Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Karibiku dál s přískoky. Travel Service ruší lety s větším airbusem

Plánovaná revoluce v exotických dovolených v Česku se nechystá. Letecký dopravce Travel Service a české cestovky odstoupily od plánu nasadit na zimní lety do Karibiku Airbus 330. Pasažéři tak budou muset stejně jako dosud, při cestě na Kubu absolvovat jedno mezipřistání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S27t72a41n24i29s75l74a80v 20D71o98p16i10t33a 4626261514647

Travel Service mají monopol na české cestovky. A co na to Antimonopolní úřad?

0/0
4.10.2015 10:43

J45i41r69i 31M92e97n19s52i32k 6628870687617

V r. 2013 jsem letěl s Travelem na Kubu. Hnus a ještě jednou hnus. Mezipřistání nebylo jednou, ale 2 x. Nazpět z Kuby jsme letěli do Mexika, Potom na bermudy, pak azory a až pak Praha. Doba letu tam 16 hodin, zpět 18h. S Travelem do karibiku už nikdy více.Rv

+3/0
8.9.2015 11:05

M55i80c22h89a86l 14M11i43l41l89e91r 9566762259132

Praha - Karibik v B737?8-o

Rv

+1/0
2.8.2015 9:06

L28u97c94i86a80n 13P89a31p93a94z79i42a15n 5754527221915

velké zklamaní.

+1/0
1.8.2015 0:02

J50a19r53o35m86í42r 75B22e49n30e13š 2513762746251

Tak trochu off topic, ale u každýho článku o Travel Service (kde je ilustrační fotka) mě naprosto fascinuje, jak příšerně hnusný mají to svoje logo...

+1/0
31.7.2015 11:41

T81o15m 33S34t66r11a87s58n64o58v 9271943168703

haah....nastavim letenku na 23 tisic zatimco z vidne muzu letet za 12......pak se skrabu na hlave - prej lidi nemaji zajem.....je to normalni?!  Pritom jako novy zavadejici let by to meli dat ne za polovinu, ale za cvrtinu....to byste pak videli jestli maji lidi zajem nebo nemaji.......

+2/0
31.7.2015 4:01

T66a87d77e98á15š 66P71o76d41o64l29k73a 2409816868799

Travel jsou banda....., to je hrozné, pořád se vymlouvají na malý trh, místo aby vymysleli něco kreativního, aby lidi nalákali. Dají cenu letenky 21tis. a pak se diví, že na to všichni *erou....Klasické "travelovské" fiasko, to nemluvím o "nákupu B787" a k tomu si začali hrát na low-cost, i když o sobě tvrdí, že nejsou. (Ano myslím to, že kupují "kolu" z lidlu za 10 korun a pěkně odpornou oranžovku za 8 korun...). Ať nám řeknou na rovinu, že na to nemají a neslibují klasické "travelovské" hory doly....

+2/0
31.7.2015 0:54

J26o30s64e60f 10R51i28c54h90t62e60r 9876765687473

Tohle děla TravelServis přece pravidelně – velkohubý prohlášení o nákupu B787 apod. a pak vás stejně nahážou do čehokoliv co je po ruce. Známá firma, doslova.

+1/0
30.7.2015 23:32

P68e50t53r 62D24l73o76u68h57ý 3205371912688

Myslím si, že se není co divit. České cestovky prostě Karibik neumí. Napálí ceny a potom se diví, že není zájem. U levnějších zájezdů a bližších destinací (např. Řecko) není cenový rozdíl tak velký a navíc odchytí mnoho lidí, kteří se nedomluví jinak než česky. Ti ocení, že je český delegát odvede z letiště až do hotelu "za ručičku". Ale pokud německá cestovka nabídne Karibik výrazně levněji, tak už není co řešit. Navíc letos není prakticky žádná nabídka do Karibiku na 14 dní od českých cestovek. Vše 9-10 nocí. A představa, že se potáhnu 13-17 hodin v letadle kvůli 9 dnům, to mě zrovna nadšením nenaplňuje.

+3/0
30.7.2015 21:22

J47a36n 56Č76e77k77a10l 7739515204944

"Nejlepší" na tom je, že kolikrát ten delegát neudělá ani to...

Žena teď byla na Rhodosu, a musela nakonec coby anglicky mluvící fungovat jako delegát i pro ostatní, protože dostali jen na letišti cedulku s číslem autobusu a nebýt jí, tak se ta pouze-česky-mluvící půlka turnusu vůbec neubytovala...

