Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do Karibiku dál s přískoky. Travel Service ruší lety s větším airbusem

Plánovaná revoluce v exotických dovolených v Česku se nechystá. Letecký dopravce Travel Service a české cestovky odstoupily od plánu nasadit na zimní lety do Karibiku Airbus 330. Pasažéři tak budou muset stejně jako dosud, při cestě na Kubu absolvovat jedno mezipřistání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S30t55a44n43i67s68l98a21v 55D57o93p24i62t25a 4726601594907

Travel Service mají monopol na české cestovky. A co na to Antimonopolní úřad?

0/0
4.10.2015 10:43
Foto

J40i48r98i 23M49e14n82s86i64k 6868950907227

V r. 2013 jsem letěl s Travelem na Kubu. Hnus a ještě jednou hnus. Mezipřistání nebylo jednou, ale 2 x. Nazpět z Kuby jsme letěli do Mexika, Potom na bermudy, pak azory a až pak Praha. Doba letu tam 16 hodin, zpět 18h. S Travelem do karibiku už nikdy více.Rv

+3/0
8.9.2015 11:05

M78i23c90h21a38l 77M29i95l89l71e52r 9826542949512

Praha - Karibik v B737?8-o

Rv

+1/0
2.8.2015 9:06

L24u22c32i40a30n 14P51a43p41a16z15i39a60n 5804137221245

velké zklamaní.

+1/0
1.8.2015 0:02

J64a45r25o10m71í13r 44B81e40n94e49š 2753552406941

Tak trochu off topic, ale u každýho článku o Travel Service (kde je ilustrační fotka) mě naprosto fascinuje, jak příšerně hnusný mají to svoje logo...

+1/0
31.7.2015 11:41

T18o40m 71S52t63r64a69s17n37o78v 9581143328483

haah....nastavim letenku na 23 tisic zatimco z vidne muzu letet za 12......pak se skrabu na hlave - prej lidi nemaji zajem.....je to normalni?!  Pritom jako novy zavadejici let by to meli dat ne za polovinu, ale za cvrtinu....to byste pak videli jestli maji lidi zajem nebo nemaji.......

+2/0
31.7.2015 4:01

T67a25d86e59á37š 27P18o79d51o52l18k87a 2579886198119

Travel jsou banda....., to je hrozné, pořád se vymlouvají na malý trh, místo aby vymysleli něco kreativního, aby lidi nalákali. Dají cenu letenky 21tis. a pak se diví, že na to všichni *erou....Klasické "travelovské" fiasko, to nemluvím o "nákupu B787" a k tomu si začali hrát na low-cost, i když o sobě tvrdí, že nejsou. (Ano myslím to, že kupují "kolu" z lidlu za 10 korun a pěkně odpornou oranžovku za 8 korun...). Ať nám řeknou na rovinu, že na to nemají a neslibují klasické "travelovské" hory doly....

+2/0
31.7.2015 0:54

J75o20s30e30f 18R60i58c59h93t37e86r 9306235977213

Tohle děla TravelServis přece pravidelně – velkohubý prohlášení o nákupu B787 apod. a pak vás stejně nahážou do čehokoliv co je po ruce. Známá firma, doslova.

+1/0
30.7.2015 23:32

P43e71t79r 62D26l28o22u85h37ý 3875281432748

Myslím si, že se není co divit. České cestovky prostě Karibik neumí. Napálí ceny a potom se diví, že není zájem. U levnějších zájezdů a bližších destinací (např. Řecko) není cenový rozdíl tak velký a navíc odchytí mnoho lidí, kteří se nedomluví jinak než česky. Ti ocení, že je český delegát odvede z letiště až do hotelu "za ručičku". Ale pokud německá cestovka nabídne Karibik výrazně levněji, tak už není co řešit. Navíc letos není prakticky žádná nabídka do Karibiku na 14 dní od českých cestovek. Vše 9-10 nocí. A představa, že se potáhnu 13-17 hodin v letadle kvůli 9 dnům, to mě zrovna nadšením nenaplňuje.

+3/0
30.7.2015 21:22

J16a80n 97Č35e22k72a38l 7229275474164

"Nejlepší" na tom je, že kolikrát ten delegát neudělá ani to...

Žena teď byla na Rhodosu, a musela nakonec coby anglicky mluvící fungovat jako delegát i pro ostatní, protože dostali jen na letišti cedulku s číslem autobusu a nebýt jí, tak se ta pouze-česky-mluvící půlka turnusu vůbec neubytovala...

