- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle neni jen problem zeleznice.Podivejte se na nektere silnicni useky.Typicky priklad udoli Libechovky mezi Libechovem a Dubou , kde jsem za ty roky snad nezazil obdobi delsi nez 1 rok bez jedine uzavirky kvuli oprave vozovky..
Zajímalo by mě, jakým mechanismem je zajištěno, po oddělení SŽDC od ČD, že "železniční dopravní cesta" bude udržována dlouhodobě kvalitní, tedy bez výluk. Zatím se mi zdá, že cílem SŽDC je rekonstrukce všech tratí každý rok po celý rok.
Žádná trať nevydrží věčně. Pokud je životnost řekněme 20 let, pak každý rok musíte dvacetinu rekonstruovat. Samozřejmě, že na vícekolejné trati je vliv na cestujícího malý, někdy to ani nepozná.
Letos "zbylo" ve fondech EU hodně peněz a velké projekty (jako např. novostvaby VRT) nemáme kvůli nečinnosti politiků připravené. Tak se dělá hodně malých a to většinou na jednokolejkách. To se pak bez výluky dělat nedá.
Pane Sůro, jaké velké komplikace na trati Praha - České Budějovice ... Kdy jste tam byl ???
V Olbramkách je přestup hotový za nějakých 5 minut ... Autobusů je dost, jednak jedou přímé, jednak jedou zastávkové, informací dost ...
Plácáte nesmysly, které by se daly označit za šíření poplašné zprávy ....
Když tam jezdí místo vlaků busy a navíc když byla výluka proti plánu o dva týdny protažena, tak to určitá komplikace je. A pokud jsou na úseku Pha-ČB přestupy na autobus dokonce dva, což není výjimka, tak to už je mentální spartakiáda.
Tak výluka na hlavnom koridore v úseku Pardubice-Přelouč od soboty do dnešného dňa niečo príšernéVlaky EuroCity,Pendolina,Leo express Regiojet,R meškajú aj 50 minút.To sa nemohla výluka uskutočniť ešte cez prázdniny ? V nedeľu popoludní a v pondelok najviac cestujúcich v smere od Ostravy a Brna do Prahy. A na trati 270 a 280 SŽDC vysoký počet úsekov so zníženou rýchlosťou a neustále poruchy zab.zariadeniaUvediem príklad.Dnes EC 222 Detvan opúšťal Slovensko len s 10 min meškaním,v Prahe na príchode má +110 min,rýchlik z Luhačovíc + 90 min.A to majú iné vlaky v Prahe ostré obraty-pendolino,railjet,leo express,takže tieto vlaky budú meškať už pri odchode z Prahy smerom na východ republiky.
Myslím, že Slovensko nám nemůže nic vyčítat. Vám nejezdila v Bratislavě tramvaj k hlavnímu nádraží 3 roky.
Po těch letech, co tihle tragédi neustále "opravují" cosi mezi Libercem a Pardubicemi by jeden řekl, že tu snad bude na podzim létat Maglev..
Ne, budou tu místo půlhodinových zpoždění jen čtvrthodinová...
Pokud by se stavěl "maglev", nebo VRT? tak to naopak provoz téměř neovlivní. Nová trať by vedla zcela jinudy než stará ...
Nadává se když se opravuje a také když se nic nedělá
Buďme rádi, že se vůbec v tomto státě něco obnovuje.
Cestování vlakem je šílené. Teď jsem absolvoval několik cest napříč republikou a je to samé zpoždění. Běžně 30 minut a víc. A nikdo se kolikrát neomluví, nikdo neřekne, který přípoj kde čeká, který ne. Prostě katastrofa.
Nechápu, proč se ty plánované výluky pořádně nezohlední do jízdních řádů. Přece pokud je někde plánovaná výluka na půl roku, neudělám jízdní řád na běžný provoz bez výluky a lidi to přeci nějak vydrží.
Zrovna včera Landek z Ostravy. Na výjezdu zpoždění 7 minut. V Kolíně 45. A pořád hlásili, že je to kvůli výlukám na trati. Po každé zastávce to skočilo o 10 minut.
Cestování autem je něco příšerného. Pokaždé, když jsem jel autem, byla buď nějaká uzavírka nebo nehoda.
Což o to, cestující si přestoupí do autobusu. Ale uhlí ani kontejner vlastní nohy nemá. Já vím, uhlí nespěchá, nestěžuje si ... hej, kdo vyhodil pojistky? ... A já ti říkám, že ty ryby smrdí!
Problém těch výluk je, že vylukovy jízdní řád je jen cár papíru. Zpoždění jsou opravdu značná a přenáší se po celé ČR. Když se řekne, ať se kvůli vyluce nakreslí jízdní řád s většími rezervami, tak to dostanete odpověď, že by byl narušený takt a nestiahni připoju atd. Lepší, když si cestující čekají na sci-fi řád