0/0
31.7.2015 11:28

V25a69l32e18r52i16e 82W10e71b27e59r33o85v28á 1712160487610

Tak on by ten let do Karibiku nebyl  žádná sláva ani s A330. Výhoda by byla jen v kratší době letu asi o 2 hodiny. Tady je rozmístění sedadel v tom pronajatém kanadském airbusu, jen další nepohodlný létající autobus   http://www.seatguru.com/airlines/Air_Transat/Air_Transat_Airbus_A330-200_V2.php    

A mimoto dneska už jsou dálkové lety úplně někde jinde než před pár lety. Vždyť letecké společnosti na těchto dálkových letech do lukrativních exotických míst už běžně nabízejí i 4 třídy, pokud chtějí uspět v konkurenci. Travel nabízí v A330 2 řady (12 míst) ve vyšší třídě a 333 míst v economy. To radši poletím s nějakou německou společností a připlatím si jen za lepší sedadlo, třeba 90 Eur  za sedadlo v economy třídě u LH, kde si můžu natáhnout pohodlně nohy, nebo  si rovnou koupím letenku v premium economy třídě.:-/

0/0
30.7.2015 21:15

R16o49m71a59n 59K17r63a15t83o19c97h68v72í27l 6406587476544

4 třídy?

0/0
1.8.2015 13:52
Foto

O50n68d26r51e36j 37B30o51c86e13k 1690575164718

Skupina cechu nazyvana koupaci, bude svoje oblibene balicky kupovat furt i kdyby leteli jatrem s 3 mezipristanima Rvdivim se ze TravelS**t neprisel i s timto napadem.

0/0
30.7.2015 19:20

M60i22r45o69s33l64a19v 25K53o46n32e72č12n13ý 2535410915377

koupáci, horáci, památkáři - prostě cestující za rekreací, kteří létají téměř všude na světě... Turisté jsou všude, Česko ale bohužel nemá kvalitní letecké společnosti.

+1/0
30.7.2015 19:48

Z79d27e64n79ě45k 63J23o44n38á18š 9291609456350

To je jeden z důvodů, proč už nelétám z čech....

0/0
30.7.2015 18:56

T13o35m17á60š 81K70n34a82i44f34l 6253780297620

Takže se ted považuješ za uber Čecha ?

0/0
30.7.2015 19:22

M35i27r96o54s20l41a76v 87K17o80n75e80č55n87ý 2355110955917

Jestli si tím UBÍRÁ starosti, pak je to i na místě :-)

0/0
30.7.2015 19:45

F11i95l69i75p 95M91a59t31u12s96k82a 6391648651447

Pokud jsou kopupáci ochotni platit za takovou službu, nemá dopravce proč utrácet své peníze za změnu.

Než letět s 737 do karibiku, pojedu raději Hungarií k Balatonu.

+2/0
30.7.2015 18:32

M59i19c21h20a73l 49K13r57e25j28č35í 1836110241463

Může mi někdo prosím říct, odkdy se mezipřistání říká "přískok"? Protože to slovo slyším prvně.

+1/−1
30.7.2015 18:28

T56o42m38á32š 77K32n92a58i31f15l 6943880387790

Priskok se neříká mezipřistání... Ale jednotlivým segmentum letu s mezipristanim.

0/0
30.7.2015 19:23

V14í76t 26H20r46a95d78i24l 2904315521962

Tyhle éra nejsou na tyhle vzdálenosti vůbec vhodné... Málo místa na cokoliv, nedostatek místa pro personál, zamava s tím každá turbulence a nepřijde mi ani příliš bezpečné, když musí tankovat na Azorech, přemýšlím kam by to odklonili v případě, kdy by Azory neprijmaly...

+3/0
30.7.2015 18:03

J47a54n 56Č69e17k58a16l 7659505504114

Asi jen Madeira...

0/0
31.7.2015 11:33

P41a86v21l66í59n89a 15P77e59c73o77l20d51o19v73á 1638288664412

Na Azorech je několik letišť použitelných pro B738. Drtivá většina letů má kromě letiště cílového naplánováno i letiště záložní. Na obou musí být splněny určité (mj. meteorologické) podmínky. Vzhledem k tomu, že se navíc jedná - zjednodušeně řečeno - o let "přes moře", musí navíc být splněna přísnější pravidla (nejen) pro počasí na letištích, kam by se v případě problémů divertovalo. To jsou v tomto případě i letiště na Azorech. Pravděpodobnost, že by byla ve stejnou dobu zavřená všechna azorská letiště a nikdo to netušil dopředu, je prakticky nula.

