- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ČSA se chová jako zmatený pes. Proč není oblíbená linka Praha Jerevan od ČSA?
Bodejť,když si sami přihrávají "odměnu"Dvorák si přihrál 150 mil-zdá se mě to neskutečné
ČSA evidentně ví, co chce. Nedivím se, když tam vybírá kádry Jaroslava Raisová, jejich personální ředitelka.
Taky koukám jako puk, myslel jsem, že ČSA už byly odtvrdíkovány a on tam zdá se různé veselé nápady má i někdo další. To jako před měsícem, před dvěma, v Řecku krize nebyla? Někdo měl pocit, že se to do srpna zlepší? Nebo jak si to jako představovali?
A proč je u článku fotka A330? Ani u toho není napsáno obvyklé "ilustrační foto", které dávají k nesmyslným fotkám... Pokud si dobře pamatuji, A330 má snad ČSA jenom jednu a ještě možná ani není jejich, ale půjčená od Korejců. Je tak těžké sehnat obrázek nějaké A320 nebo A319 v barvách ČSA? Zrovna tou A330 by ČSA asi do Atén fakt nelítalo, i když...
A psát o firme Travel Service jako o konkurenci je také trochu zvláštní, vzhledem k tomu, kolik procent ČSA už právě Travel Service vlastní. Vždyť už snad mají i codeshare...
V článku mohli také zmínit, že časy té athénské linky byly dost podivné. Jestli si to dobře pamatuji, odlet z Prahy byl v deset večer (takže v jednu v noci v Athénách); odlet z Athén naopak ve čtyři hodiny ráno (takže člověk aby vyrážel ve dvě v noci na letiště). Naproti tomu, Řekové létají do Prahy za zhruba stejné peníze v normální časy odpoledne. Kdo měla být cílová skupina těchto nočních letů, je otázkou - možná řečtí batůžkáři. A cílit na ně bylo opravdu odvážné.
Letadlo bylo využito v noci, ve dne se létalo na "západ", v noci na "Balkán" ... mnohá "západní" letiště jsou totiž v noci uzavřena pro pravidelný provoz, třeba Frankfurt, Geneve, Zürich apod.
Nevlastní náhodou Travel cca 30% akcií ČSA?
Pokud byla ta linka cílená na řecké turisty kteří chtěli v létě do Prahy, tak by rychle skončila i kdyby v Řecku žádná krize nebyla.