- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsmutnější je, že když to tady všechno napíšete a potvrdíte že je to špatně, tak se vůbec nic neděje. Není nikdo, kdo by popřel, že je to tak domluveno a hotovo. Stavět pro stát je dovoleno jen několika firmám, které si na to s vládou dojednají i všechny podmínky.
To je nejlepší být sám sobě kontrolorem... Ach jo - všechno je tak průhledné, že by jeden brečel. I kdyby všechno mělo dopadnout na výbornou, včetně nákladů, tak stejně tu zůstane zvláštní pachuť z toho, jak to funguje v případě staveb našich dálnic (a nejspíš nejen jich)...
Připomínky ke střetu zájmů chápu, ale zpochybňovat trasu? Ta prostě jinudy vést tím územím nemůže, maximálně pár metrů nalevo nebo napravo. Asi budou problémy s podložím, ale kromě toho, že jinudy to stejně nepůjde, má se kvůli tomu vést dálnice po zemědělské půdě, nebo obytnou zástavbou?
roky to tak funguje, ostatně paní Pošvářová byla v minulosti také stavebním dozorem a teď se diví
Z ŘSD byla "odejita" právě proto, že chtěla aby se ten stavební dozor dělal pořádně.
Toho si někdo všimli brzo. Ne vždy je to tak okatý, ale ti lid se navzájem znají. Stavaři a dozor se navzájem znají a určitě rozhodně si nechtějí navzájem dělat problém.
To platí na každé stavbě, že se znají. Ovšem pokud dodavatel živí nebo uplácí dozor investora (ne svůj vlastní) pak je to vždy problém. V naší firmě by se taková věc řešila okamžitou výpovědí (firmu vlastní Němci).