Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Emirates plánují nejdelší linku světa, Dubaj-Panama potrvá 17,5 hodiny

Dubajská letecká společnost Emirates plánuje zprovoznit linku Dubaj-Panama. Bude to nejdelší nepřerušený let, jaký kdo v současnosti nabízí. Potrvá 17 hodin a 35 minut a překoná i nynějšího rekordmana dlouhého létání. Tím byla australská společnost Qantas, která zajišťuje spojení mezi australským Sydney a americkým Dallasem. Let trvá skoro 17 hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G10e61o74r84g 33K16o47m25b56e32r75e16c 9224321566731

Lufthansa a Air France pripravuji s A350 prime lety do Sydney a Melbourne. Zrejme uz od pristiho podzima.

0/0
15.8.2015 18:39

A69n35t57o84n35i70n 96B87l47a65z83e69k 4968432427961

Jeste ze tam litaji s Boeingem. A Airbusem bych se jim na to vyprd.R^

0/0
14.8.2015 23:53

M92i12c11h94a33l 60M45i69l26l22e20r 9166212639452

duvod?

0/0
16.8.2015 10:12

M95i97c27h64a39l 64M86i46l67l32e77r 9276222899782

mimochodem Qantas leta Sydney- Dallas, v soucasne dobe nejdelsi let na svete, s A 380.

0/0
16.8.2015 10:16

S50e17i21d41l 79P66e33t62r 1611731345364

Jau, jau ..:-(

Stačilo mi Londýn - Bombaj -Sydney, obě etapy cca 12,5 hod a lez jsem z toho málem po stropě a pak se 3 dny dával dohromady ...:-/

0/0
14.8.2015 19:34

M71i35c54h77a57l 43M97i46l97l46e49r 9806592169642

s cim jsi letel pres Bombaj?

Mezi Londynem a Sydney je nejlepsi letet pres Dubaj / Abu Dhabi nebo Singapore/ Hong Kong s Qantasem, Emirates, British Airways, Etihad, Singapore Airlines, Cathay Pacific, ev. jejich kombinacemi To mas radove jednu 14hodinouvou streku a jednu priblizne 7 1/2 az 8 hodinovou.

0/0
16.8.2015 10:28
Foto

P42e32t79r 46D70o13k93t79o82r 8788710446651

no to bych se ukousal nudou, 17 hodin na jednom sedadle mezi 100 dalšíma lidičkama? jeden prdí,druhej chrápe,třetímu smrděj nohy, dejte pokoj

+1/−3
14.8.2015 17:12

L25u21k22á54š 29T83o24m53a79n 1141662402

mate stesti ze vy nepoletite ;-D

+3/0
14.8.2015 17:39
Foto

P80e73t11r 89D90o15k41t12o56r 8348630506831

no hlavně že ty desetkrát za rok

+1/0
14.8.2015 18:28

M77i59c28h73a62l 79M59i75l31l89e53r 9306272369582

"mezi 100 dalšíma lidičkama?"

 Je videt, ze nikam neletas. Ani jednou za rok.;-D

0/0
16.8.2015 10:30

M18a36r66e65k 46Š62i97m19o76n 2814537598588

No pořád to ještě není tak daleko, aby se dalo létat "asymetricky"- zpátky po opačné polokouli než tam.

0/0
14.8.2015 17:01

M90a56r71i70e 50O34h95l78í26d33a17l63o58v83á 1577680721782

Dobrá zpráva pro spotřebitele, horší však už pro servušky.

0/−1
14.8.2015 15:29
Foto

M81a92r30t66i96n 13V30á79c50l50a90v 3194298103730

Co??

+1/0
14.8.2015 16:14

M95i58c56h84a33l 21M56i49l42l39e97r 9486342299232

proc?

Na dlouhych letech se posadky stridaji behem letu, jak v kabine, tak v kokpitu.  Letadla maji prostory s lehatky pro odpocivajici posadku.

+1/0
16.8.2015 10:31

P80a80v75e18l 59V33e59t67e49š69n82í54k 7875178145167

Máte pravdu: Singapur-NY ukazuje 15.5 tisíc km (http://goo.gl/VR4hbG).

Sydney - Dallas 13815 km (http://goo.gl/MKbrfZ). Dubai-Panama 13832 km (http://goo.gl/wB8jf6).

Ale to neznamená, že Singapur - New York je trvá déle. Jak tak koukám, tak to létá skoro přes pól. Dubai - Panama poletí proti jet-stramu, takže je to možná na čas delší?

0/0
14.8.2015 14:01

P89a18v84e60l 20V26e93t58e81š73n26í64k 7735318405257

To bylo dolů na příspěvek pana Mazůrka.

0/0
14.8.2015 14:02

L31u76k38a48s 33C64o90d73r 6468892160241

Neni. Precti si muj report, pripadne se podivej na 

https://en.wikipedia.org/wiki/Singapore_Airlines_Flight_21

0/0
14.8.2015 14:03

P66a67v42e37l 32V18e40t49e67š13n63í86k 7275368855167

18 a půl hodiny? To je .. ehm ... dlouho :-)

0/0
14.8.2015 14:08

P28a39v67e33l 21V78e64t81e34š26n20í24k 7305198785177

PS: To už by mohli zavést tuto - http://goo.gl/Hvp3cd - to by se mi líbilo...