0/0
31.7.2015 11:28

V35a11l77e33r80i91e 30W38e19b76e24r27o38v48á 1502660627330

Tak on by ten let do Karibiku nebyl  žádná sláva ani s A330. Výhoda by byla jen v kratší době letu asi o 2 hodiny. Tady je rozmístění sedadel v tom pronajatém kanadském airbusu, jen další nepohodlný létající autobus   http://www.seatguru.com/airlines/Air_Transat/Air_Transat_Airbus_A330-200_V2.php    

A mimoto dneska už jsou dálkové lety úplně někde jinde než před pár lety. Vždyť letecké společnosti na těchto dálkových letech do lukrativních exotických míst už běžně nabízejí i 4 třídy, pokud chtějí uspět v konkurenci. Travel nabízí v A330 2 řady (12 míst) ve vyšší třídě a 333 míst v economy. To radši poletím s nějakou německou společností a připlatím si jen za lepší sedadlo, třeba 90 Eur  za sedadlo v economy třídě u LH, kde si můžu natáhnout pohodlně nohy, nebo  si rovnou koupím letenku v premium economy třídě.:-/

0/0
30.7.2015 21:15

R91o41m88a27n 83K52r23a39t61o18c50h69v97í25l 6346737366254

4 třídy?

0/0
1.8.2015 13:52
Foto

O49n88d15r44e67j 89B33o96c91e62k 1680865704158

Skupina cechu nazyvana koupaci, bude svoje oblibene balicky kupovat furt i kdyby leteli jatrem s 3 mezipristanima Rvdivim se ze TravelS**t neprisel i s timto napadem.

0/0
30.7.2015 19:20

M75i88r35o15s26l18a27v 35K19o51n40e22č87n49ý 2775980915647

koupáci, horáci, památkáři - prostě cestující za rekreací, kteří létají téměř všude na světě... Turisté jsou všude, Česko ale bohužel nemá kvalitní letecké společnosti.

+1/0
30.7.2015 19:48

Z21d35e27n72ě27k 56J73o98n92á85š 9601599706730

To je jeden z důvodů, proč už nelétám z čech....

0/0
30.7.2015 18:56

T46o44m93á19š 89K28n56a28i96f24l 6793630147550

Takže se ted považuješ za uber Čecha ?

0/0
30.7.2015 19:22

M91i70r13o75s45l87a12v 70K77o41n26e25č40n73ý 2595800655747

Jestli si tím UBÍRÁ starosti, pak je to i na místě :-)

0/0
30.7.2015 19:45

F52i54l68i19p 72M17a92t37u12s92k63a 6521278961187

Pokud jsou kopupáci ochotni platit za takovou službu, nemá dopravce proč utrácet své peníze za změnu.

Než letět s 737 do karibiku, pojedu raději Hungarií k Balatonu.

+2/0
30.7.2015 18:32

M67i67c88h66a97l 11K56r90e48j21č86í 1406120661493

Může mi někdo prosím říct, odkdy se mezipřistání říká "přískok"? Protože to slovo slyším prvně.

+1/−1
30.7.2015 18:28

T29o82m47á80š 57K38n58a82i96f94l 6813170847190

Priskok se neříká mezipřistání... Ale jednotlivým segmentum letu s mezipristanim.

0/0
30.7.2015 19:23

V16í34t 23H28r16a72d16i69l 2234665721952

Tyhle éra nejsou na tyhle vzdálenosti vůbec vhodné... Málo místa na cokoliv, nedostatek místa pro personál, zamava s tím každá turbulence a nepřijde mi ani příliš bezpečné, když musí tankovat na Azorech, přemýšlím kam by to odklonili v případě, kdy by Azory neprijmaly...

+3/0
30.7.2015 18:03

J62a30n 96Č85e76k89a70l 7629725804154

Asi jen Madeira...

0/0
31.7.2015 11:33

P46a48v78l18í83n90a 70P26e93c70o81l41d86o72v21á 1948928434592

Na Azorech je několik letišť použitelných pro B738. Drtivá většina letů má kromě letiště cílového naplánováno i letiště záložní. Na obou musí být splněny určité (mj. meteorologické) podmínky. Vzhledem k tomu, že se navíc jedná - zjednodušeně řečeno - o let "přes moře", musí navíc být splněna přísnější pravidla (nejen) pro počasí na letištích, kam by se v případě problémů divertovalo. To jsou v tomto případě i letiště na Azorech. Pravděpodobnost, že by byla ve stejnou dobu zavřená všechna azorská letiště a nikdo to netušil dopředu, je prakticky nula.

