Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emirates plánují nejdelší linku světa, Dubaj-Panama potrvá 17,5 hodiny

Dubajská letecká společnost Emirates plánuje zprovoznit linku Dubaj-Panama. Bude to nejdelší nepřerušený let, jaký kdo v současnosti nabízí. Potrvá 17 hodin a 35 minut a překoná i nynějšího rekordmana dlouhého létání. Tím byla australská společnost Qantas, která zajišťuje spojení mezi australským Sydney a americkým Dallasem. Let trvá skoro 17 hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G76e13o52r35g 74K50o90m48b21e32r23e17c 9174301906491

Lufthansa a Air France pripravuji s A350 prime lety do Sydney a Melbourne. Zrejme uz od pristiho podzima.

0/0
15.8.2015 18:39

A73n96t30o67n96i29n 82B15l20a84z44e59k 4688402897931

Jeste ze tam litaji s Boeingem. A Airbusem bych se jim na to vyprd.R^

0/0
14.8.2015 23:53

M39i78c50h23a55l 10M65i37l73l39e79r 9466262279862

duvod?

0/0
16.8.2015 10:12

M86i82c34h38a81l 83M27i79l83l68e30r 9636652569882

mimochodem Qantas leta Sydney- Dallas, v soucasne dobe nejdelsi let na svete, s A 380.

0/0
16.8.2015 10:16

S52e90i32d22l 76P51e50t36r 1801721405914

Jau, jau ..:-(

Stačilo mi Londýn - Bombaj -Sydney, obě etapy cca 12,5 hod a lez jsem z toho málem po stropě a pak se 3 dny dával dohromady ...:-/

0/0
14.8.2015 19:34

M93i67c48h45a87l 92M97i56l75l43e11r 9186192229972

s cim jsi letel pres Bombaj?

Mezi Londynem a Sydney je nejlepsi letet pres Dubaj / Abu Dhabi nebo Singapore/ Hong Kong s Qantasem, Emirates, British Airways, Etihad, Singapore Airlines, Cathay Pacific, ev. jejich kombinacemi To mas radove jednu 14hodinouvou streku a jednu priblizne 7 1/2 az 8 hodinovou.

0/0
16.8.2015 10:28

P66e53t35r 45D10o80k83t85o87r 8238140496441

no to bych se ukousal nudou, 17 hodin na jednom sedadle mezi 100 dalšíma lidičkama? jeden prdí,druhej chrápe,třetímu smrděj nohy, dejte pokoj

+1/−3
14.8.2015 17:12

L45u56k52á64š 50T91o33m22a44n 1321412702

mate stesti ze vy nepoletite ;-D

+3/0
14.8.2015 17:39

P67e98t23r 18D89o24k12t64o52r 8838810556371

no hlavně že ty desetkrát za rok

+1/0
14.8.2015 18:28

M40i21c19h80a60l 32M82i52l62l20e29r 9906452669272

"mezi 100 dalšíma lidičkama?"

 Je videt, ze nikam neletas. Ani jednou za rok.;-D

0/0
16.8.2015 10:30

M87a85r31e30k 92Š73i42m81o70n 2764977988128

No pořád to ještě není tak daleko, aby se dalo létat "asymetricky"- zpátky po opačné polokouli než tam.

0/0
14.8.2015 17:01

M84a91r61i73e 96O36h20l80í23d40a83l10o57v27á 1147870921272

Dobrá zpráva pro spotřebitele, horší však už pro servušky.

0/−1
14.8.2015 15:29

M57a83r75t66i61n 60V61á62c96l39a47v 3134618323800

Co??

+1/0
14.8.2015 16:14

M67i70c58h55a92l 18M55i46l74l54e47r 9306442559372

proc?

Na dlouhych letech se posadky stridaji behem letu, jak v kabine, tak v kokpitu.  Letadla maji prostory s lehatky pro odpocivajici posadku.

+1/0
16.8.2015 10:31

P92a76v59e53l 50V27e18t34e98š22n44í73k 7235508745377

Máte pravdu: Singapur-NY ukazuje 15.5 tisíc km (http://goo.gl/VR4hbG).

Sydney - Dallas 13815 km (http://goo.gl/MKbrfZ). Dubai-Panama 13832 km (http://goo.gl/wB8jf6).

Ale to neznamená, že Singapur - New York je trvá déle. Jak tak koukám, tak to létá skoro přes pól. Dubai - Panama poletí proti jet-stramu, takže je to možná na čas delší?

0/0
14.8.2015 14:01

P31a76v76e59l 43V39e47t33e44š11n47í11k 7215238405267

To bylo dolů na příspěvek pana Mazůrka.

0/0
14.8.2015 14:02

L17u69k45a70s 53C17o80d63r 6588452580421

Neni. Precti si muj report, pripadne se podivej na 

https://en.wikipedia.org/wiki/Singapore_Airlines_Flight_21

0/0
14.8.2015 14:03

P57a44v42e94l 98V27e26t52e67š94n92í63k 7395368195487

18 a půl hodiny? To je .. ehm ... dlouho :-)

0/0
14.8.2015 14:08

P79a17v23e84l 80V28e65t52e15š14n82í23k 7945238115977

PS: To už by mohli zavést tuto - http://goo.gl/Hvp3cd - to by se mi líbilo...

