Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA ruší po pár měsících linku do Osla, prodlouží lety do Benátek

České aerolinie škrtají na své mapě destinací druhou linku, kterou letos na jaře vzkřísily. Po konci linky do Atén zruší od 1. září i spojení s norským Oslem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T93o58m10á79š 24B77u69r47a 4292286594

Podle mého, tahle destinační fluktuace nesvědčí o dostatečných manažerských dovednostech vedení firmy. Doslova mi to připomíná cirkus: dnes tady, příští týden v sousední vesnici, potom zase tady - jo, to ne - to tu hraje konkurence, atd ... 

Což takhle změnit přístup a začít pracovat koncepčněji? A to i za cenu počátečních ztrát. Anebo létat pouze chartery a cargo? Ovšem pokud již není příliš pozdě na záchranu. Zvenčí to totiž vypadá jako komatózní stav těsně před agónií.

0/0
21.8.2015 3:09

M85a26r70t38i67n 24W71a68l80l81n90e32r 6195320724900

Ty Atény jsou výsměch...

A s tou Radomí je to taky nějaké divné. Řekl jsem si, že bych si zaletěl na polskou ligu na Radomiak a na vyhledávání spoje na jejich webovkách mi spojení nenašlo...;-D

0/0
20.8.2015 9:43

J97a14n 83C22e12p28e50k 1764506260

Tohle už není normální. To si jako neudělají dopředu nějaký průzkum jaká bude obsazenost? To je forma pokus omyl. To tam sedí nějaký jouda, který tužku zabodne na mapě a řekne ták a od zítřka létáme tam, aby to za dva měsíce zrušili?

+1/0
20.8.2015 8:50

P82e90t38r 14N66o51v41o20t76n17y 3439192919252

Čeština vyskloňuje kazdou oslovinu. :-)

0/0
19.8.2015 23:20

D13a80n72i87e75l 17J33i39r96á93č78e18k 3241600180538

Nemá náhodou ČSA ve vedení nějakého osla? ;-D

+2/0
19.8.2015 22:32

J16o92s30e34f 15R79i52c77h10t27e43r 9436255497613

To je "výbornej" nápad snažit se soupeřit s Norwegian – nejlepšíma aerolinkama v Evropě :-)

+1/0
19.8.2015 21:59
Foto

T10o20m14a13s 86C66a42b32a43k 8335625654339

Presne tak, to mi taky hlava nebere...

0/0
20.8.2015 9:30

J34i24r73i 40H91o42m73o28l69k39a 6254916

Velice smutny pribeh kdysi uznavanych kvalitnich evropskych aerolinek. V momente, kdy se z funkce prezidenta CSA stala politická trafika (děkujeme soudruzi z CSSD) to je tragicky pribeh...at zije nase politicka elita. Bohuzel dnes uz jedno, z ktereho spektra...

+6/0
19.8.2015 20:00
Foto

Z75d68e10n18k74a 11J94a73v41ů22r84k89o46v43á 6230247595569

no,bohužel tohle odnese jen zákzník létající z českých letišť a vydělá na tom Travel service

+1/0
19.8.2015 19:44

O15t44a49k37a84r 34V58a42l34e49k 6476652365782

Doporucil bych CSA navazat na jejich "genialni" tah, kdyz uplne vycouvali z Heathrow. Proc neskusit to same treba ve Frankfurtu? ;-)

+4/−1
19.8.2015 19:40

D91a28v95i29d 97K19o29n72d16ě59l87k83a 4857872166421

No, tak zrovna Heathrow pro ČSA neměl moc velký význam.

0/0
19.8.2015 19:57

T10o48m77á31š 73K87n23a83i49f14l 6883750917750

K čemu byl českým aerolinkám Londýn?

+2/0
19.8.2015 21:10

O11n35d61ř95e16j 60Z55d16e81r59a17d37i23č75k48a 6704495193388

Heh.. To je jako se ptát k čemu je BA Praha... CSA měly super časy, takze se používaly nejen jako spoje do Londyna, ale hodně i jako feedery, například k AA nebo Royal Brunei, s nima se dokonce svého času dalo dostat na Zeland za nějakých 17 tisíc, ale kdeze ty doby jsou..

