Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Icom koupí autobusy od Daimleru, čeští výrobci se nepřihlásili

Největší tuzemská firma v regionální autobusové dopravě zůstane i nadále hlavně u autobusů od německého koncernu Daimler. Nakoupí od něj 180 nových autobusů za více než 670 milionů korun. Jedná se o největší letošní tendr v dopravě a logistice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O59n58d39r58e76j 13B17e69r51a94n 5788982471

Více jak 600 lidí vyrábí karoserie v Holýšově u Plzně, DPH jde do státní kasy, takže částečně české výrobky.... a luxus pro cestující, alespon někdo kupuje jiné busy než Sory, které by se měly jmenovat: I am "Sorry";-D

+1/0
15.9.2015 8:57

L56a78d69i78s36l23a64v 30P88l36a25v24e87c 2437425186797

A už bude šance se na autobusáku v Jihlavě najíst nebo si jen můžu koupit boty v hale pro cestující? Proč možnost slušného stravování na nádraží nedá kraj do podmínek o licenci?

+3/−1
14.9.2015 22:58

M13i19c53h82a17l 10H19i38r91k73a 4517826370973

Proč se české firmy nepřihlásily? 8-o

0/0
14.9.2015 13:38

P23e89t17r 55B11e83z14s65t96a13r53o33s42t24i 2709426703971

České firmy se berou jen kvůli ceně, když si vezmu nějakých 6 let a 400 tis km... Mergl ho setra se bez problémů prodá a jezdí bez větších problémů... SOR nebo Crossway v tomto stáří už má dost věcí nových a spíše už se blíží k rozkladu... A navíc v tomto stavu neprodejne...

0/0
14.9.2015 14:43

J88i47n85d35ř26i40c56h 69Š41k86o61p71e81k 4915901220355

třeba se nevešly techn. parametry

0/0
14.9.2015 14:56

R16a41d41e58k 14N24e16u15m98a58n73n 5842472958315

mají spoustu busů už v majetku

zakázka částečně na míru technickmi parametry?

0/0
14.9.2015 17:44

V75á62c44l51a72v 95K59a60r85a69s 1967511936241

ICOM neni statni firma ;-)

0/0
15.9.2015 9:16

T21o62m20a17s 18A39u10g22u92s74t41y80n 6357676651700

článek psal pan pětiminutový redaktor. Kdyby musel zvednout telefon a zjistit to u SOR a Karosy, tak by to za pět minut nestihl a byl by přepracovanej...

0/0
19.9.2015 18:24

M32a44r64t85i19n 46P50e27t26r 6753542558719

Docela levné, něco přes 3 mega za kousek, vzpomínám si, že v pražských autobusech bývaly cedulky, za kolik byly pořízeny a tam byly ceny výrazně vyšší, snad až kolem 20 mega. Sice chápu, že ty autobusy musí být jinak přizpůsobeny, ale ten rozdíl mi připadá drastický.

0/−2
14.9.2015 12:09

N61i62k30o90l92a46j 47M65a76l18í94k 5194813860131

Néé? Dvacku, fakt? Tomu se mi nechce věřit.

V Brně jezdí loni pořízené kloubové Solarisy a je v nich cedulka, že 1 kus stál něco přes 6 mega...

A ve Zlíně jezdí trolejbusy postavené na karoserii kloubového Solarisu a je v nich cedulka, že jeden kus stál necelých 15 mega... ale to je trolejbus.

0/0
14.9.2015 12:16

J69a46k38u92b 89F63e34i41f64a84r 7779709446939

No v Praze je rozdíl mezi tím, co to stojí a kolik se za to ve finále zaplatí, víme;-)

+1/0
14.9.2015 12:21

V41i62l83é38m 59P40ř54í49h87o88d29a 2104939233497

Jo, takhle vznikají ty internetové legendy, 20 mega ani náhodou. Karosa-Renault CityBus 18M kloubák stál pod 8 mil., běžná Karosa pod 4 mil.

+6/0
14.9.2015 14:46

M55a14r31t43i79n 80R86u81z64i90c46k29a 1962448236327

To mohu potvrdit, na ty cedulky jsem koukal a zajimalo me to, byl velky rozdil mezi vysokopodlaznim cca 3-5mil. a nizkopodlaznim 6-8mil... ceny byly ruzne, starsi typy levnejsi...

0/0
14.9.2015 22:21

R11a52d34e23k 33N66e58u51m42a63n81n 5562182928955

vzpomínáš si dost blbě

+1/0
14.9.2015 17:45

J49a84r85o60s62l44a89v 63S17i58r97o91k90y 7400423194354

Mm svezeni s Icomem je des bes,  sedadla pro deti..  Uz nikdy vice.

