Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Český dodavatel u nás nemá moc šanci, říká šéf výrobce dílů do letadel

Letecký průmysl je v kolotoči kontrol a auditů za miliony. Na školení jednoho pracovníka v letňanské výrobně dílů Latecoere Czech Republic padnou i stovky tisíc korun. Českým dodavatelům se honba za drahými razítky nevyplatí. „Bez kvalifikací nemají šanci, je to víceméně uzavřený trh,“ říká ředitel závodu Ivan Dubský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I27m34r63i32c12h 11S97u82c94h79a54r93s60k88ý 8306473265331

Nebreč na internetu a začni si své lidi vychovávat. :-P

+1/0
5.9.2015 9:17

J10a14n 46P47e95r92n85i11k 8590781708766

cesky dodavatel nema sanci? Aha takze kartelova dohoda pres draha razitka! Stejny postup jako u zarovek, teplmeru, leciv ....

0/−1
5.9.2015 7:47

O89n94d47r75e62j 68K23a91l23m51a40n 1700786384152

Takže když to vezmem po lopatě. V téhle firmě se vyrábí díly, kde na každém z nich visí život několika desítek až stovek lidí a ještě jim za to ani pořádně nezaplatí? No, ještě že jezdím vlakem....

+1/−1
4.9.2015 23:08

J77i58ř48í 54K63r91u97t48i97l 8349795861668

Motto CzechInvestu  LPS.

Levná pracovní síla.

0/0
5.9.2015 18:52

F39r25a10n47t13i33š12e63k 97D22r22b67o78h13l40a86v 6621164766

Jeden příklad, táhla ke klapkám na několik typů Airbusů se vyrábějí v ČR výhradně pro Holandského zákazníka a ten je prodává jako certifikovaná firma přímo Airbusu.

0/0
4.9.2015 20:04

R26a64d79i32m 11S39i26m23u97n96e98k 2770370876364

takže všichni jsou happy

+3/0
4.9.2015 20:11

P35e83t35r39a 32V75l14a12c23h59o36v41á 3955237948178

A potom, že nás Němci vykořisťují a dělají si z nás levnou pracovní sílu ;-D

+3/0
4.9.2015 19:21

S76v18a50t13o83p26l83u12k 90S65i65l23n26ý 4842186899618

To jsou plky levicových intelektuálů ;-)

+4/0
4.9.2015 19:35

A84l12e96š 23Z57e59l23i96n65k32a 1284122186

Platy Škoda auto jsou extrém ;-D hodně štěstí při udržení zaměstnanců do kterých nasypete statisíce na školení :-)

+11/0
4.9.2015 19:11

A43n97t64o98n24í66n 68S95v69o32b71o80d97a 3314773739762

Je mně jasné, že dělá pro frantíky, za málo peněz hodně práce v cizině. Doma to mají horší, tam by je odbory rozcupovaly

+1/0
4.9.2015 20:37
Foto

I59m29r92i46c24h 68S48u62c63h60a90r89s86k60ý 8616833875571

Další podnikatel s nataženou rukou :-P:-P:-P

+1/−3
4.9.2015 19:02

S31v25a60t84o93p32l91u88k 41S73i51l76n60ý 4902286909558

Cože?

+1/0
4.9.2015 19:35

V67l82a24s96t83i95m60i61l 13S18v15o79b45o21d28a 7243428305524

Může mi někdo vysvětlit, co to dneska ve vedení podniků a na personálním sedí za pošahance, že místo toho, aby si zaměstnance vychovali, hledají lidi z praxí, kde mnohdy žádná nemůže být relevantní, protože ty lidi třeba poptává podnik v ČR zcela jedinečného typu nebo s nějakým rádoby vhodným vzděláním, přičemž platí, že i když takové vzdělání sdílí s danou pozicí např. název, je to zároveň jediná věc, kterou s ní sdílí?

A pak místo toho, aby se zkusili domluvit s kýmkoliv, kdo se jim hlásí, raději nechají zaměstnat různé personální agentury nebo, jako v tomto případě, média a stejně s mizerným výsledkem?

?Rv:-(

+6/−4
4.9.2015 17:40

L61u98k44á98š 24M31a78l16v88i22n82s39k97y 2678684163258

Článek o voze, vy o koze. V článku se píše o kvalifikaci celých firem, ne jednotlivců.

+3/−1
4.9.2015 17:58

V15l42a33s41t63i34m42i28l 83S83v61o37b40o57d46a 7583978485934

Vůbec ne. Hádejte, proč to asi vyšlo na iDnesu. Nebo že by hledali zákazníky z řad výrobců letadel mezi čtenáři iDnesu? ;-)

0/0
5.9.2015 1:48
Foto

V67l47a24s82t61a 27C54o72u90f34a74l 7807779519225

Letectví je o něčem jiném, nežli píšete.

0/0
4.9.2015 20:44

J97a36n 86F28r29o44l20í66k 6946460945534

Z celého rozhovoru jsem nepochopil jestli je umnělá devalvace koruny poškozuje nebo zvýhodňuje..

+1/0
4.9.2015 17:35

E81r35i92k 48D69r29a21g56o66m27i50r78e46c78k69ý 2371583187799

určitě více vyváží než dováží, takže jim to musí vyhovovat

+11/0
4.9.2015 17:53

M59a87r45t48i31n 20N30e73č33a37s 8573863253319

Po devalvaci koruny volali hlavně exportéři. Koruna dlouhodobě posilovala - EURO, když začínalo, bylo za 35 Kč, pak kačky posilovaly a jednu dobu bylo euro i za 24.

Mně, jako českému zaměstnanci, to dělalo ohromnou radost, ale české hospodářství je závislé na vývozu a exportéři brečeli, že silná koruna jejich zboží zdražuje. ČNB v podstatě vyslyšela jejich nářky...

+5/0
4.9.2015 18:17

J10a21n 19H98a81v42r18d32a 3106504682686

I pod 23 korun/euro

0/0
4.9.2015 19:40

M76a50r97t40i96n 67Ž87e85l73i10n92s88k53ý 9278589989472

CNB ale devalvaci zduvodnovala uplne jinak, s exportem jsme ani problem nemeli co vim.

0/0
4.9.2015 21:16

B33e39n 69P62a62v25k78a 1577273587361

Mají vysokou přidanou hodnotu, takže jim to pomáhá.

+4/0
4.9.2015 19:06

K47a51r65e44l 97N62o51v52o32t34n96y 2591295369440

"Ale třeba vůči Škodě Auto nabízíme méně, tam jde o extrém" -- jo, taky bych rekl. Pak nemaji byt skodovky tak drahe, kdyz tam jsou zamestnanci tak preplaceni...

+1/−9
4.9.2015 17:09

J36a20n 25F19r37o24l58í32k 6616260395984

Oni ale nepracují v taktu na pásu. Trochu rozdíl.

+2/0
4.9.2015 17:35

J23a87r82o61s49l49a38v 59D35r58o37b54n55ý 6636168557257

takže cca 36000 je extrém. Hmm tak to vám to moc dlouho nevydrží, protože na certifikace lidí vidí výrobci a nebude problém je přeplatit

+4/−1
4.9.2015 17:38

P98e41t19r 42Č36e79r51m46á11k 9498975329910

Průměrná DĚLNICKÁ mzda se vč. bonusů blížila 40 tis! To je samozřejmě naprostý extrém na člověka u pásu.

0/−1
5.9.2015 0:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.