Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České dráhy se po letech odhodlaly ke zřízení facebookového profilu

České dráhy výrazně změní svoji přítomnost na internetu. Vzkřísily opět plány začít lákat své zákazníky a mluvit s nimi i přes sociální sítě. Navíc plánují zásadní rekonstrukci svých webových stránek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a82n 30K62o67b69ě24r56s81k72ý 1120406931743

Koukám, že okurková sezóna pokračuje ;-D Sůro, nechcete raději napsat článek o opět nefunkčních klimatizacích ve vlacích vašeho oblíbeného žlutého dopravce ? Ale porovnávat kolos ČD se soukromníkama, kteří odjezdí sotva 5 % stále budeme, že :-POpravdu je nutné psát o FB profilu ? A opravdu je třeba kritizovat ČD, že dosud nemají oficiální FB profil, přestože neoficiální fungují výborně :-P Kde je příkaz, že každá firma musí mít FB profil 8-o

+2/0
7.8.2015 20:15

Š11t38e36f59a56n 36F76r41i22č63a 7572138783526

No, pokud tam bude mít přístup jen PR oddělení ČD, tak na to si snad ani nemusí ten profil zřizovat. Podstatou sociálních sítí je vzájemné sdílení informací.

0/0
4.8.2015 12:01

J62a94n 53H83o78r14a 6547221526

Tímto autoři aspirují na Pulitzerovu cenu ;-D....

......ať žijí okurky

0/0
4.8.2015 9:34

D43a51v48i75d 61P81e96c92a 1955424241596

Teď už jen se těšit, kdy zřídí kominukační platformu a bude odpovídat firma SŽDC. Třeba proč zavře třetinu tratí najednou, když na ně prodala dopravní kapacitu. Nebo jak mohou být zavřené závory 20 minut. Bude to legrace.Vypukne to počítám tak někdy okolo roku 2058.

0/0
4.8.2015 5:50

R34a96d36e48k 31J53a79n17a57t23a 9845386894282

SŽDC oficiální facebookový profil už má:

https://www.facebook.com/SZDC01

0/0
4.8.2015 7:52

D82a45v30i44d 77P84e46c94a 1475134921396

Radek komunikační jsem myslel. Web má kde kdo.

0/0
4.8.2015 10:40
Foto

M52i14l19o29š 65Z20i84k42m97u60n72d 7615639389230

Facebook považuji za největší špionážní stránky vůbec. Divím se, že je média tak preferují. Myslím si, že mimo jiné dostávají od Fb. informace o návštěvnících. Přeji všem uživatelů, Fb. hodně "krásných chvil" na netu i do budoucna!!!  !!

+1/−1
3.8.2015 23:54

V67í10t 95G79a53b40r85i71e45l 5874303646837

Jak s takovou paranoiou žiješ?

+1/0
4.8.2015 0:39

D35a15v15i91d 92P71e65c25a 1405644461146

Inu Miloši, asi máte pravdu. Ale potom pozor, právě diskutujete na určité síti, tak pozor na špionáž na Idnes, a nezapomeňte platit pouze v hotovosti. Každý čip a kdejaká aplikace o Vás svým způsobem referuje.

0/0
4.8.2015 6:04

L24a54d84a 48N53o72v86a19k 4382273247

Kam můžu poslat Lajku...?

0/0
3.8.2015 19:49

V70í98t 19B87r69z87o70b98o66h44a38t96ý 7750232673521

do vesmíru

0/0
4.8.2015 15:57

O29l52d55r83i25c82h 84P36o35l73a 4280890591392

ja si CD a zeleznice obecne uzivam jak svina, poslední roky to slo tak nahoru, neskutecne a LEO a RJ tomu hodne pomohli, to je jasne. Ja jsem před 15 lety jezdil za 6,5 hodiny k rodicum z PRahy do Slezska. Pak to jelo za 5, pak za 4:40 a ted s primym vlakem do Opavy to jezdi za 4:20 coz je neskutecne. autem uz to rychlejsi neni. To co draham dlouhou dobu chybelo byl vernostni program, coz zacali napravovat bonusovym systémem. To co draham chybi porad je predavani informaci a tomu snad ten FB pomuze. Protože když vlak stoji v poli tak kydy o tom,ze se omlouvaji za zpozdeni lidi akorát rozcili. Mají rict na plnou hubu, nejaky blbec nam skocil pod vlak a proto tady ted všichni stojime v poli.