+6/−3
14.9.2015 12:03

P64e87t76r 74B79e88z81s95t61a88r78o97s33t78i 2889676513611

Je vidět, že jste s Icomem hodně dlouho nejel... Klima a sklopné sedačky na všech dálkových linkách, ano klasické tvrdé sedačky se vyskytují, sice i na 50 km linkách (např RK-Na, RK-HK, RK-Pce) , ale počet lidí, kteří jedou déle jak 40 minut není v jednotkách na spoj, ale v jednotkách na linku a den...

+1/−4
14.9.2015 14:39

J43i45ř81í 78E41r46b45e74n 1243414756287

Praha - Špindl patrně není dálková linka, tam běžně jezdí Intouro v meziměstské úpravě bez klimy, s pevnými opěradly a bez loketních opěrek. Nemluvě o tom, že některé vozy z flotily ICOMu jsou poněkud podmotorizované a lekají se každého většího kopce :-)

+3/0
14.9.2015 16:48

J18a32n 37E26t68t41l 3279254590120

To není bohužel motorem, ale řidičem který musí, když nechce přijít o peníze, jezdit podle továrních tabulek na spotřebu, které se v reálu dodržet nedají.

+2/0
14.9.2015 16:57

J88i98ř73í 64E91r40b38e68n 1393504386957

Je to i motorem, když pak vidíte, jak šofér musí do kopce pořád podřazovat a hnát motor do otáček, tak jde spotřeba spíš nahoru...

0/0
14.9.2015 21:37

J95a37r56o33s50l40a98v 64K57a16b77r52h65e50l 2808634462713

Tak i Náchod - Praha ca 150 km jezdí mezimestsky krap. Za to Náchod - Trutnov, těch 30 km jezdí dálkový šmejd bez dveří uprostřed. Icomu se raději vyhnout.

+2/−1
14.9.2015 17:42

P52e90t59r 54B46e17z23s48t16a17r16o84s90t46i 2319226943801

Náchod Praha jak kdy, jezdí se v 4 denním turnusu, kdy Praha je čtvrtý den,Broumov Praha jezdí Euro 5 s klimou, druhá kliku nemá , obojí sklopné sedačky... Náchod Trutnov, kdo by jezdil busem, když vlak je rychlejší, tudíž převážně usekovka... Střídají se jak hezké vozy z výše zmíněného turnusu tak klasické z Kostelce a Dobrušky... Za Osnado toto jezdí provozovna Úpice s plyn SORkou, 934, 954 tudíž zde Icom poskytuje lepší služby... Na Brně Axer... A teď mi řekněte, kde jste viděl co bez středových dveří, mohla to být maximálně LC 956, která leden - červen tohoto roku jela jednou za 3 týdny Brno... Myslím si, že detailněji to již rozepsat nejde...

0/0
14.9.2015 18:37

L91a27d10i27s59l12a94v 20P55l18a23v20e75c 2907965866587

Vyhnout se můžeme, ale on si pan Aleš..pardon, Kratochvíl, Aleš je na seznamech STB ..on si počká na dotace, potažmo na naše daně, které mu socanské kraje poskytnou.

0/0
14.9.2015 23:01

P78e51t58r 29B42e84z44s33t92a79r65o69s56t40i 2699696873451

Praha Spindl patří do turnusu Ostrava a Jeseník , turnusy provozovny RK, jezdí tam Euro 6 , sklopné sedačky, klima předtím to samé akorát Euro 5

0/0
14.9.2015 18:26

J46i53ř91í 88E63r43b90e98n 1103374396257

Chcete snad tvrdit, že nepoznám, v čem třikrát týdně sedím? ;-)

+2/0
14.9.2015 21:35

J19i96ř42í 66E78r62b75e47n 1173824756347

Klidně si začnu zapisovat SPZky a výbavu.

Co byste potvrdil, má třeba 4E5 2247 sklopná opěradla?

+1/0
14.9.2015 21:44

P78e45t34r 62B24e47z53s32t40a54r52o93s68t24i 2179676293421

Ano, tato má sklopná opěradla i klimu, Euro 5

0/0
14.9.2015 23:48

P93e31t80r 62B70e29z22s53t39a80r76o61s55t15i 2989706653131

http://seznam-autobusu.cz/vuz/38845

0/0
14.9.2015 23:49

V72o51j71t94ě56c15h 60B77l67a49ž95e21j 7316850453

Skvělá barva autobusu .. taková.... hnědá.......

0/0
14.9.2015 12:01

J53a31n 50S76ů83r33a 4805243843362

Bude v barvách Icomu, foto dodáme později.

0/0
14.9.2015 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.