Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V podvodu se zlatem se spálily desítky Čechů. Investovali přes 20 milionů

Minimálně desítky Čechů vložily své peníze do obchodů se zlatem, které jim v Německu zprostředkovalo poradenství Ertrag & Sicherheit, v překladu Zisk a jistota. Teď o své peníze mohou přijít. Většina zlata u německých firem TMS a EVVE se totiž ukázala být padělkem. Společnosti jsou od května v insolvenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P38e26t26r 80N18o50v73a70k 3460277989307

Zásadní výhoda zlata je, že když se tu něco semele,tak ho vemete do kapsy a v Austrálii si za něj koupíte barák. Popř. ho snadno rozdělíte mezi děti nebo přežijete měnové reformy. Jenže to musíte to zlato reálně koupit, ideálně někde v Rakousku nebo Švýcarsku.

0/0
2.9.2015 9:22

K69a45r62e34l 41U64r70b65a79n 2164964471219

Nejlepší investice je do pozemků.

0/0
31.8.2015 13:37

J73a61r36o90s43l25a47v 16K15a38d73l80e31c 5481599652901

;-D;-D;-D Vaše modla Německo...

+2/0
30.8.2015 10:09
Foto

I91l38j25a 53H57y40n62e83k 6766847135494

Kdy už se ti lidi poučí, že je potřeba vše si vždycky ověřit a ne vždycky to co vií je i to, co to má být. Zlato, drahé kovy, diamanty, rychlé finance, burza, akcie v Dubaji  atak dále a dále.  Rychlé zbohatnutí je vždy podezřelé a firmy, ne vždy legální..

Ověřovat,prověřovat, neveřit fondům a neuzavírat smlouvy po telefonu na zisky v zahraničí...

0/0
30.8.2015 9:43

D43a58d20a28k 43P95e76t22r 7441550824828

Divadelní rekvizita za 20 melounů, nekup to.

0/0
30.8.2015 4:56

T82o63m39á34š 59K59o43n32r16á23d 2244145184946

A to chtějí ještě v E&S platit kromě běžných poplatků pro mne stále absurdní headling, tzn. jednorázová platba za ODBORNÉ PORADENSTVÍ A SERVIS po celou dobu trvání té konkrétní investice. (Komunikován je, že místo poplatků fondům - pitomost, fondy si své stáhnou, klient E&S platí proto dvakrát).

Přitom to pančování zlatých cihel wolframem (má stejnou měrnou hmotnost) je známo min. od r. 2010 - viz.: http://info.kopp-verlag.de/…/des-goldes-kern-pruefung-soll-…

I ta investice do fyzického zlata je dobrá, ... ovšem záleží na tom, s kým do investice jdete. ... Máte na vybranou, viz můj web: 

tomas-konrad-financni-plan.webnode.cz/mam-z-ceho-vybirat/

Kdo chcete, napište si do zprávy o více informací, spojíme se. Emotikona wink

0/0
30.8.2015 0:56
Foto

P30e13t94r 37D58o48k61t12o65r 8948240706121

zlato má dnes malou cenu, za poslední rok cena klesla o 40%

0/−5
29.8.2015 20:00

D14u63š88a78n 57P82i42š69i 8743761320599

Cena zlata před rokem byla 1287,28 USD/ 1 OZ, dnes je 1122,60 USD/ 1 OZ. To není těch vašich 40%. Když se podíváte na cenu zlata před 10 lety, zjistíte, že dnes je téměř třínásobná. Vám se pro argument ale hodil poslední rok (a ještě nepíšete pravdu).

+5/0
29.8.2015 22:28

V26á34c69l26a37v 44Š94u24b34r10t 9567183488277

A pár let předtím byla zase dvojnásobná. Na údajně stabilního uchovatele hodnoty to jsou docela velké výkyvy..ani cena akcií nefluktuuje tolik.