+1/0
14.8.2015 14:09

V79a15l74e98r68i51e 12W92e96b87e58r21o75v81á 1402260977420

Tak to bude v economy class to správné sadomaso, jako v každé 777 na tak dlouhém letu. :-)

+5/−4
14.8.2015 14:01

M82i50c31h72a60l 39M77i88l89l93e43r 9126562549932

zvlast u Emirates, ktere maji v B777 konfiguraci sedadel  3-4-3, na rozdil od treba Singapore Airlines, ktere maji 3-3-3.

+2/0
14.8.2015 15:17

V94a83l33e60r19i79e 37W15e29b87e92r68o54v76á 1332720657250

To tam ještě bude lítat ta starší verze 777 

http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Boeing_777-200_LR_3class.php 

A je zajímavé, že Emirates nemá ve svých letadlech třídu premium economy class, už vzhledem k tomu, že je zde často presentují jako luxusní leteckou společnost. :-)

0/0
14.8.2015 15:52

M62i39c59h75a16l 53M44i30l79l61e18r 9586932419142

premium economy je pro ne financne neatraktivni.

Jejich zakaznici, kteri chteji vyssi pohodli, si hrave zaplati business nebo 1. tridu a ze jich maji hodne.

0/0
16.8.2015 10:34

M26i79c97h17a65l 87M61i54l45l12e84r 9666702339212

nevim jak v Cesku, ale ve svete se premium economy vubec nepocita jako luxus, pouze jako "male prilepseni nad cattle class" (economy = "cattle class" =dobytci trida), protoze pasazeri dostanou o kousek vic mista v sedadlech. To je vsechno.

0/0
16.8.2015 10:37

J66a30k76u86b 92L24e44s29c76h79t26i88n10a 8750967698920

A haky je v tom rozdil? Sedadla sirsi nejsou akorat jsou sirsi ulicky. Navic emirates ma nehlepsi zabavni system na svete.

0/0
14.8.2015 15:54

A61n63t38o96n34i65n 10B36l11a83z23e72k 4308852727961

Prave ze sedadla klidne muzou byt vetsi a hlavne misto na nohy je dulezite

0/0
14.8.2015 23:52

M67i93c86h80a17l 47M88i81l60l30e36r 9486982619772

premium economy je sice o neco pohodlnejsi nez economy, ale neklasifikuje se jako luxus.

Proto mit tuto tridu v letadlech neni zadny dukaz, ze aerolinka je luxusni spolecnost.

0/0
16.8.2015 10:40

M48i41c90h15a16l 93M24i41l63l76e59r 9906402309552

tohle patrilo pod Valerii Weberovou

0/0
16.8.2015 21:08

M56i92c52h90a41l 81M19i87l85l23e74r 9556452149392

zvysene pohodli v premium economy nespociva v sirsich ulickach. Z tech pasazeri nemaji moc uzitku.

Nejenze je v PE mezi sedadly vetsi rozestup, ale sedadla jsou skutecne sirsi..

Napr. u Qantasu A380 je v economy rozestup 31 palcu, v PE  38 - 42, sirka sedadla v economy 17.5, u PE 19.5 palcu. (prevod: palce nasobit 2.54 na cm)

Proto je konfigurace sedadel v economy 3-4-3, zatimco v PE 2-3-2

http://www.seatguru.com/airlines/Qantas_Airways/Qantas_Airways_Airbus_A380_B.php

0/0
16.8.2015 10:49

R61a37d48e15k 73Č41o39s 3806666128538

Nějak si nedokážu představit, kdo by měl v sobě tolik masochismu, aby tohle absolvoval.

0/−3
14.8.2015 13:46

J33i14n56d55ř58i61c15h 73H43r95a17d29e95c39k53ý 6145909412472

každý, kdo rád létá;-)

+6/0
14.8.2015 14:01

M78a37r34t24i31n 52V34á55c23l26a22v 3854878873280

V business class bych to dal

+2/0
14.8.2015 16:15

M84a82r38e67k 25Š93i40m40o94n 2654307298188

Vlastníš flotilu lodí, nebo vlastníš nějakej drahej náklad na lodi v kontejnerech. Teď se v Panamě něco stane, nějak se to posere, nějaký papíry nesedí, chtějí to zadržet a nezbyde nic jiného než tam doletět. V takovém případě je přímá linka k nezaplacení.

