Diskuze

ČD Cargo zvažuje, že opustí až pětinu nádraží. Kvůli úsporám

Státní nákladní dopravce ČD Cargo vážně zvažuje, že o pětinu seškrtá počet míst, kde mohou jeho zákazníci nakládat zboží. Vedení firmy to přirovnává k rušení venkovských pošt: zakázek na řadě míst je tak málo, že se je nevyplatí obsluhovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No je hezké, že na to management ČDC, čítající stovky odborníků, po několika letech přišel. Bohužel většina ucelených zásilek je již rozebrána.

0 0
možnosti

Správné rozhodnutí. Není možné být všude a nemít tam téměř žádnou práci. Pokud tam chtějí, aby tam dopravce zůstal, musí dané "region" nádraží zabezpečit dostatek zakázek. Nejsou-li, nedá se nic dělat, budou si muset popojet o kus dál, kde bude spádové nádraží. Sice možná přijdou o cca 3% trhu, ale lepší tak než dotovat ve stovkách milionů nárust klienteli, prřepravných km o cca 3%. Dávno mělo být. V cizině je to také tak. Když jsi velkým klientem, budeš mít "nádraží" třeba přímo u bran firmy, pokud potřebuješ balíček jednou za rok, pak "nádraží" bude poněkud dál, přesto to může být nadále zajímavé pro obě strany.

0 0
možnosti

R34a47d13i94m 82D10u26d14a

4. 9. 2015 14:43

Až v říjnu má jit rušení tar. bodů na schválení? Ale k 1 říjnu už ti pracovníci co tam dělají mají výpověď. Trošku divná politika.

0 0
možnosti

Zrušilo se mnoho tratí a tisíce vleček. Všechno špatně. Na vině je stát. Také skladba vagónů byla daleko širší než je dnes. V Modřících u Brna je plno obchodňáků a žádná vlečka. Proč vozit nábytek kamióny ?

0 0
možnosti

Není nadále možné, aby kamiony beztrestně a zadarmo smrděly, dělaly kravál, ohrožovaly lidi a ničily komunikace vedoucí skrze obce a po okreskách. Je třeba zásadním způsobem zpoplatnit kamiony, nejlépe tak, aby si každá obec mohla stanovit své vlastní mýto nebo vjezd zcela zakázat. Pak se zase náklad vrátí tam, kam patří - na železnici, nikoli na silnice, kde se přeprava nákladu odehrává zcela na úkor okolí.

3 0
možnosti

Logický postup, když vše musí fungovat za účelem zisku.

0 1
možnosti
Foto

Otázka je, jestli to zvýší zisk. Podobným opatřením zahájil jistý Emanuel Šíp kamionovou smršť v Česku.

1 0
možnosti

No jo no, v  době miliardových zisků z nich financujeme osobní dopravu - aby stomiliardový státní deficit, utracený jinde, nebyl náhodou větší.

K tomu  "odborník", podporovaný ODS a  Řebíčkem působil v Cargu až do 2010.

Nic neinvestovali do oprav a modernizací a tady mají výsledek - jak ty jejich vagony a lokomotivy vypadají.

Kdyby se zisky ČEZU taky stále nelepil rozpočet, už by byly jaderné bloky dávno zaplacené. Tak uhelné elektrárny stárnou.

Kdyby měli v uzlech na koridorech portálové jeřáby, třeba by dokázali rychleji směrovat kontejnery a koncové zásilky by byly pak vytíženější. A nevozili by hlavně uhlí a dřevo.

2 0
možnosti
Foto

Máme v republice 9,5 tisíce kilometrů tratí - a opravdu jsou nakládací místa ČDC na každých pěti kilometrech, jak pan Bednárik tvrdí?

1 0
možnosti
Foto

I28v48a96n 67M36a88r61e64k

3. 9. 2015 7:04

Už opustilo,  je to pěkně vidět ne těch neudržovaných zříceninách v žel stanicích. Např žst Brumov na trati H.LIdeč-Bylnice je toho zářným příkladem. Moderní stanice vybudovaná za komárů v 70-ých letech minulého století je dnes v troskách ! RvRvRv

1 1
možnosti
Foto

Neznám konkrétní stav, ale: Je tam nějaká významná firma, kvůli které by se vyplatilo držet cargo?

1 0
možnosti
Foto

A do budoucna zvažuje, že opustí i zbývající čtyři pětiny a dosáhne absolutních úspor...:-(

6 0
možnosti

Proč? Ucelenky jim vydělávají. Ostatně soukromníci právě proto dělají POUZE ty ucelenky.

Uvědomte si, že tento článek řeší segment dopravy, který je zastaralý (aby fungoval i dnes, musela by být provedena rozsáhlá modernizace a automatizace lokálek a vysoké poplatky pro kamiony).

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon

28. března 2024  19:41

Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...

Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem

28. března 2024  18:51

V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...

Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují

28. března 2024

Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!