- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
> V Praze od roku 2012 sídlí GNSS, agentura Evropské unie, která se zabývá vývojem systému Galileo.
Tak určitě Demonstrace nebo menstruace, při obojím teče krev... GNSS znamená Global Navigation Satellite System, tedy libovolný satelitní navigační systém s globálním rozsahem (GPS, Galileo, GLONASS, BeiDou). To, co v Praze stojí a má řídit Galileo (ne jeho vývoj, to je další nesmysl), je GSA - European GNSS Agency.
Vida, tak tady bych čekal od ministerstva dopravy a potažmo i celé vlády, že tento projekt podpoří. A ono nic. Hlavně že mají na dopravě peníze na různé předražené, nefunkční a mnohdy obtěžující registry.
Jestli tohle podelaj, kvuli nejakym 170mil., ...!!! Hlavne ze cpou hromady penez na jine vyhody, poredevsim automotive, tam se to pobidkami dotuje...
Super
To je 100x lepší než prolomené limity
V tomhle skladu nebudou mít zaměstnanci kvapík jako v Amazonu...
Zajímavé.. Jakmile se sem hrne nějaký investor, hned má daňové prázdniny, pozemky za hubičku, milionové dotace na každé prac.místo,..
Ale jakmile jde o sklad pro evropský systém Galileo, který zde má být rozhodně déle, najednou penízky nechce dát nikdo..
Ťoku, Ústecký kraji, probuďte se!
tak jsem zvedavej kdo pujde proti tomuhle skladu protestovat ? putinovci - jde o maskovane jaderne hlavice ? biotronici - Galileo jim rusi energii ? astrologove - jde o nestandardni vesmirna telesa ? nezarazeni - ve sbernych surovinach to neberou ?
Vzhledem k tomu, že se jako obvykle hádá kraj se státem kdo to zaplatí můžeme být v klidu, bude to Belgie.
ja bych taky videl Belgii, protoze prece jenom je Galileo strategicky projekt a CR nejevi zadne snahy byt v EU strategickym partnerem ( jako treba Polsko) a mame treba v nejvyssich funkcich i neproverene a neproveritelne osoby
nikoli - zatim jeste prizniva cena/vykon za sluzby v centru Evropy
Já tedy nevím, školy nemám, ale ty družice se tady ani nebudou vyrábět, ani odsud vypouštět. Takže se to bude muset odněkud přivézt, tady uskladnit a pak zase někam odvézt. Vzhledem k tomu, že každý transport bude bezpochyby strašidelně drahý a šíleně komplikovaný, není to poněkud nesmyslné a neměl by se ten sklad vybudovat někde, kde to má větší logiku?
pokud vim, tak kdysi nechal Renault vyrabet svoje motory ve spanelskem Vigu. dokonce mel podminku, ze v pripade problemu s pozemni dopravou bude zajisten letecky most. A asi se jim to taky vyplatilo, navic kazdy motor musel byt na hodinu a minutu presne na montazni lince