- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rovio je krásný případ úspěchu z opakování. Tak dlouho to zkoušeli, až to jednou vyšlo.
Bohužel si pak mysleli, že když to jednou vyšlo, vyjde to příště zas. Ale ono ne. Ono je třeba se trpělivě dál a dál pokoušet o úspěch.
Celá firma existuje jen základě jednoho spíše obskurního nápadu nějakého kreativce?
Na to lze napsat jen: :-D.
V Roviu asi poslechli pana Vosobu a nepřijali nikoho s vnitřním pohonem a tak nedošlo k rozvratu firmy :-D.
Nojo, nic netrvá věčně .. a sláva a blahobyt už vůbec ne
Nikdy jsem nepochopil co na tomhle je tak zabavny ci bajecny...
Přiznejme si, že fenomén Angry Birds je značně vyčpělý. Agresivní cenov politika free2play her jim nepomůže, spíš odradí. A nový fenomén nemají. Dávám jim max dva roky.
I kdyby skončili za rok, udělali obrovský business skoro z ničeho.