Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda vydělává na autech třikrát více než Volkswagen, dohání už i Audi

Automobilka Škoda Auto vykázala v koncernu Volkswagen největší růst zisku ze všech značek novopečeného největšího výrobce aut světa. Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L41u95c47i43a56n 85P97a64p25a79z53i53a46n 5864127861165

Proč je nezlevní?

0/0
1.8.2015 0:00

Z92d17e15n64ě50k 88H74a60n58z94l 1431756212274

je potřeba se podělit se zaměstnanci

0/0
30.7.2015 16:05

J54a95n 58K44a62r96e41l 82N10o59v90a42k 5696714738116

aha.. takze to znamena ze je škodovka nějaka draha a malo plati lidem ;)

+2/−6
29.7.2015 19:49

F21i33l41i40p 33M90u82c92a67l20a 1470165304457

samozřejmě, ale to že veškerý know-how zaplatí VW to už neřeknete co ! ;-O

+1/−4
29.7.2015 19:43

J57i90ř56í 35E58r66b60e34n 1143154596557

Japato? V Mladé Boleslavi a Kvasinách nemají vývojová pracoviště?

+1/0
29.7.2015 20:59

R88i83c93h31a51r78d 86M51i63k23u65l75e52n58k35a 1629637817584

Tak MQB zrovna nevymysleli v Boleslavi, co?

0/0
30.7.2015 14:10

J23i57ř23í 82E53r85b74e73n 1783974856767

A to jako MQB je podle vás jediná věc, co se na autě dá vymyslet? To jako že veškeré mechanické, konstrukční, životnostní, pevnostní, kinematické, elektronické, radiofrekvenční a další výpočty a vynálezy dělá pouze Wolfsburg a Škoda to jen vezme a zasadí do octavie?

0/0
30.7.2015 15:00

M42a21r14t58i32n 35K23a35r62á41s68e93k 9768893588158

Ale nejste si tim zrovna jisty co?

0/0
30.7.2015 12:28

J49i33ř11í 42M56a74c11h 3496451769146

Mucalo, Mucalo........ ty si truhlík viď?;-D

0/0
30.7.2015 13:01

I17v52a 76V45a32l64č48í10k13o36v49á 1559948811881

Krása.

+1/0
29.7.2015 19:39

R66a52d36e45k 53H41u78l56v82a 9300855774582

Co se tyče výše od vedených daní jsem zapomenul dodat

0/0
29.7.2015 19:25

I57v33a 26V26a41l67č93í66k16o32v45á 1109768151591

Od čeho?

0/0
29.7.2015 19:40

R67a54d94e85k 18H17u47l63v26a 9410905904842

Jen vydelavejte pořad je to málo protoze plány našich panu ministru co se tyče financí jsou nezaplatitelne doslova i do pismene

+1/0
29.7.2015 19:24

A90n27t81o49n71í96n 46H57r71b13e73k 9948421124595

Pane redaktore, při srovnání vycházejte laskavě z české účetní uzávěrky (najde ji v obchodním rejstříku), protože účetní metodika koncernu je jiná, než předepisuje české účetnictví. Je také jiné zdanění zisku. A také nezkreslujete kurzovými přepočty. 

Pak Vám budou vycházet jiné hodnoty, 

A nepleťte dohromady ziskovost a zisk. Co je mi platné, že má nějaké auto ziskovost třeba 100%, když se prodá jej jedno a třeba jen za 100.000 Kč. Vy byste takové auto jako koncern vyráběl?

Škodovka měla v roce 2014 tržby 299,3 mld Kč a zisk po zdanění 18,4 mld Kč, V roce 2013 tržby 243,6 mld Kč a zisk po zdanění 11,4 mld Kč. Dělit snad umíte!

Na DPPO odvedla v roce 2014 2,93 mld Kč a v roce 2013 1,56 mld Kč. 

Tedy z tržeb jen 0,9% a 0,6%. A rozhodně ani zdaleka ne zákonnou sazbou.

+1/−2
29.7.2015 19:02

P30e90t45r 76A36s28c88h37e34n10b68r50e20n68n98e83r 6495753182751

Pro srovnání mezi jednotlivými značkami je lepší vycházet z koncernových metodik.

Navíc to, co u nás je v provozním tisku v rámci koncernu v provozním zisku být nemusí - např. Management fee a podobné poplatky...