0/0
31.8.2015 9:28

P33e44t30r 60A72s39c45h88e41n27b51r34e45n56n35e62r 6595383282141

Základy matenatiky by neškodily

+1/0
30.8.2015 17:18

M98a32r36t42i48n 66M78á74c87a 4799622427708

Chjo ty mobily ;-) Thyronx = Vávra, "tapetě ať" = "tapetovat" ;-)

0/0
29.8.2015 19:35

M18a64r18t35i53n 25M59á29c79a 4459382987848

Ááá Thyronx zase machruje ;-D Všichni vám tu už dlouho závidí, takže už není potřeba tapetě ať diskuze pane dokonalý všeználku :-P

0/0
29.8.2015 19:27

J20a59r66o98s47l95a78v 30V22e33j22t92a27s34a 5714650233526

No, žebráky to nepostihlo.

+3/−2
29.8.2015 17:15

T47o88m91á73š 48M69o53r33a84v13č54í78k 3517906143495

Čím to asi bude? Že by žebráci byli lepší investoři?;-D

+2/0
29.8.2015 17:53

P81a68v25e31l 79S25o45b91o86t51k83a 5230594

Ono kupodivu ani bohaté to nějak nepostihlo... sportovci jsou taková zvláštní kategorie...

+2/0
29.8.2015 18:02

P97e35t57r 24B31r84o60ž 8952284856274

Kupovat zlato na spekulaci není ideální. Má smysl jako uložení části volných peněz, protože i po letech bude mít nějakou rozumnou hodnotu, a to i (a zejména) v případě, že bude nějaký průšvih v ekonomice a akcie, dluhopisy, peníze hodnotu ztratí. Na druhou stranu, mnoho lidí tu argumentuje, že zlato stálo tolik USD a teď stojí tolik, ale při vyjádření v korunách takové výkyvy nejsou, protože (obvykle) když jde zlato nahoru, klesá dolar a naopak. Viz: http://www.zlatoweb.cz/cena.htm

+5/−1
29.8.2015 16:02

P38e92t71r 92B27r67o54ž 8692124236834

Mám rád historku (neručím za pravdivost), že za unci zlata (31,1g) si ve starém Římě mohl státní úředník nechat ušít dobrý oblek. A za necelých 30.000 Kč si dnes koupíte taky kvalitní oblek na míru. Čili: hodnota té unce se za staletí nijak zvlášť nezměnila, na rozdíl od hodnoty různých papírků, kterými lidé platí...

+4/0
29.8.2015 16:14

T88o96m97á31š 66H72o55l81i60č 5288684201358

V starom Ríme sa obleky nenosili. A hodnota zlata dnes je výrazne nižšia než bola v časoch starovekého Ríma. A hlavne vždy ide o priame porovnanie priamej veci.

+1/0
29.8.2015 18:56

M14i29c31h37a68l 28C87a85h49a 7391136512312

Ve starém Řimě chodili nahatí? A i v zimě?

0/−1
30.8.2015 16:31

J72o97s69e83f 39V52y57s83k50o67č26i33l 2635935326710

Ne, v zimě měli fikové listy...

0/0
30.8.2015 22:10

V14á65c20l34a61v 67Š22u47b33r42t 9427933958137

To, co píšete, do určité míry mohlo platit, když bylo zlato plně směnitelné za peníze a když vlastně samo peníze reprezentovalo (ať už přímo v procesu směny, nebo v sejfech bank). Jeho omezené množství zajišťovalo jakous takous cenovou stabilitu, jinými slovy to, že se hodnota zboží vyjádřená ve zlatě v čase příliš neměnila. S pádem zlatého standardu a pevné vazby zlato-peníze se ale zlato stalo komoditou jako každá jiná a postihují ho stejné, ne-li vyšší, výkyvy ceny.