+1/0
14.8.2015 14:09

V15a83l36e50r23i10e 75W62e73b73e61r16o38v14á 1662510947870

Tak to bude v economy class to správné sadomaso, jako v každé 777 na tak dlouhém letu. :-)

+5/−4
14.8.2015 14:01

M84i82c43h55a62l 71M49i82l23l38e53r 9816532179192

zvlast u Emirates, ktere maji v B777 konfiguraci sedadel  3-4-3, na rozdil od treba Singapore Airlines, ktere maji 3-3-3.

+2/0
14.8.2015 15:17

V21a79l32e66r53i14e 38W90e69b47e15r13o75v94á 1222520717350

To tam ještě bude lítat ta starší verze 777 

http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Boeing_777-200_LR_3class.php 

A je zajímavé, že Emirates nemá ve svých letadlech třídu premium economy class, už vzhledem k tomu, že je zde často presentují jako luxusní leteckou společnost. :-)

0/0
14.8.2015 15:52

M31i92c34h80a58l 31M64i10l39l85e46r 9186902299532

premium economy je pro ne financne neatraktivni.

Jejich zakaznici, kteri chteji vyssi pohodli, si hrave zaplati business nebo 1. tridu a ze jich maji hodne.

0/0
16.8.2015 10:34

M95i26c34h44a84l 50M82i55l90l72e18r 9576672739872

nevim jak v Cesku, ale ve svete se premium economy vubec nepocita jako luxus, pouze jako "male prilepseni nad cattle class" (economy = "cattle class" =dobytci trida), protoze pasazeri dostanou o kousek vic mista v sedadlech. To je vsechno.

0/0
16.8.2015 10:37

J83a40k30u11b 12L52e74s52c54h61t55i84n59a 8780777878180

A haky je v tom rozdil? Sedadla sirsi nejsou akorat jsou sirsi ulicky. Navic emirates ma nehlepsi zabavni system na svete.

0/0
14.8.2015 15:54

A86n83t48o47n43i17n 49B72l95a35z51e84k 4608362437961

Prave ze sedadla klidne muzou byt vetsi a hlavne misto na nohy je dulezite

0/0
14.8.2015 23:52

M38i21c85h13a43l 81M97i17l13l45e21r 9626712189932

premium economy je sice o neco pohodlnejsi nez economy, ale neklasifikuje se jako luxus.

Proto mit tuto tridu v letadlech neni zadny dukaz, ze aerolinka je luxusni spolecnost.

0/0
16.8.2015 10:40

M19i23c76h94a72l 82M76i50l33l79e37r 9166262339672

tohle patrilo pod Valerii Weberovou

0/0
16.8.2015 21:08

M92i34c22h87a30l 67M91i84l74l14e84r 9406432969942

zvysene pohodli v premium economy nespociva v sirsich ulickach. Z tech pasazeri nemaji moc uzitku.

Nejenze je v PE mezi sedadly vetsi rozestup, ale sedadla jsou skutecne sirsi..

Napr. u Qantasu A380 je v economy rozestup 31 palcu, v PE  38 - 42, sirka sedadla v economy 17.5, u PE 19.5 palcu. (prevod: palce nasobit 2.54 na cm)

Proto je konfigurace sedadel v economy 3-4-3, zatimco v PE 2-3-2

http://www.seatguru.com/airlines/Qantas_Airways/Qantas_Airways_Airbus_A380_B.php

0/0
16.8.2015 10:49

R86a10d87e41k 41Č71o83s 3416696238618

Nějak si nedokážu představit, kdo by měl v sobě tolik masochismu, aby tohle absolvoval.

0/−3
14.8.2015 13:46

J70i62n32d15ř75i80c83h 45H52r86a50d83e86c36k26ý 6385119892862

každý, kdo rád létá;-)

+6/0
14.8.2015 14:01
Foto

M42a52r37t92i36n 27V84á90c94l18a91v 3514738683950

V business class bych to dal

+2/0
14.8.2015 16:15

M61a68r37e14k 56Š97i54m18o46n 2254107148258

Vlastníš flotilu lodí, nebo vlastníš nějakej drahej náklad na lodi v kontejnerech. Teď se v Panamě něco stane, nějak se to posere, nějaký papíry nesedí, chtějí to zadržet a nezbyde nic jiného než tam doletět. V takovém případě je přímá linka k nezaplacení.