0/0
31.7.2015 13:57

J68i79ř17í 60N74e38k85u21l27a 3919468324455

Taky tak, z vídně paráda pořádným letadlem

0/0
30.7.2015 18:00

J35i29ř75í 78N37e64k31u78l51a 3509788354805

nebo s rakušákama

0/0
30.7.2015 18:00

S88t20a22n65d93a 76L28i23n21h34a38r86t 9132783974798

LuftJarda je odborník na slovo vzatý; naučí ATR tankovat za letu a zacne tuto linku provozovat ;-)

+1/0
30.7.2015 17:35

V52o33j56t47a 46L15e66j96s41e67k 1381215799279

Letiště, letadlo, tryskáč, jet, radar, ranvej, plocha, Boeing 737-800, Travel Service (31. května, Praha) | foto:  Petr Topič, MAFRA

Co to je zas za super popisek fotky?

+4/0
30.7.2015 17:06

P38e38t35r 93M49a75r98š61o96u68n 5135318246936

Jojo, peknej :)

0/0
30.7.2015 17:26

J46o90s33e84f 33R97i97c27h31t86e44r 9836525257333

řádil redakční SEO mág :-)

0/0
30.7.2015 23:01

M35i48r17o42s92l95a10v 61K19o39n31e79č90n35ý 2875430245897

A330 na Korfu, prasečák na cestu kolem světa. Dobrá práce. Ještě že Travel servicem nelétám, nemám k této společnosti důvěru.

+4/−1
30.7.2015 17:03

T72o59m49á44š 52K86n80a28i21f16l 6473590647320

Nestezuj si na Travel Service. Stěžuj si na cestovky

+1/−1
30.7.2015 19:24

M83i38r71o29s95l88a31v 97K46o39n24e54č12n28ý 2175900425527

o to nejde, celkově je mi ta firma dost nesympatická..

+1/0
30.7.2015 19:43

R30o92m79a64n 83K90r95a29t60o73c83h93v23í58l 6736987956624

Bydlíte blízko hranic, že můžete létat z německa?

0/0
1.8.2015 13:53

T63o68m47á34š 68K73n23a20i29f96l 6843620217300

Stejný osud uz asi potřetí...

+1/0
30.7.2015 16:57

M72a94r39i70a52n 28P54e79š32t75a 6378568238518

Stejně ty jejich letenky byly drahý. Ve vyhledávači se vždy našly výrazně levnější, i když trošku delší.

+2/0
30.7.2015 16:48

A25l64e80x13a31n54d36e73r 15P94r34o15c51h72a70z98k44a 2961626636303

To me bavi, kdyz tady amateri nazyvaji b737 dobytkacem ;-D Kolika typy dalkovych letadel jste uz leteli? Vite vubec, ze v ekonomicke tride je uplne jedno, jestli se jedna o b737 nebo b747? Ze vlastne nejvic zalezi na tom, jake prepravce nastavi rozestupy sedacek? Ze se daji tyto rozestupy snadno menit? Ze napr. hlucnost nebo rychlost jsou temer srovnatelne? Jedine na co si muzete stezovat je celkova delka cesty z duvodu mezipristaní.  Jenze takove zdrzeni by vam snadno vzniklo pri jakekoliv ceste z Prahy do vzdalenych destinacich, kdyby si ceske cestovky najmuli treba nemeckeho prepravce. Ceska cestovka dnes dela neco, co lepe delat neumi. Cesky trh je maly a nemuzeme chtit vyhody nemeckeho trhu. To ze Travel shodil ze stolu jmenovane dalkove lety je ciste ekonomicka zalezitost. Kdybyste byli na jeho miste, neudelali byste to jinak. A pro ty, kdo si mysli, ze ja kral, ostatni poddany, tak souhlas s Janem Tokosem.

+3/−3
30.7.2015 16:33

M28i29r12o55s77l18a82v 46K70o96n21e60č70n93ý 2645260815417

B737 v hlukových parametrech určitě není srovnatelný s airbusem, který je opravdu tišší...

+3/0
30.7.2015 17:04

A65l92e98x88a43n46d46e75r 80P19r33o41c39h92a58z31k96a 2451776566533

airbus proti b737 je urcite tissi, ale to není zasadni rozdil. Vetsine vadi místo, které jak pisu, je srovanatelne. Je odvisle od konfigurace sedacek a použitého modelu sedacek.

+1/0
30.7.2015 22:25

J46o52s37e44f 97R22i53c80h78t16e81r 9616655957703

Máte pro tohle tvrzení nějakej podklad?

