- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik člověkohodin je potřeba odpracovat na jedny dveře?
Tuším, že do Číny se prodávala varianta s maximálním množstvím sedadel .......
V jedné nejmenované valašské firmě se např. vyrábí pro Airbus indikátory námrazy pro piloty ( z titanu), či díl, který se jmenuje "switch trim trip" apod.
pěkná strojařina jen tak dále a více!
lítání je často drahé jen díky monopolům několika dopravců na jedné lince ...
stačí více liberalizovat linky ...
a ceny dále pojedou dolů
spolu s cenami logicky i kvalita, protože bude tlak na minimální cenu.
Stejně jako před lety u potravin. V případě letectví je ta "výhoda", že snížení kvality = snížení bezpečnosti
Příjde mi směšné, jak se neustále někde někdo ohání, že do A380 se vejde až 800 cestujících. Tahle hodnota mi nápadně připomíná reklamy typu: dovolená v Bulharsku od 3990Kč a pak se zjistí že je to cena pro dítě do nezajímavé destinace, doprava autobusem a termín mimo sezónu. Při bližším zjištění se ukáže, že zájezd za tuto cenu platí jen v případě účasti dvou dospělých. Zkrátka 800 cestujících v airbusu A380 bych někdy rád viděl. Většinou je kapacita snížena rozsáhlými prostory pro cestující vyšších tříd, protože se to takhle aerolinkám víc vyplatí. Chtěl bych vidět nějaký A380 v konfiguraci pro 800 cestujících a všichni jen v kategorii economy...
Můžete si ho objednat a pak se jím kochat klidně celý den :)
"Hlubokomražený tmel se do fazety kolem těsnění dveří nanáší prstem, protože na to není jiná technologie."
No to mají holky ještě štěstí, že to jedinou tecnologií není dělat to jtřeba azykem.