Jezdim hodne vlakem s kolem a ostatní dopravci kolo ignoruji, takze u mne je CD jednicka i když uznavam ze Leo i Rj mi jsou taky sympatičtí.

+11/−1
3.8.2015 15:31

K15a12r17e89l 43Ř91e83h83á95č36e68k 9652790681842

Zkuste již teď používat na fb stránku České dráhy - omezení provozu, tam tyto informace najdete.

+6/0
3.8.2015 15:39

K56a18r35e85l 29Ř67e66h81á43č97e87k 9242810611942

Nebo se vše dozvíte zde : m.cd.cz/aktualne/prehled-omezeni.html

+2/0
3.8.2015 15:40

P68a79v48e37l 39K35r89á85l 5790749684458

Tak v tomhle vám FB profil moc nepomůže, protože bezprostředně po takové mimořádné události často ani personál neví, proč vlak zastavil. Je to nejspíš tím, že je důležitější zjistit, co se stalo, přímo na místě události, a ne informovat každého Frantu ve vlaku, proč zrovna jeho spoj stojí. I proto, že když se to Franta dozví, jeho vlak stejně rychleji nepojede.

+4/0
3.8.2015 15:45
Foto

H56a28n24a 59A12n25t50o78n65o92v14á 6397709484294

Nepojede, ale já jako cestující mám lepší pocit když vím na čem jsem. Je rozdíl jestli vlak stojí protože je překážka na trati nebo jestli se ožral strojvedoucí.

+3/−3
3.8.2015 15:48

P72a90v54e77l 11K31r10á67l 5870269524398

Ano, je to jen o vašem lepším pocitu. A nic ve zlém, ale váš lepší pocit problém neodstraní ;-) Proto je asi lepší, když se pozornost v tu chvíli soustředí jinam. Navíc s ČD mám dobrou zkušenost, že se problémy snaží řešit rychle. Personál aspoň dostane informaci, jestli to bude zdržení krátké nebo dlouhé a podle toho shání náhradní autobus, nebo vypraví mimořádný vlakový spoj. Podmínkou samozřejmě je odstavení ve stanici. Takže sice neznám důvod zastavení, ale jedu. To mi přijde užitečnější.

+4/0
3.8.2015 17:11

O58l65d32r55i20c60h 31P19o63l29a 4480840971402

Ne jde o vytvoreni obrazku o firme. CD neoznami ze za zpozdeni nemuzou. Oznami ze je zpozdeni. Ale lidi pak nadavaji jen draham.

+3/0
3.8.2015 17:20

J82a39n 74Ř75e18z65n89í16č26e93k 3341961663230

To ano. Ale řekl bych,že většina lidí chápe, že dráhy nemůžou za mladíka, který ukradl měděný kabel na zabezpečovači. Co lidi štve, je neflexibilnost drah v těchto situacích. Např. při stržené koleji je nemožné domluvit mimořádné zastavení jiného vlaku pro přestup. Prostě nedojedete a je to. A stav parku? Za to dráhy můžou svým hospodaření, např. rekonstrukce vozů 1. třídy, kde v tomto století chybí zásuvky a klimatizace....

0/−2
3.8.2015 15:55

K55a60r35e42l 59Ř85e91h22á42č47e92k 9782490381652

To není pravda, běžně např. při poruchách zastaví mimořádně jiný vlak a převeze cestující z toho inkriminovaného vlaku. Bohužel stojí li vlak na trati mimo zastávku nebo peron, tak je z bezpečnostních důvodů možný tento přestup pouze za pomoci hasičů, a ty snad pochopíte, mají někdy na starosti důležitější úkoly než tento.