0/0
15.8.2015 23:48

D44a86l34i89b34o63r 74C35h98l89u35p 5137332153904

docela by  mě  zajímalo kolik letušek Emirates je  opravdu z Emirates, kolik je  tam českých holek a jak taková práce vypadá. :-)

0/0
14.8.2015 13:41
Foto

J56i31r19i 28K41o77c53m69a74n 5339264539485

Palubní personál jsou normálně zaměstnanci Emirates. Pokud myslíte přímo místní, tak těch zjevně moc nebude, přeci jen lidí kteří chtějí dělat palubní personál mnoho není a u Emirates jde počet zaměstnanců na této pozici snad do pěticiferného čísla... pochází z celého světa. Stejně jako piloti. Čeští zaměstnanci samozřejmě bydlí v Emirátech, ubytování platí zaměstnavatel. Finančně to asi bude taky zajímavější byť klíčové spíše je, že se ten personál dostane do mnohých destinací, které lokální aerolinky nemohou nabídnout.

+1/0
14.8.2015 14:00

P95a38v58e11l 32E26s20k36a 7918318616337

rodily emiratane pracuji ve statni spravne, coz je prestizni zamestnani. Nepracuji ve sluzbach a pod. Emirates si zakladaji na tom, aby mely cabin crew z celeho sveta. Na lince do Prahy davaji pravidelne alespon 1 nebo 2 z palubniho personalu cesky mluvici atp.

+4/0
14.8.2015 15:10

P23e92t85r 92C13h63v91á87t48a82l 4732552110874

Ono je to trochu úmysl, něěkteré letecké společnosti chtějí mít  mezi personílem co nejvíc rodilých mluvčí.... takže třeba každá z patnácti letušek na palubě je z jiné země....  už si nepamatuji, kdo se tím chlubyl (asi právě Emiráti), že při dnešním letu je možné se domluvit 40 různými jazyky....R^

0/0
14.8.2015 14:10

M40i90r27o58s65l18a20v 36U38r69b40a34n 1796177931649

Tak v prvni tride u fly emirates by to bylo snesitelne :)

+2/0
14.8.2015 13:38

J64a98n 57Č93e27k83a66l 7769715684334

To se to fakt vyplatí? Když vezmu, kolik paliva musí na takovou trasu vézt...

0/0
14.8.2015 13:33

K64a98r23e64l 12W98a44t85z29k18o 9426657527236

Toho paliva by jistě spotřeboval mnohem víc než například s 3 mezi přistáními, protože při startu to žere podstatně víc. Nehledě na úsporu času potřebného na dotankování. Navíc se na každém letišti platí nemalé poplatky za použití letiště, obsloužení letadla a kdo ví co ještě.

+4/0
14.8.2015 14:02

O86l64d26ř61i78c82h 84S93t83a28r73ý 2979178695557

Přesně, pokud sviští v 10km v řidším vzduchu, tak to tolik 'nežere'

+3/0
14.8.2015 16:22

M33a50r86t96i83n 55N36o25v15o37t34n45ý 8305744552314

Návštěvu Panamy vřele doporučuji. Zejména San Blas a Bocas del Toro V

+7/0
14.8.2015 13:22
Foto

P43a14v80e39l 29M50a24r91t85i48n70e25k 9935895141913

Bejvavalo. Dneska je to už komerční záležitost. Kdysi se tam nešlo dostal jinak, než na lodi. San Blas byl ráj.

0/0
14.8.2015 14:47

O74l39d95ř67i55c67h 68S66t60a49r20ý 2349538475637

Ale letět do Ameriky přes Dubaj je jako se debat pravou nohou za levým uchem....

0/0
14.8.2015 16:23

M28i37c95h40a92l 35M39i35l81l35e93r 9216442849202

ne kazdy leta do Panamy nebo Ameriky z Evropy. Ruznym cestujicim se spojeni pres Dubaj hodi.

0/0
16.8.2015 21:13

L30u24k32a42s 69C90o77d86r 6748742450231

Pokud by nekoho zajimalo, jak to vypadalo na (dnes jiz bohuzel zrusene) nejdelsi pravidelne lince vsech dob (Newark - Singapur), kterou obsluhoval Airbus 340-500 v all-business class konfiguraci, tak tady jsem napsal malej report...

http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=8299

+12/0
14.8.2015 13:22

L78a79d40i89s48l47a84v 51U87r97b58a21n 4656445145239

https://www.google.cz/search?q=San+Blas+a+Bocas+del+Toro&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMIjunc77yoxwIVxOkUCh1SvwCl&biw=1536&bih=732&dpr=1.25#imgrc=69en_QcuRc4PyM%3A  R^

0/0
14.8.2015 13:33

J41a61n 56M33a81z49ů28r94e11k 2208764718505

Nemam moc přehled ale Singapur-New York uz nelita?

0/0
14.8.2015 13:20

A49n31d65r57e21j 60R55ů51ž45i54č72k58a 6427325326

2 roky uz ne.

+1/0
14.8.2015 13:23

A64n21t76o35n86í64n 55S23v27o21b41o39d60a 7440884378

To by mi ciste odhadem, pokud by se letelo pres tichy ocean prislo kratsi, nez tyto dve varianty. Ale ted pisu pouze odhadu delky v kilometrech. Nerozumim oststnim okolnostem uz.

0/0
14.8.2015 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.