Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český dodavatel u nás nemá moc šanci, říká šéf výrobce dílů do letadel

Letecký průmysl je v kolotoči kontrol a auditů za miliony. Na školení jednoho pracovníka v letňanské výrobně dílů Latecoere Czech Republic padnou i stovky tisíc korun. Českým dodavatelům se honba za drahými razítky nevyplatí. „Bez kvalifikací nemají šanci, je to víceméně uzavřený trh,“ říká ředitel závodu Ivan Dubský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I19m82r17i79c29h 77S74u39c71h18a78r16s60k76ý 8416243905891

Nebreč na internetu a začni si své lidi vychovávat. :-P

+1/0
5.9.2015 9:17

J27a66n 32P42e49r14n77i53k 8820241368346

cesky dodavatel nema sanci? Aha takze kartelova dohoda pres draha razitka! Stejny postup jako u zarovek, teplmeru, leciv ....

0/−1
5.9.2015 7:47

O25n62d47r72e98j 27K23a27l47m82a83n 1680436824962

Takže když to vezmem po lopatě. V téhle firmě se vyrábí díly, kde na každém z nich visí život několika desítek až stovek lidí a ještě jim za to ani pořádně nezaplatí? No, ještě že jezdím vlakem....

+1/−1
4.9.2015 23:08

J37i46ř46í 87K29r61u21t51i83l 2820754420138

Motto CzechInvestu  LPS.

Levná pracovní síla.

0/0
5.9.2015 18:52

F12r74a94n60t12i46š92e26k 68D86r76b24o10h73l51a44v 6821634976

Jeden příklad, táhla ke klapkám na několik typů Airbusů se vyrábějí v ČR výhradně pro Holandského zákazníka a ten je prodává jako certifikovaná firma přímo Airbusu.

0/0
4.9.2015 20:04

R65a16d50i16m 46S35i16m72u13n20e63k 2890330836204

takže všichni jsou happy

+3/0
4.9.2015 20:11

P25e71t86r32a 65V96l88a79c68h59o68v73á 3295877688178

A potom, že nás Němci vykořisťují a dělají si z nás levnou pracovní sílu ;-D

+3/0
4.9.2015 19:21

S10v28a77t75o95p60l67u57k 34S95i72l89n15ý 4142956539398

To jsou plky levicových intelektuálů ;-)

+4/0
4.9.2015 19:35

A89l57e79š 56Z59e97l11i76n35k81a 1564772616

Platy Škoda auto jsou extrém ;-D hodně štěstí při udržení zaměstnanců do kterých nasypete statisíce na školení :-)

+11/0
4.9.2015 19:11

A86n84t44o13n62í70n 55S18v23o63b13o39d97a 3694333989732

Je mně jasné, že dělá pro frantíky, za málo peněz hodně práce v cizině. Doma to mají horší, tam by je odbory rozcupovaly

+1/0
4.9.2015 20:37
Foto

I63m62r24i43c38h 39S88u59c50h30a75r98s70k78ý 8216793715181

Další podnikatel s nataženou rukou :-P:-P:-P

+1/−3
4.9.2015 19:02

S87v54a12t50o34p97l31u75k 93S75i26l60n37ý 4762766619278

Cože?

+1/0
4.9.2015 19:35

V93l62a27s57t54i54m52i22l 50S78v18o52b83o91d59a 7363608455544

Může mi někdo vysvětlit, co to dneska ve vedení podniků a na personálním sedí za pošahance, že místo toho, aby si zaměstnance vychovali, hledají lidi z praxí, kde mnohdy žádná nemůže být relevantní, protože ty lidi třeba poptává podnik v ČR zcela jedinečného typu nebo s nějakým rádoby vhodným vzděláním, přičemž platí, že i když takové vzdělání sdílí s danou pozicí např. název, je to zároveň jediná věc, kterou s ní sdílí?

A pak místo toho, aby se zkusili domluvit s kýmkoliv, kdo se jim hlásí, raději nechají zaměstnat různé personální agentury nebo, jako v tomto případě, média a stejně s mizerným výsledkem?

?Rv:-(

+6/−4
4.9.2015 17:40

L71u23k37á25š 22M62a44l22v42i88n91s98k32y 2188614263268

Článek o voze, vy o koze. V článku se píše o kvalifikaci celých firem, ne jednotlivců.

+3/−1
4.9.2015 17:58

V53l59a42s98t59i37m83i29l 22S33v20o82b66o34d76a 7413328885134

Vůbec ne. Hádejte, proč to asi vyšlo na iDnesu. Nebo že by hledali zákazníky z řad výrobců letadel mezi čtenáři iDnesu? ;-)

0/0
5.9.2015 1:48
Foto

V65l46a15s94t20a 42C19o32u57f78a84l 7437329749425

Letectví je o něčem jiném, nežli píšete.

0/0
4.9.2015 20:44

J81a11n 12F54r22o84l52í94k 6106380345394

Z celého rozhovoru jsem nepochopil jestli je umnělá devalvace koruny poškozuje nebo zvýhodňuje..

+1/0
4.9.2015 17:35

E75r64i25k 67D10r28a57g60o78m48i64r32e66c49k14ý 2361503367889

určitě více vyváží než dováží, takže jim to musí vyhovovat

+11/0
4.9.2015 17:53

M87a18r34t52i74n 38N76e76č27a23s 8503143653849

Po devalvaci koruny volali hlavně exportéři. Koruna dlouhodobě posilovala - EURO, když začínalo, bylo za 35 Kč, pak kačky posilovaly a jednu dobu bylo euro i za 24.

Mně, jako českému zaměstnanci, to dělalo ohromnou radost, ale české hospodářství je závislé na vývozu a exportéři brečeli, že silná koruna jejich zboží zdražuje. ČNB v podstatě vyslyšela jejich nářky...

+5/0
4.9.2015 18:17

J67a41n 21H84a24v73r24d62a 3426454782866

I pod 23 korun/euro

0/0
4.9.2015 19:40

M71a80r25t54i72n 48Ž46e30l50i22n49s38k32ý 9508409469372

CNB ale devalvaci zduvodnovala uplne jinak, s exportem jsme ani problem nemeli co vim.

0/0
4.9.2015 21:16

B43e97n 46P63a16v46k93a 1397513747231

Mají vysokou přidanou hodnotu, takže jim to pomáhá.

+4/0
4.9.2015 19:06

K70a19r39e59l 89N15o46v96o95t41n26y 2481815929550

"Ale třeba vůči Škodě Auto nabízíme méně, tam jde o extrém" -- jo, taky bych rekl. Pak nemaji byt skodovky tak drahe, kdyz tam jsou zamestnanci tak preplaceni...

+1/−9
4.9.2015 17:09

J90a81n 62F72r42o76l34í98k 6476410325654

Oni ale nepracují v taktu na pásu. Trochu rozdíl.

+2/0
4.9.2015 17:35

J43a30r25o31s73l32a36v 78D12r20o78b42n45ý 6926488417127

takže cca 36000 je extrém. Hmm tak to vám to moc dlouho nevydrží, protože na certifikace lidí vidí výrobci a nebude problém je přeplatit

+4/−1
4.9.2015 17:38

P80e97t81r 22Č89e12r56m87á11k 9798255469200

Průměrná DĚLNICKÁ mzda se vč. bonusů blížila 40 tis! To je samozřejmě naprostý extrém na člověka u pásu.

0/−1
5.9.2015 0:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.