Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Karibiku dál s přískoky. Travel Service ruší lety s větším airbusem

Plánovaná revoluce v exotických dovolených v Česku se nechystá. Letecký dopravce Travel Service a české cestovky odstoupily od plánu nasadit na zimní lety do Karibiku Airbus 330. Pasažéři tak budou muset stejně jako dosud, při cestě na Kubu absolvovat jedno mezipřistání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S59t64a21n96i94s38l95a49v 15D67o74p65i90t93a 4876941624627

Travel Service mají monopol na české cestovky. A co na to Antimonopolní úřad?

0/0
4.10.2015 10:43
Foto

J48i58r62i 42M42e95n34s36i55k 6648280977307

V r. 2013 jsem letěl s Travelem na Kubu. Hnus a ještě jednou hnus. Mezipřistání nebylo jednou, ale 2 x. Nazpět z Kuby jsme letěli do Mexika, Potom na bermudy, pak azory a až pak Praha. Doba letu tam 16 hodin, zpět 18h. S Travelem do karibiku už nikdy více.Rv

+3/0
8.9.2015 11:05

M37i72c79h80a49l 33M67i21l37l31e17r 9766272199322

Praha - Karibik v B737?8-o

Rv

+1/0
2.8.2015 9:06

L87u65c17i74a68n 42P88a12p24a11z12i77a64n 5974147691935

velké zklamaní.

+1/0
1.8.2015 0:02

J50a48r76o45m63í31r 17B23e23n38e79š 2463342206341

Tak trochu off topic, ale u každýho článku o Travel Service (kde je ilustrační fotka) mě naprosto fascinuje, jak příšerně hnusný mají to svoje logo...

+1/0
31.7.2015 11:41

T29o16m 27S33t75r61a89s55n67o39v 9901773348313

haah....nastavim letenku na 23 tisic zatimco z vidne muzu letet za 12......pak se skrabu na hlave - prej lidi nemaji zajem.....je to normalni?!  Pritom jako novy zavadejici let by to meli dat ne za polovinu, ale za cvrtinu....to byste pak videli jestli maji lidi zajem nebo nemaji.......

+2/0
31.7.2015 4:01

T64a42d72e33á13š 17P33o68d82o21l30k52a 2539606298749

Travel jsou banda....., to je hrozné, pořád se vymlouvají na malý trh, místo aby vymysleli něco kreativního, aby lidi nalákali. Dají cenu letenky 21tis. a pak se diví, že na to všichni *erou....Klasické "travelovské" fiasko, to nemluvím o "nákupu B787" a k tomu si začali hrát na low-cost, i když o sobě tvrdí, že nejsou. (Ano myslím to, že kupují "kolu" z lidlu za 10 korun a pěkně odpornou oranžovku za 8 korun...). Ať nám řeknou na rovinu, že na to nemají a neslibují klasické "travelovské" hory doly....

+2/0
31.7.2015 0:54

J72o44s64e76f 66R39i78c96h52t70e73r 9866855887943

Tohle děla TravelServis přece pravidelně – velkohubý prohlášení o nákupu B787 apod. a pak vás stejně nahážou do čehokoliv co je po ruce. Známá firma, doslova.

+1/0
30.7.2015 23:32

P90e25t45r 88D17l24o14u61h86ý 3315221822578

Myslím si, že se není co divit. České cestovky prostě Karibik neumí. Napálí ceny a potom se diví, že není zájem. U levnějších zájezdů a bližších destinací (např. Řecko) není cenový rozdíl tak velký a navíc odchytí mnoho lidí, kteří se nedomluví jinak než česky. Ti ocení, že je český delegát odvede z letiště až do hotelu "za ručičku". Ale pokud německá cestovka nabídne Karibik výrazně levněji, tak už není co řešit. Navíc letos není prakticky žádná nabídka do Karibiku na 14 dní od českých cestovek. Vše 9-10 nocí. A představa, že se potáhnu 13-17 hodin v letadle kvůli 9 dnům, to mě zrovna nadšením nenaplňuje.

+3/0
30.7.2015 21:22

J49a64n 41Č47e11k17a20l 7269145884664

"Nejlepší" na tom je, že kolikrát ten delegát neudělá ani to...

Žena teď byla na Rhodosu, a musela nakonec coby anglicky mluvící fungovat jako delegát i pro ostatní, protože dostali jen na letišti cedulku s číslem autobusu a nebýt jí, tak se ta pouze-česky-mluvící půlka turnusu vůbec neubytovala...

