- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedivím se jim. Vlak aut ze Škodovky (ať už Boleslavské nebo z Bratislavy) dovezou na hranici s Německem a konec, předávají přepravu DB Cargo. Přitom by to mohli odvézt až na místo určení kdyby... No a tak se starají, protože -tam- nejsou ani ty ryby...
Až na to, že do Nemecka by mohli, ale evidentne nechcú, inak by tie DB Cargo 180 kúpili oni a nenechali by ich kúpiť súkromníkov.
Zuřivě šrotovali lokomotivy aby zjistili,že bez lokomotiv to nepůjde.Asi potřebují elektrické než dieselové
Šrotovaly se stroje nevyužitelné, jejichž modernizace by byla neefektivní. Proč repasovat plecháče, když jich pro vnitrozemskou přepravu mají dost a do zahraničí s ním nemůžou?
Škoda Transportation se se svou lokomotivou řady 380 může přihlásit, pokud bude schválena k provozu v zemích Beneluxu, v balkánských zemích a Itálii. .Co na to říct.
Hm oni prodělávají, mají pokles zakázek, ale jsou ve špičkové kondici. Nechtěl bych vidět tu špatnou kondici, když tato je špičková.
Jan Cepek, buďte v klidu, ne vše, co jste si přečetl v různých bulvárních plátcích musí být pravda. Jsou různé vlivy a různé důvody, proč někoho pomluvit.
"ČD Cargo zatím neví, jak bude nákup financovat, v zadání soutěže je i možnost leasingu." A co když nebude mít ani na splátku leasingu, co by pak s lokomotivami dělal ten, kdo jim je na leasing dal? Co by vozil, když není zájem, na rozdíl od automobilové dopravy.
Hmm, kdyby si to na leasing vzali, tak by ten leasing byl od firmy, od které je odebírají pravděpodobně.
Nehledě na to, že jde o 5 lokomotiv, i kdyby je nemohli splácet a byli absolutně v mínusu, tak je může ten výrobce přeprodat/pronajmout někomu jinému v případě nouze. Pokud jde o Vectrony, tak je má třeba Jančura, který si pořídil 3 loni, finové, kteří si jich pár let zpátky pořídili 300 a tak dále.
To, že by Siemens nevěděl, co s pěti kousky lokomotiv, to bych se nebál
Ztratova statni moloch firma, ktera neni schopna podnikat ani v CR. Ta udela jinde jiste diru do sveta ...
Ono je to spíš o tom, že jim ten domácí trh utíká, protože se starými lokomotivami nejsou schopni odvézt vlak někam do Rotterdamu přímo...
Není jiná cesta, pokud si polovinu vozů a lokomotiv pronajímáte a ještě platíte za infrastrukturu, nemůžete být v zisku. Držím palce.
Jakou že to infrastrukturu odlišnou od jiných dopravců ČDC platí? Cenu za dopravní cestu platí všichni, co se na kolejích pohybují, firmě SŽDC. ČDC holt zaspalo dobu (stejně jako ČD) a žilo v iluzi, že budou mít monopol na věčné časy a nikdy jinak. Pak po nástupu konkurence jen stěží "honí vlak".