Diskuze

Nový správce registru vozidel bude levnější, tendr se však komplikuje

Nejméně 60 milionů korun za tři roky ušetří stát díky novému provozovateli registru vozidel. Kvůli odvolání neúspěšných uchazečů výběrového řízení s ním však ministerstvo pravděpodobně nestihne podepsat smlouvu včas. Hrozí tak zpoždění o několik měsíců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Autocont je firma znama svou nizkou kvalitou prace, pokud by se overovaly reference tak tato firma nedopadne dobre. Se staci zeptat ve Skoda-auto nebo AAA Auto, jaky je to dodavatel.

0 0
možnosti
PO

Aha, takže současný provozovatel kromě toho, že mu to vůbec nefungoval, je navíc drahej jako prase a když se vybere jiný provozovatel, který je výrazně levnější, což je docela očekávatelné, tak ten současnej obstrukcemi dosáhne prodloužení smlouvy?

Holy shit!8-o

0 0
možnosti
JB

Já když slyším, že stát chce na něčem ušetřit, vybaví se mi -nevím proč- známá hláška "Nechci slevu zadarmo.."!!

1 0
možnosti
JK

R^  A z cizího krev neteče. :-/

0 0
možnosti
SS

mýslíte si, že je v česku více aut nebo nemovitostí? že údajů o automobilech je více než o nemovitostech? a přece má stát státní registr nemovitostí, tzv. katastr, ale na registr vozidel si bude kupovat služby z privátu. Nechápu, proč když stát povede registr firem, nemovitostí, adres, občanů, trestných skutků a přečinů, zdravotních sester a doktorů, že zrovna na auta potřebuje něco extra. Podle mého i to levnější řešení jsou vyhozené peníze v porovnání s tím, do již existujících registrů "naroubovat" auta...

0 0
možnosti

M33a17r52e66k 44Š96i53m39o38n

13. 8. 2015 11:11

Moje zkušenosti SW inženýra říkají, že pokoušet se něco někam naroubovat většinou nekončí dobře.

3 0
možnosti
MM

To bylo řečí na začátku Ťokova ministrování, že žádný systém nesmí být přítěží pro občany a pak nedokáže ani vypsat normální výběrové řízení, které by bylo uděláno s předstihem. Pak by žádné odvolání nezpůsobilo takovou komplikaci.

0 0
možnosti
ZF

A k čemu ten elektronický registr je, když si při nákupu vozidla musím jít vše vyřídit třeba přes celou republiku ? Nebyl zřizován proto aby měli všichni úředníci přístup k údajům odkudkoliv ? ;-€

8 0
možnosti
AS

A75l76o66i29s 34S15t21a16r88ý

13. 8. 2015 10:10

Obávám se, že hlavním cílem tohoto projektu bylo zcela něco jiného než usnadnění života těm, kdo celou tuhle srandu platí.

4 0
možnosti
Foto

Autocont, není to ta firma, co se "nabalíkovala" na Internetu do škol (jednoho z největších tunelů na veřejné peníze, založeném na korupci)?

6 0
možnosti
MK

Pokud je výsledná cena o 100 mil. nižší, než se předpokládalo, tak to znamená jediné, že ti co to vypisovali nemají ani potuchy, kolik vlastně podobné služby stojí.

11 0
možnosti
PF

Samozřejmě že nemají, oni o tom jen rozhodují..

3 0
možnosti
MH

Nechápu, proč registr vozidel neprovozuje sám stát. Možná by to vyšlo ještě levnějí. Že by zase nějaká malá domů ??

6 0
možnosti
MM

Myslite ze je lacine sehnat IT odborniky, vybudovat system, udrzovat system a pritom nemit pro nej vice vyuziti? Stat neni IT firma, a nema lidi kteri by ji zvladli delat takovehle systemy a provozovat je, na to nejsou finance...

2 0
možnosti
AS

"To je o 100 milionů méně, než ministerstvo v zadání předpokládalo."

Na tomto příkladu je krásně vidět, proč zlodějny ze státního se dnes nejsnáze dělají přes IT. Ale to, že ze státních úředníků nemá nikdo pořádně šajn o ceně (nebo ho záměrně nechce mít), je jen jeden aspekt věci. Druhý je ten, že zakázky na IT systémy se od samého počátku (a zřejmě opět záměrně) vypisují způsobem, že i když je zakázka hotová, tak se na ní stejně dá stát nadále a donekonečna dojit.

No a fakt, že skvěle placení státní úředníci ani nejsou schopni (nebo možná spíše ochotni) řádně a včas zorganizovat výběrové řízení, je už jenom taková třešnička na jejich dortu.

2 0
možnosti