Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Icom koupí autobusy od Daimleru, čeští výrobci se nepřihlásili

Největší tuzemská firma v regionální autobusové dopravě zůstane i nadále hlavně u autobusů od německého koncernu Daimler. Nakoupí od něj 180 nových autobusů za více než 670 milionů korun. Jedná se o největší letošní tendr v dopravě a logistice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O60n62d72r57e28j 91B59e42r38a45n 5458152871

Více jak 600 lidí vyrábí karoserie v Holýšově u Plzně, DPH jde do státní kasy, takže částečně české výrobky.... a luxus pro cestující, alespon někdo kupuje jiné busy než Sory, které by se měly jmenovat: I am "Sorry";-D

+1/0
15.9.2015 8:57

L87a77d42i52s15l93a68v 78P68l37a87v37e31c 2747485976667

A už bude šance se na autobusáku v Jihlavě najíst nebo si jen můžu koupit boty v hale pro cestující? Proč možnost slušného stravování na nádraží nedá kraj do podmínek o licenci?

+3/−1
14.9.2015 22:58

M16i69c55h52a78l 20H62i29r12k21a 4687916680613

Proč se české firmy nepřihlásily? 8-o

0/0
14.9.2015 13:38

P79e66t25r 96B43e55z31s21t53a58r55o91s35t83i 2309956263211

České firmy se berou jen kvůli ceně, když si vezmu nějakých 6 let a 400 tis km... Mergl ho setra se bez problémů prodá a jezdí bez větších problémů... SOR nebo Crossway v tomto stáří už má dost věcí nových a spíše už se blíží k rozkladu... A navíc v tomto stavu neprodejne...

0/0
14.9.2015 14:43

J44i70n39d75ř59i45c19h 67Š79k33o13p82e98k 4865101740175

třeba se nevešly techn. parametry

0/0
14.9.2015 14:56

R69a16d76e15k 52N45e94u25m95a95n86n 5832772988155

mají spoustu busů už v majetku

zakázka částečně na míru technickmi parametry?

0/0
14.9.2015 17:44

V93á57c56l96a31v 14K17a78r87a75s 1747971176691

ICOM neni statni firma ;-)

0/0
15.9.2015 9:16

T59o67m90a59s 75A59u89g48u16s91t35y44n 6597626481320

článek psal pan pětiminutový redaktor. Kdyby musel zvednout telefon a zjistit to u SOR a Karosy, tak by to za pět minut nestihl a byl by přepracovanej...

0/0
19.9.2015 18:24

M82a12r33t96i88n 50P39e13t52r 6133622368889

Docela levné, něco přes 3 mega za kousek, vzpomínám si, že v pražských autobusech bývaly cedulky, za kolik byly pořízeny a tam byly ceny výrazně vyšší, snad až kolem 20 mega. Sice chápu, že ty autobusy musí být jinak přizpůsobeny, ale ten rozdíl mi připadá drastický.

0/−2
14.9.2015 12:09

N38i76k47o86l54a46j 38M94a33l11í49k 5254543510641

Néé? Dvacku, fakt? Tomu se mi nechce věřit.

V Brně jezdí loni pořízené kloubové Solarisy a je v nich cedulka, že 1 kus stál něco přes 6 mega...

A ve Zlíně jezdí trolejbusy postavené na karoserii kloubového Solarisu a je v nich cedulka, že jeden kus stál necelých 15 mega... ale to je trolejbus.

0/0
14.9.2015 12:16

J70a86k53u53b 40F64e91i71f73a19r 7809189386879

No v Praze je rozdíl mezi tím, co to stojí a kolik se za to ve finále zaplatí, víme;-)

+1/0
14.9.2015 12:21

V17i72l95é62m 59P76ř24í87h56o15d25a 2204379593117

Jo, takhle vznikají ty internetové legendy, 20 mega ani náhodou. Karosa-Renault CityBus 18M kloubák stál pod 8 mil., běžná Karosa pod 4 mil.

+6/0
14.9.2015 14:46

M81a44r98t74i41n 64R58u18z95i34c46k15a 1722768736387

To mohu potvrdit, na ty cedulky jsem koukal a zajimalo me to, byl velky rozdil mezi vysokopodlaznim cca 3-5mil. a nizkopodlaznim 6-8mil... ceny byly ruzne, starsi typy levnejsi...

0/0
14.9.2015 22:21

R98a17d26e37k 52N62e94u74m50a82n40n 5482382308375

vzpomínáš si dost blbě

+1/0
14.9.2015 17:45

J42a70r89o37s45l19a62v 56S51i24r87o65k34y 7400193244784

Mm svezeni s Icomem je des bes,  sedadla pro deti..  Uz nikdy vice.

