Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český uživatel je dvakrát cennější než Polák, říká manažer Facebooku

Peter Podolinský má v evropské centrále Facebooku na starosti inzerenty na českém a slovenském trhu. Ačkoli je ve firmě teprve dva roky a pár měsíců, už se řadí mezi „mazáky“. Téměř tři čtvrtiny jeho kolegů jsou v této rychle rostoucí společnosti služebně mladší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73a48r40t90i48n 52S37t57e23r24n 3562674474454

Zajímavé, neuložilo mi to příspěvek a zřejmě nepovoleným slovem je název populárního rozšíření prohlížeče omezujícího zobrazování reklam ... znova už to psát nebudu, omezím se jenom na konstatování, že iDnes je banda .... (každý si doplň sám vhodnou sprostou nadávku jakou uznáte za vhodné).

+2/−1
19.9.2015 23:48

J11a92k94u59b 79K34o72s 3766212150964

Jsem rád, že nejsem součástí tohohle blbince.

+2/−1
19.9.2015 17:44

L52u47k25a67s 17N47e63m95e36c 7859110742234

Registruje jich na denní bázi už 968 milionů.

LOOOL

0/0
19.9.2015 15:13

Ľ50u43d57o43v92í88t 70A34d93a69m80č39í45k 2584547937

Mě reklama jenom otravuje, je dobrá jen pro prodávajícího, žádná přidaná hodnota pro kupujícího (jenom vyšší cena produktu o marketingové náklady), a produkt jsem si stejně vygúgloval.

Čekám kdy někoho napadne tisknout reklamu na hajzlpapír... (je to můj nápad, tantiémy mi posílejte na...(moje adresa v redakci))

+2/0
19.9.2015 14:08

A23n66t23o37n46í40n 72S70c76h40i10n40d96l18e14r 8653187575149

hm, když FB řekně, že Čech je dvakrát cennější než Polák, dá se to vyložit, že Čech  je 2x naivnější, více nehledí na bezpečnost, hloupější, sociálně labilnější a závislejší... tak nevím, pochvala to asi nebyla...

+2/−8
19.9.2015 12:53

D21a32n43i63e71l 13M93a81c22á31k 2979364176271

To jste ale špatně pochopil! Je vyzvednuto, že český podnikatel investuje více do své propagace na FB než polský i přes to, že náš trh je nepochybně menší. O hlouposti nemůže být řeč.

+4/0
19.9.2015 17:34

R47a81d91i87m 18P98o22l96á27š69e32k 9226393349639

Facebook je hlavně  špiclovací systém.

Profil na facebooku jsem si založil zhruba před třemi roky.

Scgválně jsem tam dal jen minimum údajů. Nedal jsem tam třeba svůj osobní mail. A tak asi za dva týdny facebook najednou nějak můj osobní email sehnal a začal mi na něho posílat zprávy.

Tak jsem profil na facebooku na víc než dva roky uložil k ledu;-D.

Kromě toho, že to je módní věc a že to pomalu začíná zabírat místo klasického internetu, co se týká webových stránek , reklamy a dalších, takže kdo se v tom chce pohybovat, facebook nezbytně potřebuje, nevidím ve facebooku žádnou přidanou hodnotu.

Navíc pokud by Zuckerbergovi "ruplo v bedně" a najednou facebook zrušil nebo pokud by FB byl masívně napaden nějakými viry a přestal by fungovat, včetně zrcadlených webů, všechno, co se do facebooku vložilo, by zmizelo.

Ono stačí už to, že vložením čehokoliv do Facebooku, na rozdíl od vytváření vlastních webových stránek,  se vlastnictví tohoto souboru dobrovolně vzdáváme a automaticky toto vlastnictví věnujeme  Zuckerbergovi a obecně firmě Facebook.

+7/−3
19.9.2015 12:19

K71r71i35s79t49i96n88a 11B44l79ü73m74e36l78o88v63á 2184117138880

Osobně FB účet nemám a nehodlám na tom mic měnit. Ale zas na druhou stranu, pro mnoho lidí je to velmi užitečný nástroj, jak být v kontaktu s dalšími lidmi. Jen se to nesmí přehánět.

+3/0
19.9.2015 12:46

R90a66d83i26m 69P95o22l19á46š46e11k 9806813519879

Jako takový kontakt, že se spojíte s  nějakým neznámým, o kterém nic nevíte kromě jeho profilu na fb?

Možná tak dobré pro puberťáky......za 15 minut sezení na fb klidně 50 takových kontaktů.....

Jinak přirozeně pro poznávání třeba budoucího zaměstnavatele nebo pro nějaké dopisování s někým v angličtině, aby si mohl procvičit cizí řeč, aniž nějakého cizozemce znám osobně a na podobné účely dobré.

Na skutečné osobní kontakty jsou tady mobily, jsou tady třeba všelijaké webové stránky, je server spoluzaci.cz a kdovíco ještě. A v neposlední řadě stůl v místní knajpě.  přirozeně vedle osobního kontaktu.

+1/−2
19.9.2015 15:41

M66a35r63t81i46n 96Š83e12b85e73k 2286475315890

facebook, nemám, nechci a předpokládám, že mít nebudu, 

proto se v něm nevyznám a omlouvám se předem za svůj možná naivní dotaz, jak se mohu seznámit s novými kontakty? to jakože někdo náhodně klikne na můj profil? to je jako bych se chtěl nechat dobrovolně spamovat???8-o

0/−1
19.9.2015 18:06

P90a42v57e31l 32K59u82n80c 9672959338378

Jeden důvod za druhým, proč nadále odmítat Facebook.

+9/−2
19.9.2015 11:53

K92a87m34i43l 37N72o55v95o47t75n51y 4756495162530

A tak neslo by, kdybyste treba jen odmital nechat se ovlivnovat reklamou?

0/0
20.9.2015 15:20

D69a98v24i82d 32P93e70t24r55ž20e47l33a 2306644173520

Ani jsem to nedočetl. Nuda. Člověk, který v hlavě nemá nic jiného než svého zaměstnavatele a sveřepě obhajuje svoji práci (svoji potřebnosti). Ideální to zaměstnanec, leč jako člověk...

+3/−11
19.9.2015 10:16

J82a24n 50K73o56h18l 4963487831204

Dočetl jsem někam k tomu nesmyslu, že lidé chtějí mít na telefonu větší obrazovky.. dokonce jsem ani nevěděl, že jsou na fcb nějaké reklamy, a i kdyby, klikat na ně nehodlám.. ;-D

+5/−3
19.9.2015 10:01

J58o43s93e94f 81N79o56v20á75k 5361976955194

jsem zvědavý za jak dlouho se ozvou Poláci a budou chtít omluvu za titulek:-)

Český uživatel je dvakrát cennější než Polák-jde vyložit všelijak

+8/0
19.9.2015 9:46

P53a70v93e62l 29K80u62n18c 9722279208438

Neměli by omluvu chtít spíš Češi? "Cenný" tady znamená "vytěžitelný".

+2/−1
19.9.2015 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.