+1/−2
19.8.2015 21:36

D45a72v55i89d 34K53o39n32d89ě68l52k12a 4467222976321

No, tak to srovnáváte úplně nesrovnatelné. K čemu je BA Praha? Aby si feedovala své dálkové linky. Jaké dálkovky by asi feedovalo ČSA, pokud by přiletělo z Heathrow? Takže pro ČSA je Londýn úplně k ničemu - letů na Heathrow na další návazné lety nevyužije (ostatně je to hub hlavně pro One World Alliance) a pro AA už feeduje taky spíš BA. A létat na Gatwick, Stansted apod. by byl, díky velké konkurenci low costů, nesmysl. Takže Londýn by byl pro ČSA další destinací, kde by pravděpodobně létala (skoro) plná letadla - ovšem za nízké ceny letenek, což by ekonomicky nedávalo smysl.

0/0
19.8.2015 22:07

L74u18c46i27e 65J32i70r13u14t75k82o62v69a 4532266237295

1. To je bezva, že ji ruší, ale hlavně ji inzerovali jako akční ještě v mailové kampani 13.8.2015.

2. To jak otevírají a pak ruší linky, jim opravdu klienty odvede, protože obvykle mají už bookováno ubytování, auto a pod. A komplikace se zrušeným letem, který Vám nepřebookují si člověk velice dobře zapamatuje. Osobně už raději letím s národní/nízkonákladovou společností státu kam mířím. Už jsem si s nimi  změnami prošla 3x a dost (nemám potřebu to opakovat).

3. O lince nerozhoduje jen lokalita, ale i čas, kdy linka letí a jejich časové změny jsou mnohdy nelogické a vedou nakonec k zavření linky.

+4/0
19.8.2015 19:17

P33e88t38r 88P36e38t30r 7962230380492

Norové lítají levněji jako nizkonakladovka. Nebyla šance uspět.

0/0
19.8.2015 19:26

O58n88d13ř32e46j 91Z85d11e95r92a25d25i49č66k60a 6454265103128

Ono je to spíš kvůli tomu, že Norwegian má dobrý časy, do hodně míst ve Skandinávii celkem dobrou návaznost, wi-fi na palubě, zkráceně daleko lepší servis a tak s ním velice často létají i firmy, což ČSA není schopný splnit. Cenově bych Norwegian až tak do lowcostu neřadil, to je WizzAir, Ryanair a easyJet, ano, jsou sice často o něco málo levnější, ale lowcost bych jim neříkal, za zpátečku na přímým letu do Skandinávie pod 110EUR se u nich člověk prakticky nedostane..

0/0
19.8.2015 19:34

L91u54c24i61e 87J32i93r10u37t25k60o25v69a 4392546867645

Přesně tak, časy jsou velmi důležité. bohužel v ČSA to pravděpodobně nechápou.

0/0
19.8.2015 20:09

R18a32d27m53i53l24a 30S73i19m36č50á65k41o38v91á 5815623225795

No, konkurovat nízkonákladovkám je velice těžké... Lítám do Osla pravidelně co 2 měsíce, buď z Wroclawi nwbo z Katowic a zpáteční letenka stojí cca 650 kč. To nemluvím o velice výhodném parkování..

+1/0
19.8.2015 18:26

A29n43g25e66l38a 69M68a57r51k78o94v50á 7391394201790

Jenom 650 korun? Doopravdy? Tak to uz asi ten posledni taky brzy zhasne, takhle se prece nemohou uzivit.

