Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy se po letech odhodlaly ke zřízení facebookového profilu

České dráhy výrazně změní svoji přítomnost na internetu. Vzkřísily opět plány začít lákat své zákazníky a mluvit s nimi i přes sociální sítě. Navíc plánují zásadní rekonstrukci svých webových stránek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53a46n 18K20o98b63ě19r34s97k44ý 1240906601963

Koukám, že okurková sezóna pokračuje ;-D Sůro, nechcete raději napsat článek o opět nefunkčních klimatizacích ve vlacích vašeho oblíbeného žlutého dopravce ? Ale porovnávat kolos ČD se soukromníkama, kteří odjezdí sotva 5 % stále budeme, že :-POpravdu je nutné psát o FB profilu ? A opravdu je třeba kritizovat ČD, že dosud nemají oficiální FB profil, přestože neoficiální fungují výborně :-P Kde je příkaz, že každá firma musí mít FB profil 8-o

+2/0
7.8.2015 20:15

Š43t40e58f83a91n 49F54r96i80č25a 7472318503776

No, pokud tam bude mít přístup jen PR oddělení ČD, tak na to si snad ani nemusí ten profil zřizovat. Podstatou sociálních sítí je vzájemné sdílení informací.

0/0
4.8.2015 12:01

J92a43n 37H23o96r11a 6597831616

Tímto autoři aspirují na Pulitzerovu cenu ;-D....

......ať žijí okurky

0/0
4.8.2015 9:34

D19a62v33i17d 93P51e41c85a 1765144491236

Teď už jen se těšit, kdy zřídí kominukační platformu a bude odpovídat firma SŽDC. Třeba proč zavře třetinu tratí najednou, když na ně prodala dopravní kapacitu. Nebo jak mohou být zavřené závory 20 minut. Bude to legrace.Vypukne to počítám tak někdy okolo roku 2058.

0/0
4.8.2015 5:50

R73a90d46e46k 79J45a55n64a91t72a 9775236414402

SŽDC oficiální facebookový profil už má:

https://www.facebook.com/SZDC01

0/0
4.8.2015 7:52

D63a16v11i92d 58P46e58c77a 1485304681416

Radek komunikační jsem myslel. Web má kde kdo.

0/0
4.8.2015 10:40
Foto

M59i55l49o39š 70Z26i10k64m28u52n90d 7755279659140

Facebook považuji za největší špionážní stránky vůbec. Divím se, že je média tak preferují. Myslím si, že mimo jiné dostávají od Fb. informace o návštěvnících. Přeji všem uživatelů, Fb. hodně "krásných chvil" na netu i do budoucna!!!  !!

+1/−1
3.8.2015 23:54

V29í68t 45G84a19b75r63i87e34l 5844823546137

Jak s takovou paranoiou žiješ?

+1/0
4.8.2015 0:39

D63a94v51i25d 76P47e84c10a 1245624121606

Inu Miloši, asi máte pravdu. Ale potom pozor, právě diskutujete na určité síti, tak pozor na špionáž na Idnes, a nezapomeňte platit pouze v hotovosti. Každý čip a kdejaká aplikace o Vás svým způsobem referuje.

0/0
4.8.2015 6:04

L22a75d21a 21N24o34v75a92k 4412393197

Kam můžu poslat Lajku...?

0/0
3.8.2015 19:49

V12í45t 58B65r95z66o24b54o86h71a95t10ý 7320102753971

do vesmíru

0/0
4.8.2015 15:57

O78l79d13r14i15c43h 34P96o98l51a 4750200591162

ja si CD a zeleznice obecne uzivam jak svina, poslední roky to slo tak nahoru, neskutecne a LEO a RJ tomu hodne pomohli, to je jasne. Ja jsem před 15 lety jezdil za 6,5 hodiny k rodicum z PRahy do Slezska. Pak to jelo za 5, pak za 4:40 a ted s primym vlakem do Opavy to jezdi za 4:20 coz je neskutecne. autem uz to rychlejsi neni. To co draham dlouhou dobu chybelo byl vernostni program, coz zacali napravovat bonusovym systémem. To co draham chybi porad je predavani informaci a tomu snad ten FB pomuze. Protože když vlak stoji v poli tak kydy o tom,ze se omlouvaji za zpozdeni lidi akorát rozcili. Mají rict na plnou hubu, nejaky blbec nam skocil pod vlak a proto tady ted všichni stojime v poli.

