Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy se po letech odhodlaly ke zřízení facebookového profilu

České dráhy výrazně změní svoji přítomnost na internetu. Vzkřísily opět plány začít lákat své zákazníky a mluvit s nimi i přes sociální sítě. Navíc plánují zásadní rekonstrukci svých webových stránek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a73n 41K58o30b47ě83r48s33k15ý 1930746941143

Koukám, že okurková sezóna pokračuje ;-D Sůro, nechcete raději napsat článek o opět nefunkčních klimatizacích ve vlacích vašeho oblíbeného žlutého dopravce ? Ale porovnávat kolos ČD se soukromníkama, kteří odjezdí sotva 5 % stále budeme, že :-POpravdu je nutné psát o FB profilu ? A opravdu je třeba kritizovat ČD, že dosud nemají oficiální FB profil, přestože neoficiální fungují výborně :-P Kde je příkaz, že každá firma musí mít FB profil 8-o

+2/0
7.8.2015 20:15

Š81t59e45f57a54n 24F74r42i76č91a 7452658173926

No, pokud tam bude mít přístup jen PR oddělení ČD, tak na to si snad ani nemusí ten profil zřizovat. Podstatou sociálních sítí je vzájemné sdílení informací.

0/0
4.8.2015 12:01

J63a33n 40H11o79r73a 6287461246

Tímto autoři aspirují na Pulitzerovu cenu ;-D....

......ať žijí okurky

0/0
4.8.2015 9:34

D78a62v91i85d 74P69e43c80a 1785934631836

Teď už jen se těšit, kdy zřídí kominukační platformu a bude odpovídat firma SŽDC. Třeba proč zavře třetinu tratí najednou, když na ně prodala dopravní kapacitu. Nebo jak mohou být zavřené závory 20 minut. Bude to legrace.Vypukne to počítám tak někdy okolo roku 2058.

0/0
4.8.2015 5:50

R11a64d59e63k 66J52a84n97a98t80a 9385126284402

SŽDC oficiální facebookový profil už má:

https://www.facebook.com/SZDC01

0/0
4.8.2015 7:52

D39a51v70i43d 93P33e18c40a 1985424741616

Radek komunikační jsem myslel. Web má kde kdo.

0/0
4.8.2015 10:40
Foto

M81i56l12o31š 11Z83i38k98m98u49n39d 7465309209610

Facebook považuji za největší špionážní stránky vůbec. Divím se, že je média tak preferují. Myslím si, že mimo jiné dostávají od Fb. informace o návštěvnících. Přeji všem uživatelů, Fb. hodně "krásných chvil" na netu i do budoucna!!!  !!

+1/−1
3.8.2015 23:54

V92í39t 80G63a20b57r71i51e12l 5514373336297

Jak s takovou paranoiou žiješ?

+1/0
4.8.2015 0:39

D89a77v55i28d 63P33e77c33a 1265514771166

Inu Miloši, asi máte pravdu. Ale potom pozor, právě diskutujete na určité síti, tak pozor na špionáž na Idnes, a nezapomeňte platit pouze v hotovosti. Každý čip a kdejaká aplikace o Vás svým způsobem referuje.

0/0
4.8.2015 6:04

L11a43d12a 40N51o31v14a56k 4122973787

Kam můžu poslat Lajku...?

0/0
3.8.2015 19:49

V15í13t 93B97r70z98o40b78o97h42a10t74ý 7790592603891

do vesmíru

0/0
4.8.2015 15:57

O12l55d37r25i15c63h 21P42o50l70a 4170100201852

ja si CD a zeleznice obecne uzivam jak svina, poslední roky to slo tak nahoru, neskutecne a LEO a RJ tomu hodne pomohli, to je jasne. Ja jsem před 15 lety jezdil za 6,5 hodiny k rodicum z PRahy do Slezska. Pak to jelo za 5, pak za 4:40 a ted s primym vlakem do Opavy to jezdi za 4:20 coz je neskutecne. autem uz to rychlejsi neni. To co draham dlouhou dobu chybelo byl vernostni program, coz zacali napravovat bonusovym systémem. To co draham chybi porad je predavani informaci a tomu snad ten FB pomuze. Protože když vlak stoji v poli tak kydy o tom,ze se omlouvaji za zpozdeni lidi akorát rozcili. Mají rict na plnou hubu, nejaky blbec nam skocil pod vlak a proto tady ted všichni stojime v poli.

