- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takové texty nemají v běžném zpravodajství co dělat. Jednou by se snad dalo omluvit a pochopit, ale toto je reklama jako Brno.
Nezbývá, než pogratulovat ke skvěle zvládnutému PR a přístupu na idnes. Snad kromě Jančury mě nenapadá nikdo, o kom by se v této rubrice tak často psalo.
Proč to není označeno jako placená inzerce, nic jiného to není.
Minuly týden jsem si přečetl článek o nové pojišťovně pana Řeháka a jak to chce dělat jinak a být pro lidi vstřícnější a jednodušší. Říkal jsem si konečně. No a otevřel jsem nějaké jejich VOP a byly asi na 12 stránek drobným písmem. Tak jsem je zase zavřel a zůstávám u staré pojišťovny.
Dobrý den, pane Stojaspale. 5. 10. spouštíme nové produkty v pojištění vozidel, které jsou v Direct stylum (jednoduché sjednání, srozumitelné podmínky, atd.). Do té doby prodáváme "standardní" produkty, které odpovídají obvyklým standardům na trhu. Postupně měníme všechny produkty v portfoliu. Díky za pochopení a za Váš zájem. Budeme rádi, když nový produkt vyzkoušíte.