Jezdim hodne vlakem s kolem a ostatní dopravci kolo ignoruji, takze u mne je CD jednicka i když uznavam ze Leo i Rj mi jsou taky sympatičtí.

+11/−1
3.8.2015 15:31

K61a71r34e85l 48Ř78e28h81á88č42e98k 9182240871252

Zkuste již teď používat na fb stránku České dráhy - omezení provozu, tam tyto informace najdete.

+6/0
3.8.2015 15:39

K75a87r20e47l 36Ř96e22h37á34č13e68k 9212610661532

Nebo se vše dozvíte zde : m.cd.cz/aktualne/prehled-omezeni.html

+2/0
3.8.2015 15:40

P90a14v93e80l 20K34r75á46l 5610959794958

Tak v tomhle vám FB profil moc nepomůže, protože bezprostředně po takové mimořádné události často ani personál neví, proč vlak zastavil. Je to nejspíš tím, že je důležitější zjistit, co se stalo, přímo na místě události, a ne informovat každého Frantu ve vlaku, proč zrovna jeho spoj stojí. I proto, že když se to Franta dozví, jeho vlak stejně rychleji nepojede.

+4/0
3.8.2015 15:45
Foto

H90a70n14a 96A28n45t81o33n62o65v71á 6337189484434

Nepojede, ale já jako cestující mám lepší pocit když vím na čem jsem. Je rozdíl jestli vlak stojí protože je překážka na trati nebo jestli se ožral strojvedoucí.

+3/−3
3.8.2015 15:48

P98a81v79e67l 65K24r44á51l 5940249434778

Ano, je to jen o vašem lepším pocitu. A nic ve zlém, ale váš lepší pocit problém neodstraní ;-) Proto je asi lepší, když se pozornost v tu chvíli soustředí jinam. Navíc s ČD mám dobrou zkušenost, že se problémy snaží řešit rychle. Personál aspoň dostane informaci, jestli to bude zdržení krátké nebo dlouhé a podle toho shání náhradní autobus, nebo vypraví mimořádný vlakový spoj. Podmínkou samozřejmě je odstavení ve stanici. Takže sice neznám důvod zastavení, ale jedu. To mi přijde užitečnější.

+4/0
3.8.2015 17:11

O89l98d51r57i51c55h 10P30o66l30a 4160490751782

Ne jde o vytvoreni obrazku o firme. CD neoznami ze za zpozdeni nemuzou. Oznami ze je zpozdeni. Ale lidi pak nadavaji jen draham.

+3/0
3.8.2015 17:20

J43a90n 34Ř42e70z71n70í90č76e63k 3811371233810

To ano. Ale řekl bych,že většina lidí chápe, že dráhy nemůžou za mladíka, který ukradl měděný kabel na zabezpečovači. Co lidi štve, je neflexibilnost drah v těchto situacích. Např. při stržené koleji je nemožné domluvit mimořádné zastavení jiného vlaku pro přestup. Prostě nedojedete a je to. A stav parku? Za to dráhy můžou svým hospodaření, např. rekonstrukce vozů 1. třídy, kde v tomto století chybí zásuvky a klimatizace....

0/−2
3.8.2015 15:55

K28a19r82e84l 66Ř90e33h20á17č30e76k 9172280751772

To není pravda, běžně např. při poruchách zastaví mimořádně jiný vlak a převeze cestující z toho inkriminovaného vlaku. Bohužel stojí li vlak na trati mimo zastávku nebo peron, tak je z bezpečnostních důvodů možný tento přestup pouze za pomoci hasičů, a ty snad pochopíte, mají někdy na starosti důležitější úkoly než tento.

