Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plzeňská Škodovka dodala do Turecka 12 tramvají za 800 milionů

Škoda Transportation dodala do tureckého města Konya dvanáct tramvají s bateriovým pohonem za více než 800 milionů korun. Navázala na dodávku 60 klasických tramvají pro stejné město. Do Turecka tak putovalo celkem 72 tramvají v hodnotě přes 3,4 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15a53r76e55k 53Š63i77m24o15n 2214707968328

Může mi někdo vysvětlit, k čemu je celoplošně nízkopodlažní tramvaj?

0/0
18.8.2015 10:19

J33i77ř94í 97E67r30b71e47n 1973274496797

Špatně pohyblivý oholený (=holemi opatřený) občan, maminka s kočárkem či prostá žena z lidu obtížená nákupními taškami nemusejí hledat, které dveře vedou do nízkoprostoru a které mají schůdky :-)

+2/0
18.8.2015 10:33

J21a63n 56H67o85r15a 6477511506

...k přepravě cestujících ;-)

0/0
19.8.2015 9:12

J79i75ř32í 25E13r80b20e61n 1913114406807

Dobrých zpráv není nikdy dost :-)R^

0/0
18.8.2015 7:46

P89a90v85e47l 73Ř21a33p65e46k 7432166779375

Nebylo by snazší a levnější tam prostě těch pár stovek metrů drátu natáhnout? A ať mi nikdo neříká, že by to zkazilo historický ráz ulice nebo nějakou takovou koninu. Když nevadí bezpočet překážejících hnusných aut, tak pár sloupů a drát je nic.

0/−4
17.8.2015 17:25

P14a82v65e59l 58Ř53a83p90e83k 7812376259315

Děkuji za vysvětlení, pane Čermáku ;-DRv

0/0
17.8.2015 18:06

J45i15ř68í 66E87r65b56e78n 1793814666757

Mají asi jinou filozofii a nevadí jim mít pár set metrů tratě bez troleje.

Ostatně v Hradci Králové taky funguje jedna linka trolejbusů bez trolejového vedení.

+1/0
18.8.2015 7:57

J98a67n 73C40e26p23e39k 1884196340

By mě zajímalo, jestli ty tramvaje taky tak neskutečně pískají v zatáčkách jako Pražské?

0/0
17.8.2015 14:26

V52á16c77l35a50v 81P37a15v98e12l65e45k 1940116296414

Ty tramvaje jsou hlavně neustále pod dohledem techniků a za provozu upravovány, aby korektně fungovaly. Ale o tom se již člověk nedočte :-P

+1/0
17.8.2015 15:26

J73i48ř89í 71K56o13c85u76r90e76k 6835334195518

To zní jako pravý opak "tureckého hospodářství". Dobře napsaná smlouva s dodavatelem z pohledu objednatele.

0/0
17.8.2015 20:27

P20e11t91r 56K95o43l23o80u86š30e38k 6979548603764

Praha má špatné kolejnice i špatné kola tramvají.

Jelikož se jedná o městskou firmu řízenou politiky tak si nikdo nevšiml, že jezdí po kolejích, které vycházejí z profilu pro koňský povoz. To, že to pro ně dělá firma, která tyto koleje jako jediná na světě vyrábí je také netrklo. Protože výběrové řízení nikdy na koleje asi ani nedělali, že.

Takže je pravděpodobné, že tramvaje v Turecku nepískají jako ty pražské. Nemůže za to tramvaj, ale zvolený typ kolejnic respektive politici.

http://technet.idnes.cz/konstrukce-kol-prazskych-tramvaji-vychazi-jeste-z-konky-trate-se-rychle-nici-18s-/tec_technika.aspx?c=A090210_221326_tec_technika_vse

0/0
18.8.2015 21:02

J96i12ř38í 44K25r92e97j24č69í44k 2797598744496

Ten článek byl blábol už v době svýho vzniku !

0/0
19.8.2015 12:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.