Diskuze

Ťok založil kvůli mýtu státní podnik, koalice mu ho zatrhla

Ministr dopravy Dan Ťok bude muset vymýšlet novou práci pro firmu, kterou původně založil kvůli soutěži na mýtný systém. Státní podnik Cendis, který vznikl letos v červnu přeměnou státní firmy Cimto, totiž přišel o velkou část své práce ještě před tím, než se pořádně rozjel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nemám asi ty správné brýle a tak jsem se nikde nedočetl, čím je ten státní podnik financován. Přece státní dotace jsou protizákonné, na rozdíl od Lesů čR, Budvaru nebo ČD podnik nic nevyrábí, státu zatím nemá co prodat - tak z čeho dostávají ti zaměstnanci/experti svou mzdu?

0 0
možnosti

To vypadá , že někdo nechce za žádnou cenu dopustit  aby Kapsch přišel o koryto. :-)

2 0
možnosti

V14a18š92e55k 77Ř34í28h91a

23. 8. 2015 19:33

Hlavně že všichni volili ANO. Jak se ukazuje tak jejich ministři jsou úplně stejní jako všichni ostatní. Jak přijde křeslo začnou vymýšlet jak zakládat vlastní firmy a vyvádět co nejvíce peněz ze státního rozpočtu pro své kamarády. Je mi z Ťoka na zvracení

5 0
možnosti

tak na to státní firma fakt není to pravé. To se mnohem snáze dělá přes akciovky.

0 0
možnosti

koukám že nová firmička, kde platit kamarády ze státních peněz ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

M22a71r51e70k 35H35r35u26b49y

23. 8. 2015 17:59

Stanjura je ten pravy odbornik na myto - sve funkcni obdobi dokonale proflakal ;-):-P

1 0
možnosti

P44a22v32e25l 22M43a65r27e35k

23. 8. 2015 15:15

Nemají na to zaplatit IT odborníky a společnost zatím dělá konzultace a správní činnost. To mi moc jako IT nepřipadá.

0 0
možnosti

no to je celkem jasné. Ve světě IT schopného manažera na pozici ředitele za 100 tisíc neseženete.

0 0
možnosti

rozšíření mýta na silnice nižších tříd podle mě dokaže spočítat kdokoliv, na to nemusí být team IT kamaradu se 100tisícovým platem za nic, zaplatim studenta 58kč/h at cely den sedi u silnice děla čárky za každej prujezd auta, zitra spočíta čárky vynasobí cenou za kolimetr mýta, odečtou se náklady na stavbu a provoz a vím zda jsem v zisku nebo ne? kdo řídí mýto? MD přes ŘSD  a keca jim do doho nějakej cendis ? kecat a navrhovat mužou všichni a zodpovědnost nema nikdo?  co chci dam do požadavku výběroveho řízení a bud splnuješ nebo nesplnuješ? nemusim mit na to firmu ktera mi řekne zda zadaní dodržují nebo ne a jak kvalitně,nemyslím si že by součaný provozovatel mýta nevydělaval statu peníze, jaký podminky a ceny si stat nastaví takový pdominky jsou dodrženy, že tady byl zmíněn rakouský asfinag- pokud se nepletu asfinag používa technologii stejnou jako v čr od stejné firmy, podle mě pan ministr jen potřebuje dat práci neschopným kamarádum kteří beztak sedí v 15ti dozorčích radách a nemaji za nic zodpovědnost, pokud by chtěli něco udělat pro stát tak at jdou dělat za tabulkový platy, pak to budou pro mě frajeři

6 0
možnosti

tady jde o návrh a realizaci technického řešení, ne o počítání aut. Zadání pro případného zhotovitele musí být co nejlépe technicky specifikované a propočítané - nechceme snad zopakovat faux pas s Kapschem.

0 1
možnosti

J98i98r96i 29D42v68o28r16a61k

23. 8. 2015 14:00

To vypadá na podvod v přímém přenosu. Jak vyvést peníze ze státního rozpočtu? Ministři si zakládají státní firmy.

1 0
možnosti

J35o89s55e34f 91H65o43n33e72š

23. 8. 2015 13:16

Tok není bezradný jak je napsáno v článku,ale snaží o rakouský model,kde funguje Asfinag,který se stará o dálnice a nevím jestli provozuje mýto,ale v Česku by mohla fungovat obdoba včetně provozování mýta.Výhoda je v tom,že se nemusí pořád dělat výběrová řízení

1 0
možnosti

K tomu slouží ale uvažovaná reforma ŘSD. Takže Cendis jaksi nadbytečný.

2 0
možnosti