+2/0
3.8.2015 16:12

J74a39n 91Ř85e80z52n27í62č52e70k 3171981323860

No, ona ta trolej padá jaksi v 90% případů mimo stanici :-). A proč u toho musí asistovat hasiči, když se vypne proud v trakci, to máte pravdu, opravdu nepochopím. A vy zkuste pochopit, že musim-li být na pracovišti včas, je to velmi nemilé....

0/−1
3.8.2015 16:15

K75a23r42e28l 73Ř47e21h33á64č19e87k 9192790261222

Nejsem odborník, ale zkoušel jste někdy skákat z vlaku mimo nástupiště? Někdo si při tom zlomí nohu a bude se hnet hojit na dráze. Takhle je to holt postavené, na to si stěžujte zákonodárcům a ne na ČD. Jinak myslíte, že vás takhle pustí regiojet? Taky ne a budete sedět ve vlaku a čekat na hasiče nebo na obnovení provozu.

+3/0
3.8.2015 16:22

J93a63n 51Ř24e97z87n51í45č36e10k 3131111553390

Zkoušel :-) Na nekterych nadrazich tak vystupujete, netrefi-li to masinfira uplne presne a nejsou tam nastupiste. Já to chápu, ale jsme papežštější než papež. Přitom by stačilo upozornění na vlastní nebezpečí.

+1/−1
3.8.2015 16:26

K23a58r91e11l 33Ř40e16h43á88č53e38k 9662510731822

O tom se samozřejmě nepřu, sám na tom také nevidím nic špatného. Jen jsem se vám snažil napsat jak to je a poukázat na to, že chyba není v ČD, ale někde jinde. Správně by vám ani autobusák neměl zastavit jinde než na zastávce, a to jsou některé zastávky pouze výstupem na silnici. Tam už mi to není jasné vůbec.

+1/−1
3.8.2015 16:40

P97a71v72e10l 50K58r17á64l 5830349974338

Jenže když někdo neodhadne své schopnosti a tu nohu si zlomí - co s ním? Vlaková četa má na práci jiné věci, než odklízet raněné.

+1/0
3.8.2015 17:13

M76i16r28o69s46l64a93v 51Z59i94k18m56u84n15d 7599743974853

Stojí-li nepojízdný vlak na trati mimo zastávku nebo peron  v Maďarsku, zastaví vedle něj jiný vlak a cestující si do něj vlezou bez asistence hasičů, kteří se konec konců na tu trať nemají ani jak dostat ... Konkrétně viděno v sobotu 20. června 2015  mezi stanicemi Azsód a Gödöllö ...

Ohánět se žvásty, že to z bezpečnostních důvodů nejde je alibismus. Když to jde v Maďarsku, tak to jde i u nás ...

+1/−2
3.8.2015 19:31

R40o46b77e62r37t 37P40r11a15ž79á15k 4928186755340

Ono to , samozřejmě, jde. Ale když si při tom nějaká babka zlomí krček v kyčli, vysoudí na ČD poslední plácačku. Nevím, jak to má MÁV s legislativou, ale u nás to je na triku dopravci.

+2/0
4.8.2015 11:35

V17í38t 37B69r82z90o12b56o32h32a12t63ý 7250242443981

co když ale na inkriminovaný úsek vede jen jedna kolej (tedy pro nechápavé jeden pár koleje)?

0/0
4.8.2015 16:01

V42í66t 96B93r61z55o24b77o89h39a44t58ý 7230452653861

Mýlíte se, lidi nechápu a Vy ostatně také ne. Dráhy to není jen ČD, ČD je v dnešní době už téměř jenom dopravce  a rozhodování o tom, kdo může zastavit nebo nesmí není ani tak na ČD, jakožto spíš na SŽDČ, takže ČD i když by třeba zastavit chtělo, tak nemůže. Na druhou stranu, když zastaví, tak případné zpoždění není jen na jednom vlaku, ale projeví se na celé trati, což jsou zase komplikace jinde.

