Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Části poničeného pendolina se vracejí na koleje. Jako záloha pro opravy

České dráhy vymyslely způsob, jak nenechat zahálet v depu velkou část poškozeného pendolina, které je odstavené od tragické červencové nehody ve Studénce. Na opravy budou využívat pět vozů, které jsou jen lehce poškozené. Postup ještě musí schválit Drážní úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R92o13m77a72n 38J89e11s16c87h45k23e 9558225987935

Nic nového pod sluncem. Výměnným způsobem se na železnici opravovali lokomotivy před více než 50 lety. Jednotlivé díly a třebas celý tendr.

0/0
20.9.2015 20:55

J59i40r63k79a 37D65v10o54ř96á91k 4585900413548

Jenže Pendolino je složitý a dost provázaný celek. Při takovém čachrování se musí dávat hodně pozor, aby si jednotlivé části nepřestaly rozumět. Také to předpokládá, že byli Italové schopni těch sedm originálů vyrobit dostatečně sériově.

0/0
21.9.2015 17:48

M46i23c78h41a34l 35M70o95j28ž40í84š 8384949502

Alstom jsou ale frantíci. ;-)

0/0
18.9.2015 20:07

J64a81n 87S70ů78r51a 4685813603162

ano, nicméně pendolino má kompletně na starosti italská část:)

+2/0
18.9.2015 22:44

Z71d34e48n15ě85k 24H47o57m55o69l73k65a 6810316865375

To jako teprve teď s tím v depu i něco udělali?

0/−10
18.9.2015 17:12

T97o41m98á77š 51K41a25p45l71a19n 8303799493723

vy si to představujete zřejmě trochu jako opravu vlastního nabořeného blatníku v garáži.

+8/0
18.9.2015 17:15

J72i84ř17í 17K17o85c29u84r80e80k 6825384675318

Fabia. Takové úplně normální auto, díly "se válejí" všude. Dva týdny na to nešáhli. Proč? Dva týdny trvalo, než sehnali náhradní díl. Ale to, že zjistili, který díl je potřeba vyměnit, to žádná práce není. Každý přece ihned poznal, že to auto je rozbité.

0/0
19.9.2015 15:16

L83u82k60á10š 43V79a20l68a 5138189735560

Kolik stojí nové pendolino? To by bylo závor a jiných technologií na zabránění takové hrůzy, ale to někdo musel zapnout mozek.;-O[>-]

+1/−11
18.9.2015 17:10

R87a75d95e64k 43J97a84n82a83t66a 9585746444672

Je to zcela jiný rozpočet. Peníze na dálnice a autobusy se taky nemíchají.

Kromě toho - ten přejezd byl zabezpečen nejlíp, jak to jde. Tj. Pomohl by jen nadjezd/podjezd, a to už se bavíme o desítkách milionů, násobeno počtem přejezdů ...

+5/0
18.9.2015 18:06

R51o26m60a26n 49J82e20s40c62h21k19e 9858985397135

Kolik mají v Praze na koridoru úrovňových přejezdů?  Tam přetékají miliardy a dál od Prahy utřou nos.

0/−1
20.9.2015 21:08

J68i76r42k60a 28D19v32o29ř46á81k 4965550833648

Proti některým kamioňákům nepomůže ani nadjezd. Jsou schopni z něj spadnout dolu.:-P

+1/0
21.9.2015 17:50

J35i17ř25í 42H91u62d58e52c 4632351639252

Když je někdo ****, tak ani sebelepší technologie nezabrání tomu aby vjel na koleje když tam nemá co dělat...

+1/0
18.9.2015 21:47

N35i64k86o78l43a68j 80M23a17l33í97k 5554353440311

Možná nějaké katany - vjedeš - usekne ti to vršek auta i s hlavou. A čidla teda - aby se automaticky stopnul provoz.

To byl vtip ;-D ale někteří by bylo pro společnost užitečnější bez hlavy, jen jaksi je těžké dopředu vytipovat kteří.

+1/0
18.9.2015 22:54

J79i77r28k93a 98D54v15o54ř95á76k 4935460793608

Jo to taky nefunguje. Usekneš - a ono ti to zůstane právě na těch kolejích.:-P A nějaká čidla vůbec nemusí zabrat včas. Včas "už bylo".

0/0
21.9.2015 17:54

J15o51s77e44f 92Č54m45o50l12í23k 9264413768

Zapnout mozek by jste měl v první řadě vy!!!!!!

0/−1
19.9.2015 9:57

J40i36ř61í 89K96o69c82u80r33e68k 6355184205808

A jak je teda možné, že tam ty závory byly a nehodě nezabránily, ikdyž by nově instalované zárovy najistotu nehodě zabránily?

0/0
19.9.2015 15:12

V68a20c83l96a87v 29H18a65j54e63k 3626809989

Protože tam auto vjelo v sobě kdy ještě byly otevřené a jen blikala červená světla. A když se závory zavřely tak zůstal stát mezi zavřenými břevny na kolejích a nevěděl co má udělat. Od okamžiku kdy se závory zavřou do příjezdu vlaku pak zbývá velmi krátká doba, takže ho pedolino smetlo.

0/0
21.9.2015 13:46

J80i76r63k11a 62D32v24o77ř92á15k 4785340623978

Přesně tak. Byl to sice "profesinál" ale kašlal na to že na červenou se na koleje nejezdí, a asi netušil, že když už se dá "chytit" do závor, tak je má jednoduše zevnitř prorazit. V Polsku fungují závory jinak.

0/0
21.9.2015 17:52

R36o45m25a68n 34J22e85s35c66h15k35e 9968325207855

Stát je neschopný. Stále čekáme na dálnici za R 43. V Praze se utrácí miliardy a na zbytek státu pak zbyde málo. Kolik mají v Praze úrovňových přejezdů na koridoru ?

0/−1
20.9.2015 21:04

J72i97r19k97a 88D16v27o32ř16á13k 4935410863628

V Praze dost pomohlo, že se tam nestydělo myslet už v předminulém století, takže tu na trati je fůra mostů už od krále Klacka.

+1/0
21.9.2015 17:58

M40a59r43t89i91n 71R49u84z38i50c93k72a 1232718386147

Pri stavbe koridoru (rekonstrukci) na trati Praha-Ostrava byl v Praze jen jeden jedinny prejezd a ten pri stavbe noveho spojeni byl zrusen a postaven mimourovnovy, ale je to jen maly most nad trati. Trat v praze vede prakticky v nezastavenem koridoru... Ve Studence byl take postaven mimourovnovy prejezd a podstatne drazsi nez ten malu mostik v Praze Karline.

0/0
22.9.2015 19:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.