0/0
30.7.2015 23:29

A30l39e84x65a18n11d36e73r 22P38r66o28c12h48a95z29k48a 2351866296493

z pohledu cestujicho jenom sve usi, ale stovky letu dopravnimi letadly ruznych typu v ruzne dobe, mam srovnaci zakladnu dobrou, nebojte

0/0
31.7.2015 11:49

K71a54r45e33l 92F93a11j12t 5508782731953

Velikost trhu do toho taháte zbytečně, v tom německém se na poměr obyvatel odbavuje těchto letů násobný počet, létá se několikrát týdně z řady letišť. To, že u nás vládne jeden prakticky monopolní dopravce (i díky tragickým ČSA), který má přístup, služby a především ceny opravdu na bezkonkurenční úrovni je příčinou toho, proč minimálně z okrajových částí republiky, kde to mají stejně daleko na cizí letiště, nikoho ani nenapadne jeho služeb využít ;-)

+1/0
30.7.2015 17:49

A87l11e67x59a21n47d51e19r 78P24r15o40c93h51a42z82k86a 2431366776763

Do jiste miry je to pravda. Ale ta "velikost trhu" je dana krome poctu obyvatel a hustoty letist  i kupni silou, s kterou je také třeba pocitat. Ta nemecka vyrazne naší prevysuje. Takze nejen vetsi počet letist na urcity počet obyvatel ale i jejich kupni sila rozhoduje o tom, jak velky jsme potencionalne trh pro leteckou prepravu. A urcite bych byl rad, kdyby se otevrely napr. Vodochody a vpustily na nas trh nizkonakladove prepravce za pro ne vyhodnych podmínek. Urcite by to trh oživilo ...

0/0
30.7.2015 22:17

R30o57m83a49n 42P25a16s35t70y71r59i92k 2316244463

akorát ze je rozdil i když ma letadlo sirsi trup - 737 je nejhorsi smejd jaky kdy byl sestrojen - i pretlakovani ma daleko horsi jak jeho konkurent a320 - alexandr prochazka me také bavi ;-D

0/0
30.7.2015 17:58

A38l69e36x86a44n20d70e57r 48P14r39o50c61h28a25z16k52a 2941296666523

A v cem je rozdil, když ma letadlo sirsi trup? Bejk je urcite horsi, co se tyka pretlakovani a bezne i pouzitych typu sedacek, ale zaklad je skutecne místo pro nohy a sirka vnitrnich operadel . Není to problém  velikosti letadla.

0/0
30.7.2015 22:10

L82u19k78a31s 45C82o17d51r 6558472720371

Schvalne jsem se podival do archivu, abych nasel odpoved na otazku ohledne dalkovejch typu: 306, 313, 332, 333, 342, 343, 345, 346, 388, 743, 744, 74E, 74J (pravda, ten by asi Atlantik nepreletel), 762, 763, 764, 772, 773, 77W, 77L, 788, D10, ILW (ok, stredni trate, ale byla s nim sranda) a M11. Na 359 a 789 jsem linej, ale mrzi me, ze uz asi nikdy nezkusim 74L. Za dva mesice doufam pridam do sbirky i IL6.

0/0
30.7.2015 18:08

J27a16n 48Č42e65k59a98l 7459455124744

Nevím jak chartery, ale běžné linky mají na dálkové lety ty rozestupy sedaček větší. Nemluvě o třeba absenci in-flight entertainment systémů u 737...

0/0
31.7.2015 11:30
Foto

L17u55b64o16m96í11r 56J93a55n59o57t65a 5986364626165

S Travel Service tak maximálně z Brna do Ostravy. Od nového roku je to s něma katastrofa :-P

+3/0
30.7.2015 16:27
Foto

J92a65n 66T23o65k73o97š 5988132616639

Bez cestovky, levněji, kvalitněji, rychleji ......

Kdo to neumí, tak ať si nestěžuje.:-P

+5/0
30.7.2015 16:11

P16e52t47r 73D75l56o89u75h61ý 3855481502708

Jak kdy a jak kam. Poznávací, bez jídla, jistě. S dětmi do hotelu all inclusive málokdy. Loni v zimě jsem se na Kapverdy s dětmi pod cenu cestovky nedostal. Už se těším až odrostou :-)

+1/0
31.7.2015 0:07

J79i11ř97í 66N58o82v42á39k 3953929518786

Německý cestovky už si mnou ruce.

+2/0
30.7.2015 16:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.