Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

MAPA: Rok výluk pokračuje. Podívejte se, kde nepojedou vlaky

Čtyřicet čtyři miliard má letos utratit Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) na modernizaci české železnice. Rekordní objem investic má i svoji stinnou stránku: obrovské množství výluk. Zatímco některé už během prázdnin skončily, další teprve začínají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95i56n49d16ř45i28c27h 22S40p58i98l49k17a 9860691879379

Tohle neni jen problem zeleznice.Podivejte se na nektere silnicni useky.Typicky priklad udoli Libechovky mezi Libechovem a Dubou , kde jsem za ty roky snad nezazil obdobi delsi nez 1 rok bez jedine uzavirky kvuli oprave vozovky..

0/0
8.9.2015 9:54

M49a66r16t41i13n 82P82i35š47t81o42r32a 8798518416929

Zajímalo by mě, jakým mechanismem je zajištěno, po oddělení SŽDC od ČD, že "železniční dopravní cesta" bude udržována dlouhodobě kvalitní, tedy bez výluk. Zatím se mi zdá, že cílem SŽDC je rekonstrukce všech tratí každý rok po celý rok.

0/0
7.9.2015 22:13

R42a67d36e69k 68J73a74n12a22t17a 9485386184692

Žádná trať nevydrží věčně. Pokud je životnost řekněme 20 let, pak každý rok musíte dvacetinu rekonstruovat. Samozřejmě, že na vícekolejné trati je vliv na cestujícího malý, někdy to ani nepozná.

Letos "zbylo" ve fondech EU hodně peněz a velké projekty (jako např. novostvaby VRT) nemáme kvůli nečinnosti politiků připravené. Tak se dělá hodně malých a to většinou na jednokolejkách. To se pak bez výluky dělat nedá.

+4/0
8.9.2015 0:12

M18i97r34o76s49l60a12v 96Z91i73k66m80u97n46d 7849893604163

Pane Sůro, jaké velké komplikace na trati  Praha - České Budějovice ... Kdy jste tam byl ???

V Olbramkách je přestup hotový za nějakých 5 minut ... Autobusů je dost, jednak jedou přímé, jednak jedou zastávkové, informací dost ...

Plácáte nesmysly, které by se daly označit za šíření poplašné zprávy ....

+5/−5
7.9.2015 18:59

R74a28d42k27o 68K75ř91i13v28á95n43e53k 7260763725430

Když tam jezdí místo vlaků busy a navíc když byla výluka proti plánu o dva týdny protažena, tak to určitá komplikace je. A pokud jsou na úseku Pha-ČB přestupy na autobus dokonce dva, což není výjimka, tak to už je mentální spartakiáda.

+4/−1
7.9.2015 20:52
Foto

P96e12t12e80r 89J45a75b61l13o86n74o38v27s32k55y 1419706611941

Tak výluka na hlavnom koridore v úseku Pardubice-Přelouč od soboty do dnešného dňa niečo príšernéRvVlaky EuroCity,Pendolina,Leo express Regiojet,R meškajú aj 50 minút.To sa nemohla výluka uskutočniť ešte cez prázdniny ? V nedeľu popoludní a v pondelok najviac cestujúcich v smere od Ostravy a Brna do Prahy. A na trati 270 a 280 SŽDC vysoký počet úsekov so zníženou rýchlosťou a neustále poruchy zab.zariadeniaRvUvediem príklad.Dnes EC 222 Detvan opúšťal Slovensko len s 10 min meškaním,v Prahe na príchode má +110 min,rýchlik z Luhačovíc + 90 min.A to majú iné vlaky v Prahe ostré obraty-pendolino,railjet,leo express,takže tieto vlaky budú meškať už pri odchode z Prahy smerom na východ republiky.

0/−2
7.9.2015 18:32

B89r64o17n17i72s68l98a77v 95G40a22b64r31y72š 6505914570

Myslím, že Slovensko nám nemůže nic vyčítat. Vám nejezdila v Bratislavě tramvaj k hlavnímu nádraží 3 roky.

+4/0
7.9.2015 22:04

P14e84t65r 38V52i79n24a80ř 6113623853947

Po těch letech, co tihle tragédi neustále "opravují" cosi mezi Libercem a Pardubicemi by jeden řekl, že tu snad bude na podzim létat Maglev..

Ne, budou tu místo půlhodinových zpoždění jen čtvrthodinová... ;-D

+2/0
7.9.2015 17:38

R49a11d82e63k 81J82a77n89a94t38a 9225906664792

Pokud by se stavěl "maglev", nebo VRT? tak to naopak provoz téměř neovlivní. Nová trať by vedla zcela jinudy než stará ...