0/0
31.8.2015 9:36

P56a67v28e24l 51S82o82b90o43t38k66a 5760304

Vůči zlatu mám i osobní výhrady - jeho cenu určují těžaři a spekulace víc než nějaké tržní zákonitosti - a nikdy nevíte jestli, za co a v jakém kurzu ho budete v případě krize schopen směnit - řekněme bude válka, viz ta druhá světová, a vy budete chtít koupit bochník chleba.... ale u cihel to platí úplně stejně.

Pak tu byla ohromně nesmyslná masáž "kupujte zlato" tím silnější čím víc ze zlato blížilo 2 000 USD za unci (nenakupoval jsem, jen jsem tu psal do diskusí že je to nesmysl, ale byla to fakt otravná kampaň).

No a hlavně - i když si 100x říkáte že jsou to uložené peníze, pokud to opravdu není zlatá cihlička o které nikdo neví jsou to spíš vyhozené peníze protože zlato má tu nepěknou vlastnost že je jednoduché koupit minci nebo šperk ale pak vysvětlujte že je na časse ho prodat ;-D

0/0
29.8.2015 16:22

T78o62m 20S45a64u93e62r 8777358462414

Ale jaké jsou alternativy na případy, které zmiňujete?

0/0
29.8.2015 16:25

P96a20v40e57l 46S16o20b24o89t54k64a 5680644

- nekupovat manželce zlaté šperky, ale víc si lámat hlavu co by ji potěšilo a přitom mělo nějaký užitek

- za druhé války, stejně jako za každé krize je důležitá hotovost na nákup firem a ostatního majetku - zcela nepravdivé je tvrzení že nemovitost je dobrá investice na špatné časy, naopak, cena nemovitostí jde nahoru v době konjunktury, ale za krize padá stejně jako akcie/podíly ve firmách a tak je dobré pokud máte za co nakupovat

- stejně tak za války potřebujete v první řadě mít co jíst a kam se schovat, takže nějaké zlaté cihly nebo diamanty v bankovním trezoru nebo zakopané na zahrádce vám jsou k ničemu, ostatně, viz druhá válka, první co bylo tak táty omezily obchod se zlatem a naopak od lidí zlato i víceméně násilím vybíraly

0/0
29.8.2015 16:36

P44e78t80r 88B30r74o75ž 8942944896914

Když to je trochu vachrlaté - kdo měl za krize v Německu hotovost, vinou hyperinflace o ni přišel v řádu dnů... Naopak (prý) se za pár desítek uncí zlata dala koupit celá ulice domů...

0/0
29.8.2015 16:39

P68a69v31e96l 38S12o49b78o42t80k82a 5530714

kdo ví... nebo v koncentráku za prsten bochník chleba....

http://zidovskelisty.blog.cz/1012/ekonomicke-aspekty-druhe-svetove-valky

+1/0
29.8.2015 17:47

T52o42m 96S32a55u62e39r 8347978512794

Takže prachy ve stožoku?

0/0
29.8.2015 16:39

T29o24m 81S88a14u70e64r 8117248492654

strožoku

+1/0
29.8.2015 16:40

P76a45v87e27l 61S52o24b89o31t63k95a 5360264

to ne, ale viz Řecko ne vždy je dobré mít vše na účtu v bance nebo viz Velká krize v akciích...

0/0
29.8.2015 17:51

M77o42j78m72í48r 37M61o44t71y79č26k18a 3862675894380

To zcela jistě ne, ale když investice do zlata, tak pak tu (ověřenou) cihlu pod polštářem a ne fiktivně uskladněnou někde u překupníka a ještě v cizině.

+1/0
29.8.2015 23:45

P19e27t51r 56B12r76o29ž 8852674456764

Za války bych asi nejraději vzal svůj majetek ve zlatě do kapsy a zdrhnul někam, kde válka není...

+1/0
29.8.2015 16:40

P80a83v61e57l 65S28o55b71o36t38k84a 5380754

pokud vás pustí a pokud vás cestou neokradou...