0/0
29.7.2015 22:40

P88e49t94r 37A78s67c11h94e51n31b89r74e15n87n42e35r 6955243642651

Má být "provozním zisku", ne "tisku"

0/0
29.7.2015 22:42
Foto

P12e88t56r 49W13a55t36z88k71e 7284345289346

Pro ty, kdo tu diskutují o tom, kolik zastane práce německý soudruh ve VW a český ve Škodovce, bylo to tu tuším také psáno v nějakém předešlém článku, jeden Čech dělá asi tak minimálně za 3 Němce ........

+2/0
29.7.2015 19:01

J36i70ř80í 94H18ř96e67b27a92č84k13a 1192922455323

Já bych ani tak nařekl za tři, ale na tři.[>-]

0/0
29.7.2015 20:27

R35o73b87e34r21t 51T72o98m91e55c33z33e41k 8221324332965

Teď nevím jestli mají majitelé nových Škodovek pociťovat hrdost na svou značku, nebo se cítit jako blbci, kteří sponzorují předražené výrobky.

+2/−9
29.7.2015 18:41

M70a50r78t27i61n 39P87a26v95e48l18e13k 5530397195195

Mám novou Škodovku a nepociťuji vůbec nic kromě spokojenosti s nákupem.Vyhovující cena za vyhovující auto.

A protože nejsem závistivý komunista je mi vcelku putna jaký zisk má kapitalista - starám se o své peníze a ne o jeho.

+17/−2
29.7.2015 18:45

R14o62b97e39r98t 17T81o62m70e88c48z83e73k 8351144692615

Spokojenost je také pocit, takže platí bod č.1. Hodně šťastných km.

+6/0
29.7.2015 18:48

R15a48d52i66m 15Š73t44ě10p17á25n13e63k 6953478262234

No nemalý podíl na tom mají díky oblíbenosti a "nechánísenatáhnout" sami čeští zákazníci. Ceny určuje ten, kdo prodá nejvíc a to je šáde....těžko se dají Češi přesvědčit, aby kupovali více BMW než embéček. Nevím jestli  je škoda tak dobré auto. Mně stačí a cena je fakt vysoká nebo vlastně strašně vysoká. Ale Češi ji prostě "sežrali"....

+1/−4
29.7.2015 18:34

J96i63n67d25ř55i72c89h 13Š52k70o43p48e51k 4475901660525

no BMW je pěkný auto, ale nový je nedostupný a cenově dostupná pár let stará ojetina sežere majitele na servisu. Přeci jen je to prémiová značka a dle toho vypadají ceny ND

+2/0
29.7.2015 18:36

P98e88t62r 38H90o90f78m97a73n50n 6329694595970

kolik procent z celkove skodovacke produkce tvori ti cesti zakaznici? Nevim, ale tipuji mene nez 5%. Takze by se to na celkovych cislech neprojevilo...kdyby zacali vice smlouvat.

Zamyslete se, nez zacnete pomlouvat mistni zakazniky.

+8/0
29.7.2015 18:38

J54a44n 67V17á83c83l51a58v10í53k 3952646541689

Otázka je, jak je to v reále. VW si dá do nákladů vývoj a pak z toho těží celý koncern.

+2/0
29.7.2015 18:31

J25i54ř98í 34E56r70b37e69n 1703644166717

Pochybuji, že provoz debřské Česany si dá do nákladů koncenr VW, když účetně (ergo i daňově) patří pod Škodu...

+1/0
29.7.2015 21:01

V87l26a80d32i67m43i92r 71Z88a13b82l39o17u82d11i50l 6877191419360

No, stejně patří Němcům, nebo jak to je?

+1/0
29.7.2015 18:17

M97a23r88t70i84n 72P13a11v21e94l34e76k 5770847615715

Jenže platí daně u nás a zaměstnává naše lidi.A zisk? Myslím,že nám všem je putna jestli jde do nějakého Helmuta nebo do Pepíka - oba si stejně koupí barák na Kanárech.;-)

+4/0
29.7.2015 18:20

J81i78n21d70ř68i27c72h 69L86u80k61á32š 8797341770435

přesně tak, navíc VW je akciovka, takže kdokoliv si může koupit svůj vlastní kousek Škodovky:-)

+2/0
29.7.2015 18:31

R60o80b68e30r13t 10T13o40m79e38c94z86e76k 8721204332785

Rozumný podnikatel zisk investuje do budoucnosti, v tomto případě hlavně do Škody, která se o něj zasloužila.

