Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český uživatel je dvakrát cennější než Polák, říká manažer Facebooku

Peter Podolinský má v evropské centrále Facebooku na starosti inzerenty na českém a slovenském trhu. Ačkoli je ve firmě teprve dva roky a pár měsíců, už se řadí mezi „mazáky“. Téměř tři čtvrtiny jeho kolegů jsou v této rychle rostoucí společnosti služebně mladší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23a23r83t46i85n 21S79t36e82r52n 3282804514634

Zajímavé, neuložilo mi to příspěvek a zřejmě nepovoleným slovem je název populárního rozšíření prohlížeče omezujícího zobrazování reklam ... znova už to psát nebudu, omezím se jenom na konstatování, že iDnes je banda .... (každý si doplň sám vhodnou sprostou nadávku jakou uznáte za vhodné).

+2/−1
19.9.2015 23:48

J27a51k69u68b 59K92o67s 3286222400174

Jsem rád, že nejsem součástí tohohle blbince.

+2/−1
19.9.2015 17:44

L63u31k59a28s 78N23e61m25e36c 7639600182744

Registruje jich na denní bázi už 968 milionů.

LOOOL

0/0
19.9.2015 15:13

Ľ17u42d22o36v62í23t 46A43d46a20m28č20í60k 2134977267

Mě reklama jenom otravuje, je dobrá jen pro prodávajícího, žádná přidaná hodnota pro kupujícího (jenom vyšší cena produktu o marketingové náklady), a produkt jsem si stejně vygúgloval.

Čekám kdy někoho napadne tisknout reklamu na hajzlpapír... (je to můj nápad, tantiémy mi posílejte na...(moje adresa v redakci))

+2/0
19.9.2015 14:08

A48n10t82o75n81í64n 61S60c56h68i90n12d53l86e12r 8183757615369

hm, když FB řekně, že Čech je dvakrát cennější než Polák, dá se to vyložit, že Čech  je 2x naivnější, více nehledí na bezpečnost, hloupější, sociálně labilnější a závislejší... tak nevím, pochvala to asi nebyla...

+2/−8
19.9.2015 12:53

D47a66n15i14e75l 95M70a52c12á49k 2669754256441

To jste ale špatně pochopil! Je vyzvednuto, že český podnikatel investuje více do své propagace na FB než polský i přes to, že náš trh je nepochybně menší. O hlouposti nemůže být řeč.

+4/0
19.9.2015 17:34

R76a35d80i83m 35P20o55l80á65š67e70k 9216913559439

Facebook je hlavně  špiclovací systém.

Profil na facebooku jsem si založil zhruba před třemi roky.

Scgválně jsem tam dal jen minimum údajů. Nedal jsem tam třeba svůj osobní mail. A tak asi za dva týdny facebook najednou nějak můj osobní email sehnal a začal mi na něho posílat zprávy.

Tak jsem profil na facebooku na víc než dva roky uložil k ledu;-D.

Kromě toho, že to je módní věc a že to pomalu začíná zabírat místo klasického internetu, co se týká webových stránek , reklamy a dalších, takže kdo se v tom chce pohybovat, facebook nezbytně potřebuje, nevidím ve facebooku žádnou přidanou hodnotu.

Navíc pokud by Zuckerbergovi "ruplo v bedně" a najednou facebook zrušil nebo pokud by FB byl masívně napaden nějakými viry a přestal by fungovat, včetně zrcadlených webů, všechno, co se do facebooku vložilo, by zmizelo.

Ono stačí už to, že vložením čehokoliv do Facebooku, na rozdíl od vytváření vlastních webových stránek,  se vlastnictví tohoto souboru dobrovolně vzdáváme a automaticky toto vlastnictví věnujeme  Zuckerbergovi a obecně firmě Facebook.

+7/−3
19.9.2015 12:19

K12r52i57s34t65i40n21a 43B34l85ü15m39e62l21o92v80á 2524557358270

Osobně FB účet nemám a nehodlám na tom mic měnit. Ale zas na druhou stranu, pro mnoho lidí je to velmi užitečný nástroj, jak být v kontaktu s dalšími lidmi. Jen se to nesmí přehánět.

+3/0
19.9.2015 12:46

R16a28d82i65m 16P54o81l98á43š92e82k 9506363509599

Jako takový kontakt, že se spojíte s  nějakým neznámým, o kterém nic nevíte kromě jeho profilu na fb?

Možná tak dobré pro puberťáky......za 15 minut sezení na fb klidně 50 takových kontaktů.....

Jinak přirozeně pro poznávání třeba budoucího zaměstnavatele nebo pro nějaké dopisování s někým v angličtině, aby si mohl procvičit cizí řeč, aniž nějakého cizozemce znám osobně a na podobné účely dobré.

Na skutečné osobní kontakty jsou tady mobily, jsou tady třeba všelijaké webové stránky, je server spoluzaci.cz a kdovíco ještě. A v neposlední řadě stůl v místní knajpě.  přirozeně vedle osobního kontaktu.

+1/−2
19.9.2015 15:41

M90a42r19t83i33n 42Š10e93b77e95k 2576435865830

facebook, nemám, nechci a předpokládám, že mít nebudu, 

proto se v něm nevyznám a omlouvám se předem za svůj možná naivní dotaz, jak se mohu seznámit s novými kontakty? to jakože někdo náhodně klikne na můj profil? to je jako bych se chtěl nechat dobrovolně spamovat???8-o

0/−1
19.9.2015 18:06

P24a25v84e73l 48K25u28n85c 9502789838418

Jeden důvod za druhým, proč nadále odmítat Facebook.

+9/−2
19.9.2015 11:53

K76a49m51i45l 78N87o12v30o60t70n67y 4326915262220

A tak neslo by, kdybyste treba jen odmital nechat se ovlivnovat reklamou?

0/0
20.9.2015 15:20

D49a85v18i72d 67P96e84t28r17ž19e11l21a 2316724493620

Ani jsem to nedočetl. Nuda. Člověk, který v hlavě nemá nic jiného než svého zaměstnavatele a sveřepě obhajuje svoji práci (svoji potřebnosti). Ideální to zaměstnanec, leč jako člověk...

+3/−11
19.9.2015 10:16

J35a52n 55K92o58h58l 4983177541224

Dočetl jsem někam k tomu nesmyslu, že lidé chtějí mít na telefonu větší obrazovky.. dokonce jsem ani nevěděl, že jsou na fcb nějaké reklamy, a i kdyby, klikat na ně nehodlám.. ;-D

+5/−3
19.9.2015 10:01

J35o22s55e91f 92N56o36v74á41k 5771776215854

jsem zvědavý za jak dlouho se ozvou Poláci a budou chtít omluvu za titulek:-)

Český uživatel je dvakrát cennější než Polák-jde vyložit všelijak

+8/0
19.9.2015 9:46

P55a58v41e42l 44K67u65n39c 9792979458248

Neměli by omluvu chtít spíš Češi? "Cenný" tady znamená "vytěžitelný".

+2/−1
19.9.2015 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.