0/0
31.7.2015 11:28

V86a74l42e53r15i64e 61W93e95b35e40r57o61v44á 1822840657290

Tak on by ten let do Karibiku nebyl  žádná sláva ani s A330. Výhoda by byla jen v kratší době letu asi o 2 hodiny. Tady je rozmístění sedadel v tom pronajatém kanadském airbusu, jen další nepohodlný létající autobus   http://www.seatguru.com/airlines/Air_Transat/Air_Transat_Airbus_A330-200_V2.php    

A mimoto dneska už jsou dálkové lety úplně někde jinde než před pár lety. Vždyť letecké společnosti na těchto dálkových letech do lukrativních exotických míst už běžně nabízejí i 4 třídy, pokud chtějí uspět v konkurenci. Travel nabízí v A330 2 řady (12 míst) ve vyšší třídě a 333 míst v economy. To radši poletím s nějakou německou společností a připlatím si jen za lepší sedadlo, třeba 90 Eur  za sedadlo v economy třídě u LH, kde si můžu natáhnout pohodlně nohy, nebo  si rovnou koupím letenku v premium economy třídě.:-/

0/0
30.7.2015 21:15

R59o25m78a18n 65K23r93a30t19o54c48h87v87í80l 6986407986494

4 třídy?

0/0
1.8.2015 13:52
Foto

O36n38d28r43e25j 57B30o63c53e39k 1110885494718

Skupina cechu nazyvana koupaci, bude svoje oblibene balicky kupovat furt i kdyby leteli jatrem s 3 mezipristanima Rvdivim se ze TravelS**t neprisel i s timto napadem.

0/0
30.7.2015 19:20

M36i40r48o68s16l71a94v 34K87o90n69e41č84n51ý 2855510695797

koupáci, horáci, památkáři - prostě cestující za rekreací, kteří létají téměř všude na světě... Turisté jsou všude, Česko ale bohužel nemá kvalitní letecké společnosti.

+1/0
30.7.2015 19:48

Z45d51e85n25ě92k 31J96o45n91á18š 9921399766790

To je jeden z důvodů, proč už nelétám z čech....

0/0
30.7.2015 18:56

T52o58m47á25š 54K68n91a40i43f64l 6423930547340

Takže se ted považuješ za uber Čecha ?

0/0
30.7.2015 19:22

M86i88r78o12s52l58a29v 69K36o83n54e32č75n84ý 2735590415787

Jestli si tím UBÍRÁ starosti, pak je to i na místě :-)

0/0
30.7.2015 19:45

F97i40l64i15p 97M37a14t53u35s75k59a 6551818371877

Pokud jsou kopupáci ochotni platit za takovou službu, nemá dopravce proč utrácet své peníze za změnu.

Než letět s 737 do karibiku, pojedu raději Hungarií k Balatonu.

+2/0
30.7.2015 18:32

M13i89c67h31a13l 60K73r36e92j39č77í 1886690241693

Může mi někdo prosím říct, odkdy se mezipřistání říká "přískok"? Protože to slovo slyším prvně.

+1/−1
30.7.2015 18:28

T63o57m89á82š 61K75n35a56i33f73l 6133250547750

Priskok se neříká mezipřistání... Ale jednotlivým segmentum letu s mezipristanim.

0/0
30.7.2015 19:23

V43í59t 34H98r49a48d95i70l 2684725571932

Tyhle éra nejsou na tyhle vzdálenosti vůbec vhodné... Málo místa na cokoliv, nedostatek místa pro personál, zamava s tím každá turbulence a nepřijde mi ani příliš bezpečné, když musí tankovat na Azorech, přemýšlím kam by to odklonili v případě, kdy by Azory neprijmaly...

+3/0
30.7.2015 18:03

J78a89n 77Č15e96k36a63l 7649615894904

Asi jen Madeira...

0/0
31.7.2015 11:33

P34a46v15l50í24n41a 73P78e86c70o20l48d63o43v39á 1458258294252

Na Azorech je několik letišť použitelných pro B738. Drtivá většina letů má kromě letiště cílového naplánováno i letiště záložní. Na obou musí být splněny určité (mj. meteorologické) podmínky. Vzhledem k tomu, že se navíc jedná - zjednodušeně řečeno - o let "přes moře", musí navíc být splněna přísnější pravidla (nejen) pro počasí na letištích, kam by se v případě problémů divertovalo. To jsou v tomto případě i letiště na Azorech. Pravděpodobnost, že by byla ve stejnou dobu zavřená všechna azorská letiště a nikdo to netušil dopředu, je prakticky nula.

