Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plzeňská Škodovka dodala do Turecka 12 tramvají za 800 milionů

Škoda Transportation dodala do tureckého města Konya dvanáct tramvají s bateriovým pohonem za více než 800 milionů korun. Navázala na dodávku 60 klasických tramvají pro stejné město. Do Turecka tak putovalo celkem 72 tramvají v hodnotě přes 3,4 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76a30r83e91k 11Š12i77m51o58n 2874397518278

Může mi někdo vysvětlit, k čemu je celoplošně nízkopodlažní tramvaj?

0/0
18.8.2015 10:19

J39i74ř98í 81E88r68b65e89n 1213224706587

Špatně pohyblivý oholený (=holemi opatřený) občan, maminka s kočárkem či prostá žena z lidu obtížená nákupními taškami nemusejí hledat, které dveře vedou do nízkoprostoru a které mají schůdky :-)

+2/0
18.8.2015 10:33

J59a51n 27H90o38r12a 6817781586

...k přepravě cestujících ;-)

0/0
19.8.2015 9:12

J63i52ř91í 41E35r22b68e24n 1213194406687

Dobrých zpráv není nikdy dost :-)R^

0/0
18.8.2015 7:46

P26a28v71e56l 17Ř85a77p75e75k 7282696419735

Nebylo by snazší a levnější tam prostě těch pár stovek metrů drátu natáhnout? A ať mi nikdo neříká, že by to zkazilo historický ráz ulice nebo nějakou takovou koninu. Když nevadí bezpočet překážejících hnusných aut, tak pár sloupů a drát je nic.

0/−4
17.8.2015 17:25

P20a73v74e68l 78Ř39a75p98e35k 7962496869235

Děkuji za vysvětlení, pane Čermáku ;-DRv

0/0
17.8.2015 18:06

J73i56ř55í 59E52r94b51e86n 1123434416227

Mají asi jinou filozofii a nevadí jim mít pár set metrů tratě bez troleje.

Ostatně v Hradci Králové taky funguje jedna linka trolejbusů bez trolejového vedení.

+1/0
18.8.2015 7:57

J61a35n 63C18e26p88e42k 1274656650

By mě zajímalo, jestli ty tramvaje taky tak neskutečně pískají v zatáčkách jako Pražské?

0/0
17.8.2015 14:26

V43á38c48l22a83v 42P29a39v14e96l10e60k 1360356796334

Ty tramvaje jsou hlavně neustále pod dohledem techniků a za provozu upravovány, aby korektně fungovaly. Ale o tom se již člověk nedočte :-P

+1/0
17.8.2015 15:26

J41i67ř97í 42K96o22c49u15r69e22k 6855654175418

To zní jako pravý opak "tureckého hospodářství". Dobře napsaná smlouva s dodavatelem z pohledu objednatele.

0/0
17.8.2015 20:27

P82e52t83r 35K44o71l26o33u65š47e88k 6129818153864

Praha má špatné kolejnice i špatné kola tramvají.

Jelikož se jedná o městskou firmu řízenou politiky tak si nikdo nevšiml, že jezdí po kolejích, které vycházejí z profilu pro koňský povoz. To, že to pro ně dělá firma, která tyto koleje jako jediná na světě vyrábí je také netrklo. Protože výběrové řízení nikdy na koleje asi ani nedělali, že.

Takže je pravděpodobné, že tramvaje v Turecku nepískají jako ty pražské. Nemůže za to tramvaj, ale zvolený typ kolejnic respektive politici.

http://technet.idnes.cz/konstrukce-kol-prazskych-tramvaji-vychazi-jeste-z-konky-trate-se-rychle-nici-18s-/tec_technika.aspx?c=A090210_221326_tec_technika_vse

0/0
18.8.2015 21:02

J11i32ř50í 28K56r45e15j26č60í72k 2267618554756

Ten článek byl blábol už v době svýho vzniku !

0/0
19.8.2015 12:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.