- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fajn, teď jen odkládat na hubená leta. Obecně se to střídá a nejen biblických sedm hubených a sedm hojných let.
Takže kluci ve vládě, nerozhazovat a syslit až to zase nebude fungovat. Ve firmě i doma to tak také dělám, stejně jako to dělávali sedláci, moji předkové.
Zbytečné doporučení. Platy už si zvedli, velké odměny už si vyplatili, oni to stačí prožrat a ještě si půjčí.
Já jen čekám kdy nějaký chorý mozek vyplodí myšlenku že by auta mohli řídit lidé od 15 let aby se zvýšil prodej neb trh už je nasycen a místa na parkování už nejsou.Už dnes když se podíváte na silnici tak 90% aut jezdí s jedním člověkem.Jo kdo má díru do zadku tak se vozí,vše se podřizuje těm plechovkám které likvidují lidské životy.
My jsme fakt narod chorobnych stezovatelu. Kdyz sla ekonomika dolu, tak kazdej brble. Kdyz stagnuje, kazdej brble. Kdyz se dari a rosteme, jak jiz osm let ne, tak zase musime brblat. Ono i kdyby nebylo na co brblat a zili jsme v nejdokonalejsi zemi na planete, tak budeme brblat. Na to, ze neni nac brblat...
Horší je, že ať ekonomika klesá, roste, nebo stagnuje, stejně žijem pořád na dluh.
Tzn. zboží zdraží a platy zůstanou víceméně stejné, hurá.
Každé nově vyrobené auto by ve statistikách mělo mít znaménko mínus, protože reálně se nejedná o vznik žádné hodnoty, nýbrž o vznik závazku. Auta v dnešním šíleném objemu neprodukují žádné nové hodnoty, pouze spotřebovávají zdroje a kladou nároky na údržbu infrastruktury. Odvádějí prostředky z jiných odvětví. Je to ekonomická Potěmkinova vesnice, která nás postupně vysává. Český Detroit se blíží, bublina splaskne.
Co navrhujete, jak by jste řešil, aby zůstal počet pracovních míst stejný bez automotive? Stručně prosím. Děkuji.
Prumysl rostl tim ze vyrobci automobilu koupili auta sami sobe?