+2/0
4.8.2015 16:08

A41l32a77n 75Ř31e14p24k93a 4385886

Drahám předávání informací nechybí, na cd.cz/mimo je vše potřebné a včas, průvodčí ke stejným datům má určitě přístup ve své POPce. Facebook je jen další komunikační kanál navíc a taky bonus pro lenochy, co se desetkrát po sobě zeptají na to samé a neumí si to najít třeba právě na webu v mimořádnostech :)

+7/0
3.8.2015 18:22

O54l39d34r73i24c86h 70P79o72l35a 4200810721602

CD jdou do zhave novinky zvane internet pohlave. Jen tak dal

0/−11
3.8.2015 15:24

R23a58d79e53k 56J52a42n85a65t25a 9325926454672

To jste zaspal, internetový prodej jízdenek zavedly ČD už v roce 2005.

http://www.zelpage.cz/zpravy/2065

+7/0
3.8.2015 15:42

J76a37n 52Ř12e64z71n10í84č52e26k 3251571873420

A platby kartou až někdy před pěti lety.

0/−3
3.8.2015 15:56

M71i40c75h58a59l 27H61r72u34š69o47v84s55k68ý 2726196516305

Pro srovnání: ČD u vlaků typu R a některých Os nenajdete klimatizaci a o čistotě se dá směle polemizovat, ŽSS v rychllicich čisto a klimatizaci. Osobní vlaky budou stejné. ČD místo rozdávání zlatých padáků by se měly věnovat kvalitě cestování.

0/−5
3.8.2015 15:14

K50a12r13e45l 81Ř17e26h10á59č38e16k 9632370981642

Kdyby v ČR jezdilo vlaků jak na Slovensku, tak nám na to pomalu stačí jen railjety a pendolina. Spočítejte si, kolik rychlíků mají na Slovensku a kolik jich jezdí u nás.

+5/0
3.8.2015 15:31

K98a23r35e48l 72Ř43e28h15á14č13e81k 9642790251412

Na facebooku sleduji už dlouho stránku České dráhy - omezení provozu a jsem s touto stránkou naprosto spokojen. Jsou zde aktuální informace z provozu, což se mi při cestování vlakem velmi hodí.

+4/0
3.8.2015 15:07

M21i43r73e93k 16Z84á39v36o57d67n41ý 7582667330658

Nemyslím si, že by přibylo stížností. Ti, kdo si chtějí stěžovat, tak si stěžují na neoficiálním profilu ČD, který vypadá jako oficiální. Nic se nezmění.

+4/0
3.8.2015 14:37

P70a41v48e30l 56K54r46á69l 5770869324958

Přeji odpovědným zaměstnancům hodně sil hlavně na začátku, kdy budou muset desítkám lidí vysvětlovat, že ČD opravdu nemůžou za stav kolejí a výluky. Protože dle rozhovorů a komentářů, které občas slyším při čekání na vlak, si to pořád hodně spoluobčanů myslí. Nejvtipnější jsou cestující soukromých dopravců, když hlásí, že jim regiojet/leo express přijel/přijede pozdě, protože české dráhy ;-D

+23/0
3.8.2015 14:26

P98e41t10r 52N46e84c28h26a72n88i43c91k78ý 7693866778790

No právě, já zaslechl, že Regiojet musí pouštět České Dráhy před sebe, protože jim patří koleje 8-o Myslím, že tohle bude vyžadovat hodně asertivity, ale dost odfiltroval ten fanouškovský neoficiální profil. Spíš aby byli schopni najít ty užitečné připomínky, protože tam určitě pubescentní šotouši budou psát proč někde nejezdí nějaká řada loko apod.

+5/0
3.8.2015 14:32
Foto

J40a83n 60V81a47l42a49l26í59k 6686869740726

znáte to jpp

+1/0
3.8.2015 14:35

P95e16t82r 87N40e93c57h25a94n73i48c16k92ý 7813976558500

hmm..asi ne

0/0
3.8.2015 14:40

M85i67c68h88a47l 12H71r24u60š98o59v35s86k25ý 2406516106915

Koleje patří SŽDC.

