Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA ruší po pár měsících linku do Osla, prodlouží lety do Benátek

České aerolinie škrtají na své mapě destinací druhou linku, kterou letos na jaře vzkřísily. Po konci linky do Atén zruší od 1. září i spojení s norským Oslem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T70o13m98á29š 81B40u32r45a 4152406854

Podle mého, tahle destinační fluktuace nesvědčí o dostatečných manažerských dovednostech vedení firmy. Doslova mi to připomíná cirkus: dnes tady, příští týden v sousední vesnici, potom zase tady - jo, to ne - to tu hraje konkurence, atd ... 

Což takhle změnit přístup a začít pracovat koncepčněji? A to i za cenu počátečních ztrát. Anebo létat pouze chartery a cargo? Ovšem pokud již není příliš pozdě na záchranu. Zvenčí to totiž vypadá jako komatózní stav těsně před agónií.

0/0
21.8.2015 3:09

M64a83r65t69i87n 23W66a85l38l93n13e69r 6235470464230

Ty Atény jsou výsměch...

A s tou Radomí je to taky nějaké divné. Řekl jsem si, že bych si zaletěl na polskou ligu na Radomiak a na vyhledávání spoje na jejich webovkách mi spojení nenašlo...;-D

0/0
20.8.2015 9:43

J27a67n 25C98e67p36e77k 1704446410

Tohle už není normální. To si jako neudělají dopředu nějaký průzkum jaká bude obsazenost? To je forma pokus omyl. To tam sedí nějaký jouda, který tužku zabodne na mapě a řekne ták a od zítřka létáme tam, aby to za dva měsíce zrušili?

+1/0
20.8.2015 8:50

P61e65t26r 29N46o37v18o38t27n49y 3349592679102

Čeština vyskloňuje kazdou oslovinu. :-)

0/0
19.8.2015 23:20

D91a49n80i22e41l 18J95i59r68á92č85e32k 3871720700658

Nemá náhodou ČSA ve vedení nějakého osla? ;-D

+2/0
19.8.2015 22:32

J26o38s91e26f 77R34i33c72h76t82e32r 9856385177943

To je "výbornej" nápad snažit se soupeřit s Norwegian – nejlepšíma aerolinkama v Evropě :-)

+1/0
19.8.2015 21:59
Foto

T76o43m64a40s 66C43a38b89a31k 8985525684669

Presne tak, to mi taky hlava nebere...

0/0
20.8.2015 9:30

J60i53r51i 85H50o54m78o67l43k38a 6184756

Velice smutny pribeh kdysi uznavanych kvalitnich evropskych aerolinek. V momente, kdy se z funkce prezidenta CSA stala politická trafika (děkujeme soudruzi z CSSD) to je tragicky pribeh...at zije nase politicka elita. Bohuzel dnes uz jedno, z ktereho spektra...

+6/0
19.8.2015 20:00
Foto

Z70d55e88n67k41a 22J36a81v63ů77r37k21o38v15á 6340587945639

no,bohužel tohle odnese jen zákzník létající z českých letišť a vydělá na tom Travel service

+1/0
19.8.2015 19:44

O35t55a35k80a13r 20V32a78l43e52k 6666502975742

Doporucil bych CSA navazat na jejich "genialni" tah, kdyz uplne vycouvali z Heathrow. Proc neskusit to same treba ve Frankfurtu? ;-)

+4/−1
19.8.2015 19:40

D30a12v57i67d 66K44o42n40d21ě56l39k77a 4887732586381

No, tak zrovna Heathrow pro ČSA neměl moc velký význam.

0/0
19.8.2015 19:57

T25o72m43á83š 43K54n49a25i30f17l 6643300897570

K čemu byl českým aerolinkám Londýn?

+2/0
19.8.2015 21:10

O48n21d20ř85e23j 63Z83d32e10r36a95d90i22č93k69a 6564805533888

Heh.. To je jako se ptát k čemu je BA Praha... CSA měly super časy, takze se používaly nejen jako spoje do Londyna, ale hodně i jako feedery, například k AA nebo Royal Brunei, s nima se dokonce svého času dalo dostat na Zeland za nějakých 17 tisíc, ale kdeze ty doby jsou..

