 0,6%. A rozhodně ani zdaleka ne zákonnou sazbou.

+1/−2
29.7.2015 19:02

P35e73t62r 37A75s61c47h71e85n37b91r53e68n77n65e75r 6765263382441

Pro srovnání mezi jednotlivými značkami je lepší vycházet z koncernových metodik.

Navíc to, co u nás je v provozním tisku v rámci koncernu v provozním zisku být nemusí - např. Management fee a podobné poplatky...

0/0
29.7.2015 22:40

P69e49t23r 83A47s60c57h96e39n82b14r80e87n39n20e14r 6935123452491

Má být "provozním zisku", ne "tisku"

0/0
29.7.2015 22:42
Foto

P37e21t10r 32W17a90t22z29k59e 7634485199766

Pro ty, kdo tu diskutují o tom, kolik zastane práce německý soudruh ve VW a český ve Škodovce, bylo to tu tuším také psáno v nějakém předešlém článku, jeden Čech dělá asi tak minimálně za 3 Němce ........

+2/0
29.7.2015 19:01

J82i54ř50í 35H12ř79e77b31a64č67k14a 1492622435633

Já bych ani tak nařekl za tři, ale na tři.[>-]

0/0
29.7.2015 20:27

R83o63b40e37r88t 27T44o47m42e31c71z28e10k 8921574292155

Teď nevím jestli mají majitelé nových Škodovek pociťovat hrdost na svou značku, nebo se cítit jako blbci, kteří sponzorují předražené výrobky.

+2/−9
29.7.2015 18:41

M30a35r46t13i17n 34P25a79v79e80l32e70k 5460877525175

Mám novou Škodovku a nepociťuji vůbec nic kromě spokojenosti s nákupem.Vyhovující cena za vyhovující auto.

A protože nejsem závistivý komunista je mi vcelku putna jaký zisk má kapitalista - starám se o své peníze a ne o jeho.

+17/−2
29.7.2015 18:45

R57o88b31e74r31t 73T39o50m32e78c17z12e85k 8301114582475

Spokojenost je také pocit, takže platí bod č.1. Hodně šťastných km.

+6/0
29.7.2015 18:48

R77a12d58i35m 39Š67t83ě60p56á65n55e96k 6583888242234

No nemalý podíl na tom mají díky oblíbenosti a "nechánísenatáhnout" sami čeští zákazníci. Ceny určuje ten, kdo prodá nejvíc a to je šáde....těžko se dají Češi přesvědčit, aby kupovali více BMW než embéček. Nevím jestli  je škoda tak dobré auto. Mně stačí a cena je fakt vysoká nebo vlastně strašně vysoká. Ale Češi ji prostě "sežrali"....

+1/−4
29.7.2015 18:34

J39i77n27d35ř54i75c79h 13Š67k95o15p47e94k 4775301430545

no BMW je pěkný auto, ale nový je nedostupný a cenově dostupná pár let stará ojetina sežere majitele na servisu. Přeci jen je to prémiová značka a dle toho vypadají ceny ND

+2/0
29.7.2015 18:36

P68e86t61r 23H49o73f37m74a18n75n 6759794605180

kolik procent z celkove skodovacke produkce tvori ti cesti zakaznici? Nevim, ale tipuji mene nez 5%. Takze by se to na celkovych cislech neprojevilo...kdyby zacali vice smlouvat.

Zamyslete se, nez zacnete pomlouvat mistni zakazniky.

+8/0
29.7.2015 18:38

J64a77n 33V68á93c55l82a67v74í43k 3622306901719

Otázka je, jak je to v reále. VW si dá do nákladů vývoj a pak z toho těží celý koncern.

+2/0
29.7.2015 18:31

J15i39ř23í 21E86r20b95e75n 1733484116137

Pochybuji, že provoz debřské Česany si dá do nákladů koncenr VW, když účetně (ergo i daňově) patří pod Škodu...

+1/0
29.7.2015 21:01

V19l59a78d95i28m93i13r 27Z80a78b11l32o47u75d78i34l 6347411319770

No, stejně patří Němcům, nebo jak to je?

+1/0
29.7.2015 18:17

M68a97r60t96i88n 65P82a84v44e25l75e30k 5580447765865

Jenže platí daně u nás a zaměstnává naše lidi.A zisk? Myslím,že nám všem je putna jestli jde do nějakého Helmuta nebo do Pepíka - oba si stejně koupí barák na Kanárech.;-)

+4/0
29.7.2015 18:20

J48i79n40d44ř48i22c70h 81L90u47k41á61š 8857641530955

přesně tak, navíc VW je akciovka, takže kdokoliv si může koupit svůj vlastní kousek Škodovky:-)

+2/0
29.7.2015 18:31

R79o12b51e21r69t 22T22o42m59e86c50z60e29k 8651544602365

Rozumný podnikatel zisk investuje do budoucnosti, v tomto případě hlavně do Škody, která se o něj zasloužila.

