Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA ruší po pár měsících linku do Osla, prodlouží lety do Benátek

České aerolinie škrtají na své mapě destinací druhou linku, kterou letos na jaře vzkřísily. Po konci linky do Atén zruší od 1. září i spojení s norským Oslem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T48o41m30á63š 79B44u44r88a 1319606

Podle mého, tahle destinační fluktuace nesvědčí o dostatečných manažerských dovednostech vedení firmy. Doslova mi to připomíná cirkus: dnes tady, příští týden v sousední vesnici, potom zase tady - jo, to ne - to tu hraje konkurence, atd ... 

Což takhle změnit přístup a začít pracovat koncepčněji? A to i za cenu počátečních ztrát. Anebo létat pouze chartery a cargo? Ovšem pokud již není příliš pozdě na záchranu. Zvenčí to totiž vypadá jako komatózní stav těsně před agónií.

0/0
21.8.2015 3:09

M28a32r84t35i94n 91W75a75l51l15n51e25r 6115880314970

Ty Atény jsou výsměch...

A s tou Radomí je to taky nějaké divné. Řekl jsem si, že bych si zaletěl na polskou ligu na Radomiak a na vyhledávání spoje na jejich webovkách mi spojení nenašlo...;-D

0/0
20.8.2015 9:43

J91a31n 59C41e72p90e28k 1164546670

Tohle už není normální. To si jako neudělají dopředu nějaký průzkum jaká bude obsazenost? To je forma pokus omyl. To tam sedí nějaký jouda, který tužku zabodne na mapě a řekne ták a od zítřka létáme tam, aby to za dva měsíce zrušili?

+1/0
20.8.2015 8:50

P76e63t44r 43N63o77v84o36t13n76y 3319412189822

Čeština vyskloňuje kazdou oslovinu. :-)

0/0
19.8.2015 23:20

D74a69n22i66e69l 33J40i40r42á80č51e22k 3391880860378

Nemá náhodou ČSA ve vedení nějakého osla? ;-D

+2/0
19.8.2015 22:32

J13o78s79e37f 24R22i41c17h51t73e39r 9736845547763

To je "výbornej" nápad snažit se soupeřit s Norwegian – nejlepšíma aerolinkama v Evropě :-)

+1/0
19.8.2015 21:59
Foto

T59o23m75a65s 13C77a61b45a31k 8365455314629

Presne tak, to mi taky hlava nebere...

0/0
20.8.2015 9:30

J90i50r47i 94H48o75m72o51l61k79a 6674626

Velice smutny pribeh kdysi uznavanych kvalitnich evropskych aerolinek. V momente, kdy se z funkce prezidenta CSA stala politická trafika (děkujeme soudruzi z CSSD) to je tragicky pribeh...at zije nase politicka elita. Bohuzel dnes uz jedno, z ktereho spektra...

+6/0
19.8.2015 20:00
Foto

Z37d15e24n95k92a 66J55a87v14ů91r98k63o32v83á 6580517425579

no,bohužel tohle odnese jen zákzník létající z českých letišť a vydělá na tom Travel service

+1/0
19.8.2015 19:44

O11t78a89k78a25r 10V35a43l34e18k 6806342975422

Doporucil bych CSA navazat na jejich "genialni" tah, kdyz uplne vycouvali z Heathrow. Proc neskusit to same treba ve Frankfurtu? ;-)

+4/−1
19.8.2015 19:40

D18a13v74i72d 46K49o38n69d88ě42l57k98a 4517832726641

No, tak zrovna Heathrow pro ČSA neměl moc velký význam.

0/0
19.8.2015 19:57

T27o31m19á13š 78K87n72a58i88f24l 6703580417460

K čemu byl českým aerolinkám Londýn?

+2/0
19.8.2015 21:10

O79n92d65ř54e29j 18Z84d14e91r29a40d88i56č30k26a 6584505703698

Heh.. To je jako se ptát k čemu je BA Praha... CSA měly super časy, takze se používaly nejen jako spoje do Londyna, ale hodně i jako feedery, například k AA nebo Royal Brunei, s nima se dokonce svého času dalo dostat na Zeland za nějakých 17 tisíc, ale kdeze ty doby jsou..