0/0
3.8.2015 15:18

P36e18t89r 39N91e30c64h45a20n21i74c54k60ý 7513696188810

Nepochopil...

0/0
3.8.2015 16:17
Foto

J29a15n 82V58a14l21a73l78í94k 6966889180576

no protože asi neví že ČD nejsou SŽDC

+1/0
3.8.2015 14:33

J17a64n 92W88i70e47s60n56e74r 1483342114916

Netrvalo dlouho a parta fanatickych obdivovatelu CD dorazila :-D

0/0
3.8.2015 14:13

A59d48a16m 48K17r65ů77ž42e21l45a 7267439322952

Konečně něco, co bude u prospěchu věci. Odezva je pro ně důležitá, ať pozitivní či negativní.

+5/0
3.8.2015 14:12

M25i59c96h32a74l 37P61a13v20l61á71t 9793323574359

No asi pro ne zas az tak dulezita neni, kdyz "uz" v polovine roku 2015 objevili FB.

0/−2
3.8.2015 15:44

M53i66r57o56s21l60a35v 72J55a89n33o39u24š95e28k 9754541487

Článek je tu pár minut a už tu všeználci kritizují ČD. Uvědomte si, že je to obří kolos a řídit jeho chod není žádná sranda. To že se jezdí místy v horších vlacích a ČD pořádně nevydělává je dáno především 40-ti lety komunismu  a 20-ti lety postkomunismu. Kvalita vlakových souprav se od 50-60. let nezměnila. Také si uvědomte kolik platíte za lístek v Německu a kolik v Česku a že vlakové soupravy stojí všude stejně. Kritizovat je jednoduché, ale dělat něco pro zlepšení už se nikomu moc nechce.

+15/−2
3.8.2015 14:07

P50e44t95r 77N26e59c73h39a55n38i54c76k36ý 7433306178670

Pokud si někdo myslí, že jsme na tom špatně, ať srovnává se zeměmi, které 40 let komunismu zažili. 1. Slovensko: Několik novějších souprav, ale procentuelně mnohem více zrušených tratí, jízdní řád v jakémsi polotaktu, kdy rychlíky jezdí jakž takž pravidelně na hlavních tratích a osobní vlaky často mají jízdní řád jak noty na buben a obsluha mnoha zastávek je fakt prachbídná. Infrastruktura je dobrých 10-15 let za námi, bratislavské hlavní nádraží ještě o 20 let vzad. 

2. Polsko: Zdecimovaná infrastruktura ještě z dob Pruska, vlaky jezdí naprosto náhodně a neuspořádaně, přípoje téměř nejsou, chaotické rozdrolení na tucet společností po celé zemi dokonale stíží jakékoli plánování a nákup jízdenek, mimo hlavní trasy jedou vlaky i průměrnou rychlostí 20kmh, provoz je absolutně neekonomický a nesystémový. Prostě odněkud vyjede osobák a jede přes celou zem. Do toho chaosu pustili pendolino, které je 5x dražší než zbytek vlaků a tváří se jako nóbl vlak na který průměrný sedlák stejně nemá a většina bohatších už prostě auto pořídila a železnici považuje za muzeum komunismu, což tam skutečně je...

+10/0
3.8.2015 14:39

V78á68c86l20a44v 89H85o50s41c50h 8966468172901

frustrovany lid s malymi platy se potrebuje vyvztekat :-). Ja byl o vikendu vlackem Praha-Trebon-Praha a jako ok, cesta tam dobytcakem bez 230V, zpatky novejsim vagonem s 230V, takze neco jsem si uzil, neco min :-). Jinak to jelo nacas, zensky fajn obleceny, cerveny satky, cepice, jeden typek byl srandovni byl oblecen civilne a duveryhodne moc nepusobil.

+3/−2
3.8.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.