Diskuze

Dálnice jako novodobé pyramidy. Už od začátku jsou magnetem státníků

Státníci byli už od počátku fascinováni výstavbou dálnic a vymýšlením velkolepých dálničních projektů. Hitler jimi chtěl snížit nezaměstnanost. Nepovedlo se mu to. Tito chtěl dálnicí zpečetit rezistenci vůči Stalinově diktatuře. Nikdy ji však nedostavěl. A Mečiar otevíral dálnici za účasti světových hvězd, ale volby nevyhrál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S tím Hitlerem a nezaměstnaností to až tak pravda není. Předválečnou výstavbou a zbrojením nezaměstnanost snížil ale za cenu obrovského zadlužení Německa. Válka byla jen pokusem o uniknutí z hrozícího německého státního bankrotu.

1 0
možnosti

V perexe je chyba, Mečiar volby v roku 1998 vyhral, avšak prezident proti všetkým zvyklostiam poveril zostaveným vlády stranu ktorá skončila ako druhá (zlepenec SDK, neskôr SDKU)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby to byla pravda, bylo by to skvělé - pyramidy nesou dividendy už tři a půl tisíce let.

0 0
možnosti

Toľko hlúpostí ako je v tomto článku som dávno nečítal.Rv

3 0
možnosti
Foto

A v USA se také říká, že: "Díky Eisenhowerově dálničnímu systému můžete nytí cestovat z východního pobřeží na západní bez toho, abyste cokoli viděli..." :-):-):-)

2 1
možnosti

Jeden náš roční shodek vydá na 750km dálnic..netuším kolik se vybere na daních z paliva...mělo to jít taky na údržbu a rozvoj silnic :-)) Kolik tedy ročně postavíme?? Za 10 let by to bylo 7500km...ale u nás se krom D1 jede 20km a pak okrsky.

3 0
možnosti
Foto

I73v36a23n 53K55o64p98t30a

30. 8. 2015 9:51

Po D5 az do Německa.

0 0
možnosti

P86a55v83e49l 25Ř92a14p10e11k

29. 8. 2015 22:31

Takže tady máte to, co tvrdím roky. Dálnice jsou fašistický zastaralý koncept. Iracionální paskvil. Všichni jedou dlouhou trasu stejným směrem, ale potřebujete pro každého separátní motor, pro každého separátní řízení, každý se musí plně věnovat provozu a je plně odpovědný. Taková volovina nemohla být moderní ani v době svého vzniku, natož dnes. Naši potomci budou jednou kroutit hlavami nad tím, jak všichni kroutili volantem, marnili čas v popelnicích a ukájeli se pocitem blahobytu. Masový automobilismus je morálně vadný systém, který je živen a zároveň živí lidskou hloupost, sobeckost a zejména neschopnost uspořádat si život důstojným způsobem, bez neustálého pojíždění, obtěžování a ohrožování druhých. Masový automobilismus v dnešní podobě není o nezbytné přepravě, je to ucelený levicový koncept, beze zbytku definující "fungování" společnosti.

3 17
možnosti

A alternativa je podle vás co?

2 0
možnosti

Já jen doufám, že nám letos budou vracet peníze za dálniční známky. Kupuju si je každej rok, ale letos jsem se po dálnici ještě nesvezl. Samá uzavírka, zácpa a omezení, to se nedá nazvat dálnicí. Často je to po okrskách rychlejší.

7 4
možnosti

Několik let zavalená D8 ukazuje, že na dálníce i politici dokážou p*dět nebo jsou absolutně neschopní a nebo je dálnice nepotřebná. (Kde jinde ve světě mají tolik let zavalenou dálnici? ;-D)

2 1
možnosti

Zavalená dálnice nebo 20 let vyjednávání s Havránkovou a následná 3letá výstavba 2,5km. A v neposlední řadě zahajování staveb ne na začátku stavební sezony ale v létě za polovinou kdy už je zima na dohled.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti

To je docela mýtus. Máte snad dojem, že bez dálnic v Německu by začátek WWII probíhal nějak výrazně jinak?

0 0
možnosti