Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emirates plánují nejdelší linku světa, Dubaj-Panama potrvá 17,5 hodiny

Dubajská letecká společnost Emirates plánuje zprovoznit linku Dubaj-Panama. Bude to nejdelší nepřerušený let, jaký kdo v současnosti nabízí. Potrvá 17 hodin a 35 minut a překoná i nynějšího rekordmana dlouhého létání. Tím byla australská společnost Qantas, která zajišťuje spojení mezi australským Sydney a americkým Dallasem. Let trvá skoro 17 hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G40e98o33r43g 51K24o95m52b94e80r10e14c 9174551536731

Lufthansa a Air France pripravuji s A350 prime lety do Sydney a Melbourne. Zrejme uz od pristiho podzima.

0/0
15.8.2015 18:39

A31n71t13o37n68i56n 61B84l24a88z82e37k 4388252847881

Jeste ze tam litaji s Boeingem. A Airbusem bych se jim na to vyprd.R^

0/0
14.8.2015 23:53

M79i30c84h38a39l 89M23i55l83l14e17r 9516222789142

duvod?

0/0
16.8.2015 10:12

M15i31c21h80a90l 27M38i33l83l46e47r 9286612419682

mimochodem Qantas leta Sydney- Dallas, v soucasne dobe nejdelsi let na svete, s A 380.

0/0
16.8.2015 10:16

S24e78i94d20l 34P85e70t25r 1441411575574

Jau, jau ..:-(

Stačilo mi Londýn - Bombaj -Sydney, obě etapy cca 12,5 hod a lez jsem z toho málem po stropě a pak se 3 dny dával dohromady ...:-/

0/0
14.8.2015 19:34

M53i63c49h19a71l 45M84i76l15l27e43r 9926712509962

s cim jsi letel pres Bombaj?

Mezi Londynem a Sydney je nejlepsi letet pres Dubaj / Abu Dhabi nebo Singapore/ Hong Kong s Qantasem, Emirates, British Airways, Etihad, Singapore Airlines, Cathay Pacific, ev. jejich kombinacemi To mas radove jednu 14hodinouvou streku a jednu priblizne 7 1/2 az 8 hodinovou.

0/0
16.8.2015 10:28
Foto

P10e90t90r 70D60o24k24t89o37r 8558120546271

no to bych se ukousal nudou, 17 hodin na jednom sedadle mezi 100 dalšíma lidičkama? jeden prdí,druhej chrápe,třetímu smrděj nohy, dejte pokoj

+1/−3
14.8.2015 17:12

L44u16k75á49š 42T69o84m69a43n 1361742812

mate stesti ze vy nepoletite ;-D

+3/0
14.8.2015 17:39
Foto

P75e63t62r 96D45o11k48t82o88r 8698330536691

no hlavně že ty desetkrát za rok

+1/0
14.8.2015 18:28

M95i43c38h72a22l 62M69i90l67l42e98r 9506922599122

"mezi 100 dalšíma lidičkama?"

 Je videt, ze nikam neletas. Ani jednou za rok.;-D

0/0
16.8.2015 10:30

M64a36r66e64k 25Š88i84m59o61n 2924907538638

No pořád to ještě není tak daleko, aby se dalo létat "asymetricky"- zpátky po opačné polokouli než tam.

0/0
14.8.2015 17:01

M70a38r73i81e 32O79h46l35í56d95a31l72o15v90á 1187300621552

Dobrá zpráva pro spotřebitele, horší však už pro servušky.

0/−1
14.8.2015 15:29
Foto

M51a50r45t27i61n 13V68á37c80l21a82v 3754798303180

Co??

+1/0
14.8.2015 16:14

M15i29c38h67a26l 28M23i23l75l18e39r 9446902199962

proc?

Na dlouhych letech se posadky stridaji behem letu, jak v kabine, tak v kokpitu.  Letadla maji prostory s lehatky pro odpocivajici posadku.

+1/0
16.8.2015 10:31

P75a38v97e46l 48V12e27t53e75š70n23í93k 7985358525807

Máte pravdu: Singapur-NY ukazuje 15.5 tisíc km (http://goo.gl/VR4hbG).

Sydney - Dallas 13815 km (http://goo.gl/MKbrfZ). Dubai-Panama 13832 km (http://goo.gl/wB8jf6).

Ale to neznamená, že Singapur - New York je trvá déle. Jak tak koukám, tak to létá skoro přes pól. Dubai - Panama poletí proti jet-stramu, takže je to možná na čas delší?

0/0
14.8.2015 14:01

P26a10v63e98l 70V79e62t45e37š38n37í69k 7195318675767

To bylo dolů na příspěvek pana Mazůrka.

0/0
14.8.2015 14:02

L27u82k45a53s 76C42o80d16r 6878752610951

Neni. Precti si muj report, pripadne se podivej na 

https://en.wikipedia.org/wiki/Singapore_Airlines_Flight_21

0/0
14.8.2015 14:03

P13a33v23e87l 33V36e23t44e36š20n35í94k 7755618195207

18 a půl hodiny? To je .. ehm ... dlouho :-)

0/0
14.8.2015 14:08

P74a57v43e54l 13V45e75t25e88š97n13í82k 7295578215937

PS: To už by mohli zavést tuto - http://goo.gl/Hvp3cd - to by se mi líbilo...

