Diskuze

Nakupujeme podle toho, co slyšíme. Klasická hudba vábí na luxus

Hudba, která se ozývá v obchodech a supermarketech, je tajnou zbraní obchodníků. Již desítky let mnoho psychologů zabývajících se zdokonalováním technik marketingu analyzuje její vliv na nakupování či na čas strávený v obchodech ve všech jejích složkách: hlasitost, tempo, tonalita, druh a podobně. Beethoven prý v lidech vzbuzuje touhu utrácet za dražší věci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Počítám že od 1. října v některých oc uslyšíme koledy :)

0 0
možnosti

Před pár dny v jsem byl v Kauflandu a tam na přechodu mezi patry běžela pořád dokola jedna zvuková upoutávka, zamořila celé oddělení cukrovinek tak, že jsem musel mazat pryč. Chudáci zaměstnanci... ale pro milovníky (většiny) FM rádií ideál, stejně jsou zvyklí poslouchat cca 40 písniček stále dokola...

1 0
možnosti

Mám se cítít výjimečně jen kvůli tomu, že to na mě nefunguje, protože jsem obsedantně kompulsivní?

0 0
možnosti

.. kdyz to hulaka tak, ze neslysim cloveka na

 metr od sebe, tak mizim ..

0 0
možnosti

Byl jsem jednou v Kaufu a to co tam hráli byl jden děs, asi plašili myši z regálů a skladu. Běhme 5 min jsem vypadl, protože jsem se cítil z deptán, O té doby tam nechodím. Tam jsem nikdy nebyl správně

0 1
možnosti

to ale znamená, že necítíš lásku k česku, jinak bys to neudělal

0 0
možnosti

Člověk je kráva ze seminárky mladýho Pláničky. Každá dojí na jinou hudbu. Takže to co možná některého zákazníka vzrušuje, to jinému rve uši.

3 0
možnosti

Nedáme si trochu hudby?..Co třeba..zvuky supermarketu..nákupní top twenty ;-D;-D;-D

5 0
možnosti

Co třeba Reggie Wilson a jeho „Hity z výtahu“? ;-D

0 0
možnosti

R22a70d71e22k 34H17r88u59b81ý

13. 9. 2015 20:37

Pokud mi pustí mé oblíbené CD,pak jsem ochoten tam i něco sníst a vypít!

0 0
možnosti

Hm, podle toho co slýchávám v obchodních domech mě spíš připadá, že chtějí zákazníky vyštvat, ale lepší se to

3 0
možnosti