+2/0
3.8.2015 16:12

J53a52n 68Ř78e69z48n70í91č22e17k 3851481523490

No, ona ta trolej padá jaksi v 90% případů mimo stanici :-). A proč u toho musí asistovat hasiči, když se vypne proud v trakci, to máte pravdu, opravdu nepochopím. A vy zkuste pochopit, že musim-li být na pracovišti včas, je to velmi nemilé....

0/−1
3.8.2015 16:15

K38a30r23e93l 17Ř63e13h93á16č35e22k 9482690961372

Nejsem odborník, ale zkoušel jste někdy skákat z vlaku mimo nástupiště? Někdo si při tom zlomí nohu a bude se hnet hojit na dráze. Takhle je to holt postavené, na to si stěžujte zákonodárcům a ne na ČD. Jinak myslíte, že vás takhle pustí regiojet? Taky ne a budete sedět ve vlaku a čekat na hasiče nebo na obnovení provozu.

+3/0
3.8.2015 16:22

J82a39n 26Ř61e49z72n51í64č27e95k 3741831673230

Zkoušel :-) Na nekterych nadrazich tak vystupujete, netrefi-li to masinfira uplne presne a nejsou tam nastupiste. Já to chápu, ale jsme papežštější než papež. Přitom by stačilo upozornění na vlastní nebezpečí.

+1/−1
3.8.2015 16:26

K34a72r46e48l 72Ř14e26h79á84č41e73k 9622590461432

O tom se samozřejmě nepřu, sám na tom také nevidím nic špatného. Jen jsem se vám snažil napsat jak to je a poukázat na to, že chyba není v ČD, ale někde jinde. Správně by vám ani autobusák neměl zastavit jinde než na zastávce, a to jsou některé zastávky pouze výstupem na silnici. Tam už mi to není jasné vůbec.

+1/−1
3.8.2015 16:40

P66a31v77e73l 64K38r77á69l 5860139754858

Jenže když někdo neodhadne své schopnosti a tu nohu si zlomí - co s ním? Vlaková četa má na práci jiné věci, než odklízet raněné.

+1/0
3.8.2015 17:13

M65i95r96o42s78l44a79v 80Z62i74k10m96u91n20d 7139543844863

Stojí-li nepojízdný vlak na trati mimo zastávku nebo peron  v Maďarsku, zastaví vedle něj jiný vlak a cestující si do něj vlezou bez asistence hasičů, kteří se konec konců na tu trať nemají ani jak dostat ... Konkrétně viděno v sobotu 20. června 2015  mezi stanicemi Azsód a Gödöllö ...

Ohánět se žvásty, že to z bezpečnostních důvodů nejde je alibismus. Když to jde v Maďarsku, tak to jde i u nás ...

+1/−2
3.8.2015 19:31

R85o23b15e31r60t 74P95r20a13ž83á56k 4128596445950

Ono to , samozřejmě, jde. Ale když si při tom nějaká babka zlomí krček v kyčli, vysoudí na ČD poslední plácačku. Nevím, jak to má MÁV s legislativou, ale u nás to je na triku dopravci.

+2/0
4.8.2015 11:35

V27í60t 83B86r97z93o27b78o64h79a90t30ý 7800802533351

co když ale na inkriminovaný úsek vede jen jedna kolej (tedy pro nechápavé jeden pár koleje)?

0/0
4.8.2015 16:01

V33í84t 98B26r62z80o43b44o31h46a68t41ý 7950342593251

Mýlíte se, lidi nechápu a Vy ostatně také ne. Dráhy to není jen ČD, ČD je v dnešní době už téměř jenom dopravce  a rozhodování o tom, kdo může zastavit nebo nesmí není ani tak na ČD, jakožto spíš na SŽDČ, takže ČD i když by třeba zastavit chtělo, tak nemůže. Na druhou stranu, když zastaví, tak případné zpoždění není jen na jednom vlaku, ale projeví se na celé trati, což jsou zase komplikace jinde.