+1/0
29.7.2015 18:35

M97a93r88t92i19n 16P85a17v23e64l37e79k 5280407475455

Škodovku zjevně vedou rozumní podnikatelé.;-)

+3/0
29.7.2015 18:46

R73o78b47e73r64t 73T15o30m52e93c86z91e14k 8371394202435

... a proto bere pracovník Škody třikrát víc než jeho Německý kolega.

+6/−1
29.7.2015 18:12

K66a96r71e44l 88V92o94v37e56s 1424418922119

Ve Skode jsou tretinove mzdy proti VW.

+2/0
29.7.2015 18:05

M21i50c76h81a81l 91S89n85o30p77e50k 7941158265127

"Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi"

ještě aby nedoháněla, když je to předražený jako prase ;-O

+4/−5
29.7.2015 17:53

M58i76c12h31a69l 82Š56e95v58č52í77k 8503906404

Předražené, když nestíhají vyrábět?

+11/0
29.7.2015 17:58

M32i80c13h18a12l 26H15i20r22k46a 4537896640263

To se ale nevylučuje. ;-)

0/0
30.7.2015 14:09

M11a65r27t86i43n 28S34e35d72o58n45a 2155626976979

Pokud vam cena nevyhovuje, tak zbozi nekupujte, jak proste. Ja si treba skodovku nikdy nekoupim (hodne se v CR krade, s moji vyskou mam vyjma Yety problem, to ale pro maly kufr neni rodinny vuz), ale o kvalite techto vozu jsem presvedcen. To napr. o francouzkych vozech tolik neplati.

+13/0
29.7.2015 17:58

J41i90n60d66ř15i26c68h 48L77u98k15á88š 8217321220655

však vás ji nikdo nenutí kupovat:-)

+6/−1
29.7.2015 17:58

T53o80m89á77š 70K18n59a25i65f67l 6733440977540

Škoda? Predrazena? Na tos přišel jak?

+3/−1
29.7.2015 18:25

J13i27n73d29ř60i78c48h 72Š95k76o33p66e21k 4965311940225

a o kolik je to předražený, když do výroby aut tak vidíš ?

+4/0
29.7.2015 18:37

M68i29r76o54s36l91a89v 48Š25i35m92k92o 7695283232455

To je snad logické, když jsou u nás 3x nižší platy než mají zaměstnanci v továrnách na Západě ;-D

+11/−1
29.7.2015 17:25

V59á35c85l38a42v 83M49a69i75x57n33e66r 7725850635131

To prave vubeec logicke neni .. oni pracovnici na zapade maji o dost vyssi vykonnost ... A dale vydelavate na rozdilu vyrobnich nakladu aprodejni ceny, takze to taky muze znamenat, ze je skodovka prodavana sakra levne ...a nebo draze ;)

0/−10
29.7.2015 17:54

J95a48r96o88s71l62a23v 78S57i93r67o85k77y 7540813414724

Lzi nebo rozumy trouby.   Ve Skodovce se maka stejne,  ne-li vic a efektivneji.

+5/0
29.7.2015 17:59

L41u35b68o88š 20M71a98c52h29u31l69d28a 8133830220382

Chcete tim rici, ze delnik ve Volkswagenu ma 3x vyssi vykonnost nez delnik ve Skoda auto?

+6/0
29.7.2015 18:00

T54o95m79á55š 60K31u79c76h91a70ř 3557151938861

Je to tak, jeden zépadoněmecký soudruh zastane práci třech českých. A někdy i ještě mnohem víc.;-)

+3/0
29.7.2015 18:14

K44a83r91e40l 14V95o52v40e96s 1944778672129

Kde ? Ve VW ? Srandisto.

+1/0
29.7.2015 18:08

E44m19i94l 45M64i22n89á97ř 7970319199927

k videu:

To lakování bílého a za ním hned červeného auta v jednom tunelu...8-o

+4/0
29.7.2015 17:12

V63á43c97l43a15v 77M21a17i44x39n38e24r 7165400805411

A ono to jde ;)

+2/0
29.7.2015 17:54

J58i27ř22í 53E25r21b83e40n 1363574656177

No a? Však to uměly automobilky vždycky, mám v knížce snímek z Boleslavi, kde na jedné lince za sebou jedou červené, modré a zelené škodovky řady 100/110...  Lakování totiž neobstarává tunel, ale stříkací pistole.

0/0
29.7.2015 21:11

E95m65i34l 90M37i96n15á62ř 7470629849867

No jo, ale bez toho tunelu by to dopadlo, jako když stříkám já v garáži, barevné je kromě lakovaného také všechno v okolí.

0/0
29.7.2015 22:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.