Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sám sobě dispečerem. Taxíkem po Praze se stále víc jezdí s aplikací

Využívání taxislužeb pomocí mobilních aplikací je v Praze stále oblíbenější. Online servis, přes který si zákazník může vybrat nejbližší auto, už provozuje několika start-upů, klasické taxislužby i „antitaxikářský“ Uber. Zákazníkům odpadá dlouhé čekání a svezou se podle svých představ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T69a38x39i 66S88t53o45k89l90a39s69a 4186189

Ono jestli to spis nebude tim, ze mu do taxiku lezou smrdici lidi z hospody, jednou jsem s takovym jel a prvni co bylo, byla omluva ze mu to tam po zakaznikovi smrdi. Mel pravdu ale ustal jsem to :)

0/0
20.8.2015 7:21

P84e82t68r 44P47e67t90r 6583842278583

"Mobilní aplikace podle něj nikde ve světě dispečinky nenahradily. Dlouholetí taxikáři se ostatně shodují na tom, že nadále jim více jízd zprostředkuje dispečer z masa a kostí."

Ano, protože tihle taxikáře si běžně člověk přes aplikaci nevybere, ve svém okolí neznám skoro nikoho, kdo by si taxíka dneska objednával přes dispečera, to opravdu jen vyjímečně a to taxíkem jezdíme i několikrát do měsíce

+1/0
19.8.2015 16:17

J20a98n 59S83t67o57d36o16l23a 7471140723910

Před cca dvěma lety kolega přišel s tím, jak je to lepší s aplikací. Párkrát jsem to zkusil. Cca půl minuty musím koukat do mobilu. Pak to přijede v čase nikdy ne kratším než přes dispečink. Jednou to dokonce ukazovalo auto kilák daleko, že se jako blíží, jenže když po 15 minutách nic nejelo, tak volám na dispečink, a oni že je tam zácpa. Tohle by mi dispečerka bývala řekla hned. 

Naproti tomu volání na doispečink nezabere ani vteřinu. Telefon u ucha, můžu být klidně na počítači a něco dělat. Příjezd 5-10 minut kamkoli. Ve všední dny odpoledne, kdy jsou zácpy a taxikáři neradi jezdí, mi řeknou 20 minut, ale pak za 15 volá řidič, že je u vchodu. Šéf má pravdu, i když s áčkama nejezdím, neboť jsou drahá. Vždy za 18 Kč/km, to mi přijde v pohodě, léta bez problému přes dispečink. Běhme těch cca 7 minut od zavolání opravdu nemusím sledovat, kudy se to auto blíží, hlavně když je vždy tam, kde potřebuju nastoupit.

+2/−3
19.8.2015 16:31

V62í45ť47a 64N97o86v47á88k 1848483335911

Omyl..plus

+1/0
19.8.2015 21:47

D86a21n61i76e20l 79D54r65á35b81e71k 8440600955302

taky si radši zavolám a vím na čem sem

pravda taxíkem jezdí 3-4 do roka

dřív jsem jezdil se Speed Cars ale ty mají hodně často plno, áčka většinou nezklamou pokud člověk je čech

0/0
20.8.2015 3:19

M50i67c89h54a25l 90N97o98v45á53k 6722105878516

Jestlipak mají řidiči uberu také dezinfekci vozu udělanou? To zákazníky asi nezajímá?;-)

0/0
19.8.2015 15:25

J38i23r16i 82R49u89s71n68o63k 4975162787453

A vy si myslite, ze to ti "normalni" taxikari delaji? Ja kdyz vidim ty zjevy, tak dost silne pochybuju. A to ani nemluvim o tom, ze mnozi ani neznaji silnicni zakon a jezdi podle pravidel silnicniho provozu z doby pred revoluci.

+4/−1
19.8.2015 15:59

J31a83n 79S26t74o23d69o35l73a 7741120803280

S čím jezdíte? U Nejlevnějších je vždy čisto, řidiči slušní, čistí, profesionální. Řídí podle pravidel. Předtím u Profi taky. Možná tak před 15 a více lety se dalo narazit na vrak a ne příliš čistnotného řidiče, ale to už teď není.

0/0
19.8.2015 16:34

P69e92t86r 65P64e63t67r 6363462288703

U některých taxikářů, kteří "loví" v centru Prahy silně pochybuji, že se aspoň občas sprchují takže o nějaké dezinfekci vozu nemůže být řeč.

+3/0
19.8.2015 16:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.