0/0
7.9.2015 20:45

L31u90b32o52š 64M75a40š96í37n 9859946657478

Nadává se když se opravuje a také když se nic nedělá

+6/0
7.9.2015 17:03
Foto

A83l92a36n 70Ř15e22p81k55a 4385396

To je typicky česká povaha ;-)

0/−1
7.9.2015 17:26

F10r49a89n72t11i62š74e72k 74V70a71n58ě32k 1577574977207

Buďme rádi, že se vůbec v tomto státě něco obnovuje.

+2/0
7.9.2015 16:50

J64i52ř73í 96J68u25r44á92š96e67k 8677165770837

Cestování vlakem je šílené. Teď jsem absolvoval několik cest napříč republikou a je to samé zpoždění. Běžně 30 minut a víc. A nikdo se kolikrát neomluví, nikdo neřekne, který přípoj kde čeká, který ne. Prostě katastrofa. 

Nechápu, proč se ty plánované výluky pořádně nezohlední do jízdních řádů. Přece pokud je někde plánovaná výluka na půl roku, neudělám jízdní řád na běžný provoz bez výluky a lidi to přeci nějak vydrží. 

Zrovna včera Landek z Ostravy. Na výjezdu zpoždění 7 minut. V Kolíně 45. A pořád hlásili, že je to kvůli výlukám na trati. Po každé zastávce to skočilo o 10 minut.

+2/−5
7.9.2015 16:31

B33r92o60n32i13s73l13a38v 44G61a22b30r93y74š 6355694770

Cestování autem je něco příšerného. Pokaždé, když jsem jel autem, byla buď nějaká uzavírka nebo nehoda.

+1/0
7.9.2015 21:27

J22i17ř12í 27K13o63c42u40r33e54k 6785144935178

Což o to, cestující si přestoupí do autobusu. Ale uhlí ani kontejner vlastní nohy nemá. Já vím, uhlí nespěchá, nestěžuje si ... hej, kdo vyhodil pojistky? ... A já ti říkám, že ty ryby smrdí!

0/0
7.9.2015 16:20

P65e96t86r 47N64e71c34h54a33n17i36c18k21ý 7833486308690

Problém těch výluk je, že vylukovy jízdní řád je jen cár papíru. Zpoždění jsou opravdu značná a přenáší se po celé ČR. Když se řekne, ať se kvůli vyluce nakreslí jízdní řád s většími rezervami, tak to dostanete odpověď, že by byl narušený takt a nestiahni připoju atd. Lepší, když si cestující čekají na sci-fi řád

+3/0
7.9.2015 16:17

R67a37d89k54o 98K75ř66i30v38á28n91e78k 7280343345490

Mapa železničních výluk se zobrazuje na silniční mapě bez zobrazení tratí... iKaštanům to stačí, hlavně když klikají.

Jestli von by Babiš z těch miliardovejch dotací nemohl jedné firmě ze svého stádečka koupit kvalitní mapové podklady.:-)

+2/0
7.9.2015 15:40

L54u55k32á17š 36P69o97p 6521672824947

Ta mapa je opravdu bídná, hodily by se tam (po kliknutí) i termíny výluk. To bude mezi Chlumcem nad Cidlinou a Velkým Osek výluka ještě na podzim? Vždyť tam byla hodně dlouho už na jaře.

+1/0
7.9.2015 15:52

R89a94d51k57o 91K13ř84i20v75á14n61e65k 7300293265350

No, musíme bejt rádi, že tam vůbec nějaká mapa je. A že půl textu není vyjádření Jančurova mluvčího. Termíny už se dohledají, navíc se to často mění. Jinak článek celkem dobrej.

0/0
7.9.2015 15:58

R52a42d74e14k 81J12a67n65a37t25a 9225436964392

Přitom ČD mají odjakživa každý týden ta svém webu mnohem lepší mapu:

http://www.cd.cz/mapy-site/37.gif

Jo, ale to by asi grafik u iDnes neměl co jíst.

+3/0
7.9.2015 16:08

J46a85n 26S79ů75r35a 4865703983752

ČD mají dobrou mapu, ale také tam ještě nemají úplně vše, co bude do konce GVD.

0/0
7.9.2015 17:21

V43o23j57t45a 91H88a12n87á19k 8435541201914

Ano

0/0
7.9.2015 16:27

J77a22n 87S36ů85r29a 4765893503232

Bude:    NTK Převýšov – Velký Osek-Kanín, plán 27.11.-17.12.2015, to je oficiální info SŽDC

+1/0
7.9.2015 16:48

J46o67s74e49f 49H52á90j48e80k 6428980699682

Co je to NTK?

0/0
7.9.2015 20:11

V53á32c72l47a23v 34R33o62s83e35n92b47e67r87g 6989107502327

Doufám, že má MAFRA od toho člověka na fotce písemné svolení ke zveřejnění jeho fotografie. Pokud ne, slušelo by se obličej rozostřit, jako to děláte u delikventů z naší milované menšiny.

+2/−1
7.9.2015 15:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.