0/0
31.7.2015 13:57

J50i16ř79í 79N84e48k11u60l96a 3469818724395

Taky tak, z vídně paráda pořádným letadlem

0/0
30.7.2015 18:00

J15i60ř43í 93N87e98k18u98l94a 3619178364275

nebo s rakušákama

0/0
30.7.2015 18:00

S57t38a17n41d76a 11L47i55n75h34a50r38t 9872473174648

LuftJarda je odborník na slovo vzatý; naučí ATR tankovat za letu a zacne tuto linku provozovat ;-)

+1/0
30.7.2015 17:35

V25o98j21t70a 95L78e21j24s32e31k 1871395369919

Letiště, letadlo, tryskáč, jet, radar, ranvej, plocha, Boeing 737-800, Travel Service (31. května, Praha) | foto:  Petr Topič, MAFRA

Co to je zas za super popisek fotky?

+4/0
30.7.2015 17:06

P29e30t47r 59M64a86r96š19o67u35n 5325408936156

Jojo, peknej :)

0/0
30.7.2015 17:26

J36o96s94e63f 80R11i88c26h96t68e57r 9516695517793

řádil redakční SEO mág :-)

0/0
30.7.2015 23:01

M65i53r60o27s42l38a86v 27K32o48n15e61č71n34ý 2405720565597

A330 na Korfu, prasečák na cestu kolem světa. Dobrá práce. Ještě že Travel servicem nelétám, nemám k této společnosti důvěru.

+4/−1
30.7.2015 17:03

T37o67m98á24š 13K53n30a51i76f18l 6383850827950

Nestezuj si na Travel Service. Stěžuj si na cestovky

+1/−1
30.7.2015 19:24

M95i10r90o41s83l79a51v 49K16o96n90e61č78n88ý 2465650195777

o to nejde, celkově je mi ta firma dost nesympatická..

+1/0
30.7.2015 19:43

R29o15m93a74n 82K92r40a35t29o51c88h77v79í34l 6856517416844

Bydlíte blízko hranic, že můžete létat z německa?

0/0
1.8.2015 13:53

T61o32m56á19š 34K45n95a54i57f98l 6263880517160

Stejný osud uz asi potřetí...

+1/0
30.7.2015 16:57

M74a55r23i55a62n 89P94e27š43t52a 6788938788968

Stejně ty jejich letenky byly drahý. Ve vyhledávači se vždy našly výrazně levnější, i když trošku delší.

+2/0
30.7.2015 16:48

A10l27e61x10a96n20d23e63r 68P80r50o34c36h70a28z89k48a 2341496696473

To me bavi, kdyz tady amateri nazyvaji b737 dobytkacem ;-D Kolika typy dalkovych letadel jste uz leteli? Vite vubec, ze v ekonomicke tride je uplne jedno, jestli se jedna o b737 nebo b747? Ze vlastne nejvic zalezi na tom, jake prepravce nastavi rozestupy sedacek? Ze se daji tyto rozestupy snadno menit? Ze napr. hlucnost nebo rychlost jsou temer srovnatelne? Jedine na co si muzete stezovat je celkova delka cesty z duvodu mezipristaní.  Jenze takove zdrzeni by vam snadno vzniklo pri jakekoliv ceste z Prahy do vzdalenych destinacich, kdyby si ceske cestovky najmuli treba nemeckeho prepravce. Ceska cestovka dnes dela neco, co lepe delat neumi. Cesky trh je maly a nemuzeme chtit vyhody nemeckeho trhu. To ze Travel shodil ze stolu jmenovane dalkove lety je ciste ekonomicka zalezitost. Kdybyste byli na jeho miste, neudelali byste to jinak. A pro ty, kdo si mysli, ze ja kral, ostatni poddany, tak souhlas s Janem Tokosem.

+3/−3
30.7.2015 16:33

M68i47r76o56s64l44a87v 13K39o40n66e98č76n57ý 2805630875537

B737 v hlukových parametrech určitě není srovnatelný s airbusem, který je opravdu tišší...

+3/0
30.7.2015 17:04

A95l61e91x53a73n21d65e67r 55P25r61o40c69h38a36z39k41a 2791846536413

airbus proti b737 je urcite tissi, ale to není zasadni rozdil. Vetsine vadi místo, které jak pisu, je srovanatelne. Je odvisle od konfigurace sedacek a použitého modelu sedacek.

+1/0
30.7.2015 22:25

J74o34s60e38f 49R83i34c59h22t47e36r 9606795537173

Máte pro tohle tvrzení nějakej podklad?