Jezdim hodne vlakem s kolem a ostatní dopravci kolo ignoruji, takze u mne je CD jednicka i když uznavam ze Leo i Rj mi jsou taky sympatičtí.

+11/−1
3.8.2015 15:31

K12a24r42e74l 57Ř48e58h29á83č35e54k 9522470361122

Zkuste již teď používat na fb stránku České dráhy - omezení provozu, tam tyto informace najdete.

+6/0
3.8.2015 15:39

K11a12r64e71l 71Ř53e66h10á51č51e89k 9972390851382

Nebo se vše dozvíte zde : m.cd.cz/aktualne/prehled-omezeni.html

+2/0
3.8.2015 15:40

P57a69v71e97l 31K24r72á64l 5260849414628

Tak v tomhle vám FB profil moc nepomůže, protože bezprostředně po takové mimořádné události často ani personál neví, proč vlak zastavil. Je to nejspíš tím, že je důležitější zjistit, co se stalo, přímo na místě události, a ne informovat každého Frantu ve vlaku, proč zrovna jeho spoj stojí. I proto, že když se to Franta dozví, jeho vlak stejně rychleji nepojede.

+4/0
3.8.2015 15:45
Foto

H95a17n41a 79A19n67t93o23n67o16v97á 6557249394704

Nepojede, ale já jako cestující mám lepší pocit když vím na čem jsem. Je rozdíl jestli vlak stojí protože je překážka na trati nebo jestli se ožral strojvedoucí.

+3/−3
3.8.2015 15:48

P74a73v15e96l 68K31r53á48l 5250939764648

Ano, je to jen o vašem lepším pocitu. A nic ve zlém, ale váš lepší pocit problém neodstraní ;-) Proto je asi lepší, když se pozornost v tu chvíli soustředí jinam. Navíc s ČD mám dobrou zkušenost, že se problémy snaží řešit rychle. Personál aspoň dostane informaci, jestli to bude zdržení krátké nebo dlouhé a podle toho shání náhradní autobus, nebo vypraví mimořádný vlakový spoj. Podmínkou samozřejmě je odstavení ve stanici. Takže sice neznám důvod zastavení, ale jedu. To mi přijde užitečnější.

+4/0
3.8.2015 17:11

O14l78d86r90i16c54h 67P35o47l55a 4430570281292

Ne jde o vytvoreni obrazku o firme. CD neoznami ze za zpozdeni nemuzou. Oznami ze je zpozdeni. Ale lidi pak nadavaji jen draham.

+3/0
3.8.2015 17:20

J27a43n 44Ř11e65z10n75í10č42e93k 3511211353650

To ano. Ale řekl bych,že většina lidí chápe, že dráhy nemůžou za mladíka, který ukradl měděný kabel na zabezpečovači. Co lidi štve, je neflexibilnost drah v těchto situacích. Např. při stržené koleji je nemožné domluvit mimořádné zastavení jiného vlaku pro přestup. Prostě nedojedete a je to. A stav parku? Za to dráhy můžou svým hospodaření, např. rekonstrukce vozů 1. třídy, kde v tomto století chybí zásuvky a klimatizace....

0/−2
3.8.2015 15:55

K37a85r86e40l 92Ř72e26h57á63č36e20k 9632170841122

To není pravda, běžně např. při poruchách zastaví mimořádně jiný vlak a převeze cestující z toho inkriminovaného vlaku. Bohužel stojí li vlak na trati mimo zastávku nebo peron, tak je z bezpečnostních důvodů možný tento přestup pouze za pomoci hasičů, a ty snad pochopíte, mají někdy na starosti důležitější úkoly než tento.

