Diskuze

Prodejci častěji klamou při akcích, lákají na neexistující slevy

Téměř polovina prodejců, které ve druhém čtvrtletí kontrolovala Česká obchodní inspekce, klamala zákazníky při slevových akcích. Nejčastější je případ neuvádění ceny po slevě. Prodejce v takovém případě uvádí slevu například 40 procent, do inzerované ceny však tuto slevu nepromítá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RN

Za spoustu klamání si spotřebitelé můžou sami. Mockrát jsem si všimla, že například nad jogurtama visí cedule se slevou, ale pod cedulí jsou jiné jogurty a ty se slevou jsou hned vedle. Ale lidi nečtou a hromadně slepě berou to, co je pod cedulí.

To samozřejmě neomlouvá obchody, je to od nich hodně vyčůrané, ale jen využívají lidské blbosti. A za blbost se platí, tak to bylo vždycky.

0 0
možnosti
JV

Slevy mě stejně do obchodu nelákají, kupuji to, co potřebuji a pokud to potřebuji, tak cena je až na 2. místě

Jak se říká, 

Žena je ochotna utratit 10 korun za věc v hodnotě 20ti korun, i když ji vůbec nepotřebuje.

Muž je ochoten utratit 40 korun, za věc v hodnotě 20ti korun, pokud ji zrovna potřebuje.

Jinak sleva pod 40% pro mě není zajímavá sleva

0 0
možnosti
MJ

M86i95l57a18n 45J42e71c62h

7. 9. 2015 17:15

Jo, kdyz je fakt vyprodej, tak to nikde neni treba hlasit. Viz. treba vyprodej elektra v Tescu. Fotaky za 800,-, Xbox za 2500,- a podobne. Po zbozi se jen zaprasilo. Naopak v jednom nejmenovanem elektro-retezci jsme pred otevrenim videli, jak zbozi precenuji...smerem nahoru! Pak vam zapocitali slevu ;-)

0 0
možnosti

M81i83c89h90a34l 51Ž33á78k

7. 9. 2015 16:53

Zcela standardní zvyk dnešního marketingu... lži.

0 0
možnosti
MH

mnohem častější je spíš, že každé nové zboží má cenu o 40% vyšší a po nějaké době k němu postaví velkej banner inzerující koupi, kterou prostě nemůžete odmítnout. Ikdyž to zboží v tu chvíli vůbec nepotřebujete.

0 0
možnosti
LM

Slevu nechci zadarmo.

0 0
možnosti
TF

Česká specialita . V pondělí cenovka 1100 KČ. V úterý cenovka ve slevě 1000 KČ - sleva 50% - původní cena 2000 KČ ;-D

5 0
možnosti
VH

Chtěl jsem napsat něco podobného.

0 0
možnosti
MV

tohle je ale problém kupujících a obzvláště náš český přežitek. Kupuji podle uvedené ceny a ne podle slevy. Bud je pro mě cena zajímavá, nebo ne. Bohužel stádo se nedívá na prodejní cenu, ale kolik dostalo slevu. Pak si jde koupit i věc, kterou nepotřebuje, ale jen kvůli slevě na výloze to koupí

1 0
možnosti
RH

Tímhle mě vytáčí Alza. Naprosto zcestně vymyšlené původní ceny, aby mohli avizovat slevu.

Nevadí mi to ani tak kvůli mě, protože já kupuju to, co potřebuju a dělám si cenové srovnání s konkurencí, ale věřím, že někteří lidé jim na to skočí.

2 0
možnosti
MV

jak vás to může vytáčet, když kupujete tam kde je nejlevněji, dle srovnání

0 0
možnosti
LF

Hlavně firma Bédi Trávníčka a jeho standardní výprodejová 50% sleva na všechno. No nekup to!

3 0
možnosti
VH

z trvale slevy se stava cena bezna.

0 0
možnosti