+2/0
29.8.2015 17:49

P22e13t42r 73B18r10o52ž 8642564986924

Ano, plný souhlas: cena je určována spekulacemi s "papírovým" zlatem. Jeden z odborníků, kterého si vážím, má pro tento trh trefné pojmenování: Kasino.

Co se týče "kupujte zlato": nejvíc zlata prodám vždy, když letí cena nahoru, ani nemusí být kampaň. Lidi blbnou, nejvíc amatérů koupí a přitom trefí vrchol...

+2/0
29.8.2015 16:27

M53o77j83m68í74r 64M59o86t80y90č84k62a 3872275684510

Cena zlatého šperků a cena investičního zlata je úplně něco jiného. To jen tak na okraj.

Ale cenu zlata neurčují těžaři. Cena zlata je dána jeho aktuální dostupností na trhu a tím, že na zemí je jej v podstatě dané a limitně definované množství.

+1/0
29.8.2015 23:40

J67a21n 27P11r80o42c23h80a89z72k85a 1217585459337

Češi by se měli jet nejdříve vyškolit do nějaké bližší země, jako je Turecko. Tam jste ve zlatnictví mohli koupit šperky z pravého zlata ze přijatelné ceny. Pouze při kontrole tohoto zlata odborníkem po návratu do ČR jste zjistii, jaké zlato jste to vlastně koupili.

+1/0
29.8.2015 15:54
Foto

V26á37c61l63a22v 50Ř70e12h60á72k 8357510932308

Zlato za "přijatelné ceny" například z Turecka, má tu ošklivou vlastnost, že jde většinou o zlato 8 karátů, kdežto v České republice je standart ve zlatnictvích 14 a 18 karátů.

Což v absolutních hodnotách znamená 33,3% zlata ve slitině v Turecku a 58,5% a nebo dokonce 75% zlata ve slitině v České republice.

Ale je fakt, že stále je to, ve všech případech, kvalitní zlatá slitina a má předvídatelné vlastnosti při výrobě šperků - a o to v těchto případech jde. ;-)

0/0
30.8.2015 11:13

P28a79v85e89l 41T10e95s44a80ř91í71k 6440693870835

To je tedy síla tak pan hokejista Nedorost si vzal 5 MEGA hypotéku na nějaké pochybné investice a dneska ty půjčené peníze nemá a má zastavený dům. A tohle kvůli nějakému slibovanému výnosu prý 14% a více (po odečtení nákladových úroků z hypotéky pouhé 4% a více) riskoval takovouto finanční sebevraždu.

To je opravdu ukázka finanční gramotnosti houpacího koně. 8-o

+4/−1
29.8.2015 15:47

M91a72r74t32i55n 60R46ů60ž65i14č39k27a 9494241508179

protože to neumí, taksi vzalporadcea ten byl podvodník ... aspoň tak jsem to pochopil

+5/0
29.8.2015 15:57

V17a71c85l69a54v 16Z35e67j13d32a 29S91t79a71r49š15í 5104245762803

holt německá poctivost ;-D

+3/−2
29.8.2015 15:45

M61i75l71a73n 67P42r35o34u37z70a 6782934658507

Velmi správně. A toto se můžeme učit všude ve světě.

0/−1
29.8.2015 16:47
Foto

V63á37c97l11a24v 46Ř65e49h63á51k 8377260672848

Zlato – samozřejmě „ryzí zlato“ 23,98 karátu (získatčistší zlato je ekonomicky nesmyslné) má dnes k 29.8.2015 hodnotu 1.133.21US dolarů, pokud ho vy budete prodávat. 

Nicméně, pokud chce někdo investovat jinde:

1 trojská unce zlata váží 31,3 gramu aaktuální kurz k US dolaru je 24,135 České koruny za 1 US dolar.

