- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No bodejť, ona je tolerance chyby měření +10 km/h, málokdo jezdí přes 150 tacho, aby to těch 142 km/h v reálu dalo. Ale na zúžení? Že jsou Velikonoce a na stavbě není nikdo? To ještě neznamená, že se na 100-80-50 může jet 120-100-70, vždyť byste mohli někomu podrazil lopatu, on by spadnul a měl pracovní úraz. Proměnné značení? Platit chlapa, který značku po skončení prací otočí "ksichtem" do příkopy?
V Rakousku se kontroluje a jizda po dalnici ve 130 - 145 km /hod. je velmi pohodlna
a bezpecna,
protoze si nikdo nedovoli jet 200 km jako v v Cesku. Zatim se udaje s Ceskou republikou nevymenuji, ale jednou i to bude.
pokuty jsou samozrejme pro zbohatle milionare smesne, ve Schweizu je mozne i zabavit auto, samozrejme pouze pri velmi vysoke rychlosti.
Ted jeste aby i omezeni rychlosti bylo pouze tam, kde se stavi. A pokud mozno jenom kdyz se stavi. Tj. ne v noci, ne o vikendech.
(Az totiz ubydou ta iracionalni omezeni, ridici budou pristupovat vazneji k tem racionalnim.)
Jediné rozumné řešení je kompletně převzít pravidla silničního provozu z Německa a "neobjevovat Ameriku"...Stejně jsme fakticky německou ekonomickou kolonií, a tak ať se vláda stará o opravy a budování silnic a dálnic a nevymýšlí (za naše peníze) nesmysly...
čecháčci stejně budou jezdit jak chtějí, dokud každej z nich nenabourá a neskončí na vozejku, tak to prostě je, je to mentalitou národa, takže asi tak
Zajeď si na týden do Itálie a uvidíš, že tě ty vousy z tamních řidičů zešediví
Jeste ze nenapsali ze se bude merit tam kde se pracuje. To by tech mist moc nebylo.
Tok at se radeji stara o to aby byly ty uzavirky na nejvytizenejsi dopravni tepne co nejkratsi. Ale to by holt musel makat.
Tak mne napadá, že oni možná budou proti i fízlové. Protože pak by se nemohli prohánět po dálnici v pěkných autech a peníze by nešly přes ně.
A ještě spoléhám na jednu věc, chtějí to financovat z EU a vzhledem k tomu, co se teď děje, bych neviděl až tak nereálně, že ta EU do příštího roku prostě klekne a se všema těmahle hovadinama z dotací bude utrum. Už aby to bylo.
..a co kdyby ty kamery raději kontrolovaly potřebu omezení, pak ty nedělače oprav, aby se ty opravy značně urychlily a tím pádem by se na úsecích mohla být zpět "130"? Kdy začne někdo kompetentní po firmách, co svojí laksností a neprofesionalitou ve jménu toho, že vyhráli výběrovku na opravu silnice, a to díky "nejnižší" ceně, vymáhat škody, které tímto jednání všem kolem způsobují..kdy, díky nim přestanou umírat lidi, jako včera před Brnem, kdy se nad tímto někdo zamyslí, pane Ťok??? To je tak velký problém, aby někdo, každý den, např. projel autem s kamerou Praha - Ostrava - Praha a pak tvrdě požadoval od firem "pracujících" po cestě vysvětlení, proč to vypadá, jak to vypadá?Jo, vím proč, na to nevydojíte EU dotace
Co se rozčilujete? Za pár let budou muset mít auta záznamníky, kde se bude zaznamenávat trasa jízdy a rychlost. Večer se to pošle do systému elektronické evidence jízd a ráno budete mít v datové schránce výzvu k úhradě pokut, případně oznámení, že Vám byla úhrada pokuty automaticky odečtena z účtu v bance.
Však na základě AETRu v náklaďácích je také možné uložit pokutu. Je jen otázka času, než někoho napadne to zautomatizovat a nainstalovat i do osobáků.
Lidi , nebuďte blbí a braňte se proti téhle šikaně, bojujte a neplaťte jak ovce !
Vlastně říkáte, lidi nebuďte blbý, zákony jsou buzerace, jsou zbytečné, klidně se tu postřílejte, ale nebuďte ovce.
Pokud vám dělá problém dodržovat zákony, a rychlost, tak vraťte řidičák. A nebudu tady polemizovat o tom, jak a kde je rychlost omezena. Od toho vy, jako řidič nejste. Osobně si myslím že 130 je na dálnici víc než dost, dokud se nenaučí čeští řidiči jezdit vpravo, a pouštět se. Pokud vám to tak nepřijde, asi bych doporučil návštěvu nějakého odborného pracoviště. Třeba okruh v Sosnové, a pokud se ani po škole jízdy nerozsvítí, tak pak nějakého lékaře