Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňská Škodovka dodala do Turecka 12 tramvají za 800 milionů

Škoda Transportation dodala do tureckého města Konya dvanáct tramvají s bateriovým pohonem za více než 800 milionů korun. Navázala na dodávku 60 klasických tramvají pro stejné město. Do Turecka tak putovalo celkem 72 tramvají v hodnotě přes 3,4 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a95r96e90k 65Š44i91m28o51n 2874627118928

Může mi někdo vysvětlit, k čemu je celoplošně nízkopodlažní tramvaj?

0/0
18.8.2015 10:19

J31i96ř23í 11E27r54b77e66n 1703534586407

Špatně pohyblivý oholený (=holemi opatřený) občan, maminka s kočárkem či prostá žena z lidu obtížená nákupními taškami nemusejí hledat, které dveře vedou do nízkoprostoru a které mají schůdky :-)

+2/0
18.8.2015 10:33

J82a78n 44H85o41r52a 6127951496

...k přepravě cestujících ;-)

0/0
19.8.2015 9:12

J15i47ř86í 56E46r84b72e52n 1503844186607

Dobrých zpráv není nikdy dost :-)R^

0/0
18.8.2015 7:46

P66a73v93e87l 36Ř66a27p86e55k 7422156579495

Nebylo by snazší a levnější tam prostě těch pár stovek metrů drátu natáhnout? A ať mi nikdo neříká, že by to zkazilo historický ráz ulice nebo nějakou takovou koninu. Když nevadí bezpočet překážejících hnusných aut, tak pár sloupů a drát je nic.

0/−4
17.8.2015 17:25

P79a59v54e63l 74Ř93a91p93e97k 7132646849305

Děkuji za vysvětlení, pane Čermáku ;-DRv

0/0
17.8.2015 18:06

J71i60ř71í 42E38r17b55e75n 1363934606267

Mají asi jinou filozofii a nevadí jim mít pár set metrů tratě bez troleje.

Ostatně v Hradci Králové taky funguje jedna linka trolejbusů bez trolejového vedení.

+1/0
18.8.2015 7:57

J23a47n 54C34e83p45e28k 1904126130

By mě zajímalo, jestli ty tramvaje taky tak neskutečně pískají v zatáčkách jako Pražské?

0/0
17.8.2015 14:26

V63á64c83l90a55v 60P56a61v87e48l36e41k 1160516326954

Ty tramvaje jsou hlavně neustále pod dohledem techniků a za provozu upravovány, aby korektně fungovaly. Ale o tom se již člověk nedočte :-P

+1/0
17.8.2015 15:26

J74i57ř42í 69K10o34c89u86r93e39k 6365444905118

To zní jako pravý opak "tureckého hospodářství". Dobře napsaná smlouva s dodavatelem z pohledu objednatele.

0/0
17.8.2015 20:27

P48e74t27r 11K71o60l82o24u63š11e37k 6349228883204

Praha má špatné kolejnice i špatné kola tramvají.

Jelikož se jedná o městskou firmu řízenou politiky tak si nikdo nevšiml, že jezdí po kolejích, které vycházejí z profilu pro koňský povoz. To, že to pro ně dělá firma, která tyto koleje jako jediná na světě vyrábí je také netrklo. Protože výběrové řízení nikdy na koleje asi ani nedělali, že.

Takže je pravděpodobné, že tramvaje v Turecku nepískají jako ty pražské. Nemůže za to tramvaj, ale zvolený typ kolejnic respektive politici.

http://technet.idnes.cz/konstrukce-kol-prazskych-tramvaji-vychazi-jeste-z-konky-trate-se-rychle-nici-18s-/tec_technika.aspx?c=A090210_221326_tec_technika_vse

0/0
18.8.2015 21:02

J82i72ř24í 49K88r94e94j58č31í63k 2507198554976

Ten článek byl blábol už v době svýho vzniku !

0/0
19.8.2015 12:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.