0/0
30.7.2015 23:29

A55l25e72x64a90n96d87e72r 51P98r70o37c72h47a25z10k77a 2441226306373

z pohledu cestujicho jenom sve usi, ale stovky letu dopravnimi letadly ruznych typu v ruzne dobe, mam srovnaci zakladnu dobrou, nebojte

0/0
31.7.2015 11:49

K41a24r33e36l 40F17a42j76t 5358782891843

Velikost trhu do toho taháte zbytečně, v tom německém se na poměr obyvatel odbavuje těchto letů násobný počet, létá se několikrát týdně z řady letišť. To, že u nás vládne jeden prakticky monopolní dopravce (i díky tragickým ČSA), který má přístup, služby a především ceny opravdu na bezkonkurenční úrovni je příčinou toho, proč minimálně z okrajových částí republiky, kde to mají stejně daleko na cizí letiště, nikoho ani nenapadne jeho služeb využít ;-)

+1/0
30.7.2015 17:49

A28l82e26x17a29n61d44e86r 61P19r39o78c55h61a22z96k47a 2571256666333

Do jiste miry je to pravda. Ale ta "velikost trhu" je dana krome poctu obyvatel a hustoty letist  i kupni silou, s kterou je také třeba pocitat. Ta nemecka vyrazne naší prevysuje. Takze nejen vetsi počet letist na urcity počet obyvatel ale i jejich kupni sila rozhoduje o tom, jak velky jsme potencionalne trh pro leteckou prepravu. A urcite bych byl rad, kdyby se otevrely napr. Vodochody a vpustily na nas trh nizkonakladove prepravce za pro ne vyhodnych podmínek. Urcite by to trh oživilo ...

0/0
30.7.2015 22:17

R79o24m10a48n 37P59a88s54t94y26r30i80k 2526534643

akorát ze je rozdil i když ma letadlo sirsi trup - 737 je nejhorsi smejd jaky kdy byl sestrojen - i pretlakovani ma daleko horsi jak jeho konkurent a320 - alexandr prochazka me také bavi ;-D

0/0
30.7.2015 17:58

A98l91e57x82a77n43d74e32r 84P54r80o78c94h45a39z76k63a 2321606486673

A v cem je rozdil, když ma letadlo sirsi trup? Bejk je urcite horsi, co se tyka pretlakovani a bezne i pouzitych typu sedacek, ale zaklad je skutecne místo pro nohy a sirka vnitrnich operadel . Není to problém  velikosti letadla.

0/0
30.7.2015 22:10

L25u68k91a11s 54C41o66d92r 6198962130181

Schvalne jsem se podival do archivu, abych nasel odpoved na otazku ohledne dalkovejch typu: 306, 313, 332, 333, 342, 343, 345, 346, 388, 743, 744, 74E, 74J (pravda, ten by asi Atlantik nepreletel), 762, 763, 764, 772, 773, 77W, 77L, 788, D10, ILW (ok, stredni trate, ale byla s nim sranda) a M11. Na 359 a 789 jsem linej, ale mrzi me, ze uz asi nikdy nezkusim 74L. Za dva mesice doufam pridam do sbirky i IL6.

0/0
30.7.2015 18:08

J57a96n 54Č10e42k88a89l 7159915254924

Nevím jak chartery, ale běžné linky mají na dálkové lety ty rozestupy sedaček větší. Nemluvě o třeba absenci in-flight entertainment systémů u 737...

0/0
31.7.2015 11:30
Foto

L56u80b92o19m64í48r 65J58a90n14o95t83a 5336654806325

S Travel Service tak maximálně z Brna do Ostravy. Od nového roku je to s něma katastrofa :-P

+3/0
30.7.2015 16:27
Foto

J11a17n 39T75o57k76o70š 5478472846769

Bez cestovky, levněji, kvalitněji, rychleji ......

Kdo to neumí, tak ať si nestěžuje.:-P

+5/0
30.7.2015 16:11

P30e42t70r 43D75l98o74u44h29ý 3605321122538

Jak kdy a jak kam. Poznávací, bez jídla, jistě. S dětmi do hotelu all inclusive málokdy. Loni v zimě jsem se na Kapverdy s dětmi pod cenu cestovky nedostal. Už se těším až odrostou :-)

+1/0
31.7.2015 0:07

J52i48ř21í 13N60o23v30á43k 3603659878966

Německý cestovky už si mnou ruce.

+2/0
30.7.2015 16:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.