0/0
31.7.2015 13:57

J61i29ř24í 88N28e41k76u43l94a 3979278284215

Taky tak, z vídně paráda pořádným letadlem

0/0
30.7.2015 18:00

J78i96ř44í 17N25e11k90u30l53a 3419828244905

nebo s rakušákama

0/0
30.7.2015 18:00

S29t66a66n43d91a 34L28i46n69h75a72r27t 9902603954108

LuftJarda je odborník na slovo vzatý; naučí ATR tankovat za letu a zacne tuto linku provozovat ;-)

+1/0
30.7.2015 17:35

V95o45j91t72a 92L29e51j64s42e11k 1171145249699

Letiště, letadlo, tryskáč, jet, radar, ranvej, plocha, Boeing 737-800, Travel Service (31. května, Praha) | foto:  Petr Topič, MAFRA

Co to je zas za super popisek fotky?

+4/0
30.7.2015 17:06

P98e69t57r 44M26a85r24š37o40u83n 5365868596596

Jojo, peknej :)

0/0
30.7.2015 17:26

J73o41s52e83f 10R68i57c40h85t78e98r 9556735467903

řádil redakční SEO mág :-)

0/0
30.7.2015 23:01

M37i90r26o39s64l61a12v 27K30o13n60e83č20n30ý 2635410185927

A330 na Korfu, prasečák na cestu kolem světa. Dobrá práce. Ještě že Travel servicem nelétám, nemám k této společnosti důvěru.

+4/−1
30.7.2015 17:03

T64o14m81á36š 74K60n39a69i39f21l 6263580477850

Nestezuj si na Travel Service. Stěžuj si na cestovky

+1/−1
30.7.2015 19:24

M67i63r93o91s97l94a42v 30K18o79n50e65č78n64ý 2965560745577

o to nejde, celkově je mi ta firma dost nesympatická..

+1/0
30.7.2015 19:43

R45o24m64a53n 35K32r19a88t63o14c31h41v87í18l 6866127466334

Bydlíte blízko hranic, že můžete létat z německa?

0/0
1.8.2015 13:53

T62o98m47á26š 93K69n70a61i28f94l 6203730897740

Stejný osud uz asi potřetí...

+1/0
30.7.2015 16:57

M24a69r82i88a50n 53P98e49š65t74a 6858528658148

Stejně ty jejich letenky byly drahý. Ve vyhledávači se vždy našly výrazně levnější, i když trošku delší.

+2/0
30.7.2015 16:48

A58l18e77x69a77n94d20e50r 94P45r75o48c58h65a61z56k70a 2681926566513

To me bavi, kdyz tady amateri nazyvaji b737 dobytkacem ;-D Kolika typy dalkovych letadel jste uz leteli? Vite vubec, ze v ekonomicke tride je uplne jedno, jestli se jedna o b737 nebo b747? Ze vlastne nejvic zalezi na tom, jake prepravce nastavi rozestupy sedacek? Ze se daji tyto rozestupy snadno menit? Ze napr. hlucnost nebo rychlost jsou temer srovnatelne? Jedine na co si muzete stezovat je celkova delka cesty z duvodu mezipristaní.  Jenze takove zdrzeni by vam snadno vzniklo pri jakekoliv ceste z Prahy do vzdalenych destinacich, kdyby si ceske cestovky najmuli treba nemeckeho prepravce. Ceska cestovka dnes dela neco, co lepe delat neumi. Cesky trh je maly a nemuzeme chtit vyhody nemeckeho trhu. To ze Travel shodil ze stolu jmenovane dalkove lety je ciste ekonomicka zalezitost. Kdybyste byli na jeho miste, neudelali byste to jinak. A pro ty, kdo si mysli, ze ja kral, ostatni poddany, tak souhlas s Janem Tokosem.

+3/−3
30.7.2015 16:33

M93i26r28o56s82l18a10v 96K59o28n83e27č94n23ý 2465120955307

B737 v hlukových parametrech určitě není srovnatelný s airbusem, který je opravdu tišší...

+3/0
30.7.2015 17:04

A95l29e58x41a93n15d77e59r 90P10r23o38c81h96a21z11k66a 2641756606753

airbus proti b737 je urcite tissi, ale to není zasadni rozdil. Vetsine vadi místo, které jak pisu, je srovanatelne. Je odvisle od konfigurace sedacek a použitého modelu sedacek.

+1/0
30.7.2015 22:25

J63o67s85e44f 77R87i39c81h43t60e57r 9316895607303

Máte pro tohle tvrzení nějakej podklad?