+1/0
29.7.2015 18:35

M64a64r40t70i58n 80P79a49v29e82l13e21k 5790317855275

Škodovku zjevně vedou rozumní podnikatelé.;-)

+3/0
29.7.2015 18:46

R25o96b26e41r67t 80T75o80m90e40c31z84e91k 8231704372525

... a proto bere pracovník Škody třikrát víc než jeho Německý kolega.

+6/−1
29.7.2015 18:12

K24a69r46e72l 12V98o88v80e83s 1264988282989

Ve Skode jsou tretinove mzdy proti VW.

+2/0
29.7.2015 18:05

M18i69c85h57a23l 17S47n96o82p64e89k 7661508575637

"Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi"

ještě aby nedoháněla, když je to předražený jako prase ;-O

+4/−5
29.7.2015 17:53

M83i37c16h26a79l 27Š22e96v36č59í82k 8643756624

Předražené, když nestíhají vyrábět?

+11/0
29.7.2015 17:58

M91i33c23h25a16l 65H57i29r14k27a 4867816820443

To se ale nevylučuje. ;-)

0/0
30.7.2015 14:09

M58a40r27t57i56n 66S44e70d98o91n88a 5687443250799

Pokud vam cena nevyhovuje, tak zbozi nekupujte, jak proste. Ja si treba skodovku nikdy nekoupim (hodne se v CR krade, s moji vyskou mam vyjma Yety problem, to ale pro maly kufr neni rodinny vuz), ale o kvalite techto vozu jsem presvedcen. To napr. o francouzkych vozech tolik neplati.

+13/0
29.7.2015 17:58

J87i23n28d88ř36i74c26h 44L48u30k13á84š 8637321880385

však vás ji nikdo nenutí kupovat:-)

+6/−1
29.7.2015 17:58

T97o43m77á48š 95K42n34a17i19f27l 6303330307350

Škoda? Predrazena? Na tos přišel jak?

+3/−1
29.7.2015 18:25

J46i31n41d48ř26i13c68h 92Š55k68o41p94e78k 4375521800795

a o kolik je to předražený, když do výroby aut tak vidíš ?

+4/0
29.7.2015 18:37

M47i20r62o90s35l65a75v 83Š54i87m20k78o 7195543912235

To je snad logické, když jsou u nás 3x nižší platy než mají zaměstnanci v továrnách na Západě ;-D

+11/−1
29.7.2015 17:25

V82á81c52l24a16v 84M69a15i87x18n17e11r 7635960635371

To prave vubeec logicke neni .. oni pracovnici na zapade maji o dost vyssi vykonnost ... A dale vydelavate na rozdilu vyrobnich nakladu aprodejni ceny, takze to taky muze znamenat, ze je skodovka prodavana sakra levne ...a nebo draze ;)

0/−10
29.7.2015 17:54

J47a81r23o67s44l21a64v 65S64i71r24o57k23y 7460233484804

Lzi nebo rozumy trouby.   Ve Skodovce se maka stejne,  ne-li vic a efektivneji.

+5/0
29.7.2015 17:59

L65u53b70o37š 64M41a34c92h84u46l57d68a 8813890900552

Chcete tim rici, ze delnik ve Volkswagenu ma 3x vyssi vykonnost nez delnik ve Skoda auto?

+6/0
29.7.2015 18:00

T50o70m72á78š 55K76u71c27h86a59ř 3447691218901

Je to tak, jeden zépadoněmecký soudruh zastane práci třech českých. A někdy i ještě mnohem víc.;-)

+3/0
29.7.2015 18:14

K51a93r67e29l 96V53o92v98e81s 1504878742589

Kde ? Ve VW ? Srandisto.

+1/0
29.7.2015 18:08

E73m16i95l 82M80i33n11á71ř 7740509699357

k videu:

To lakování bílého a za ním hned červeného auta v jednom tunelu...8-o

+4/0
29.7.2015 17:12

V88á80c53l50a15v 96M64a80i92x94n62e11r 7625910475621

A ono to jde ;)

+2/0
29.7.2015 17:54

J50i88ř32í 89E80r27b97e20n 1903764626467

No a? Však to uměly automobilky vždycky, mám v knížce snímek z Boleslavi, kde na jedné lince za sebou jedou červené, modré a zelené škodovky řady 100/110...  Lakování totiž neobstarává tunel, ale stříkací pistole.

0/0
29.7.2015 21:11

E19m29i75l 53M96i93n18á71ř 7490589769527

No jo, ale bez toho tunelu by to dopadlo, jako když stříkám já v garáži, barevné je kromě lakovaného také všechno v okolí.

0/0
29.7.2015 22:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.