+1/0
14.8.2015 14:09

V27a65l42e13r24i49e 45W81e17b32e49r17o56v49á 1772240337700

Tak to bude v economy class to správné sadomaso, jako v každé 777 na tak dlouhém letu. :-)

+5/−4
14.8.2015 14:01

M40i40c41h17a91l 66M57i97l97l35e33r 9406242779982

zvlast u Emirates, ktere maji v B777 konfiguraci sedadel  3-4-3, na rozdil od treba Singapore Airlines, ktere maji 3-3-3.

+2/0
14.8.2015 15:17

V41a76l19e29r16i94e 35W21e61b46e79r94o68v68á 1492290877580

To tam ještě bude lítat ta starší verze 777 

http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Boeing_777-200_LR_3class.php 

A je zajímavé, že Emirates nemá ve svých letadlech třídu premium economy class, už vzhledem k tomu, že je zde často presentují jako luxusní leteckou společnost. :-)

0/0
14.8.2015 15:52

M58i27c79h62a20l 72M74i55l26l50e20r 9576762179712

premium economy je pro ne financne neatraktivni.

Jejich zakaznici, kteri chteji vyssi pohodli, si hrave zaplati business nebo 1. tridu a ze jich maji hodne.

0/0
16.8.2015 10:34

M18i25c71h67a94l 27M74i15l29l79e70r 9216702879382

nevim jak v Cesku, ale ve svete se premium economy vubec nepocita jako luxus, pouze jako "male prilepseni nad cattle class" (economy = "cattle class" =dobytci trida), protoze pasazeri dostanou o kousek vic mista v sedadlech. To je vsechno.

0/0
16.8.2015 10:37

J57a15k44u80b 65L60e28s77c66h45t53i59n78a 8830107138680

A haky je v tom rozdil? Sedadla sirsi nejsou akorat jsou sirsi ulicky. Navic emirates ma nehlepsi zabavni system na svete.

0/0
14.8.2015 15:54

A71n33t60o52n76i60n 92B41l82a21z60e81k 4498602147661

Prave ze sedadla klidne muzou byt vetsi a hlavne misto na nohy je dulezite

0/0
14.8.2015 23:52

M86i91c15h22a95l 51M20i88l46l15e31r 9506662959302

premium economy je sice o neco pohodlnejsi nez economy, ale neklasifikuje se jako luxus.

Proto mit tuto tridu v letadlech neni zadny dukaz, ze aerolinka je luxusni spolecnost.

0/0
16.8.2015 10:40

M28i75c11h48a47l 37M85i80l53l51e48r 9816482669952

tohle patrilo pod Valerii Weberovou

0/0
16.8.2015 21:08

M26i83c49h92a90l 90M94i89l72l30e23r 9706152719392

zvysene pohodli v premium economy nespociva v sirsich ulickach. Z tech pasazeri nemaji moc uzitku.

Nejenze je v PE mezi sedadly vetsi rozestup, ale sedadla jsou skutecne sirsi..

Napr. u Qantasu A380 je v economy rozestup 31 palcu, v PE  38 - 42, sirka sedadla v economy 17.5, u PE 19.5 palcu. (prevod: palce nasobit 2.54 na cm)

Proto je konfigurace sedadel v economy 3-4-3, zatimco v PE 2-3-2

http://www.seatguru.com/airlines/Qantas_Airways/Qantas_Airways_Airbus_A380_B.php

0/0
16.8.2015 10:49

R51a73d86e89k 42Č15o47s 3216656388118

Nějak si nedokážu představit, kdo by měl v sobě tolik masochismu, aby tohle absolvoval.

0/−3
14.8.2015 13:46

J21i60n70d56ř68i70c32h 50H87r46a11d73e15c39k33ý 6855389282332

každý, kdo rád létá;-)

+6/0
14.8.2015 14:01
Foto

M66a79r18t24i10n 74V94á57c34l89a78v 3714828633880

V business class bych to dal

+2/0
14.8.2015 16:15

M78a43r29e26k 61Š52i47m64o82n 2914497108818

Vlastníš flotilu lodí, nebo vlastníš nějakej drahej náklad na lodi v kontejnerech. Teď se v Panamě něco stane, nějak se to posere, nějaký papíry nesedí, chtějí to zadržet a nezbyde nic jiného než tam doletět. V takovém případě je přímá linka k nezaplacení.