0/0
15.8.2015 23:48

D81a50l81i70b28o27r 35C39h77l58u94p 5917492433934

docela by  mě  zajímalo kolik letušek Emirates je  opravdu z Emirates, kolik je  tam českých holek a jak taková práce vypadá. :-)

0/0
14.8.2015 13:41
Foto

J97i20r27i 39K86o75c42m62a82n 5949444979285

Palubní personál jsou normálně zaměstnanci Emirates. Pokud myslíte přímo místní, tak těch zjevně moc nebude, přeci jen lidí kteří chtějí dělat palubní personál mnoho není a u Emirates jde počet zaměstnanců na této pozici snad do pěticiferného čísla... pochází z celého světa. Stejně jako piloti. Čeští zaměstnanci samozřejmě bydlí v Emirátech, ubytování platí zaměstnavatel. Finančně to asi bude taky zajímavější byť klíčové spíše je, že se ten personál dostane do mnohých destinací, které lokální aerolinky nemohou nabídnout.

+1/0
14.8.2015 14:00

P62a36v51e68l 12E49s78k13a 7328908786187

rodily emiratane pracuji ve statni spravne, coz je prestizni zamestnani. Nepracuji ve sluzbach a pod. Emirates si zakladaji na tom, aby mely cabin crew z celeho sveta. Na lince do Prahy davaji pravidelne alespon 1 nebo 2 z palubniho personalu cesky mluvici atp.

+4/0
14.8.2015 15:10

P21e24t47r 15C82h74v37á66t49a87l 4982752830294

Ono je to trochu úmysl, něěkteré letecké společnosti chtějí mít  mezi personílem co nejvíc rodilých mluvčí.... takže třeba každá z patnácti letušek na palubě je z jiné země....  už si nepamatuji, kdo se tím chlubyl (asi právě Emiráti), že při dnešním letu je možné se domluvit 40 různými jazyky....R^

0/0
14.8.2015 14:10

M17i82r66o41s25l26a86v 17U51r39b17a77n 1606827521519

Tak v prvni tride u fly emirates by to bylo snesitelne :)

+2/0
14.8.2015 13:38

J83a73n 40Č85e85k13a17l 7159435144484

To se to fakt vyplatí? Když vezmu, kolik paliva musí na takovou trasu vézt...

0/0
14.8.2015 13:33

K63a68r36e65l 59W95a49t33z47k92o 9476707147716

Toho paliva by jistě spotřeboval mnohem víc než například s 3 mezi přistáními, protože při startu to žere podstatně víc. Nehledě na úsporu času potřebného na dotankování. Navíc se na každém letišti platí nemalé poplatky za použití letiště, obsloužení letadla a kdo ví co ještě.

+4/0
14.8.2015 14:02

O18l96d14ř24i53c23h 97S13t35a44r96ý 2429138745617

Přesně, pokud sviští v 10km v řidším vzduchu, tak to tolik 'nežere'

+3/0
14.8.2015 16:22

M96a20r76t90i30n 87N70o80v22o10t86n13ý 8275454792924

Návštěvu Panamy vřele doporučuji. Zejména San Blas a Bocas del Toro V

+7/0
14.8.2015 13:22
Foto

P26a92v73e71l 50M82a69r78t82i83n47e26k 9915235661203

Bejvavalo. Dneska je to už komerční záležitost. Kdysi se tam nešlo dostal jinak, než na lodi. San Blas byl ráj.

0/0
14.8.2015 14:47

O67l29d82ř20i41c38h 37S88t53a83r92ý 2389558945967

Ale letět do Ameriky přes Dubaj je jako se debat pravou nohou za levým uchem....

0/0
14.8.2015 16:23

M32i46c98h56a61l 90M46i75l37l70e18r 9916862509852

ne kazdy leta do Panamy nebo Ameriky z Evropy. Ruznym cestujicim se spojeni pres Dubaj hodi.

0/0
16.8.2015 21:13

L27u81k62a86s 68C50o54d19r 6368482390721

Pokud by nekoho zajimalo, jak to vypadalo na (dnes jiz bohuzel zrusene) nejdelsi pravidelne lince vsech dob (Newark - Singapur), kterou obsluhoval Airbus 340-500 v all-business class konfiguraci, tak tady jsem napsal malej report...

http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=8299

+12/0
14.8.2015 13:22

L28a44d60i25s23l61a30v 53U55r48b33a45n 4506475665269

https://www.google.cz/search?q=San+Blas+a+Bocas+del+Toro&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMIjunc77yoxwIVxOkUCh1SvwCl&biw=1536&bih=732&dpr=1.25#imgrc=69en_QcuRc4PyM%3A  R^

0/0
14.8.2015 13:33

J84a65n 61M19a41z29ů27r19e68k 2878804228985

Nemam moc přehled ale Singapur-New York uz nelita?

0/0
14.8.2015 13:20

A33n13d58r40e91j 82R75ů27ž33i63č48k88a 6717225476

2 roky uz ne.

+1/0
14.8.2015 13:23

A76n39t14o31n31í62n 86S61v98o36b13o61d30a 7320524658

To by mi ciste odhadem, pokud by se letelo pres tichy ocean prislo kratsi, nez tyto dve varianty. Ale ted pisu pouze odhadu delky v kilometrech. Nerozumim oststnim okolnostem uz.

0/0
14.8.2015 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.