0/0
30.7.2015 23:29

A25l74e67x85a62n77d40e50r 16P59r15o54c45h97a11z45k45a 2401536456523

z pohledu cestujicho jenom sve usi, ale stovky letu dopravnimi letadly ruznych typu v ruzne dobe, mam srovnaci zakladnu dobrou, nebojte

0/0
31.7.2015 11:49

K94a73r17e69l 98F71a60j27t 5788762331743

Velikost trhu do toho taháte zbytečně, v tom německém se na poměr obyvatel odbavuje těchto letů násobný počet, létá se několikrát týdně z řady letišť. To, že u nás vládne jeden prakticky monopolní dopravce (i díky tragickým ČSA), který má přístup, služby a především ceny opravdu na bezkonkurenční úrovni je příčinou toho, proč minimálně z okrajových částí republiky, kde to mají stejně daleko na cizí letiště, nikoho ani nenapadne jeho služeb využít ;-)

+1/0
30.7.2015 17:49

A30l49e45x48a11n92d88e10r 89P55r93o71c38h34a36z97k62a 2561856546303

Do jiste miry je to pravda. Ale ta "velikost trhu" je dana krome poctu obyvatel a hustoty letist  i kupni silou, s kterou je také třeba pocitat. Ta nemecka vyrazne naší prevysuje. Takze nejen vetsi počet letist na urcity počet obyvatel ale i jejich kupni sila rozhoduje o tom, jak velky jsme potencionalne trh pro leteckou prepravu. A urcite bych byl rad, kdyby se otevrely napr. Vodochody a vpustily na nas trh nizkonakladove prepravce za pro ne vyhodnych podmínek. Urcite by to trh oživilo ...

0/0
30.7.2015 22:17

R76o79m31a71n 22P54a17s41t77y54r41i35k 2766214323

akorát ze je rozdil i když ma letadlo sirsi trup - 737 je nejhorsi smejd jaky kdy byl sestrojen - i pretlakovani ma daleko horsi jak jeho konkurent a320 - alexandr prochazka me také bavi ;-D

0/0
30.7.2015 17:58

A79l95e10x91a52n51d62e93r 83P61r75o36c42h36a89z80k24a 2761886756283

A v cem je rozdil, když ma letadlo sirsi trup? Bejk je urcite horsi, co se tyka pretlakovani a bezne i pouzitych typu sedacek, ale zaklad je skutecne místo pro nohy a sirka vnitrnich operadel . Není to problém  velikosti letadla.

0/0
30.7.2015 22:10

L67u67k78a30s 76C55o81d24r 6258262960981

Schvalne jsem se podival do archivu, abych nasel odpoved na otazku ohledne dalkovejch typu: 306, 313, 332, 333, 342, 343, 345, 346, 388, 743, 744, 74E, 74J (pravda, ten by asi Atlantik nepreletel), 762, 763, 764, 772, 773, 77W, 77L, 788, D10, ILW (ok, stredni trate, ale byla s nim sranda) a M11. Na 359 a 789 jsem linej, ale mrzi me, ze uz asi nikdy nezkusim 74L. Za dva mesice doufam pridam do sbirky i IL6.

0/0
30.7.2015 18:08

J85a40n 75Č89e54k38a33l 7379675764384

Nevím jak chartery, ale běžné linky mají na dálkové lety ty rozestupy sedaček větší. Nemluvě o třeba absenci in-flight entertainment systémů u 737...

0/0
31.7.2015 11:30
Foto

L91u41b14o45m28í50r 54J62a44n42o14t76a 5416334736315

S Travel Service tak maximálně z Brna do Ostravy. Od nového roku je to s něma katastrofa :-P

+3/0
30.7.2015 16:27
Foto

J85a48n 11T47o59k20o45š 5368402936839

Bez cestovky, levněji, kvalitněji, rychleji ......

Kdo to neumí, tak ať si nestěžuje.:-P

+5/0
30.7.2015 16:11

P59e16t81r 38D36l54o81u93h98ý 3905191592778

Jak kdy a jak kam. Poznávací, bez jídla, jistě. S dětmi do hotelu all inclusive málokdy. Loni v zimě jsem se na Kapverdy s dětmi pod cenu cestovky nedostal. Už se těším až odrostou :-)

+1/0
31.7.2015 0:07

J43i43ř81í 85N95o92v62á77k 3473849618376

Německý cestovky už si mnou ruce.

+2/0
30.7.2015 16:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.