+2/0
4.8.2015 16:08
Foto

A64l11a74n 59Ř29e66p85k92a 4685446

Drahám předávání informací nechybí, na cd.cz/mimo je vše potřebné a včas, průvodčí ke stejným datům má určitě přístup ve své POPce. Facebook je jen další komunikační kanál navíc a taky bonus pro lenochy, co se desetkrát po sobě zeptají na to samé a neumí si to najít třeba právě na webu v mimořádnostech :)

+7/0
3.8.2015 18:22

O49l50d68r54i24c38h 58P58o32l27a 4600280431462

CD jdou do zhave novinky zvane internet pohlave. Jen tak dal

0/−11
3.8.2015 15:24

R26a48d64e60k 35J85a82n40a30t75a 9645786164932

To jste zaspal, internetový prodej jízdenek zavedly ČD už v roce 2005.

http://www.zelpage.cz/zpravy/2065

+7/0
3.8.2015 15:42

J15a65n 97Ř16e57z28n41í91č74e76k 3311391823460

A platby kartou až někdy před pěti lety.

0/−3
3.8.2015 15:56

M11i42c63h46a66l 38H42r80u11š35o66v82s60k19ý 2306926886455

Pro srovnání: ČD u vlaků typu R a některých Os nenajdete klimatizaci a o čistotě se dá směle polemizovat, ŽSS v rychllicich čisto a klimatizaci. Osobní vlaky budou stejné. ČD místo rozdávání zlatých padáků by se měly věnovat kvalitě cestování.

0/−5
3.8.2015 15:14

K32a64r52e65l 28Ř54e70h25á15č33e72k 9872380941122

Kdyby v ČR jezdilo vlaků jak na Slovensku, tak nám na to pomalu stačí jen railjety a pendolina. Spočítejte si, kolik rychlíků mají na Slovensku a kolik jich jezdí u nás.

+5/0
3.8.2015 15:31

K45a38r87e21l 28Ř22e77h60á34č64e72k 9482730661312

Na facebooku sleduji už dlouho stránku České dráhy - omezení provozu a jsem s touto stránkou naprosto spokojen. Jsou zde aktuální informace z provozu, což se mi při cestování vlakem velmi hodí.

+4/0
3.8.2015 15:07

M71i81r87e85k 17Z27á93v44o23d19n74ý 7512327180178

Nemyslím si, že by přibylo stížností. Ti, kdo si chtějí stěžovat, tak si stěžují na neoficiálním profilu ČD, který vypadá jako oficiální. Nic se nezmění.

+4/0
3.8.2015 14:37

P23a95v71e79l 24K79r41á81l 5690329534148

Přeji odpovědným zaměstnancům hodně sil hlavně na začátku, kdy budou muset desítkám lidí vysvětlovat, že ČD opravdu nemůžou za stav kolejí a výluky. Protože dle rozhovorů a komentářů, které občas slyším při čekání na vlak, si to pořád hodně spoluobčanů myslí. Nejvtipnější jsou cestující soukromých dopravců, když hlásí, že jim regiojet/leo express přijel/přijede pozdě, protože české dráhy ;-D

+23/0
3.8.2015 14:26

P27e11t54r 15N95e57c82h61a90n10i52c86k84ý 7513936738110

No právě, já zaslechl, že Regiojet musí pouštět České Dráhy před sebe, protože jim patří koleje 8-o Myslím, že tohle bude vyžadovat hodně asertivity, ale dost odfiltroval ten fanouškovský neoficiální profil. Spíš aby byli schopni najít ty užitečné připomínky, protože tam určitě pubescentní šotouši budou psát proč někde nejezdí nějaká řada loko apod.

+5/0
3.8.2015 14:32

J52a69n 54V51a26l50a76l76í93k 6516519400986

znáte to jpp

+1/0
3.8.2015 14:35

P27e63t63r 23N75e42c68h13a78n92i49c56k26ý 7233536838930

hmm..asi ne

0/0
3.8.2015 14:40

M72i85c67h79a27l 61H97r61u10š60o76v38s11k16ý 2406316906815

Koleje patří SŽDC.

