Diskuze
Soukromníkům na železnici přibývají cestující, RegioJet hlásí zisk
Děkujeme za pochopení.
A31l96a56n 60Ř43e12p15k13a
To je zas nějaký chlubící článek a autor už dostal všimné snad i od LE
J85a69r30d75a 14B78e91r44n54a19r14d
Tak až budou chlapci jezdit mezi "Dolní Lhotou" a Vlašimí, případně mezi "řití pod smrkem" a Aší, tak potom bych chtěl je vidět
J75a41n 48K55o31b44ě89r20s30k84ý
Ale oni právě do těch Lhot chtějí jezdit to je nejvíc lukrativní (díky dotacím). Už dlouho jezdí na lokálkách vedle ČD třeba GWTR Regio, Arriva Morava a další, akorát se o nich nepíše. I když máte pravdu, RegioJet nejspíš zájem nemá, když nebyl schopen se i přes velké řeči přihlásit do VŘ na Šumavské lokálky
V63a26š81e32k 74Ř61í50h13a
Vzhledem k tomu že jezdí na nejlukrativnějších tratích a nemusí platit regionální linky je trochu s podivem, že tak dlouho vykazovali ztrátu. podle mého to bude spíše o tučném penězovodu do něčí kapsy. Že pane Jančura
R40o85m89a51n 87S37t36o39n14e24k
nejlukrativnější jsou právě regionální tratě
F79r15a32n85t15i71s14e81k 51M34r25z52e90n83a
Me trosku vadi, jak CD nasazuje top vlaky na spojeni do Chebu a do Brna. Co takhle ten Railjet protahnout do Kosic? Obzvlast ted, kdyz vypadlo Pendolino z teto trasy?? Nezaslouzi si cestujici na 8 hodinove ceste trosku komfortu?
P28e24t16r 14N92e80c14h39a92n50i77c27k85ý
Railjet je na smlouvu s rakouskými drahami, musí jezdit do Rakouska
J88a59n 27K93o14b85ě94r49s78k48ý
„Na trase Praha – Ostravsko nabízíme ve špičkách nejdelší vlaky – desetivozové soupravy s kapacitou až 600 míst v jednom vlaku. Díky tomu máme také nejnižší náklady na jednusedačku– až o 28 % oproti dalším dopravcům,“ říká Radim Jančura, majitel společnosti RegioJet.
Ano, ve špičkách se to hodí, ale mimo špičku to jezdí poloprázdné a těch vozů by stačilo daleko méně. Což bylo u ČD kritizováno, že zbytečně vozí vzduch, ale jak vidno tak u soukromníka to nevadí. Jinak dle mých zkušeností jezdí nejplnější naopak Expressy ČD které jsou bez povinných rezervací. Soukromníci trochu pozapomněli že i na trati Praha-Ostrava převažuje úseková frekvence. A jelikož u nich jsou relace jako Pardubice-Zábřeh nebo Praha-Pardubice omezovány (chtějí prodat někomu sedadlo do Ostravy, kratší relace je nezajímají) tak jsou Express ČD zatím pro úsekoví frekvenci volbou číslo jedna.
J77i20ř19í 27E91r20b25e87n
Jezdit mimo špičku s kratšími soupravami než se soupravami pro špičku by se nemuselo vyplatit. Nekde bys ty zbytné vozy musel deponovat a hlídat, šíbovat vozy, rozpojovat a svěšovat soupravy, provádět technické zkoušky při každé změně...
Asi je vyjde levněji nechat soupravy vcelku za cenu mírně vyšší spotřeby elektřiny.
D87a93v15i33d 73D31o32l46e32ž20e50l
Jestli se něco v této diskuzi ukazuje, tak je to závist. Prostě jsou tu schopní podnikatele, kteří se snaží o novou kulturu cestování v železniční dopravě a ukazuje se, že to funguje. I ČD šli do sebe a snaží se to zlepšit. Pravda, stojí je to mnohonásobně víc peněz než soukromníky, ale změna k lepšímu tu je. Ještě bych snad dodal, že oni soukromníci to dělají za své, kdežto ČD za naše!
Musím přiznat, že jsem Novotnému nevěřil, že to zvládne. Ale nějaké podnikatelské geny po otci zdědil, takže mu i Jančurovi fandím!
J21a80n 18V86a85l25a31l33í40k
ČD na trase kde jezdí RJ a LEO jezdí také bez dotací tudíž nejezdí za naše
P20e65t94r 43N48e74c37h92a82n63i21c29k76ý
No když jsem si koupil jízdenku na Leo Express a jeho zpoždění náhle vyskočilo na 50 minut a u okýnka mi řekli, že pod 60 minut mi peníze nevrátí (a už je po čase plánovaného odjezdu), tak jsem si připadal spíš jako rukojmí než jako cestující.
K62a88r32e79l 65V85o94j71t67a
Preferuji Railjet a spokojenost.Všichni to jsou to dotační hyeny....do jednoho.
P63e84t98r 67N66e69c33h33a12n69i85c84k76ý
Jo do Ostravy je to výborná volba
M32a97r70t83i97n 92Z39l62a67t97u30š44k28a
Jojo, ještě že toho Radima máme.
Teď jsem jel jeho busem. Cestou tam nás stavěla Policie ČR a bylo to za pár bodů. Sice to zastavení trvalo tak 5 minut, ale zbytek cesty jsme byli přesvědčováni, že za zpoždění 20 minut může právě policejní kontrola. Cestou nazpět nejela klimatizace (prej "omlouváme se, že klima nejede na 100%). Takže buď byla otevřená střešní okna a na dálnici neuvěřitelnej průvan, nebo sauna. Spolu s tím byly i chlazené nápoje teplé. Bus byl docela špinavý.
M28i64c16h59a45l 38B67o52c12k
místo kritizování tady jsi měl zažádat stevarda o kompenzaci. Rok nazpět taktéž nešla klimatizace a na kreditovou jízdenku jsem dostal, tak jako všichni 30 % z ceny jízdného
J19a44k80u17b 67K69o59r60e50c
To by mě zajímalo, co tak dělá šéf leo expresu pro západní evropu.
R43o91m85a66n 33P18o80l86á11č42e14k
Zase do životopisu to vypadá hodně dobře. Ředitel pro střední a východní Evropu. Že mají 10 souprav už je vedlejší
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...
Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně
Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...