- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tlachani soudruhu z Volkswagenu nezarucuje vubec nic
takze se s nimi nemazlit a neverit
jen pripo.....ni u nas se boji neco sami naridit
coby tomu rekla frau MERKEL ze
Jsem zvědavý, u kolika dalších automobilek se najde něco podobného...
Auto pozná že je pravděpodobně na emisích
Tak jestli je VW vylohou nemecke kvality (moralky), tak potes koste za takove pokrytectvi a fales!
Tady se hraje s číslama. To když jedu stovkou z města A do města B a připojím diagnostiku, pojedu stále stovkou ale 40x čistěji? Nebo je metoda měření všech aut nastavena absolutně špatně...
Hmmmm ......... jak chtějí auta opravit?
Opravit aby vyhovovala emisním limitům, nebo opravit, aby byly při testech uváděny skutečné údaje?
Oboji. Snizi jim spotrebu=vykon, na takovou jako vykazuji pri mereni emisi a z dvoulitru a vetsich motoru budou plazova vozitka.
Jen aby zase Němci nezačali kontrolovat korejská auta. Ti mají také máslo na hlavě, když zkreslovali údaje palivové ekonomiky aut Hyundai a Kia.
To by mě zajímalo kdo si místo Audi koupí Hyundai.
Nekritizuji žádnou automobilku. Je každého věc co si koupí či nekoupí. Mám své vyhraněné názory a nikomu je nevnucuji, ale v tomto případě udělám výjimku,protože ta masáž o kvalitě a technické dokonalosti koncernu VW je tak lživá že mi to vadí. Sám jsem této masáži podlehl a koupil si jejich auto se super motorem 1,6 TDI 105 kw. Co já s tím zažil, najezdil jsem do servisu více než normálně. Vydržel jsem to rok a pak i když se ztrátou jsem jim to prodal zpátky, protože dle nich bylo vozidlo standartní i když se třáslo jak huspenina, vibrovalo do spojkového pedálu tak, že po celém dni ježdění mi noha vibrovala ještě 2 hodin, motor nepravidelně vydával kovové zvuky jako když se třou dvě železné desky o sebe, byl to takový zvuk, že i zedník slezl z lešení dolů a šel se mne zeptat co je to za příšerný zvuk , k tomu vadné ložisko v kole, výměna spojkového ložiska a další věci na nové auto toho bylo fakt dost. Jo a taky pěkně elipsoidní pneumatika hned na novém autě.No bylo to fakt žůžo, jistě znáte všichni co jste někdy něco reklamovali jak Vás rádi vidí a co se u toho vedou za kecy. Jednou dvakrát se to dá pochopit i když by se to nemělo stát, ale může, ale pokud tam jezdíte pořád a pořád a pořád něco dalšího tak Vás to jednou přestane bavit. Dnes bych si již nikdy nic koncernového nekoupil a taky nic co začíná na F. Přesedlal jsem k Japoncům ne ke Korejcům ale Japoncům a jsem spokojený. Co je napsáno v papírech to sedí včetně spotřeby, nic se nekazí a jen to jezdí. To je moje zkušenost s koncernem. Jediné koncernové auto, které mi dobře sloužilo a to bez jakýchkoliv problémů, bylo POLO s proklínaným motorem 1,2 htp se kterým jsem neměl nikdy žádný problém.
Jen k té druhé větě - když jedu za smrdícím dieslem, tak si nemyslím, že je každého věc, co si koupí. Majitel se veze a šetří na spotřebě a všichni za ním to dýchají. Až budou výfukové plyny filtrované přes plíce majitele, tak odkývu, že si může koupit co chce.
koupli jsem si Octavii 1,4 FSI. Po překročení rychlosti 60km/h mi palubní počítač radí abych zařadil šestý převodový stupeň.
Tj. něco na co jsem nebyl absolutně zvyklý.
Převody nejsou udělány tak aby to bylo praktické a pro nízkou spotřebu v reálném provozu, ale pro nízkou spotřebu v testovací měřící jízdě.
Přesně... Na rovině ok, ale když pak potřebujete zabrat, tak tam stejně musíte dát 3 nebo 4..