1.133,21 / 31,3 = 36,20479 UD dolaru za 1 gramryzího zlata x 24,135 = 873,8026 Kč / 1 gram ryzího zlata

Tedy 1 kilogram ryzího zlata má aktuálněhodnotu 873.802,60 Kč

Což znamená, že ona „investice 300.000,- Kč dozlata“, by dnes znamenala celých 334,3 gramů zlata

Nejmenší zlaté „cihly“ investičního zlata majíhmotnost 100 gramů. Hmmm, co k tomu říct?!

Nezaměnitelnou kontrolou zlata je zjistitkolik vody vytlačilo zlato při potopení do nádoby. Zlato má nejvyšší hustotu z kovů,a tedy nelze zaměnit za cokoliv jiného. Pokudona „zlatá“ cihlička vytlačí víc vody než kontrolní vzorek – jedná se o paděleka podvod. No nic, každý může investovat kde a jak chce. I tito lidé „investovali“. 

Jo a ještě, Česká mincovna prodává ověřené a certifikované zlato 1 kg za 906.592,- Kč ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−1
29.8.2015 15:39

V41a89c21l49a10v 72V36a54v94r24a 3947864725107

zajímavý příspěvek.

a cena zlata dnes a denně klesá viz

http://www.kitco.com/charts/livegold.html

+1/−2
29.8.2015 15:44

P43e75t61r 49F97r23ý30d84e76k 7129221619433

Cena mozna, ale hodnota ne.

+3/−1
29.8.2015 16:26

P94e36t18r 32B39r26o67ž 8492944796674

Souhlas. hodnota zlata je po staletí stabilní, mění se hodnota těch bezcenných papírků, kterými si vzájemně platíme.

+2/−1
29.8.2015 16:34

V54á65c77l37a82v 13Š86u29b59r92t 9497293758747

Ano, ale nešťastnou shodou okolností, když budete něco potřebovat, budete muset i jakkoli velkou hromadu zlata nejdřív směnit za ty bezcenné papírky. A v tomto okamžiku nastane problém, když zjistíte, že těch papírků za to zlato dostanete méně, než jste čekal. Znamená to, že hodnotu ztratily papírky, nebo to zlato? Kdybychom se znovu domluvili, že budeme zlato (výhradně) používat k placení, bude jeho omezené množství zajišťovat jeho stabilní hodnotu (jak tomu bylo více méně v éře zlatého standardu). Ale tak tomu již nějakých pár desítek let není!! Dokonce je tomu právě naopak: omezená dostupnost zlata a neomezené množství oněch bezcenných papírků znamená, že zlato jako komodita je velmi náchylné k inflaci a jeho cena divoce fluktuuje.

0/0
31.8.2015 9:50

P76e68t70r 20B15r43o46ž 8862214926584

Při vší úctě, to je prostě pitomost.

0/−1
29.8.2015 16:35

V68á15c72l56a56v 42Š92u79b81r81t 9537573528567

To zní jako silný argument:-P

0/0
31.8.2015 9:42

P93a97v35e42l 82S12o86b87o55t64k49a 5970784

Ovšem s výjimkou wolframu, který má hustotu 19,25 g/cm3 oproti 19,3 g/cm3 u zlata.

Proto se wolfram tak často zalévá dovnitř zlatých cihliček.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Wolfram

https://cs.wikipedia.org/wiki/Zlato

+4/0
29.8.2015 15:45

P84e73t33r 17B78r65o44ž 8332444806554

jen doplním:

- cihly jsou už od 1g, ale rozumná cena za gram začíná až od 50g cihel.

- test s hustotou je dobrý, ale bohužel 250g cihly pajcované wolframem takto odhalit nešly - ale zase měly blbě vyražené pořadové číslo, bylo vidět na první pohled, že jsou to falza.

- česká mincovna drží jedno velké prvenství: je nejdražší prodejce drahých kovů v ČR a možná i v Evropě :-D

+8/0
29.8.2015 15:45

P13e45t17r 36S94c91h93ö24n 7233666572483

To ale není pravda, investiční zlato se prodává už od 1g kinebarů.

0/0
29.8.2015 15:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.