+1/−2
19.8.2015 21:36

D90a58v24i94d 62K29o39n26d83ě32l78k78a 4377522356761

No, tak to srovnáváte úplně nesrovnatelné. K čemu je BA Praha? Aby si feedovala své dálkové linky. Jaké dálkovky by asi feedovalo ČSA, pokud by přiletělo z Heathrow? Takže pro ČSA je Londýn úplně k ničemu - letů na Heathrow na další návazné lety nevyužije (ostatně je to hub hlavně pro One World Alliance) a pro AA už feeduje taky spíš BA. A létat na Gatwick, Stansted apod. by byl, díky velké konkurenci low costů, nesmysl. Takže Londýn by byl pro ČSA další destinací, kde by pravděpodobně létala (skoro) plná letadla - ovšem za nízké ceny letenek, což by ekonomicky nedávalo smysl.

0/0
19.8.2015 22:07

L15u84c38i52e 55J41i27r27u82t47k98o25v37a 4712646297875

1. To je bezva, že ji ruší, ale hlavně ji inzerovali jako akční ještě v mailové kampani 13.8.2015.

2. To jak otevírají a pak ruší linky, jim opravdu klienty odvede, protože obvykle mají už bookováno ubytování, auto a pod. A komplikace se zrušeným letem, který Vám nepřebookují si člověk velice dobře zapamatuje. Osobně už raději letím s národní/nízkonákladovou společností státu kam mířím. Už jsem si s nimi  změnami prošla 3x a dost (nemám potřebu to opakovat).

3. O lince nerozhoduje jen lokalita, ale i čas, kdy linka letí a jejich časové změny jsou mnohdy nelogické a vedou nakonec k zavření linky.

+4/0
19.8.2015 19:17

P70e54t57r 65P97e12t35r 7882910110812

Norové lítají levněji jako nizkonakladovka. Nebyla šance uspět.

0/0
19.8.2015 19:26

O23n50d13ř46e30j 53Z20d72e21r27a23d59i40č96k21a 6244305243878

Ono je to spíš kvůli tomu, že Norwegian má dobrý časy, do hodně míst ve Skandinávii celkem dobrou návaznost, wi-fi na palubě, zkráceně daleko lepší servis a tak s ním velice často létají i firmy, což ČSA není schopný splnit. Cenově bych Norwegian až tak do lowcostu neřadil, to je WizzAir, Ryanair a easyJet, ano, jsou sice často o něco málo levnější, ale lowcost bych jim neříkal, za zpátečku na přímým letu do Skandinávie pod 110EUR se u nich člověk prakticky nedostane..

0/0
19.8.2015 19:34

L21u66c58i90e 65J96i76r20u16t82k13o62v63a 4402446147425

Přesně tak, časy jsou velmi důležité. bohužel v ČSA to pravděpodobně nechápou.

0/0
19.8.2015 20:09

R44a61d93m83i60l91a 18S69i57m94č27á68k86o86v15á 5745133885245

No, konkurovat nízkonákladovkám je velice těžké... Lítám do Osla pravidelně co 2 měsíce, buď z Wroclawi nwbo z Katowic a zpáteční letenka stojí cca 650 kč. To nemluvím o velice výhodném parkování..

+1/0
19.8.2015 18:26

A63n59g46e48l53a 42M14a89r18k64o58v29á 7941924781790

Jenom 650 korun? Doopravdy? Tak to uz asi ten posledni taky brzy zhasne, takhle se prece nemohou uzivit.

