Diskuze

Tanvald má nové nádraží. Rychlíky z Prahy však nástupiště poškozují

Zvláštní problém musí řešit Správa železniční dopravní cesty a České dráhy. Nově postavená nástupiště stojí na nádraží tak, že když přijede do Tanvaldu rychlík z Prahy, ničí je. Problémem jsou vysouvací schůdky u motorových vozů řady 854, které České dráhy nasazují většinou právě na vlaky z Prahy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak at nevyjizdeji z Prahy, ale z Hovorcovic...

0 1
možnosti

J52a82n 52H92a17v89r48d82a

4. 8. 2015 12:42

to je tak, kdyz nam po kolejich jezdi hajtry.

At tam daji moderni vlaky a problem bude pryc

0 1
možnosti

No jo - "prážáci" jsou mimo normy.

Prozatím nezbývá, aby uvedené rychlíky zastavovaly u druhé hrany, kde kvůli oblouku je meze větší. Je to "jen" o změně technologie práce.

0 1
možnosti

J73i82ř61í 74M76o25l38o

1. 8. 2015 17:43

Takže to podělal projektant, který zapomněl že se staví z rovných dílů oblouk a nepoodsunul nástupiště dále od kolejí. Nechat ho to všechno zaplatit a přestavět nástupiště.

1 0
možnosti

Pokud to neměl projektant zadáno, tak je z obliga. Jo to v Brně, tam když dělali rekonstrukci kolejové křižovatky pro tramvaje (pro rejpaly šaliny), tak pak zjistili, že se tam dvě nevyhnou...

1 0
možnosti
Foto

V Turnově se jednou nevysunul schůdek u 843 a do kolejiště mi zahučel pes.

1 0
možnosti

Operativně tam dát jiné soupravy a může být hned zítra po problému. ČD k tomu tak jako tak bude brzy donucena, protože nová hrana nástupiště zřejmě změnila traťový profil celé tratě (průjezdný průřez) a někdo kompetentní včas nereagoval. Měla by být urychleně vydána oprava příslušného předpisu. Předpokládám, že hrana nástupiště je v souladu s dalšími předpisy, zejména mezinárodními.

0 1
možnosti

Ale to vozidlo je také konstruováno (modernizováno) podle mezinárodních předpisů a jeho provoz je schválen Drážním úřadem ... a když vozidlo nedělá "paseku" v jiných stanicích, tak asi chyba nebude v tom vozidle ... to dá rozum ...

Kdyby u toho vozidla nehrálo něco o jediný centimetr, tak by vozidlo nebylo do provozu schváleno ...

Podobný problém měli před časem ve Francii, tam byla dodána nová vozidla "podle mezinárodních předpisů", protože jezdí za hranice nebo jsou dodávána do zahraničí a na starších tratích, kde mají menší osovou vzdálenost nástupištní hrany od osy koleje byla vozidla poškozována ...

Chyba nemusí být na straně projektanta, ale na straně dělníků, kteří "to špatně" změřili (centimetr přece žádná míra). I na Smíchově jsou trochu křivé nástupištní hrany, takže schůdky soupravy řady 814 na jednom konci olizují peronní hranu, na druhém konci soupravy je mezi peronem a schůdky vzdálenost několik centimetrů ... a je to u všech vozidle tohoto typu ...

1 0
možnosti

Analogie k nástupiším:

Pán na patentovém úřadě popisuje automat na holení: Tady vhodíte minci, tady strčíte hlavu a tady ty frézy vás oholí.

Komise: Moment, ale každý člověk má přece jiný tvar obličeje!

Pán: To jo, ale jen před prvním holením!

Tak v Tanvaldu to půjde pomaleji, ale až se beton oloupe, bude po problému:-)

25 0
možnosti

Architekt holt o železnici moc neví no

6 0
možnosti

A84l64a21n 87Ř88e52p62k83a

31. 7. 2015 16:00

V Ostravě - Kunčicích je zase jiný problém, nástupiště po rekonstrukci, ale mezi nástupištěm a nástupní plochou City Elefantu je celkem dost velká mezera a jen čekám, až někdo špatně došlápne, či uklouzne a skončí v kolejišti pod vlakem Rv

4 0
možnosti

Nejen Elephantu, do vlaků na Frýdek to chce pořádný krok

0 0
možnosti

Doprčič a to jako SŽDC dopředu nevědělo, že tam jezdí 854? Přeci zadávám podmínky tak, aby byly v praxi použitelný!

5 1
možnosti

N78i56k48o31l53a 27Č80e88c98h

31. 7. 2015 15:50

Kdo mohl v Česku očekávat, že se to dokončí ještě za dob aktuálního vozového parku? ;-D

26 0
možnosti