- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně aby ČD nakonec nezjistily,že stávající tiskárny jízdenek nejsou schopny je řezat po 8,5 palcích a tedy bude nutné nakoupit pár tisíc nových
Hm tunýlek na peníze ČD od nějakého zaměstnance. Neměl by radši státní podnik dávat zakázky dalšímu státnímu podniku a nebo soutěžit spíše tak, aby byla zakázka kvalitní a co nejlevnější? Já vím milé ČD, on to daňový poplatník zatáhne.
Jak může být výhodnější dělat větší rozměr? V čem spočívá ta výhoda? Větší úplatky?
Uplacená lumpárna. Nic víc se na toto téma napsat nedá.
Kdopak z členů pánů ředitelů českých drah má asi v té soukromé firmě známé nebo rodinné příslušníky To by měla být první otázka k zodpovězení pro orgány činné v trstním řízení.
Pak by následovala druhá a to zda tam nemá někdo přes nastrčené firmy a bílé koníky slušný podíl.
Tvrzení o rozměru lístku 8,5 palce je cílená lež. Našel jsem si pracovní materiál EU z roku 2000. Už tehdy se tam jasně psalo o rozměru lístku 20 cm jako o standardu.To je 7,87 palce.
"As regards ticket size, there is general compliance with the 20 x 8 cm standard, although there are somerail authorities, mostly in eastern Europe, which have still not adopted the standardized size."
Zdroj: RAIL TRANSPORT TICKETING SYSTEMS AND PRICING . Transport SeriesTRAN 110A EN . European ParliamentL - 2929 Luxembourg (2000) . Online: http://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/etudes/join/2000/168434/DG-4-TRAN_ET(2000)168434_EN.pdf
plná odpověď ČD je: Právně je podoba jízdenekzávazně zakotvena ve směrnicích Evropské unie (TAP-TSI), konkrétně pak v norměCIT (Mezinárodní železniční výbor). Sice umožňuje oba rozměry, ale my jsme serozhodli, že je pro nás výhodnější používat nový typ jízdenky s rozměrem 8,5palce, tedy 4x rozměr kreditní karty (pozn.: navíc kratší typ jízdenky bude dlepředpokladu CIT po přechodné době zrušen). Papír tak lze v tiskárně sekat naodpovídající velikosti dle naší potřeby – jízdenky mezinárodní, vnitrostátní,sčítací lístky, jízdenky IDS a podobně.
Rád bych slyšel vysvětlení, proč je rozměr o půl palce větší pro ČD výhodnější.
Já už si jízdenku na pokladně nekoupil ani nepamatuju, a to vlakem jezdím relativně často proč bych v dnešní době měl chodit k pokladně, když je aplikace v mobilu, eshop... a navíc u ČD i se zajímavým bonusovým programem
No, aplikace v mobili ani e-shop mi nenahrají měsíční jízdenku na mojí In-kartu .
Nevím o tom, že by za to někdo dostal aspoň sebemenší postih. Tak proč by to nezkoušeli?
No a ten nový čtyřletý kontrakt by vyšel levněji, než u tý státní tiskárny cenin nebo ne?
Vzhledem k tomu, že konkurenci cíleně vyloučili, tak by to levnější nebylo.