0/0
15.8.2015 23:48

D60a19l29i19b92o42r 71C31h13l46u69p 5817732223974

docela by  mě  zajímalo kolik letušek Emirates je  opravdu z Emirates, kolik je  tam českých holek a jak taková práce vypadá. :-)

0/0
14.8.2015 13:41
Foto

J59i19r73i 27K20o25c59m88a65n 5219664809285

Palubní personál jsou normálně zaměstnanci Emirates. Pokud myslíte přímo místní, tak těch zjevně moc nebude, přeci jen lidí kteří chtějí dělat palubní personál mnoho není a u Emirates jde počet zaměstnanců na této pozici snad do pěticiferného čísla... pochází z celého světa. Stejně jako piloti. Čeští zaměstnanci samozřejmě bydlí v Emirátech, ubytování platí zaměstnavatel. Finančně to asi bude taky zajímavější byť klíčové spíše je, že se ten personál dostane do mnohých destinací, které lokální aerolinky nemohou nabídnout.

+1/0
14.8.2015 14:00

P24a34v32e60l 73E22s96k25a 7708688786507

rodily emiratane pracuji ve statni spravne, coz je prestizni zamestnani. Nepracuji ve sluzbach a pod. Emirates si zakladaji na tom, aby mely cabin crew z celeho sveta. Na lince do Prahy davaji pravidelne alespon 1 nebo 2 z palubniho personalu cesky mluvici atp.

+4/0
14.8.2015 15:10

P90e66t75r 96C59h44v86á39t49a14l 4732272310894

Ono je to trochu úmysl, něěkteré letecké společnosti chtějí mít  mezi personílem co nejvíc rodilých mluvčí.... takže třeba každá z patnácti letušek na palubě je z jiné země....  už si nepamatuji, kdo se tím chlubyl (asi právě Emiráti), že při dnešním letu je možné se domluvit 40 různými jazyky....R^

0/0
14.8.2015 14:10

M66i11r29o62s97l36a60v 52U17r77b24a18n 1176617251829

Tak v prvni tride u fly emirates by to bylo snesitelne :)

+2/0
14.8.2015 13:38

J88a50n 94Č76e28k57a82l 7919165764784

To se to fakt vyplatí? Když vezmu, kolik paliva musí na takovou trasu vézt...

0/0
14.8.2015 13:33

K50a78r19e60l 15W38a83t55z95k94o 9186707517886

Toho paliva by jistě spotřeboval mnohem víc než například s 3 mezi přistáními, protože při startu to žere podstatně víc. Nehledě na úsporu času potřebného na dotankování. Navíc se na každém letišti platí nemalé poplatky za použití letiště, obsloužení letadla a kdo ví co ještě.

+4/0
14.8.2015 14:02

O47l59d97ř82i50c36h 35S24t66a25r33ý 2319548705187

Přesně, pokud sviští v 10km v řidším vzduchu, tak to tolik 'nežere'

+3/0
14.8.2015 16:22

M27a36r55t30i57n 19N73o96v27o19t79n32ý 8155294862804

Návštěvu Panamy vřele doporučuji. Zejména San Blas a Bocas del Toro V

+7/0
14.8.2015 13:22
Foto

P79a52v87e79l 97M83a19r65t49i52n36e21k 9935365821823

Bejvavalo. Dneska je to už komerční záležitost. Kdysi se tam nešlo dostal jinak, než na lodi. San Blas byl ráj.

0/0
14.8.2015 14:47

O22l47d77ř67i61c49h 93S78t72a62r80ý 2729698135307

Ale letět do Ameriky přes Dubaj je jako se debat pravou nohou za levým uchem....

0/0
14.8.2015 16:23

M94i78c43h53a77l 66M90i20l42l27e89r 9796142829622

ne kazdy leta do Panamy nebo Ameriky z Evropy. Ruznym cestujicim se spojeni pres Dubaj hodi.

0/0
16.8.2015 21:13

L12u89k35a95s 20C67o50d28r 6298392580181

Pokud by nekoho zajimalo, jak to vypadalo na (dnes jiz bohuzel zrusene) nejdelsi pravidelne lince vsech dob (Newark - Singapur), kterou obsluhoval Airbus 340-500 v all-business class konfiguraci, tak tady jsem napsal malej report...

http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=8299

+12/0
14.8.2015 13:22

L16a44d13i45s94l45a32v 41U42r59b82a15n 4266315365449

https://www.google.cz/search?q=San+Blas+a+Bocas+del+Toro&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMIjunc77yoxwIVxOkUCh1SvwCl&biw=1536&bih=732&dpr=1.25#imgrc=69en_QcuRc4PyM%3A  R^

0/0
14.8.2015 13:33

J50a70n 68M89a95z20ů59r90e47k 2728924618535

Nemam moc přehled ale Singapur-New York uz nelita?

0/0
14.8.2015 13:20

A60n24d23r29e57j 83R74ů39ž80i94č43k80a 6517305526

2 roky uz ne.

+1/0
14.8.2015 13:23

A16n30t79o88n40í16n 77S57v69o67b22o94d84a 7210974318

To by mi ciste odhadem, pokud by se letelo pres tichy ocean prislo kratsi, nez tyto dve varianty. Ale ted pisu pouze odhadu delky v kilometrech. Nerozumim oststnim okolnostem uz.

0/0
14.8.2015 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.