Diskuze

Potvrzeno: České dráhy dostanou miliardu na nákup rychlíků

České dráhy mohou definitivně počítat s tím, že jim stát z evropských peněz určených původně na nové silnice a železnice proplatí téměř miliardu korun na nové rychlíkové soupravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobre rozhodnuti, ktere povede ke zkvalitneni verejne dopravy.

0 0
možnosti

J51a67n 37C72e97p43e81k

21. 8. 2015 9:25

Dostane dotaci i Jančura a Leo?

0 3
možnosti

Nedostanou, není důvod. Ostatně, máte to napsáno v článku.

7 0
možnosti

Bacha je to tu samej ajsbonak. Misto prace tu vysedavji na netu. Meli to davno strelit Deutschebahnu. Ten by s nima zatocil.

0 8
možnosti

;-D myslíte ty DB, kde je slovo stávka běžnou součástí slovníku?

8 0
možnosti

K36u56b67a 75A50u11e81r

20. 8. 2015 23:36

České dráhy již dávno neměly existovat a měli být zprivatizovány včetně jednotlivých nádraží. Výměnou za to by byly menší dotace krajů na tratě, dostali bychom se včas do práce a lidé by železnici konečně začali víc využívat.

1 11
možnosti
Foto

J21i10ř82í 27E85r73b91e73n

21. 8. 2015 5:34

Haha, vy jste vtipnej. U síťových odvětví to takto nikde na světě nefungovalo a nefunguje. Dráhy byly od konce 19. století tvrdě postátňovány právě proto, že privátní vlastnictví a provozní vztahy ničily funkčnost.

9 0
možnosti

P63e68t51r 96R86i38d47l

20. 8. 2015 22:44

Proč by si ČD nekoupily další vlak, když náklad na každého jednoho vlakvedoucího, ( funkce průvodčí už vlastně neexistuje, poměr: vl/pr - 30/2 ), je zhruba 62tisíc Kč měsíčně, k tíži zaměstnavatele, tj. ČD, potažmo daňový poplatník. Průměrný hrubý plat vlakvedoucích je 28600,- . se všemi příplatky samozřejmě, např. za dělenou směnu, tj. chvíli jezdím, jdu domů na oběd a pak zase chvíli jezdím, vše se mi počítá do prac. doby, atd. superhrubá cca. 36000,- . Celkový náklad na zaměstnance tj. 62000,- krát 3500 lidí, krát 12 měsíců... "Jaroslav Hašek - Osudy dobrého vojáka Švejka... To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou". Využívání pracovní doby je u ČD naprosto tragické, kdyby se takto choval soukromník a tímto nechci vyzdvihovat novodobé otrokáře, do roka zkrachuje. Na druhou stranu, zákazník tedy daňový poplatník by měl vyžadovat a trvat na perfektním výkonu služby a v případě jakékoliv nesrovnalosti, např. nedostatečná ústrojová kázeň, nevstřícnost, nedostatečný prozákaznický přístup apod. se nebát reagovat, příp. si i stěžovat, Bohužel, každý si stěžuje v hospodě, ale kompetentím orgánům ne.

0 8
možnosti

P37e46t50r 61D56o12k34t36o73r

20. 8. 2015 23:15

ty ses tu nějak rozjel poslouchej

4 0
možnosti

R82a33d74i31m 12N95e62b54e63l

20. 8. 2015 19:45

To se nám to podniká, když nám to jiní platí.;-)

Nevíte někdo, co je to za linku Brno - Břeclav - Olomouc? Není to trochu zajížďka? On tak do Olomouce někdo dobrovolně jezdí o 81 km delší trasou? A  tedy úměrně dráž a o 3/4 hodiny déle?

1 14
možnosti
Foto

J82a11n 84V33a31l11a38l23í26k

20. 8. 2015 19:55

asi i z jiných částí se chtějí dostat do olomouce

7 0
možnosti

P87a34v11e64l 54Ř97a19p40e39k

20. 8. 2015 19:16

Konečně se místo smradlavého zastaralého a morálně vadného automobilismu bude investovat do důstojného způsobu dopravy, kterým moderní železnice bezpochyby je. R^

31 1
možnosti

Kdyby se nekradlo, tak jezdíme v TGV.

0 9
možnosti

Přesněji: Stát si půjčí miliardu aby to ČD,které mají sekeru cca 35 miliard, zase prodrbaly. Už by to konečně chtělo začít propouštět. V tom socmolochu je až 50% přezaměstnanost.

3 15
možnosti

Nikoliv, jsou to prostředky z OPD EU. Pokud by se nevyčerpaly, tak by je vyčerpal někdo jiný (Francie, Něměcko, Španělsko, Polsko, ...). Projektů na modernizací tratí mají dost. Jen my jich máme připraveno tak málo, že jsme si vyžebrali, abychom si mohli za to koupit vlaky.

4 0
možnosti

M76a21r70e65k 63Š15i38m74o34n

20. 8. 2015 18:10

Tohle asi Jančura nenechá jen tak.

8 1
možnosti

Dnes tady lítají miliardy jedna za druhou... To už máme vyrovnaný rozpočet?

5 7
možnosti

Toto nejsou peníze z roupočtu.

11 1
možnosti