Diskuze

Části poničeného pendolina se vracejí na koleje. Jako záloha pro opravy

České dráhy vymyslely způsob, jak nenechat zahálet v depu velkou část poškozeného pendolina, které je odstavené od tragické červencové nehody ve Studénce. Na opravy budou využívat pět vozů, které jsou jen lehce poškozené. Postup ještě musí schválit Drážní úřad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nic nového pod sluncem. Výměnným způsobem se na železnici opravovali lokomotivy před více než 50 lety. Jednotlivé díly a třebas celý tendr.

0 0
možnosti

Jenže Pendolino je složitý a dost provázaný celek. Při takovém čachrování se musí dávat hodně pozor, aby si jednotlivé části nepřestaly rozumět. Také to předpokládá, že byli Italové schopni těch sedm originálů vyrobit dostatečně sériově.

0 0
možnosti

Alstom jsou ale frantíci. ;-)

0 0
možnosti

J73a77n 25S85ů93r54a

18. 9. 2015 22:44

ano, nicméně pendolino má kompletně na starosti italská část:)

2 0
možnosti

To jako teprve teď s tím v depu i něco udělali?

0 10
možnosti

vy si to představujete zřejmě trochu jako opravu vlastního nabořeného blatníku v garáži.

8 0
možnosti

L79u23k14á16š 25V40a93l48a

18. 9. 2015 17:10

Kolik stojí nové pendolino? To by bylo závor a jiných technologií na zabránění takové hrůzy, ale to někdo musel zapnout mozek.;-O[>-]

1 11
možnosti

Je to zcela jiný rozpočet. Peníze na dálnice a autobusy se taky nemíchají.

Kromě toho - ten přejezd byl zabezpečen nejlíp, jak to jde. Tj. Pomohl by jen nadjezd/podjezd, a to už se bavíme o desítkách milionů, násobeno počtem přejezdů ...

5 0
možnosti