Diskuze

Jindřichohradecké úzkokolejky žalují zákazníky o desítky milionů korun

Provozovatel jindřichohradeckých úzkokolejek, společnost Jindřichohradecké místní dráhy, se pouští do nezvyklého právního souboje. Žaluje své dva největší zákazníky kvůli tomu, že mu podle jejich názoru dávají málo peněz. Žaloby míří proti Jihočeskému kraj a Kraji Vysočina, firma se jimi domáhá dohromady zhruba čtyřicet milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta úzkokolejka tam patří. ALE TEN NOVÝ VŮZ SHODIT Z MOSTU. fuj!

0 0
možnosti

Jak vůbec dopadly ty soudy s Dopravním podnikem Ústeckého kraje? Ten zkoušel taky stavět na tom, že prokazatelná ztráta není totéž co smluvní cena.

0 0
možnosti

To je dobrá reklama, takhle i kdybych snad náhodou měl možnost se svézt, tak ani omylem. Raději půjdu pěšky nebo na kole.

0 0
možnosti

J67i47ř39í 44J25o11z10a

4. 9. 2015 19:50

Vsem vrele doporucuji si precist 2 dokumenty ministerstva dopravy: Zelena kniha - koncepce verejne dopravy, diskuzni dokument k aktualnim tematum v oblasti verejne dopravy. A Bilou knihu - koncepce verejne dopravy 2015 - 2020 s vyhledem do roku 2030, vychozi strategicky dokument Ministerstva dopravy. Oba dokumenty lze vygooglovat... oba se nactou ve formatu pdf. Padaji tam navrhy jako zavest narodniho koordinator, jednotny tarif pro celou CR atd... koho zajima verejna doprava docela si pocte...

0 0
možnosti

Tak upravte jízdné,aby jste měli zisk a po úpravě stejně zbankrotujete proto,že nebude zájem o vaše služby.;-D

4 0
možnosti

Rozdíl je v tom, že dopravce JHMD má nižší provozní náklady než ČD, např. JHMD neuznává mezistátní jízdenky,  jízdenky INTERRAIL apod .

JHMD a.s. podnikají za účelem dosažení zisku, jinak řečeno, vlivem nižší platby za km se zřejmě netvoří dostatečný zisk před zdaněním, který by tvořil základ pro výplatu tučných dividend ... není náhodou pan Čajánek také akcionářem ...

Takže celé je to o tom, aby objednavatel dopravy poskytoval peníze na dividendy akcionářům ...

5 0
možnosti

České dráhy jsou taky akciovka, takže taky mají ze zákona povinnost vytvářet zisk - a pokud to nedělají, tak jejich vedení patří za mříže za porušování povinností při správě cizího majetku. Pokud chce stát dopravu provozovat jako charitu, má k tomu založit příspěvkovou organizaci nebo o. p. s.

0 0
možnosti

Krásný kraj do kterého tato železnice patří a dokresluje celkovou pohodovou atmosféru. A jak známo 'každá sranda něco stojí'. Ovšem jak 'správně' financovat tuto, to nevím. Jen by mi bylo líto pokud by měla zaniknout.

3 0
možnosti

Taky bych rad aby me nekdo proplacel naklady a primereny zisk.

3 0
možnosti

Oprávněné požadavky soukromé firmy na zisk. ;-D;-D;-D

No já se picnu, to jsou tedy "kapitalisti"

MY máme právo být bohatý, a VY nám to hezky zaplatíte, a nebo jinak... uvidíme se u soudu.To je přece úplně postavené na hlavu.

13 0
možnosti

D51a90v32i87d 18P22e32c14a

4. 9. 2015 6:46

Víte kolik firem takto funguje? ČD, Arriva, Veolia, všechny MHD a tak. neříkám, že s tím souhlasím, jen, že jspu zvyklí.

4 0
možnosti