+1/−2
19.8.2015 21:36

D69a93v37i34d 34K40o46n67d13ě28l50k24a 4357752896651

No, tak to srovnáváte úplně nesrovnatelné. K čemu je BA Praha? Aby si feedovala své dálkové linky. Jaké dálkovky by asi feedovalo ČSA, pokud by přiletělo z Heathrow? Takže pro ČSA je Londýn úplně k ničemu - letů na Heathrow na další návazné lety nevyužije (ostatně je to hub hlavně pro One World Alliance) a pro AA už feeduje taky spíš BA. A létat na Gatwick, Stansted apod. by byl, díky velké konkurenci low costů, nesmysl. Takže Londýn by byl pro ČSA další destinací, kde by pravděpodobně létala (skoro) plná letadla - ovšem za nízké ceny letenek, což by ekonomicky nedávalo smysl.

0/0
19.8.2015 22:07

L80u39c77i62e 71J25i60r88u21t83k16o57v57a 4132366477185

1. To je bezva, že ji ruší, ale hlavně ji inzerovali jako akční ještě v mailové kampani 13.8.2015.

2. To jak otevírají a pak ruší linky, jim opravdu klienty odvede, protože obvykle mají už bookováno ubytování, auto a pod. A komplikace se zrušeným letem, který Vám nepřebookují si člověk velice dobře zapamatuje. Osobně už raději letím s národní/nízkonákladovou společností státu kam mířím. Už jsem si s nimi  změnami prošla 3x a dost (nemám potřebu to opakovat).

3. O lince nerozhoduje jen lokalita, ale i čas, kdy linka letí a jejich časové změny jsou mnohdy nelogické a vedou nakonec k zavření linky.

+4/0
19.8.2015 19:17

P49e45t68r 77P27e81t61r 7872320470632

Norové lítají levněji jako nizkonakladovka. Nebyla šance uspět.

0/0
19.8.2015 19:26

O96n18d55ř76e86j 27Z78d89e98r24a21d17i31č21k72a 6454295613618

Ono je to spíš kvůli tomu, že Norwegian má dobrý časy, do hodně míst ve Skandinávii celkem dobrou návaznost, wi-fi na palubě, zkráceně daleko lepší servis a tak s ním velice často létají i firmy, což ČSA není schopný splnit. Cenově bych Norwegian až tak do lowcostu neřadil, to je WizzAir, Ryanair a easyJet, ano, jsou sice často o něco málo levnější, ale lowcost bych jim neříkal, za zpátečku na přímým letu do Skandinávie pod 110EUR se u nich člověk prakticky nedostane..

0/0
19.8.2015 19:34

L54u69c47i87e 86J67i50r29u22t61k59o79v20a 4372376507565

Přesně tak, časy jsou velmi důležité. bohužel v ČSA to pravděpodobně nechápou.

0/0
19.8.2015 20:09

R85a96d12m80i26l18a 67S27i50m31č56á70k94o69v87á 5525133845125

No, konkurovat nízkonákladovkám je velice těžké... Lítám do Osla pravidelně co 2 měsíce, buď z Wroclawi nwbo z Katowic a zpáteční letenka stojí cca 650 kč. To nemluvím o velice výhodném parkování..

+1/0
19.8.2015 18:26

A52n48g18e88l98a 58M38a69r85k62o60v36á 7211834441930

Jenom 650 korun? Doopravdy? Tak to uz asi ten posledni taky brzy zhasne, takhle se prece nemohou uzivit.