0/0
19.8.2015 18:35

R83a71d19m20i91l12a 81S67i88m77č43á98k55o91v67á 5275603595465

ano, opravdu jen 650 :-) záleží ale i na termínu, jakékoliv svátky nebo prázdniny vystřelí ceny letenek hodně nahoru

+1/0
19.8.2015 18:39

O34n78d22ř46e68j 80Z14d19e81r17a53d81i75č62k93a 6914355703538

Tomu i věřim, z Wroclawi lítá WizzAir a kolem 100 zlotých za zpátečku se to dá, pokud to bookujete dopředu, celkem bez problémů sehnat. Paní tady ale nezmiňuje, že v ceně není kufr (a ani větší kabinový zavazadlo, do kterýho by se člověk třeba na ten týden sbalil) a létají na Sandefjord Torp, což je cca 120km od Osla a doprava po Norsku nic levnýho není.. Takže tolik k "letence za 650CZK", má to i svoji druhou stránku..

+2/0
19.8.2015 18:42

R61a68d83m78i41l58a 56S31i87m70č73á84k68o32v84á 5375133305765

Lítám s Ryanairem, konkrétně většinou na Rygge, pokud letím z Wroclawi... z letiště mám zajištěný odvoz, jako většina lidí... jinak, jezdí poláci minibusem a za 200Noků vás z letiště zavezou až před dům... no a v ceně letenky mám kufr 55x40x20, do kterého se v pohodě sbalím.. a k tomu ještě můžu mít malé kabinové zavazadlo... :-) to vše k letence za 650 kč ;-)

0/0
19.8.2015 20:17

O26n83d31ř57e30j 98Z15d98e11r49a97d69i78č56k85a 6734765113928

55x40x20 je kabinove zavazadlo, k tomu určitě další nedovolují. Pokud ale mluvíte o odbavenem kufru, ten si ryanair cení na 15eur mimo sezónu a 25 eur v sezóně, jedním směrem a to mi už moc nesedí k ceně 650czk za zpatecni letenku, tedy pokud nechytate akce kdy je pár míst za 1zl, ale to už nebylo ani nepamatuji.. Jinak ale nerejpu že to není nerealny, ja se taky balím jen do příručního..

0/0
19.8.2015 21:30

R83a43d47m13i86l34a 60S58i33m81č70á63k92o52v36á 5105733145815

:-) jsou povoleny 2 kabinová zavazadla :-) ale to je jedno... no a co potřebuji přepravit navíc, to si nechám převézt autem za pár korun, většinou po známých... takže kufr k odbavení jen ve výjimečných případech... a i tak vyjde celková cena levněji než s Norwegian nebo ČSA

0/0
19.8.2015 21:48

T19o11m40á65š 72K87n50a66i86f60l 6173730617540

Proc by ne... Kupuje to půl roku dopředu, za tu cenu je par míst v letadle... To letadlo zaplatí lidi, cO t kupuji na poslední chvíli ci krátce před letem.

0/0
19.8.2015 21:11

R41a66d83m73i56l31a 82S25i26m94č96á70k83o35v81á 5385893985235

kupuji 3-4 týdny před odletem... málokdy bývá letadlo plné... snad jen v letních měsících...

0/0
19.8.2015 21:17

M69i37c41h39a11l 80B28o23c76k 4392745187651

musíme mít lukrativní povolání, že jezdíte ad hoc Norska vydělávat a žijete tady

0/0
19.8.2015 19:16

R74a66d31m68i11l27a 45S23i82m95č41á12k34o42v85á 5695473725825

nestěžuji si :-)

0/0
19.8.2015 20:18

T77o97m52á88š 65K98n62a15i55f13l 6473110427980

Nezávid

0/−1
19.8.2015 21:12

V64i67k58t92o94r 68N52á35r39o90ž38n87ý 3509442808

Ty jo. Co tam dělají manažeři? Každá nová linka by měla být zprovozněna po detajlní analýze trhu a pokud se do něčeho pustí , tak by to mělo být trvalé.

To , že nějakou linku zavedou a ještě než začne vydělávat ji zruší svědčí o obrovské nekompetentnosti.

+6/0
19.8.2015 18:05

J65o18s30e35f 36R16i32c75h12t62e19r 9186315767703

Všechny analýzy ukazujou že ČSA nemají šanci, takže to musej jen zkoušet navzdory ;-)

0/0
19.8.2015 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.