+6/−3
14.9.2015 12:03

P40e86t20r 29B42e72z40s28t49a33r34o57s34t19i 2799756953131

Je vidět, že jste s Icomem hodně dlouho nejel... Klima a sklopné sedačky na všech dálkových linkách, ano klasické tvrdé sedačky se vyskytují, sice i na 50 km linkách (např RK-Na, RK-HK, RK-Pce) , ale počet lidí, kteří jedou déle jak 40 minut není v jednotkách na spoj, ale v jednotkách na linku a den...

+1/−4
14.9.2015 14:39

J44i81ř48í 37E29r45b59e74n 1233634956697

Praha - Špindl patrně není dálková linka, tam běžně jezdí Intouro v meziměstské úpravě bez klimy, s pevnými opěradly a bez loketních opěrek. Nemluvě o tom, že některé vozy z flotily ICOMu jsou poněkud podmotorizované a lekají se každého většího kopce :-)

+3/0
14.9.2015 16:48

J44a40n 67E60t18t51l 3199174100960

To není bohužel motorem, ale řidičem který musí, když nechce přijít o peníze, jezdit podle továrních tabulek na spotřebu, které se v reálu dodržet nedají.

+2/0
14.9.2015 16:57

J58i19ř95í 84E38r97b26e15n 1183894376367

Je to i motorem, když pak vidíte, jak šofér musí do kopce pořád podřazovat a hnát motor do otáček, tak jde spotřeba spíš nahoru...

0/0
14.9.2015 21:37

J74a41r39o12s66l73a69v 67K59a75b31r78h88e92l 7882727107386

Tak i Náchod - Praha ca 150 km jezdí mezimestsky krap. Za to Náchod - Trutnov, těch 30 km jezdí dálkový šmejd bez dveří uprostřed. Icomu se raději vyhnout.

+2/−1
14.9.2015 17:42

P65e88t13r 47B33e39z40s44t17a61r57o17s55t16i 2419176653351

Náchod Praha jak kdy, jezdí se v 4 denním turnusu, kdy Praha je čtvrtý den,Broumov Praha jezdí Euro 5 s klimou, druhá kliku nemá , obojí sklopné sedačky... Náchod Trutnov, kdo by jezdil busem, když vlak je rychlejší, tudíž převážně usekovka... Střídají se jak hezké vozy z výše zmíněného turnusu tak klasické z Kostelce a Dobrušky... Za Osnado toto jezdí provozovna Úpice s plyn SORkou, 934, 954 tudíž zde Icom poskytuje lepší služby... Na Brně Axer... A teď mi řekněte, kde jste viděl co bez středových dveří, mohla to být maximálně LC 956, která leden - červen tohoto roku jela jednou za 3 týdny Brno... Myslím si, že detailněji to již rozepsat nejde...

0/0
14.9.2015 18:37

L30a15d83i45s47l41a46v 82P86l27a94v45e18c 2537145786347

Vyhnout se můžeme, ale on si pan Aleš..pardon, Kratochvíl, Aleš je na seznamech STB ..on si počká na dotace, potažmo na naše daně, které mu socanské kraje poskytnou.

0/0
14.9.2015 23:01

P48e33t37r 18B10e71z32s66t17a19r52o29s25t46i 2819366633521

Praha Spindl patří do turnusu Ostrava a Jeseník , turnusy provozovny RK, jezdí tam Euro 6 , sklopné sedačky, klima předtím to samé akorát Euro 5

0/0
14.9.2015 18:26

J94i53ř29í 51E70r10b49e51n 1233494706527

Chcete snad tvrdit, že nepoznám, v čem třikrát týdně sedím? ;-)

+2/0
14.9.2015 21:35

J14i13ř75í 81E92r83b38e26n 1303434616787

Klidně si začnu zapisovat SPZky a výbavu.

Co byste potvrdil, má třeba 4E5 2247 sklopná opěradla?

+1/0
14.9.2015 21:44

P39e32t93r 62B71e79z22s18t54a10r18o35s14t95i 2629366673571

Ano, tato má sklopná opěradla i klimu, Euro 5

0/0
14.9.2015 23:48

P57e82t94r 64B15e48z53s42t52a97r97o46s31t61i 2919506213481

http://seznam-autobusu.cz/vuz/38845

0/0
14.9.2015 23:49

V16o86j79t42ě36c62h 96B13l93a50ž76e96j 7306120583

Skvělá barva autobusu .. taková.... hnědá.......

0/0
14.9.2015 12:01

J71a84n 77S82ů74r27a 4545193383372

Bude v barvách Icomu, foto dodáme později.

0/0
14.9.2015 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.