0/0
19.8.2015 18:35

R14a59d74m50i30l18a 11S59i51m29č94á97k87o59v50á 5305493815975

ano, opravdu jen 650 :-) záleží ale i na termínu, jakékoliv svátky nebo prázdniny vystřelí ceny letenek hodně nahoru

+1/0
19.8.2015 18:39

O50n50d56ř11e10j 15Z97d75e31r75a17d17i46č53k98a 6384495233388

Tomu i věřim, z Wroclawi lítá WizzAir a kolem 100 zlotých za zpátečku se to dá, pokud to bookujete dopředu, celkem bez problémů sehnat. Paní tady ale nezmiňuje, že v ceně není kufr (a ani větší kabinový zavazadlo, do kterýho by se člověk třeba na ten týden sbalil) a létají na Sandefjord Torp, což je cca 120km od Osla a doprava po Norsku nic levnýho není.. Takže tolik k "letence za 650CZK", má to i svoji druhou stránku..

+2/0
19.8.2015 18:42

R37a46d92m90i83l93a 19S75i97m77č74á52k95o80v54á 5795623135725

Lítám s Ryanairem, konkrétně většinou na Rygge, pokud letím z Wroclawi... z letiště mám zajištěný odvoz, jako většina lidí... jinak, jezdí poláci minibusem a za 200Noků vás z letiště zavezou až před dům... no a v ceně letenky mám kufr 55x40x20, do kterého se v pohodě sbalím.. a k tomu ještě můžu mít malé kabinové zavazadlo... :-) to vše k letence za 650 kč ;-)

0/0
19.8.2015 20:17

O50n25d20ř35e38j 74Z22d86e60r43a60d21i79č36k53a 6704745563598

55x40x20 je kabinove zavazadlo, k tomu určitě další nedovolují. Pokud ale mluvíte o odbavenem kufru, ten si ryanair cení na 15eur mimo sezónu a 25 eur v sezóně, jedním směrem a to mi už moc nesedí k ceně 650czk za zpatecni letenku, tedy pokud nechytate akce kdy je pár míst za 1zl, ale to už nebylo ani nepamatuji.. Jinak ale nerejpu že to není nerealny, ja se taky balím jen do příručního..

0/0
19.8.2015 21:30

R72a16d89m38i98l96a 55S33i20m36č90á73k46o35v75á 5715223275215

:-) jsou povoleny 2 kabinová zavazadla :-) ale to je jedno... no a co potřebuji přepravit navíc, to si nechám převézt autem za pár korun, většinou po známých... takže kufr k odbavení jen ve výjimečných případech... a i tak vyjde celková cena levněji než s Norwegian nebo ČSA

0/0
19.8.2015 21:48

T63o25m71á17š 58K42n47a65i93f25l 6523200797320

Proc by ne... Kupuje to půl roku dopředu, za tu cenu je par míst v letadle... To letadlo zaplatí lidi, cO t kupuji na poslední chvíli ci krátce před letem.

0/0
19.8.2015 21:11

R12a40d66m59i86l20a 37S82i51m11č60á69k68o24v85á 5145633405525

kupuji 3-4 týdny před odletem... málokdy bývá letadlo plné... snad jen v letních měsících...

0/0
19.8.2015 21:17

M63i92c44h10a98l 41B94o60c40k 4602175677251

musíme mít lukrativní povolání, že jezdíte ad hoc Norska vydělávat a žijete tady

0/0
19.8.2015 19:16

R21a51d43m94i19l22a 35S16i82m80č72á70k55o88v72á 5335793895615

nestěžuji si :-)

0/0
19.8.2015 20:18

T21o66m25á39š 67K39n66a28i90f58l 6963310447420

Nezávid

0/−1
19.8.2015 21:12

V45i57k26t79o90r 94N51á15r45o79ž21n71ý 3399532518

Ty jo. Co tam dělají manažeři? Každá nová linka by měla být zprovozněna po detajlní analýze trhu a pokud se do něčeho pustí , tak by to mělo být trvalé.

To , že nějakou linku zavedou a ještě než začne vydělávat ji zruší svědčí o obrovské nekompetentnosti.

+6/0
19.8.2015 18:05

J32o37s60e70f 55R56i58c94h22t75e64r 9516925437573

Všechny analýzy ukazujou že ČSA nemají šanci, takže to musej jen zkoušet navzdory ;-)

0/0
19.8.2015 22:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.