Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Části poničeného pendolina se vracejí na koleje. Jako záloha pro opravy

České dráhy vymyslely způsob, jak nenechat zahálet v depu velkou část poškozeného pendolina, které je odstavené od tragické červencové nehody ve Studénce. Na opravy budou využívat pět vozů, které jsou jen lehce poškozené. Postup ještě musí schválit Drážní úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R11o42m49a15n 32J90e61s29c78h63k19e 9308525787235

Nic nového pod sluncem. Výměnným způsobem se na železnici opravovali lokomotivy před více než 50 lety. Jednotlivé díly a třebas celý tendr.

0/0
20.9.2015 20:55

J43i78r13k47a 43D35v45o51ř54á44k 4675420223168

Jenže Pendolino je složitý a dost provázaný celek. Při takovém čachrování se musí dávat hodně pozor, aby si jednotlivé části nepřestaly rozumět. Také to předpokládá, že byli Italové schopni těch sedm originálů vyrobit dostatečně sériově.

0/0
21.9.2015 17:48

M12i58c94h97a60l 46M68o31j82ž28í53š 8424259862

Alstom jsou ale frantíci. ;-)

0/0
18.9.2015 20:07

J23a78n 76S82ů39r65a 4735803963952

ano, nicméně pendolino má kompletně na starosti italská část:)

+2/0
18.9.2015 22:44

Z66d82e65n73ě16k 91H26o88m13o33l79k13a 6710606305955

To jako teprve teď s tím v depu i něco udělali?

0/−10
18.9.2015 17:12

T93o89m46á86š 60K30a56p68l67a25n 8783939613253

vy si to představujete zřejmě trochu jako opravu vlastního nabořeného blatníku v garáži.

+8/0
18.9.2015 17:15

J19i44ř75í 38K34o53c54u52r42e78k 6945724385538

Fabia. Takové úplně normální auto, díly "se válejí" všude. Dva týdny na to nešáhli. Proč? Dva týdny trvalo, než sehnali náhradní díl. Ale to, že zjistili, který díl je potřeba vyměnit, to žádná práce není. Každý přece ihned poznal, že to auto je rozbité.

0/0
19.9.2015 15:16

L35u91k81á81š 92V91a77l23a 5608499365980

Kolik stojí nové pendolino? To by bylo závor a jiných technologií na zabránění takové hrůzy, ale to někdo musel zapnout mozek.;-O[>-]

+1/−11
18.9.2015 17:10

R66a86d78e54k 75J16a53n36a93t55a 9585276174872

Je to zcela jiný rozpočet. Peníze na dálnice a autobusy se taky nemíchají.

Kromě toho - ten přejezd byl zabezpečen nejlíp, jak to jde. Tj. Pomohl by jen nadjezd/podjezd, a to už se bavíme o desítkách milionů, násobeno počtem přejezdů ...

+5/0
18.9.2015 18:06

R26o98m27a17n 43J34e37s74c86h73k32e 9118795107745

Kolik mají v Praze na koridoru úrovňových přejezdů?  Tam přetékají miliardy a dál od Prahy utřou nos.

0/−1
20.9.2015 21:08

J82i45r18k51a 54D98v77o46ř87á52k 4105260783358

Proti některým kamioňákům nepomůže ani nadjezd. Jsou schopni z něj spadnout dolu.:-P

+1/0
21.9.2015 17:50

J27i14ř64í 81H75u84d43e88c 4322741499342

Když je někdo ****, tak ani sebelepší technologie nezabrání tomu aby vjel na koleje když tam nemá co dělat...

+1/0
18.9.2015 21:47

N43i85k98o53l11a32j 18M27a52l10í59k 5484703980731

Možná nějaké katany - vjedeš - usekne ti to vršek auta i s hlavou. A čidla teda - aby se automaticky stopnul provoz.

To byl vtip ;-D ale někteří by bylo pro společnost užitečnější bez hlavy, jen jaksi je těžké dopředu vytipovat kteří.

+1/0
18.9.2015 22:54

J98i10r38k17a 16D33v19o14ř97á47k 4665900763988

Jo to taky nefunguje. Usekneš - a ono ti to zůstane právě na těch kolejích.:-P A nějaká čidla vůbec nemusí zabrat včas. Včas "už bylo".

0/0
21.9.2015 17:54

J42o20s73e65f 55Č55m76o23l79í34k 9564263298

Zapnout mozek by jste měl v první řadě vy!!!!!!

0/−1
19.9.2015 9:57

J86i56ř14í 89K82o75c55u36r81e98k 6645454365958

A jak je teda možné, že tam ty závory byly a nehodě nezabránily, ikdyž by nově instalované zárovy najistotu nehodě zabránily?

0/0
19.9.2015 15:12

V28a18c75l11a89v 96H53a85j54e13k 3716569289

Protože tam auto vjelo v sobě kdy ještě byly otevřené a jen blikala červená světla. A když se závory zavřely tak zůstal stát mezi zavřenými břevny na kolejích a nevěděl co má udělat. Od okamžiku kdy se závory zavřou do příjezdu vlaku pak zbývá velmi krátká doba, takže ho pedolino smetlo.

0/0
21.9.2015 13:46

J49i51r83k18a 30D59v29o28ř30á32k 4905390183778

Přesně tak. Byl to sice "profesinál" ale kašlal na to že na červenou se na koleje nejezdí, a asi netušil, že když už se dá "chytit" do závor, tak je má jednoduše zevnitř prorazit. V Polsku fungují závory jinak.

0/0
21.9.2015 17:52

R43o96m83a77n 46J46e78s74c33h82k80e 9708705257255

Stát je neschopný. Stále čekáme na dálnici za R 43. V Praze se utrácí miliardy a na zbytek státu pak zbyde málo. Kolik mají v Praze úrovňových přejezdů na koridoru ?

0/−1
20.9.2015 21:04

J98i84r50k40a 91D47v15o32ř79á46k 4245130143878

V Praze dost pomohlo, že se tam nestydělo myslet už v předminulém století, takže tu na trati je fůra mostů už od krále Klacka.

+1/0
21.9.2015 17:58

M98a96r67t91i22n 74R48u17z34i96c33k45a 1682808226917

Pri stavbe koridoru (rekonstrukci) na trati Praha-Ostrava byl v Praze jen jeden jedinny prejezd a ten pri stavbe noveho spojeni byl zrusen a postaven mimourovnovy, ale je to jen maly most nad trati. Trat v praze vede prakticky v nezastavenem koridoru... Ve Studence byl take postaven mimourovnovy prejezd a podstatne drazsi nez ten malu mostik v Praze Karline.

0/0
22.9.2015 19:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.