- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jediné možné snížení emisí, je změnou paliva, nafta je prostě nafta a ta nejde spalovat bez emisí.... Zajímalo mně kolik emisí vyprodukuje takový jeden let....
http://www.csacargo.cz/cs/portal/quicklinks/about-us/emise.htm?send=1&from=PRG&to=CDG&return_inc=1
No to jsem čuměl....!!!!
No co, auta dostanou nový software, budou jezdit dál a automobilky budou tlačit na úpravu limitů, které jinak než podvodem nejdou splnit....
Připadají mi naivní některé komentáře, které staví do protikladu emisní normy a výrobce aut, jako kdyby EU dusila evropské výrobce aut ekoteroristickými normami.
Doufám, že je každému jasné, že velcí evropští výrobci si ty normy z velké části píšou sami jako ochranu před vstupem konkurence zvenku.
Pravdivá čísla jsou zlomyslní škodolibí skřítci, kteří na vás zaútočí v pondělí ráno z obrazovky, a jejichž jediným cílem je to, aby vám ranní káva zhořkla v ústech. Navíc kazí krásně učesané grafy. Tohle se manažerům předkládat nesmí. Je potřeba číslíčka napřed trochu pošolichat pak vycházejí grafy jedna radost. Manažeři se na schůzi poplácávají po zádech a prémie rostou. Katastrofa je, že se najdou lidé, kteří tyto zaběhnuté pořádky kazí. I když je pravda, že tady to šolichání dotáhli o level výše.
A to toxické svinstvo ve městech dýcháme.
Zajímalo by mne, kdy Škodovka bude mít normální pohodlný podvozek nebo aspoň takový, s kterým se dá bezpečně jezdit, zatím jsou jak od trakaře, zejména ty vlečené nápravy u nové Octavie mimo nejvyššího motoru, je to velký krok zpět.
Nevěřím tomu, že Němci zfalšovali nějaký software. Jistě to byli ruští hackeři.
"A úderem jedenácté ze z hospody do ticha noci vyvalilo velké množství odborníků na automobilové motory! "