+2/0
3.8.2015 16:12

J49a36n 59Ř62e20z13n33í30č81e59k 3751981133130

No, ona ta trolej padá jaksi v 90% případů mimo stanici :-). A proč u toho musí asistovat hasiči, když se vypne proud v trakci, to máte pravdu, opravdu nepochopím. A vy zkuste pochopit, že musim-li být na pracovišti včas, je to velmi nemilé....

0/−1
3.8.2015 16:15

K86a57r22e12l 56Ř98e81h27á57č70e86k 9352540261852

Nejsem odborník, ale zkoušel jste někdy skákat z vlaku mimo nástupiště? Někdo si při tom zlomí nohu a bude se hnet hojit na dráze. Takhle je to holt postavené, na to si stěžujte zákonodárcům a ne na ČD. Jinak myslíte, že vás takhle pustí regiojet? Taky ne a budete sedět ve vlaku a čekat na hasiče nebo na obnovení provozu.

+3/0
3.8.2015 16:22

J47a38n 89Ř21e91z57n90í11č83e74k 3121271813620

Zkoušel :-) Na nekterych nadrazich tak vystupujete, netrefi-li to masinfira uplne presne a nejsou tam nastupiste. Já to chápu, ale jsme papežštější než papež. Přitom by stačilo upozornění na vlastní nebezpečí.

+1/−1
3.8.2015 16:26

K19a21r23e50l 58Ř59e33h33á16č94e81k 9552500541422

O tom se samozřejmě nepřu, sám na tom také nevidím nic špatného. Jen jsem se vám snažil napsat jak to je a poukázat na to, že chyba není v ČD, ale někde jinde. Správně by vám ani autobusák neměl zastavit jinde než na zastávce, a to jsou některé zastávky pouze výstupem na silnici. Tam už mi to není jasné vůbec.

+1/−1
3.8.2015 16:40

P15a48v25e96l 75K64r72á37l 5700239904938

Jenže když někdo neodhadne své schopnosti a tu nohu si zlomí - co s ním? Vlaková četa má na práci jiné věci, než odklízet raněné.

+1/0
3.8.2015 17:13

M10i31r11o72s33l78a10v 74Z17i76k24m40u74n37d 7869143654153

Stojí-li nepojízdný vlak na trati mimo zastávku nebo peron  v Maďarsku, zastaví vedle něj jiný vlak a cestující si do něj vlezou bez asistence hasičů, kteří se konec konců na tu trať nemají ani jak dostat ... Konkrétně viděno v sobotu 20. června 2015  mezi stanicemi Azsód a Gödöllö ...

Ohánět se žvásty, že to z bezpečnostních důvodů nejde je alibismus. Když to jde v Maďarsku, tak to jde i u nás ...

+1/−2
3.8.2015 19:31

R96o74b44e60r38t 42P96r77a66ž64á42k 4568496235860

Ono to , samozřejmě, jde. Ale když si při tom nějaká babka zlomí krček v kyčli, vysoudí na ČD poslední plácačku. Nevím, jak to má MÁV s legislativou, ale u nás to je na triku dopravci.

+2/0
4.8.2015 11:35

V45í42t 38B15r72z80o82b26o75h41a39t41ý 7470822453881

co když ale na inkriminovaný úsek vede jen jedna kolej (tedy pro nechápavé jeden pár koleje)?

0/0
4.8.2015 16:01

V45í49t 65B56r84z95o34b85o49h43a89t81ý 7310182523441

Mýlíte se, lidi nechápu a Vy ostatně také ne. Dráhy to není jen ČD, ČD je v dnešní době už téměř jenom dopravce  a rozhodování o tom, kdo může zastavit nebo nesmí není ani tak na ČD, jakožto spíš na SŽDČ, takže ČD i když by třeba zastavit chtělo, tak nemůže. Na druhou stranu, když zastaví, tak případné zpoždění není jen na jednom vlaku, ale projeví se na celé trati, což jsou zase komplikace jinde.

