Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český uživatel je dvakrát cennější než Polák, říká manažer Facebooku

Peter Podolinský má v evropské centrále Facebooku na starosti inzerenty na českém a slovenském trhu. Ačkoli je ve firmě teprve dva roky a pár měsíců, už se řadí mezi „mazáky“. Téměř tři čtvrtiny jeho kolegů jsou v této rychle rostoucí společnosti služebně mladší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80a51r92t79i34n 74S59t23e33r19n 3882534754644

Zajímavé, neuložilo mi to příspěvek a zřejmě nepovoleným slovem je název populárního rozšíření prohlížeče omezujícího zobrazování reklam ... znova už to psát nebudu, omezím se jenom na konstatování, že iDnes je banda .... (každý si doplň sám vhodnou sprostou nadávku jakou uznáte za vhodné).

+2/−1
19.9.2015 23:48

J98a82k59u17b 69K21o93s 3296382680764

Jsem rád, že nejsem součástí tohohle blbince.

+2/−1
19.9.2015 17:44

L45u49k52a81s 26N41e48m59e48c 7119530562474

Registruje jich na denní bázi už 968 milionů.

LOOOL

0/0
19.9.2015 15:13

Ľ45u21d40o95v25í90t 59A71d75a39m19č68í31k 2464187177

Mě reklama jenom otravuje, je dobrá jen pro prodávajícího, žádná přidaná hodnota pro kupujícího (jenom vyšší cena produktu o marketingové náklady), a produkt jsem si stejně vygúgloval.

Čekám kdy někoho napadne tisknout reklamu na hajzlpapír... (je to můj nápad, tantiémy mi posílejte na...(moje adresa v redakci))

+2/0
19.9.2015 14:08

A82n61t96o37n71í13n 18S53c41h48i36n68d39l24e18r 8553107325559

hm, když FB řekně, že Čech je dvakrát cennější než Polák, dá se to vyložit, že Čech  je 2x naivnější, více nehledí na bezpečnost, hloupější, sociálně labilnější a závislejší... tak nevím, pochvala to asi nebyla...

+2/−8
19.9.2015 12:53

D10a32n78i53e53l 83M60a46c95á76k 2969444116371

To jste ale špatně pochopil! Je vyzvednuto, že český podnikatel investuje více do své propagace na FB než polský i přes to, že náš trh je nepochybně menší. O hlouposti nemůže být řeč.

+4/0
19.9.2015 17:34

R49a77d43i24m 48P13o89l85á69š33e94k 9626363789539

Facebook je hlavně  špiclovací systém.

Profil na facebooku jsem si založil zhruba před třemi roky.

Scgválně jsem tam dal jen minimum údajů. Nedal jsem tam třeba svůj osobní mail. A tak asi za dva týdny facebook najednou nějak můj osobní email sehnal a začal mi na něho posílat zprávy.

Tak jsem profil na facebooku na víc než dva roky uložil k ledu;-D.

Kromě toho, že to je módní věc a že to pomalu začíná zabírat místo klasického internetu, co se týká webových stránek , reklamy a dalších, takže kdo se v tom chce pohybovat, facebook nezbytně potřebuje, nevidím ve facebooku žádnou přidanou hodnotu.

Navíc pokud by Zuckerbergovi "ruplo v bedně" a najednou facebook zrušil nebo pokud by FB byl masívně napaden nějakými viry a přestal by fungovat, včetně zrcadlených webů, všechno, co se do facebooku vložilo, by zmizelo.

Ono stačí už to, že vložením čehokoliv do Facebooku, na rozdíl od vytváření vlastních webových stránek,  se vlastnictví tohoto souboru dobrovolně vzdáváme a automaticky toto vlastnictví věnujeme  Zuckerbergovi a obecně firmě Facebook.

+7/−3
19.9.2015 12:19

K49r51i39s93t91i70n90a 79B41l86ü59m69e34l92o58v29á 2214567618260

Osobně FB účet nemám a nehodlám na tom mic měnit. Ale zas na druhou stranu, pro mnoho lidí je to velmi užitečný nástroj, jak být v kontaktu s dalšími lidmi. Jen se to nesmí přehánět.

+3/0
19.9.2015 12:46

R44a63d91i10m 55P24o33l24á63š50e32k 9406783499979

Jako takový kontakt, že se spojíte s  nějakým neznámým, o kterém nic nevíte kromě jeho profilu na fb?

Možná tak dobré pro puberťáky......za 15 minut sezení na fb klidně 50 takových kontaktů.....

Jinak přirozeně pro poznávání třeba budoucího zaměstnavatele nebo pro nějaké dopisování s někým v angličtině, aby si mohl procvičit cizí řeč, aniž nějakého cizozemce znám osobně a na podobné účely dobré.

Na skutečné osobní kontakty jsou tady mobily, jsou tady třeba všelijaké webové stránky, je server spoluzaci.cz a kdovíco ještě. A v neposlední řadě stůl v místní knajpě.  přirozeně vedle osobního kontaktu.

+1/−2
19.9.2015 15:41

M69a55r97t63i60n 72Š27e16b54e82k 2766715895700

facebook, nemám, nechci a předpokládám, že mít nebudu, 

proto se v něm nevyznám a omlouvám se předem za svůj možná naivní dotaz, jak se mohu seznámit s novými kontakty? to jakože někdo náhodně klikne na můj profil? to je jako bych se chtěl nechat dobrovolně spamovat???8-o

0/−1
19.9.2015 18:06

P94a82v92e58l 56K31u53n78c 9922209568618

Jeden důvod za druhým, proč nadále odmítat Facebook.

+9/−2
19.9.2015 11:53

K90a77m44i23l 94N36o54v28o21t76n69y 4286125512110

A tak neslo by, kdybyste treba jen odmital nechat se ovlivnovat reklamou?

0/0
20.9.2015 15:20

D57a79v50i11d 41P22e48t75r69ž29e56l23a 2456554973150

Ani jsem to nedočetl. Nuda. Člověk, který v hlavě nemá nic jiného než svého zaměstnavatele a sveřepě obhajuje svoji práci (svoji potřebnosti). Ideální to zaměstnanec, leč jako člověk...

+3/−11
19.9.2015 10:16

J14a11n 84K98o66h64l 4323187561574

Dočetl jsem někam k tomu nesmyslu, že lidé chtějí mít na telefonu větší obrazovky.. dokonce jsem ani nevěděl, že jsou na fcb nějaké reklamy, a i kdyby, klikat na ně nehodlám.. ;-D

+5/−3
19.9.2015 10:01

J50o77s30e69f 57N32o19v53á69k 5271916525384

jsem zvědavý za jak dlouho se ozvou Poláci a budou chtít omluvu za titulek:-)

Český uživatel je dvakrát cennější než Polák-jde vyložit všelijak

+8/0
19.9.2015 9:46

P29a37v87e37l 32K95u87n20c 9132599448408

Neměli by omluvu chtít spíš Češi? "Cenný" tady znamená "vytěžitelný".

+2/−1
19.9.2015 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.