- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Srandovní základní situace, pojišťovny nechtějí pojišťovat, protože v případě pojistné události musí uhradit plnou škodu!!! Oni vlastně nechtějí nést žádné riziko - pro ně je zajímavé pouze to pojištění, kde je riziko minimální a kde s případnou výplatou pojistné události můžou čachrovat.
Osobně považuji pojišťovny a jejich byznys za šmejdí byznys.
Pracují na principu, za velké peníze Vás pojistíme, ale případnou výplatu Vám ostrouháme co to půjde, případně Vám nedáme nic, protože smlouvu uděláme tak nepřehlednou, že to je pak potrava hlavně pro právníky - a kdo se bude soudit s velkými firmami, že?
Pojištění je sázka s podkurzem... cílem pojišťovny je vydělat peníze... nic jiného.
Je takovy problem pojistne pocitat z fixu (jako dosud) a nad nejaky ramec jej navysit dle aktualniho obchodniho obratu? ... Myslim ze neni ... Pojisteni, ktere si cestovka udelala na minimalni castku obratu je proste prasarna - to radsi at zadne neni a pojistit se muze klient a klidne s rozdilnymi sazbami (verejnymi) dle rizikovosti cestovky ...
Je to problém - protože pojišťovna to nemá jak zjišťovat. Pokud jim to CK dobrovolně neřekne - tak na ni nemají žádné páky.
A CK nenechá koukat pojišťovnu do účetnictví ... (navíc je otázkou, jestli vede účetnictví poctivě atd... ) ...
Mají právo čmuchat v jejich účetnictví, mohou přesně vědět, kolik zájezdů v jaké ceně je prodaných a před realizací, kolik lidí je v kterém okamžiku v cizině. Žádná škoda s nepředvídatelnou výší zde není, všechno je dopředu spočítatelné.
Jde videt, ze jste nikdy nepodnikal. Kdyby to bylo tak jednoduche, tak nikdo nic nemusi resit a vypovidat pojistky.
reseni bude to, ze pojistovny zvednou pojistne ... proste cestovka s obratem 2 mio bude pojistena na 50
to je zas konina... i povinne ruceni na auto ma limity.
takhle se jen podporuje nezodpovednost cestovek
Ale vy jako klient nebo prodejce nemáte šanci zjistit na kolik je CK pojištěná, naopak pojišťovna je oprávněna koukat CK pod pokličku a vědět, jak si stojí...každý měsíc má čísla...
A co to udělat tak, že cestovka pojistku mít nebude (a nezapočítá ji tak do ceny zájezdu) a naopak se povinně pojistí klient? Pojišťovna by měla absolutní přehled kolik lidí a kam pojistila a v návaznosti na to by i vybrala platbu a zákazník by zase věděl, že v případě problémuů je pojištěný a na CK, jejím obratu a dalším, vlastně vůbec nezáleží?
Mnohdy by jenom stačilo, kdyby nás stát přestal vodit tolik za ručičku a rozhodovat za nás, jako za nesvéprávné. Jistě, ochrana zákazníka ano, ale ne nastavovat nesmyslná direktiva s praxi jenom vemi těžko a draze slučitelná.
Jistě, máte pravdu. Ale problém pojištění CK je o něčem jiném: pojišťovna by přeci měla být schopná říci, jaká pojistná částka bude stačit na pokrytí všech škod. Pak stanoví pojistné a ANO - nakonec by měla v souhrnu všech smluv vydělat. Není to přeci charita. Tak si, myslím, celá situace také dopadne. To, že pojišťovny vypovídají staré smlovy přece, blázínci, neznamená, že neuzavřou smlouvy nové
A pokud si CK sjedná pojištění na 10mil. a na konec, zrovna letos, prodá zájezdy za 50mil. a krachne, tak to té pojišťovně, která bude muset všechno zaplatit vyčíslíte dopředu jak?
Asi jen v ČR si pojistitelé a cestovky myslí, že povinné ručení je jen nějaká formalita, kterou lze odrbat tím, že sjednám pojištění na libovolně nízkou částku.
Jistě že není možno pojistit se na menší částku, než je nejvyšší možný počet v jednom okamžiku otevřených obchodů, to je snad jasné???
To pojištění je tam proto, aby pokrylo ztráty klientů, když to cestovnka zdrbe. Není důvod, aby klienti dopláceli na to, že si cestovna sjednala příliš laciné pojištění.
Proč zákon nestanoví pojistitelům povinnost prostě vytvořit fond, jakousi vlastní pojišťovnu pojišťoven, která výjimky pokryje?
Chudáci pijiš´tovny stojí asi před krachem. Vše chtějí zdražovat a přitom jsou bohatě v zisku.
Pojišťovna nemůže odpovídat za podpojištění cestovních kanceláří
Vono to tak nějak souvisí s žebračenkou která se nazývá průměrná mzda v ČR.
Zvýšení pojistného, co by tomu řekl klient?
Zvýšení ceny zájezdu, co by tomu řekl klient?
Když na něco nemám, tak si to nekupuju.
A když se mi něco nevyplatí, tak to nedělám.