Diskuze

Rukojmími cestovek se po krachu místo turistů stávají pojišťovny

Kdo má určit, na kolik se cestovní kancelář pojistí proti krachu? Pojišťovna, nebo sama cestovka? A co když peníze z pojištění nestačí na odškodnění všech turistů, kteří si u zkrachovalé cestovky koupili zájezd? Má na to doplatit klient, který nedostane všechny peníze za zájezd, na který už nestihl kvůli krachu odjet?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toto mě nechává úplně chladným. Bez cestovek by bylo lépe.Oni jen přeprodávají již nabízené věci.

1. Běžte na pelikan.cz - sledujte akční letenky

2. Zajděte na booking.com a vyberte si ověřený hotel a basta.

Šance krachu prakticky nulová, šance na úsporu peněz 100%

1 0
možnosti
Foto

Ja se domnivam, ze "zajezd" jako produkt by si mel nechat pojistit jeho uzivatel. Ne prodejce. Tim by odpadlo vsechno zbytecne. A kupujici by primo vedel, kdy mu vznika jake pojistne plneni. Zaroven by to bylo fer vuci vsem.

0 0
možnosti

A nebylo by jednodušší než měnit zákony, tak do stávajícího doplnit větu: Statutární orgán cestovní kanceláře je trestně odpovědný za prodej nepojištěných zájezdů. Oni by si to potom už jednatelé ohlídali sami.

0 0
možnosti

"Rozhodnutí Ústavního soudu vítají cestovní kanceláře, pojišťovnám se samozřejmě nelíbí. „Soud svým výrokem zasáhl do základních principů pojišťovnictví,“

Základním princip pojišťovnictví je ? Kdo ví ??

Ano, základním principem pojišťovnictví je vybírat pojistné a při žádosti o plnění hledat důvody, proč neplnit.

3 0
možnosti

K26a14r93e49l 96F80a57j39t

5. 8. 2015 23:15

Tak má pojišťovna brát "podíl" z prodaného zájezdu či inkasované koruny. ze strany zákazníka, pokud mi někdo předkládá potvrzení, že je pojištěn, tak očekávám že "skutečně je" a je to vztah pojišťovna versus cestovka - klient do rozsahu pojištění nevidí a nemůže jej ani ovlivnit. Doteď to bylo tak, že cestovka se pojistila co nejlevněji a pojišťovna ráda vydala potřebný glejt ....

5 0
možnosti

Proč nový zákon? Už dnes má přece pojišťovna možnost podmínit uzavření pojistné smlouvy například poskytnutím aktuálních údajů o stavu klienta, počttu jeho zákazníků, průměrném objemu prodaných zájezdů atd. Na to žádný nový zákon nepotřebuje. A na základě takto získaných informací může stanovit vhodnou výši pojistného.

2 0
možnosti

Osobně nevidím moc důvod proč jezdit v dnešní době s cestovkou (snad jedině pokud neumím ani trochu anglicky a v destinaci bych se nebyl schopen vůbec domluvit, ale fakt stačí jenom úplnej základ), protože hotel si zajistím přes booking, letenku přes momondo nebo jinej vyhledávač a ještě si zajistím transport z letiště, vyjde mě to levněji, mám větší flexibilitu odjezdu, vyberu si z více hotelů a nemusím se bát že zkrachuje cestovka (snad jedině letecká společnost může zkrachovat, ale těch přecejenom krachuje míň než cestovek).

0 0
možnosti

No, jak kdy a jak kam. Pokud máte děti, chcete all inclusive, tak je cestovka často výhodnější. V zimě jsem zkoušel Kapverdy a pod cenu cestovky jsem se nedostal ani omylem. Pokud se vám to podaří najít individuálně levněji a dáte tip, rád pojedu letos znovu :-) Ideálně chceme zkusit Boa Vista, hotel Riu Touareg, 14 dní all inclusive.

0 0
možnosti

Ono by bylo daleko lepší, kdyby si zájezdy pojišťovali klienti sami. Stejně teď tu pojistku v ceně zájezdu platí, takže dražší by to nebylo, ale bylo by to průhlednější. A pokud by se někdo nechtěl pojistit, nikdo by ho nenutil.

2 0
možnosti

Pojistovat se individualne proti krachu cestovky ? Revolucni myslenka, ale treba se to ujme.

0 0
možnosti

„Soud svým výrokem zasáhl do základních principů pojišťovnictví.“

zakladnim principem pojistovnictvi snad je "pokud to jde, nevyplacet nic, v horsim pripade co nejmene, v zadnem pripade nikdy na co ma klient pravo", ne?

3 2
možnosti

Nechapu tu reakci pojistoven. Pokud vim, tak na uzavreni pojistky jsou treba dve strany. Pokud se pojistovna nezajima o stav toho, koho pojistuje, tak je to snad jen jeji chyba, ne?

0 0
možnosti

ukol zni jasne..."POJISTUJTE ZA KAZDOU CENU, ono to nejak dopadne."

0 0
možnosti