Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Icom koupí autobusy od Daimleru, čeští výrobci se nepřihlásili

Největší tuzemská firma v regionální autobusové dopravě zůstane i nadále hlavně u autobusů od německého koncernu Daimler. Nakoupí od něj 180 nových autobusů za více než 670 milionů korun. Jedná se o největší letošní tendr v dopravě a logistice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O31n97d55r10e50j 37B48e31r25a44n 5468622501

Více jak 600 lidí vyrábí karoserie v Holýšově u Plzně, DPH jde do státní kasy, takže částečně české výrobky.... a luxus pro cestující, alespon někdo kupuje jiné busy než Sory, které by se měly jmenovat: I am "Sorry";-D

+1/0
15.9.2015 8:57

L56a23d71i38s92l16a36v 61P74l52a11v82e42c 2657655196177

A už bude šance se na autobusáku v Jihlavě najíst nebo si jen můžu koupit boty v hale pro cestující? Proč možnost slušného stravování na nádraží nedá kraj do podmínek o licenci?

+3/−1
14.9.2015 22:58

M21i16c27h14a54l 75H75i31r85k85a 4447776400713

Proč se české firmy nepřihlásily? 8-o

0/0
14.9.2015 13:38

P92e70t85r 63B84e24z68s54t84a95r11o93s45t80i 2569486543161

České firmy se berou jen kvůli ceně, když si vezmu nějakých 6 let a 400 tis km... Mergl ho setra se bez problémů prodá a jezdí bez větších problémů... SOR nebo Crossway v tomto stáří už má dost věcí nových a spíše už se blíží k rozkladu... A navíc v tomto stavu neprodejne...

0/0
14.9.2015 14:43

J64i59n34d38ř51i44c38h 18Š26k61o26p84e50k 4745391740705

třeba se nevešly techn. parametry

0/0
14.9.2015 14:56

R21a49d94e78k 54N32e95u47m72a29n58n 5742802848155

mají spoustu busů už v majetku

zakázka částečně na míru technickmi parametry?

0/0
14.9.2015 17:44

V95á32c34l16a42v 45K57a22r50a84s 1597371326781

ICOM neni statni firma ;-)

0/0
15.9.2015 9:16

T26o53m69a50s 80A77u43g65u69s79t78y16n 6547966651880

článek psal pan pětiminutový redaktor. Kdyby musel zvednout telefon a zjistit to u SOR a Karosy, tak by to za pět minut nestihl a byl by přepracovanej...

0/0
19.9.2015 18:24

M67a85r44t98i44n 45P43e51t45r 6143162588319

Docela levné, něco přes 3 mega za kousek, vzpomínám si, že v pražských autobusech bývaly cedulky, za kolik byly pořízeny a tam byly ceny výrazně vyšší, snad až kolem 20 mega. Sice chápu, že ty autobusy musí být jinak přizpůsobeny, ale ten rozdíl mi připadá drastický.

0/−2
14.9.2015 12:09

N42i80k21o86l44a95j 78M58a37l24í63k 5574273880671

Néé? Dvacku, fakt? Tomu se mi nechce věřit.

V Brně jezdí loni pořízené kloubové Solarisy a je v nich cedulka, že 1 kus stál něco přes 6 mega...

A ve Zlíně jezdí trolejbusy postavené na karoserii kloubového Solarisu a je v nich cedulka, že jeden kus stál necelých 15 mega... ale to je trolejbus.

0/0
14.9.2015 12:16

J45a62k65u51b 66F53e29i69f69a46r 7449269186349

No v Praze je rozdíl mezi tím, co to stojí a kolik se za to ve finále zaplatí, víme;-)

+1/0
14.9.2015 12:21

V16i39l41é38m 59P20ř57í46h34o43d19a 2314929873377

Jo, takhle vznikají ty internetové legendy, 20 mega ani náhodou. Karosa-Renault CityBus 18M kloubák stál pod 8 mil., běžná Karosa pod 4 mil.

+6/0
14.9.2015 14:46

M17a83r80t86i26n 61R77u67z53i92c79k74a 1362908266737

To mohu potvrdit, na ty cedulky jsem koukal a zajimalo me to, byl velky rozdil mezi vysokopodlaznim cca 3-5mil. a nizkopodlaznim 6-8mil... ceny byly ruzne, starsi typy levnejsi...

0/0
14.9.2015 22:21

R59a44d41e28k 89N57e28u84m60a18n35n 5142292268335

vzpomínáš si dost blbě

+1/0
14.9.2015 17:45

J44a96r76o80s18l36a41v 37S47i89r76o63k69y 7160263774704

Mm svezeni s Icomem je des bes,  sedadla pro deti..  Uz nikdy vice.

