- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé je, že akcie klesají již od 6 dubna a to z hodnoty 244,04 EUR až do 31.8.2015 na 160. To je propad o 84 a to se alespoň oficiálně o ničem ještě nevědělo. Když se to provalilo, klesly akcie na 100, ale to je jen o 60. Takže někdo o problému věděl již od jara a postupně se akcií zbavoval a propad byl mnohem větší než po aféře. Možná podnět na prověření nějakých orgánů na zneužití informací, Policii, Burzovní kontroly.
Těžko říct, že by tahle kauze ve mně probudila antipatie s auty VW...
Nevim proč se tak rychle omluvil. Měl říct, že to nechá prošetřit a dělat blbýho. Jinak Piech coby geniální psychopat se sice může posmívat Winterkornovi, ale jestli má akcie VW, tak to zas tak k smíchu asi není. Jestli to management věděl tak sou v ryti, to je na basu. Ale zase na druhou stranu, vrcholový bílý límečky se nezavírají, to sami známe.
Vždyť Piech je majoritní akcionář, resp.čeká jeho rodina.
NEspackali. Volkswagen proste podvedl americke urady ,aby se mohl stat tim tolik vytouzenym nejvetsim prodejcem osobnich automobilu na svete
Obávám se, že podobný "kurvítko" se najde u většiny výrobců, tedy pokud se bude patřičně hledat. Ne že bych to omlouval, ale důvod je stejně tak u představitelů automobilky stejně jako u politiků neustále zpřísňující (nesmyslné) normy, které v důsledku docela dramaticky zvyšují cenu a nakonec i spotřebu samotnou ... no hlavně, že tanker, který ropu doveze sám během své cesty vyprodukuje víc svinstva než všechny auta co jezdí ...
Btw. o tomto nevěděl v VW jeden nebo dva lidi a neumím si představit, že o tom nevěděla konkurence ...
Logika věci říká, že podobný vychytávky musejí mít všichni....
No nevím, mi to teda připadá jako rozumné řešení nerozumných ekoteroristických požadavků. Rozhodně vůči zákazníkovi přívětivější, než montáž dalších ku.vítek a seškrcení výkonu, aby to ani trošičku nekouřinkalo. Navíc jsem o tomto principu ve smyslu "některé moderní vozy dokonce dokáží rozeznat měřící cyklus a upraví řízení motoru" četl už snad před rokem, takže to bude spíš pěkná ukázka vnitřního boje.
Všichni to věděli, všichni to dělali. Dopad na zákazníka nula...
Takže jaká ztráta důvěry? Jediné co se stane, ze vw zaplatí pokutu, mozna i par dalších automobilek... Akcie se za svá měsíce vrátí tam kde byly, a zapomene se na to...
Výsledek... Jediné tak koupit akcie vw... A vydělat na tom, az se vrátí...
Je celkem sranda, že tyto motory používaly i verze Green line.
Možná proto chtěl Piëch toho arogantního mamlase odstavit z vedení . Protože něco tušil. Ale akcionáři , omámeni prodejními úspěchy "emisně čistých" aut , byli proti. Tak teď si to mohou užívat spolu s Wintekornem .
Zákaznici ta auta kupuji z úplně jiných důvodu... Emise jsou lidem naprosto ukradené.