+2/0
4.8.2015 16:08
Foto

A67l90a61n 49Ř50e71p36k98a 4335926

Drahám předávání informací nechybí, na cd.cz/mimo je vše potřebné a včas, průvodčí ke stejným datům má určitě přístup ve své POPce. Facebook je jen další komunikační kanál navíc a taky bonus pro lenochy, co se desetkrát po sobě zeptají na to samé a neumí si to najít třeba právě na webu v mimořádnostech :)

+7/0
3.8.2015 18:22

O61l44d62r10i66c46h 28P80o96l66a 4130720311872

CD jdou do zhave novinky zvane internet pohlave. Jen tak dal

0/−11
3.8.2015 15:24

R56a42d79e86k 41J49a35n93a19t31a 9875136254542

To jste zaspal, internetový prodej jízdenek zavedly ČD už v roce 2005.

http://www.zelpage.cz/zpravy/2065

+7/0
3.8.2015 15:42

J36a95n 97Ř93e30z85n71í41č34e15k 3791881243840

A platby kartou až někdy před pěti lety.

0/−3
3.8.2015 15:56

M88i70c46h10a86l 88H28r62u24š93o28v46s61k21ý 2186686896455

Pro srovnání: ČD u vlaků typu R a některých Os nenajdete klimatizaci a o čistotě se dá směle polemizovat, ŽSS v rychllicich čisto a klimatizaci. Osobní vlaky budou stejné. ČD místo rozdávání zlatých padáků by se měly věnovat kvalitě cestování.

0/−5
3.8.2015 15:14

K57a24r65e52l 40Ř17e73h36á67č69e69k 9482610351682

Kdyby v ČR jezdilo vlaků jak na Slovensku, tak nám na to pomalu stačí jen railjety a pendolina. Spočítejte si, kolik rychlíků mají na Slovensku a kolik jich jezdí u nás.

+5/0
3.8.2015 15:31

K45a79r34e41l 27Ř66e25h66á47č77e45k 9782350661352

Na facebooku sleduji už dlouho stránku České dráhy - omezení provozu a jsem s touto stránkou naprosto spokojen. Jsou zde aktuální informace z provozu, což se mi při cestování vlakem velmi hodí.

+4/0
3.8.2015 15:07

M78i22r95e21k 98Z77á37v73o15d92n69ý 7792257900938

Nemyslím si, že by přibylo stížností. Ti, kdo si chtějí stěžovat, tak si stěžují na neoficiálním profilu ČD, který vypadá jako oficiální. Nic se nezmění.

+4/0
3.8.2015 14:37

P53a34v78e83l 36K52r71á88l 5650149394578

Přeji odpovědným zaměstnancům hodně sil hlavně na začátku, kdy budou muset desítkám lidí vysvětlovat, že ČD opravdu nemůžou za stav kolejí a výluky. Protože dle rozhovorů a komentářů, které občas slyším při čekání na vlak, si to pořád hodně spoluobčanů myslí. Nejvtipnější jsou cestující soukromých dopravců, když hlásí, že jim regiojet/leo express přijel/přijede pozdě, protože české dráhy ;-D

+23/0
3.8.2015 14:26

P49e84t91r 38N37e56c41h13a43n69i49c38k57ý 7463116958660

No právě, já zaslechl, že Regiojet musí pouštět České Dráhy před sebe, protože jim patří koleje 8-o Myslím, že tohle bude vyžadovat hodně asertivity, ale dost odfiltroval ten fanouškovský neoficiální profil. Spíš aby byli schopni najít ty užitečné připomínky, protože tam určitě pubescentní šotouši budou psát proč někde nejezdí nějaká řada loko apod.

+5/0
3.8.2015 14:32

J22a72n 54V86a31l86a51l34í11k 6866519520696

znáte to jpp

+1/0
3.8.2015 14:35

P34e31t42r 72N96e26c64h17a76n50i86c43k61ý 7503896198430

hmm..asi ne

0/0
3.8.2015 14:40

M96i93c34h86a68l 47H27r84u94š97o70v51s85k32ý 2406256916275

Koleje patří SŽDC.