+6/−3
14.9.2015 12:03

P96e51t91r 56B42e53z94s87t93a33r67o40s11t69i 2429496733621

Je vidět, že jste s Icomem hodně dlouho nejel... Klima a sklopné sedačky na všech dálkových linkách, ano klasické tvrdé sedačky se vyskytují, sice i na 50 km linkách (např RK-Na, RK-HK, RK-Pce) , ale počet lidí, kteří jedou déle jak 40 minut není v jednotkách na spoj, ale v jednotkách na linku a den...

+1/−4
14.9.2015 14:39

J51i91ř93í 48E92r50b17e98n 1903514666517

Praha - Špindl patrně není dálková linka, tam běžně jezdí Intouro v meziměstské úpravě bez klimy, s pevnými opěradly a bez loketních opěrek. Nemluvě o tom, že některé vozy z flotily ICOMu jsou poněkud podmotorizované a lekají se každého většího kopce :-)

+3/0
14.9.2015 16:48

J31a89n 11E18t35t57l 3289804510500

To není bohužel motorem, ale řidičem který musí, když nechce přijít o peníze, jezdit podle továrních tabulek na spotřebu, které se v reálu dodržet nedají.

+2/0
14.9.2015 16:57

J44i37ř22í 48E46r14b78e58n 1743934376667

Je to i motorem, když pak vidíte, jak šofér musí do kopce pořád podřazovat a hnát motor do otáček, tak jde spotřeba spíš nahoru...

0/0
14.9.2015 21:37

J52a24r28o15s57l52a63v 90K45a94b96r51h65e26l 7192207677336

Tak i Náchod - Praha ca 150 km jezdí mezimestsky krap. Za to Náchod - Trutnov, těch 30 km jezdí dálkový šmejd bez dveří uprostřed. Icomu se raději vyhnout.

+2/−1
14.9.2015 17:42

P23e25t44r 69B49e52z14s64t37a68r62o85s72t17i 2759376623441

Náchod Praha jak kdy, jezdí se v 4 denním turnusu, kdy Praha je čtvrtý den,Broumov Praha jezdí Euro 5 s klimou, druhá kliku nemá , obojí sklopné sedačky... Náchod Trutnov, kdo by jezdil busem, když vlak je rychlejší, tudíž převážně usekovka... Střídají se jak hezké vozy z výše zmíněného turnusu tak klasické z Kostelce a Dobrušky... Za Osnado toto jezdí provozovna Úpice s plyn SORkou, 934, 954 tudíž zde Icom poskytuje lepší služby... Na Brně Axer... A teď mi řekněte, kde jste viděl co bez středových dveří, mohla to být maximálně LC 956, která leden - červen tohoto roku jela jednou za 3 týdny Brno... Myslím si, že detailněji to již rozepsat nejde...

0/0
14.9.2015 18:37

L65a21d39i22s33l97a86v 52P91l27a50v93e47c 2617495646357

Vyhnout se můžeme, ale on si pan Aleš..pardon, Kratochvíl, Aleš je na seznamech STB ..on si počká na dotace, potažmo na naše daně, které mu socanské kraje poskytnou.

0/0
14.9.2015 23:01

P13e52t37r 79B57e64z14s47t97a63r75o42s20t78i 2579506813571

Praha Spindl patří do turnusu Ostrava a Jeseník , turnusy provozovny RK, jezdí tam Euro 6 , sklopné sedačky, klima předtím to samé akorát Euro 5

0/0
14.9.2015 18:26

J32i67ř12í 85E31r46b50e65n 1613724206277

Chcete snad tvrdit, že nepoznám, v čem třikrát týdně sedím? ;-)

+2/0
14.9.2015 21:35

J67i47ř21í 67E21r11b58e91n 1373414806567

Klidně si začnu zapisovat SPZky a výbavu.

Co byste potvrdil, má třeba 4E5 2247 sklopná opěradla?

+1/0
14.9.2015 21:44

P28e60t87r 88B25e83z40s25t88a20r66o16s12t45i 2509506573211

Ano, tato má sklopná opěradla i klimu, Euro 5

0/0
14.9.2015 23:48

P23e48t85r 35B52e57z74s71t66a89r39o80s97t40i 2399706153731

http://seznam-autobusu.cz/vuz/38845

0/0
14.9.2015 23:49

V28o89j76t72ě56c36h 86B51l57a10ž10e14j 7976230513

Skvělá barva autobusu .. taková.... hnědá.......

0/0
14.9.2015 12:01

J86a82n 69S43ů79r73a 4625463673182

Bude v barvách Icomu, foto dodáme později.

0/0
14.9.2015 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.