0/0
3.8.2015 15:18

P88e33t71r 75N60e15c96h73a76n14i94c10k37ý 7333916988780

Nepochopil...

0/0
3.8.2015 16:17

J65a71n 28V10a11l64a61l74í81k 6906749760866

no protože asi neví že ČD nejsou SŽDC

+1/0
3.8.2015 14:33

J19a35n 35W40i64e60s32n95e34r 1623812524846

Netrvalo dlouho a parta fanatickych obdivovatelu CD dorazila :-D

0/0
3.8.2015 14:13

A46d11a36m 73K58r71ů81ž86e67l19a 7107779232322

Konečně něco, co bude u prospěchu věci. Odezva je pro ně důležitá, ať pozitivní či negativní.

+5/0
3.8.2015 14:12

M95i89c94h69a74l 95P68a40v76l81á40t 9193453564259

No asi pro ne zas az tak dulezita neni, kdyz "uz" v polovine roku 2015 objevili FB.

0/−2
3.8.2015 15:44

M58i48r37o75s59l44a75v 62J58a76n92o22u95š56e49k 9594561947

Článek je tu pár minut a už tu všeználci kritizují ČD. Uvědomte si, že je to obří kolos a řídit jeho chod není žádná sranda. To že se jezdí místy v horších vlacích a ČD pořádně nevydělává je dáno především 40-ti lety komunismu  a 20-ti lety postkomunismu. Kvalita vlakových souprav se od 50-60. let nezměnila. Také si uvědomte kolik platíte za lístek v Německu a kolik v Česku a že vlakové soupravy stojí všude stejně. Kritizovat je jednoduché, ale dělat něco pro zlepšení už se nikomu moc nechce.

+15/−2
3.8.2015 14:07

P97e95t35r 36N83e16c34h53a42n48i35c35k71ý 7953246368290

Pokud si někdo myslí, že jsme na tom špatně, ať srovnává se zeměmi, které 40 let komunismu zažili. 1. Slovensko: Několik novějších souprav, ale procentuelně mnohem více zrušených tratí, jízdní řád v jakémsi polotaktu, kdy rychlíky jezdí jakž takž pravidelně na hlavních tratích a osobní vlaky často mají jízdní řád jak noty na buben a obsluha mnoha zastávek je fakt prachbídná. Infrastruktura je dobrých 10-15 let za námi, bratislavské hlavní nádraží ještě o 20 let vzad. 

2. Polsko: Zdecimovaná infrastruktura ještě z dob Pruska, vlaky jezdí naprosto náhodně a neuspořádaně, přípoje téměř nejsou, chaotické rozdrolení na tucet společností po celé zemi dokonale stíží jakékoli plánování a nákup jízdenek, mimo hlavní trasy jedou vlaky i průměrnou rychlostí 20kmh, provoz je absolutně neekonomický a nesystémový. Prostě odněkud vyjede osobák a jede přes celou zem. Do toho chaosu pustili pendolino, které je 5x dražší než zbytek vlaků a tváří se jako nóbl vlak na který průměrný sedlák stejně nemá a většina bohatších už prostě auto pořídila a železnici považuje za muzeum komunismu, což tam skutečně je...

+10/0
3.8.2015 14:39

V73á94c29l39a59v 92H21o47s91c46h 8636858832691

frustrovany lid s malymi platy se potrebuje vyvztekat :-). Ja byl o vikendu vlackem Praha-Trebon-Praha a jako ok, cesta tam dobytcakem bez 230V, zpatky novejsim vagonem s 230V, takze neco jsem si uzil, neco min :-). Jinak to jelo nacas, zensky fajn obleceny, cerveny satky, cepice, jeden typek byl srandovni byl oblecen civilne a duveryhodne moc nepusobil.

+3/−2
3.8.2015 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.