- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic nového pod sluncem. Výměnným způsobem se na železnici opravovali lokomotivy před více než 50 lety. Jednotlivé díly a třebas celý tendr.
Jenže Pendolino je složitý a dost provázaný celek. Při takovém čachrování se musí dávat hodně pozor, aby si jednotlivé části nepřestaly rozumět. Také to předpokládá, že byli Italové schopni těch sedm originálů vyrobit dostatečně sériově.
ano, nicméně pendolino má kompletně na starosti italská část:)
To jako teprve teď s tím v depu i něco udělali?
vy si to představujete zřejmě trochu jako opravu vlastního nabořeného blatníku v garáži.
Kolik stojí nové pendolino? To by bylo závor a jiných technologií na zabránění takové hrůzy, ale to někdo musel zapnout mozek.
Je to zcela jiný rozpočet. Peníze na dálnice a autobusy se taky nemíchají.
Kromě toho - ten přejezd byl zabezpečen nejlíp, jak to jde. Tj. Pomohl by jen nadjezd/podjezd, a to už se bavíme o desítkách milionů, násobeno počtem přejezdů ...