Diskuze

KOMENTÁŘ: Šéf VW o podvodu věděl, nebo byl slepý. Obojí důvod pro vyhazov

K vyřešení problému, do nějž se dostala značka Volkswagen, určitě nebude stačit pouhá omluva šéfa koncernu Martina Winterkorna. Pro dosud nezpochybnitelnou manažerskou hvězdu je tohle kariérní zlom, který mu může srazit vaz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R85o14m36a58n 96H87a12n12u33s

30. 9. 2015 18:50

Zajímavé je, že akcie klesají již od 6 dubna a to z hodnoty 244,04 EUR až do 31.8.2015 na 160. To je propad o 84 a to se alespoň oficiálně o ničem ještě nevědělo. Když se to provalilo, klesly akcie na 100, ale to je jen o 60. Takže někdo o problému věděl již od jara a postupně se akcií zbavoval a propad byl mnohem větší než po aféře. Možná podnět na prověření nějakých orgánů na zneužití informací, Policii, Burzovní kontroly.

0 0
možnosti

Těžko říct, že by tahle kauze ve mně probudila antipatie s auty VW...

0 0
možnosti

Nevim proč se tak rychle omluvil. Měl říct, že to nechá prošetřit a dělat blbýho. Jinak Piech coby geniální psychopat se sice může posmívat Winterkornovi, ale jestli má akcie VW, tak to zas tak k smíchu asi není. Jestli to management věděl tak sou v ryti, to je na basu. Ale zase na druhou stranu, vrcholový bílý límečky se nezavírají, to sami známe.

0 0
možnosti

P38e29t22r 68T47y44č88k91a

22. 9. 2015 23:29

Vždyť Piech je majoritní akcionář, resp.čeká jeho rodina.

0 0
možnosti

NEspackali.  Volkswagen proste podvedl americke urady !!!!,aby se mohl stat tim tolik vytouzenym nejvetsim prodejcem osobnich automobilu na svete RvRv

0 0
možnosti

K24a35r10e22l 20F88a53j14t

22. 9. 2015 21:20

Obávám se, že podobný "kurvítko" se najde u většiny výrobců, tedy pokud se bude patřičně hledat. Ne že bych to omlouval, ale důvod je stejně tak u představitelů automobilky stejně jako u politiků neustále zpřísňující (nesmyslné) normy, které v důsledku docela dramaticky zvyšují cenu a nakonec i spotřebu samotnou ... no hlavně, že tanker, který ropu doveze sám během své cesty vyprodukuje víc svinstva než všechny auta co jezdí ...

Btw. o tomto nevěděl v VW jeden nebo dva lidi a neumím si představit, že o tom nevěděla konkurence ...

0 0
možnosti

J75i13ř66í 38N12o56s36e37k

22. 9. 2015 20:17

Logika věci říká, že podobný vychytávky musejí mít všichni....

2 0
možnosti

No nevím, mi to teda připadá jako rozumné řešení nerozumných ekoteroristických požadavků. Rozhodně vůči zákazníkovi přívětivější, než montáž dalších ku.vítek a seškrcení výkonu, aby to ani trošičku nekouřinkalo. Navíc jsem o tomto principu ve smyslu "některé moderní vozy dokonce dokáží rozeznat měřící cyklus a upraví řízení motoru" četl už snad před rokem, takže to bude spíš pěkná ukázka vnitřního boje.

3 0
možnosti

Všichni to věděli, všichni to dělali. Dopad na zákazníka nula...

Takže jaká ztráta důvěry? Jediné co se stane, ze vw zaplatí pokutu, mozna i par dalších automobilek... Akcie se za svá měsíce vrátí tam kde byly, a zapomene se na to...

Výsledek... Jediné tak koupit akcie vw... A vydělat na tom, az se vrátí...

1 0
možnosti

Je celkem sranda, že tyto motory používaly i verze Green line.

0 1
možnosti

Možná proto chtěl Piëch  toho arogantního mamlase odstavit z vedení . Protože něco tušil. Ale akcionáři , omámeni prodejními úspěchy "emisně čistých" aut , byli proti. Tak teď si to mohou užívat spolu s Wintekornem . :-)

1 0
možnosti

Zákaznici ta auta kupuji z úplně jiných důvodu... Emise jsou lidem naprosto ukradené.

4 0
možnosti