0/0
19.8.2015 18:35

R71a75d63m51i87l31a 78S28i49m10č97á64k89o64v19á 5315833345645

ano, opravdu jen 650 :-) záleží ale i na termínu, jakékoliv svátky nebo prázdniny vystřelí ceny letenek hodně nahoru

+1/0
19.8.2015 18:39

O54n43d58ř93e90j 26Z58d39e57r63a68d95i44č82k85a 6524575403198

Tomu i věřim, z Wroclawi lítá WizzAir a kolem 100 zlotých za zpátečku se to dá, pokud to bookujete dopředu, celkem bez problémů sehnat. Paní tady ale nezmiňuje, že v ceně není kufr (a ani větší kabinový zavazadlo, do kterýho by se člověk třeba na ten týden sbalil) a létají na Sandefjord Torp, což je cca 120km od Osla a doprava po Norsku nic levnýho není.. Takže tolik k "letence za 650CZK", má to i svoji druhou stránku..

+2/0
19.8.2015 18:42

R48a10d59m85i19l79a 19S37i71m30č71á95k26o88v98á 5205383275415

Lítám s Ryanairem, konkrétně většinou na Rygge, pokud letím z Wroclawi... z letiště mám zajištěný odvoz, jako většina lidí... jinak, jezdí poláci minibusem a za 200Noků vás z letiště zavezou až před dům... no a v ceně letenky mám kufr 55x40x20, do kterého se v pohodě sbalím.. a k tomu ještě můžu mít malé kabinové zavazadlo... :-) to vše k letence za 650 kč ;-)

0/0
19.8.2015 20:17

O14n57d96ř14e30j 88Z91d45e38r68a55d80i33č78k35a 6924555163438

55x40x20 je kabinove zavazadlo, k tomu určitě další nedovolují. Pokud ale mluvíte o odbavenem kufru, ten si ryanair cení na 15eur mimo sezónu a 25 eur v sezóně, jedním směrem a to mi už moc nesedí k ceně 650czk za zpatecni letenku, tedy pokud nechytate akce kdy je pár míst za 1zl, ale to už nebylo ani nepamatuji.. Jinak ale nerejpu že to není nerealny, ja se taky balím jen do příručního..

0/0
19.8.2015 21:30

R97a17d81m46i49l11a 85S42i96m10č27á93k85o42v29á 5235773435525

:-) jsou povoleny 2 kabinová zavazadla :-) ale to je jedno... no a co potřebuji přepravit navíc, to si nechám převézt autem za pár korun, většinou po známých... takže kufr k odbavení jen ve výjimečných případech... a i tak vyjde celková cena levněji než s Norwegian nebo ČSA

0/0
19.8.2015 21:48

T62o81m88á90š 26K91n42a61i26f25l 6913200727260

Proc by ne... Kupuje to půl roku dopředu, za tu cenu je par míst v letadle... To letadlo zaplatí lidi, cO t kupuji na poslední chvíli ci krátce před letem.

0/0
19.8.2015 21:11

R82a20d96m15i49l24a 67S79i86m15č12á40k67o37v86á 5465463165795

kupuji 3-4 týdny před odletem... málokdy bývá letadlo plné... snad jen v letních měsících...

0/0
19.8.2015 21:17

M76i72c90h45a35l 91B54o32c19k 4522805807841

musíme mít lukrativní povolání, že jezdíte ad hoc Norska vydělávat a žijete tady

0/0
19.8.2015 19:16

R34a82d22m25i45l12a 79S37i12m47č24á19k13o21v88á 5125923875375

nestěžuji si :-)

0/0
19.8.2015 20:18

T55o73m66á46š 16K47n16a69i24f32l 6223570767620

Nezávid

0/−1
19.8.2015 21:12

V31i59k82t12o13r 34N30á70r76o96ž44n87ý 3969212828

Ty jo. Co tam dělají manažeři? Každá nová linka by měla být zprovozněna po detajlní analýze trhu a pokud se do něčeho pustí , tak by to mělo být trvalé.

To , že nějakou linku zavedou a ještě než začne vydělávat ji zruší svědčí o obrovské nekompetentnosti.

+6/0
19.8.2015 18:05

J51o21s30e50f 86R92i56c78h19t55e77r 9396645737663

Všechny analýzy ukazujou že ČSA nemají šanci, takže to musej jen zkoušet navzdory ;-)

0/0
19.8.2015 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.