- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je fakt úroveň hele pojďme napsat článek o něčem o čem nic nevíme. Gratuluj a těším se co bude zítra. Třeba potkáte se zajímavou historkou sousedku
Já bych jim nevytýkala, že jsou zaostalí, letušky zcela jistě nebyly nikdy v zahraničí, tedy kromě letů svých aerolinií, kde se ihned otočej a letěj zpátky, tudíž nemají možnost se rozhlédnut, natož nakouknout do jinéhé letadla, nebo s ním přímo letět, tak nevědí, co je standard. A piloti? Ty jsou určitě to samé, severokotrejští piloti, vývik získali v KLDR a určitě nesmějí ani nahlédnout do zahraničního letadla.
Ano, tak nějak to bylo i do roku 1989 v Československu a nejen ohledně letadel, ale i všeho ostatního. A na vojně by vás zavřeli za "chválení techniky nepřítele".
Ten, kdo ma zkusenosti napriklad s americkymi aerolinkami, se musi po precteni tohoto propagandistickeho blabolu jen usmivat ... bohuzel trpce, neboy on si muze nechat o jakychkoliv sluzbach a jidle zdat ..
nevim ktere americke aerolinky mate na mysli, ale vetsinou jidla nejsou zadne lukulske hody ale odpovidaji zcela standartum predepsanym Yata tak jako u jakychkoli jinych spolecnosti. Doby, kdy se spolecnosti predhaneli v podbizeni u cestujicich jsou davno pryc
Britové hodnotí chutnost jídla? To jsou opravdu ti praví...
Tak s tím otřesným jídlem to není pravda. Na jednom letu jsme nedostali nic :) a na druhém nějakou housku se sekanou, která se celkem jíst dala a vzhledem k délce letu se dá srovnat s tím, co dávají ČSA na linkách ČR-Německo.
Žádnou neprofesionalitu letušek jsem taky nepozoroval, spíše mi přišly takové "vyplašené", jak kdyby se pořád něčeho bály.
tak rozdíl mezi Vámi a autorem článku je ten, že Vy jste s nimi letěl
Že Kima v rámci propagandy a většího turistického ruchu nenapadne koupit pořádné moderní stroje a se skvělým servisem (Jančura by mu jistě rád poradil jak rozmazlit zákazníka).
Ani náhodou, tím by přišel o jedno z hlavních lákadel. Jsou přímo zájezdy zaměřené na to proletět se v letadlech, která nikde jinde nelétají
otřesné jídlo: https://youtu.be/k2aCIDCW5n0
Asi před 14 dny jsem se vrátil z 10denní návštěvy Severní Koreje a s Air Koryem jsem absolvoval tři lety - jeden z Pekingu do Pchjongjangu a jeden zpáteční vnitrostátní. Pokud by vás cokoli o KLDR zajímalo, mám už část fotek na své facebookové stránce http://www.facebook.com/prokyaveru nebo, pokud Facebooku neholdujete, na Flickru http://www.flickr.com/photos/prokopvantuch/sets/ , kde jsem udělal i rychlé album fotek z letů s Air Koryo (v reakci na diskuzi na podobném článku na Lidovkách). Budu přidávat ještě další fotky a taky psát cestopis, tak můžete stránku na Facebooku sledovat, případně občas kouknout na Flickr nebo pak na blog prokyaveru.blogspot.cz. Pokud by vás něco zajímalo, rád odpovím, pokud budu vědět. ;)
Co se týká např toho muchlání novin, jedná se o věc platnou v celé KLDR a s Air Koryem nemá nic společného.
Jinak lety s Air Koryem byly v pohodě, ač tedy např komfort ve 40 let starém Tu-154 při vnitrostátním přeletu odpovídal věku letounu. A "hamburger" při letu z Pekingu opravdu za moc nestál, ale to už tak k tomu zážitku z letu se severokorejskou společností patřilo (a snědl jsem jej celý :D ).
Nas pristi tyden nechaji vyzkouset jejich kompletni flotilu vcetne nejnovejsiho prirustku v podobe An-148 (toho, co ve videu pilotoval Kim), dnes uz raritnich Tu-134, Il-62, Il-18 a dokonce i nakladniho Il-76 a vladniho VIP vrtulniku Celkem ta nase letecka vyprava charterovala cca 40 ruznych letu behem jednoho tydne, coz i je pro aerolinky hodne neobvykla vec
Shodou okolnosti se tenhle clanek objevil ve stejny den, kdy zacina specialni akce Air Koryo pro cca 150 leteckych nadsencu a bloggeru z celeho sveta. Vzhledem k tomu, ze je ve skupine i cca 10 Cechu a Slovaku, tak co nevidet budete mit informace o kvalite Air Koryo z prvni ruky i s fotkami, takze nebudete muset psat podobne texty ve stylu 'jedna pani povidala'.