Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český dodavatel u nás nemá moc šanci, říká šéf výrobce dílů do letadel

Letecký průmysl je v kolotoči kontrol a auditů za miliony. Na školení jednoho pracovníka v letňanské výrobně dílů Latecoere Czech Republic padnou i stovky tisíc korun. Českým dodavatelům se honba za drahými razítky nevyplatí. „Bez kvalifikací nemají šanci, je to víceméně uzavřený trh,“ říká ředitel závodu Ivan Dubský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I32m16r24i87c98h 62S20u27c96h71a51r27s56k66ý 8196163765171

Nebreč na internetu a začni si své lidi vychovávat. :-P

+1/0
5.9.2015 9:17

J79a85n 59P34e77r92n29i51k 8780891438196

cesky dodavatel nema sanci? Aha takze kartelova dohoda pres draha razitka! Stejny postup jako u zarovek, teplmeru, leciv ....

0/−1
5.9.2015 7:47

O61n86d66r61e89j 68K73a12l49m94a76n 1410716264182

Takže když to vezmem po lopatě. V téhle firmě se vyrábí díly, kde na každém z nich visí život několika desítek až stovek lidí a ještě jim za to ani pořádně nezaplatí? No, ještě že jezdím vlakem....

+1/−1
4.9.2015 23:08

J30i38ř30í 80K71r65u21t51i74l 2300394860728

Motto CzechInvestu  LPS.

Levná pracovní síla.

0/0
5.9.2015 18:52

F19r18a28n10t65i20š15e89k 37D86r91b16o66h81l40a48v 6231424256

Jeden příklad, táhla ke klapkám na několik typů Airbusů se vyrábějí v ČR výhradně pro Holandského zákazníka a ten je prodává jako certifikovaná firma přímo Airbusu.

0/0
4.9.2015 20:04

R57a63d98i69m 17S33i31m66u86n65e37k 2730270596644

takže všichni jsou happy

+3/0
4.9.2015 20:11

P82e48t39r66a 35V81l88a30c37h31o62v98á 3415277978198

A potom, že nás Němci vykořisťují a dělají si z nás levnou pracovní sílu ;-D

+3/0
4.9.2015 19:21

S58v72a74t86o12p11l84u95k 42S78i53l76n25ý 4202376379338

To jsou plky levicových intelektuálů ;-)

+4/0
4.9.2015 19:35

A27l51e72š 22Z41e53l94i29n42k45a 1704742166

Platy Škoda auto jsou extrém ;-D hodně štěstí při udržení zaměstnanců do kterých nasypete statisíce na školení :-)

+11/0
4.9.2015 19:11

A33n57t37o91n62í86n 24S57v79o86b15o59d22a 3584653789922

Je mně jasné, že dělá pro frantíky, za málo peněz hodně práce v cizině. Doma to mají horší, tam by je odbory rozcupovaly

+1/0
4.9.2015 20:37
Foto

I98m97r45i56c67h 15S65u65c63h53a42r50s41k36ý 8776723845501

Další podnikatel s nataženou rukou :-P:-P:-P

+1/−3
4.9.2015 19:02

S60v24a38t94o78p57l45u21k 90S60i62l75n73ý 4112296439108

Cože?

+1/0
4.9.2015 19:35

V23l17a11s66t91i73m48i29l 45S82v31o11b24o30d19a 7603438365824

Může mi někdo vysvětlit, co to dneska ve vedení podniků a na personálním sedí za pošahance, že místo toho, aby si zaměstnance vychovali, hledají lidi z praxí, kde mnohdy žádná nemůže být relevantní, protože ty lidi třeba poptává podnik v ČR zcela jedinečného typu nebo s nějakým rádoby vhodným vzděláním, přičemž platí, že i když takové vzdělání sdílí s danou pozicí např. název, je to zároveň jediná věc, kterou s ní sdílí?

A pak místo toho, aby se zkusili domluvit s kýmkoliv, kdo se jim hlásí, raději nechají zaměstnat různé personální agentury nebo, jako v tomto případě, média a stejně s mizerným výsledkem?

?Rv:-(

+6/−4
4.9.2015 17:40

L24u51k61á33š 64M16a51l89v90i61n33s97k50y 2278284763158

Článek o voze, vy o koze. V článku se píše o kvalifikaci celých firem, ne jednotlivců.

+3/−1
4.9.2015 17:58

V92l75a22s93t92i22m56i56l 31S90v81o98b29o48d89a 7863778805764

Vůbec ne. Hádejte, proč to asi vyšlo na iDnesu. Nebo že by hledali zákazníky z řad výrobců letadel mezi čtenáři iDnesu? ;-)

0/0
5.9.2015 1:48
Foto

V57l10a58s75t11a 22C24o30u94f64a13l 7337189379425

Letectví je o něčem jiném, nežli píšete.

0/0
4.9.2015 20:44

J48a49n 43F70r66o94l39í41k 6826170325514

Z celého rozhovoru jsem nepochopil jestli je umnělá devalvace koruny poškozuje nebo zvýhodňuje..

+1/0
4.9.2015 17:35

E10r74i54k 26D72r69a27g27o38m90i63r96e72c96k56ý 2531323237639

určitě více vyváží než dováží, takže jim to musí vyhovovat

+11/0
4.9.2015 17:53

M49a59r78t14i29n 29N82e51č45a74s 8923363343109

Po devalvaci koruny volali hlavně exportéři. Koruna dlouhodobě posilovala - EURO, když začínalo, bylo za 35 Kč, pak kačky posilovaly a jednu dobu bylo euro i za 24.

Mně, jako českému zaměstnanci, to dělalo ohromnou radost, ale české hospodářství je závislé na vývozu a exportéři brečeli, že silná koruna jejich zboží zdražuje. ČNB v podstatě vyslyšela jejich nářky...

+5/0
4.9.2015 18:17

J47a68n 14H32a94v84r16d79a 3456774512756

I pod 23 korun/euro

0/0
4.9.2015 19:40

M45a24r23t71i26n 77Ž43e56l52i46n79s54k71ý 9748369939342

CNB ale devalvaci zduvodnovala uplne jinak, s exportem jsme ani problem nemeli co vim.

0/0
4.9.2015 21:16

B89e13n 90P26a37v68k74a 1617683257421

Mají vysokou přidanou hodnotu, takže jim to pomáhá.

+4/0
4.9.2015 19:06

K27a70r18e13l 68N15o16v20o34t67n41y 2461835879290

"Ale třeba vůči Škodě Auto nabízíme méně, tam jde o extrém" -- jo, taky bych rekl. Pak nemaji byt skodovky tak drahe, kdyz tam jsou zamestnanci tak preplaceni...

+1/−9
4.9.2015 17:09

J91a96n 38F94r10o60l25í75k 6546610235174

Oni ale nepracují v taktu na pásu. Trochu rozdíl.

+2/0
4.9.2015 17:35

J70a61r53o56s82l59a71v 47D49r77o74b47n60ý 6496688627877

takže cca 36000 je extrém. Hmm tak to vám to moc dlouho nevydrží, protože na certifikace lidí vidí výrobci a nebude problém je přeplatit

+4/−1
4.9.2015 17:38

P16e25t70r 34Č39e39r79m60á18k 9108665729190

Průměrná DĚLNICKÁ mzda se vč. bonusů blížila 40 tis! To je samozřejmě naprostý extrém na člověka u pásu.

0/−1
5.9.2015 0:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.