Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Části poničeného pendolina se vracejí na koleje. Jako záloha pro opravy

České dráhy vymyslely způsob, jak nenechat zahálet v depu velkou část poškozeného pendolina, které je odstavené od tragické červencové nehody ve Studénce. Na opravy budou využívat pět vozů, které jsou jen lehce poškozené. Postup ještě musí schválit Drážní úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R76o76m51a33n 18J38e54s58c40h60k97e 9588935467705

Nic nového pod sluncem. Výměnným způsobem se na železnici opravovali lokomotivy před více než 50 lety. Jednotlivé díly a třebas celý tendr.

0/0
20.9.2015 20:55

J61i87r18k18a 47D86v24o39ř33á88k 4425360113268

Jenže Pendolino je složitý a dost provázaný celek. Při takovém čachrování se musí dávat hodně pozor, aby si jednotlivé části nepřestaly rozumět. Také to předpokládá, že byli Italové schopni těch sedm originálů vyrobit dostatečně sériově.

0/0
21.9.2015 17:48

M59i66c54h71a26l 33M67o90j73ž96í24š 8234809692

Alstom jsou ale frantíci. ;-)

0/0
18.9.2015 20:07

J53a88n 13S83ů28r77a 4695483843912

ano, nicméně pendolino má kompletně na starosti italská část:)

+2/0
18.9.2015 22:44

Z44d81e50n92ě49k 23H64o70m70o40l62k32a 6450836335735

To jako teprve teď s tím v depu i něco udělali?

0/−10
18.9.2015 17:12

T70o74m53á37š 35K30a49p81l29a45n 8783589143303

vy si to představujete zřejmě trochu jako opravu vlastního nabořeného blatníku v garáži.

+8/0
18.9.2015 17:15

J77i45ř71í 93K25o18c69u22r47e38k 6385144575598

Fabia. Takové úplně normální auto, díly "se válejí" všude. Dva týdny na to nešáhli. Proč? Dva týdny trvalo, než sehnali náhradní díl. Ale to, že zjistili, který díl je potřeba vyměnit, to žádná práce není. Každý přece ihned poznal, že to auto je rozbité.

0/0
19.9.2015 15:16

L42u70k68á20š 38V73a57l82a 5368919575900

Kolik stojí nové pendolino? To by bylo závor a jiných technologií na zabránění takové hrůzy, ale to někdo musel zapnout mozek.;-O[>-]

+1/−11
18.9.2015 17:10

R19a55d65e82k 25J87a90n20a77t70a 9855466874452

Je to zcela jiný rozpočet. Peníze na dálnice a autobusy se taky nemíchají.

Kromě toho - ten přejezd byl zabezpečen nejlíp, jak to jde. Tj. Pomohl by jen nadjezd/podjezd, a to už se bavíme o desítkách milionů, násobeno počtem přejezdů ...

+5/0
18.9.2015 18:06

R93o39m69a93n 85J73e79s27c90h40k60e 9928275277865

Kolik mají v Praze na koridoru úrovňových přejezdů?  Tam přetékají miliardy a dál od Prahy utřou nos.

0/−1
20.9.2015 21:08

J11i96r67k48a 70D93v96o59ř33á61k 4315900163278

Proti některým kamioňákům nepomůže ani nadjezd. Jsou schopni z něj spadnout dolu.:-P

+1/0
21.9.2015 17:50

J21i51ř17í 95H28u88d73e65c 4302771529462

Když je někdo ****, tak ani sebelepší technologie nezabrání tomu aby vjel na koleje když tam nemá co dělat...

+1/0
18.9.2015 21:47

N67i50k80o46l37a98j 24M22a88l75í36k 5124773750221

Možná nějaké katany - vjedeš - usekne ti to vršek auta i s hlavou. A čidla teda - aby se automaticky stopnul provoz.

To byl vtip ;-D ale někteří by bylo pro společnost užitečnější bez hlavy, jen jaksi je těžké dopředu vytipovat kteří.

+1/0
18.9.2015 22:54

J54i63r58k46a 25D91v20o93ř50á76k 4975640573648

Jo to taky nefunguje. Usekneš - a ono ti to zůstane právě na těch kolejích.:-P A nějaká čidla vůbec nemusí zabrat včas. Včas "už bylo".

0/0
21.9.2015 17:54

J59o49s56e78f 42Č76m85o15l57í32k 9264913498

Zapnout mozek by jste měl v první řadě vy!!!!!!

0/−1
19.9.2015 9:57

J15i73ř83í 43K78o35c75u79r25e80k 6145804715288

A jak je teda možné, že tam ty závory byly a nehodě nezabránily, ikdyž by nově instalované zárovy najistotu nehodě zabránily?

0/0
19.9.2015 15:12

V85a58c58l93a47v 48H84a54j34e72k 3756629619

Protože tam auto vjelo v sobě kdy ještě byly otevřené a jen blikala červená světla. A když se závory zavřely tak zůstal stát mezi zavřenými břevny na kolejích a nevěděl co má udělat. Od okamžiku kdy se závory zavřou do příjezdu vlaku pak zbývá velmi krátká doba, takže ho pedolino smetlo.

0/0
21.9.2015 13:46

J72i15r42k38a 88D84v45o61ř21á82k 4335440143788

Přesně tak. Byl to sice "profesinál" ale kašlal na to že na červenou se na koleje nejezdí, a asi netušil, že když už se dá "chytit" do závor, tak je má jednoduše zevnitř prorazit. V Polsku fungují závory jinak.

0/0
21.9.2015 17:52

R32o37m16a81n 38J54e76s67c35h10k22e 9968815637245

Stát je neschopný. Stále čekáme na dálnici za R 43. V Praze se utrácí miliardy a na zbytek státu pak zbyde málo. Kolik mají v Praze úrovňových přejezdů na koridoru ?

0/−1
20.9.2015 21:04

J24i76r14k61a 83D13v86o50ř65á41k 4765890683258

V Praze dost pomohlo, že se tam nestydělo myslet už v předminulém století, takže tu na trati je fůra mostů už od krále Klacka.

+1/0
21.9.2015 17:58

M46a23r58t45i48n 60R27u37z45i64c41k34a 1282558476817

Pri stavbe koridoru (rekonstrukci) na trati Praha-Ostrava byl v Praze jen jeden jedinny prejezd a ten pri stavbe noveho spojeni byl zrusen a postaven mimourovnovy, ale je to jen maly most nad trati. Trat v praze vede prakticky v nezastavenem koridoru... Ve Studence byl take postaven mimourovnovy prejezd a podstatne drazsi nez ten malu mostik v Praze Karline.

0/0
22.9.2015 19:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.