Diskuze

TŘI DNY VE VLAKU: Vlak pro pár lidí aneb za co se utrácí peníze

Do elektrického vlaku City Elefant se vejde až 310 sedících cestujících, ale od Studénky je výrazně prázdnější. Důvod je jednoduchý: jezdí po úplně zbytečné trati postavené za tři čtvrtě miliardy korun hlavně z evropských dotací. Cílová stanice: Letiště Mošnov.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně kupříkladu celý tento "seriál" přijde úplně zbytečný.Nechápu jeho účel.Zpoždění způsobená rekonstrukcí tratí,které potřebují úpravy,aby mohla železnice lépe sloužit.Přibylo soukromých dopravců,tratě jsou přetíženy,průjezdové časy napjaté.Je třeba SŽDC a potažmo ČD sekýrovat jak za to,že něco nedělají (zásuvky v zastaralých vozech,nebo stav zastaralých vozů),tak za to,že něco dělají.Práce a tím výluky na tratích.Kdo nevidí jak moc se ČD změnilo a to i přes snahu některých politiků a vlád železnici utlumit,tak je slepý a nebo hledá pomyslný bič k bití psa,vozový park národního dopravce je natolik početný,že ta obměna prostě rychleji probíhat nemůže.To by měl pochopit kdokoliv s logickým uvažováním.Ve spolupráci s kraji se toto mění a v příměstských soupravách a na hlavních tratích jsou ty změny podle mne obrovské.Už když pan Sůra vyjel,bylo jasné co napíše.Myslím,že nikdo ze čtenářů IDNES není takový imbecil,aby si cestu vlakem nevyzkoušel sám.Jakkoliv se může autorovi zdát některá investice zbytečná,tak mně přijdou jako vyhozené peníze (naštestí ne státní) odměna,kterou dostane za tuto "náročnou investigativní" výpravu.

0 0
možnosti