- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tím Hitlerem a nezaměstnaností to až tak pravda není. Předválečnou výstavbou a zbrojením nezaměstnanost snížil ale za cenu obrovského zadlužení Německa. Válka byla jen pokusem o uniknutí z hrozícího německého státního bankrotu.
V perexe je chyba, Mečiar volby v roku 1998 vyhral, avšak prezident proti všetkým zvyklostiam poveril zostaveným vlády stranu ktorá skončila ako druhá (zlepenec SDK, neskôr SDKU)
Kdyby to byla pravda, bylo by to skvělé - pyramidy nesou dividendy už tři a půl tisíce let.
Toľko hlúpostí ako je v tomto článku som dávno nečítal.
A v USA se také říká, že: "Díky Eisenhowerově dálničnímu systému můžete nytí cestovat z východního pobřeží na západní bez toho, abyste cokoli viděli..."
Jeden náš roční shodek vydá na 750km dálnic..netuším kolik se vybere na daních z paliva...mělo to jít taky na údržbu a rozvoj silnic :-)) Kolik tedy ročně postavíme?? Za 10 let by to bylo 7500km...ale u nás se krom D1 jede 20km a pak okrsky.
Takže tady máte to, co tvrdím roky. Dálnice jsou fašistický zastaralý koncept. Iracionální paskvil. Všichni jedou dlouhou trasu stejným směrem, ale potřebujete pro každého separátní motor, pro každého separátní řízení, každý se musí plně věnovat provozu a je plně odpovědný. Taková volovina nemohla být moderní ani v době svého vzniku, natož dnes. Naši potomci budou jednou kroutit hlavami nad tím, jak všichni kroutili volantem, marnili čas v popelnicích a ukájeli se pocitem blahobytu. Masový automobilismus je morálně vadný systém, který je živen a zároveň živí lidskou hloupost, sobeckost a zejména neschopnost uspořádat si život důstojným způsobem, bez neustálého pojíždění, obtěžování a ohrožování druhých. Masový automobilismus v dnešní podobě není o nezbytné přepravě, je to ucelený levicový koncept, beze zbytku definující "fungování" společnosti.
A alternativa je podle vás co?
Já jen doufám, že nám letos budou vracet peníze za dálniční známky. Kupuju si je každej rok, ale letos jsem se po dálnici ještě nesvezl. Samá uzavírka, zácpa a omezení, to se nedá nazvat dálnicí. Často je to po okrskách rychlejší.
Několik let zavalená D8 ukazuje, že na dálníce i politici dokážou p*dět nebo jsou absolutně neschopní a nebo je dálnice nepotřebná. (Kde jinde ve světě mají tolik let zavalenou dálnici )
Zavalená dálnice nebo 20 let vyjednávání s Havránkovou a následná 3letá výstavba 2,5km. A v neposlední řadě zahajování staveb ne na začátku stavební sezony ale v létě za polovinou kdy už je zima na dohled.
To je docela mýtus. Máte snad dojem, že bez dálnic v Německu by začátek WWII probíhal nějak výrazně jinak?