0/0
3.8.2015 15:18

P78e14t35r 14N38e98c50h57a64n77i46c44k52ý 7883826218770

Nepochopil...

0/0
3.8.2015 16:17

J17a54n 74V98a44l72a35l79í41k 6696199160976

no protože asi neví že ČD nejsou SŽDC

+1/0
3.8.2015 14:33

J11a21n 31W35i97e91s64n92e68r 1303582694956

Netrvalo dlouho a parta fanatickych obdivovatelu CD dorazila :-D

0/0
3.8.2015 14:13

A69d29a26m 61K35r98ů95ž48e29l46a 7837719142152

Konečně něco, co bude u prospěchu věci. Odezva je pro ně důležitá, ať pozitivní či negativní.

+5/0
3.8.2015 14:12

M89i40c12h29a19l 87P55a71v47l43á41t 9673573224859

No asi pro ne zas az tak dulezita neni, kdyz "uz" v polovine roku 2015 objevili FB.

0/−2
3.8.2015 15:44

M52i61r16o77s85l13a38v 19J21a52n57o79u98š14e71k 9124871237

Článek je tu pár minut a už tu všeználci kritizují ČD. Uvědomte si, že je to obří kolos a řídit jeho chod není žádná sranda. To že se jezdí místy v horších vlacích a ČD pořádně nevydělává je dáno především 40-ti lety komunismu  a 20-ti lety postkomunismu. Kvalita vlakových souprav se od 50-60. let nezměnila. Také si uvědomte kolik platíte za lístek v Německu a kolik v Česku a že vlakové soupravy stojí všude stejně. Kritizovat je jednoduché, ale dělat něco pro zlepšení už se nikomu moc nechce.

+15/−2
3.8.2015 14:07

P29e59t86r 77N89e55c49h86a81n73i54c23k91ý 7663376908160

Pokud si někdo myslí, že jsme na tom špatně, ať srovnává se zeměmi, které 40 let komunismu zažili. 1. Slovensko: Několik novějších souprav, ale procentuelně mnohem více zrušených tratí, jízdní řád v jakémsi polotaktu, kdy rychlíky jezdí jakž takž pravidelně na hlavních tratích a osobní vlaky často mají jízdní řád jak noty na buben a obsluha mnoha zastávek je fakt prachbídná. Infrastruktura je dobrých 10-15 let za námi, bratislavské hlavní nádraží ještě o 20 let vzad. 

2. Polsko: Zdecimovaná infrastruktura ještě z dob Pruska, vlaky jezdí naprosto náhodně a neuspořádaně, přípoje téměř nejsou, chaotické rozdrolení na tucet společností po celé zemi dokonale stíží jakékoli plánování a nákup jízdenek, mimo hlavní trasy jedou vlaky i průměrnou rychlostí 20kmh, provoz je absolutně neekonomický a nesystémový. Prostě odněkud vyjede osobák a jede přes celou zem. Do toho chaosu pustili pendolino, které je 5x dražší než zbytek vlaků a tváří se jako nóbl vlak na který průměrný sedlák stejně nemá a většina bohatších už prostě auto pořídila a železnici považuje za muzeum komunismu, což tam skutečně je...

+10/0
3.8.2015 14:39

V60á41c20l96a36v 14H37o72s19c96h 8446968902481

frustrovany lid s malymi platy se potrebuje vyvztekat :-). Ja byl o vikendu vlackem Praha-Trebon-Praha a jako ok, cesta tam dobytcakem bez 230V, zpatky novejsim vagonem s 230V, takze neco jsem si uzil, neco min :-). Jinak to jelo nacas, zensky fajn obleceny, cerveny satky, cepice, jeden typek byl srandovni byl oblecen civilne a duveryhodne moc nepusobil.

+3/−2
3.8.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.