- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pan Mikeš už si asi nepamatuje. Po té Hrachovcové přišla kampaň "Vychutnej svého Kozla", a ta to byla, která otočila prodeje Kozla. Bohužel její pokračování jednak už tak povedené nebylo, a druhak došlo k výměně managementu v pivovaru, což mělo za následek i změnu strategie. V té době už nejspíš bylo rozhodnuto o prodeji pivovaru do Plzně, a tak bylo třeba "uklidit" značku na spodní konec prestižní osy, aby udělal místo nastupujícímu Gambrinusu. "Divnej vrchní" přišel až potom, zcela v souladu se snahou udělat z Kozla spotřebku pro ty, co si vykropí hlavu čímkoli. Škoda.
super reklama, drive super pivo nez ho zaprodali a udelali z nej chemickou slataninu
Tohle mám na talíři furt. Ještě, že mám na čepu dobrý pivo
...
Autore to nebylo myskeny jako maska.Jinak vyrobky skupiny SAB M jsou dobry tak do kanalu.
VYCHUTNEJ SVÉHO KOZLA!
(Jednoznačně reklama na pivo No.1)
Mladší ročníky nemohou pamatovat, jak chutnal Kozel na konci osmdesátých let. Bylo to jedinečné, jemné pivo s naprosto unikátní chutí.
Kozlu se vyhýbám jak čert kříži. Odporný patok!!! Ani reklama s Luciferem by mu nepomohla.
> kdy vrchní roznáší pivo v groteskní masce kozla
A nemá spíš tím vrchním být "skutečný" kozel????
Výborně !
Tak to máme kvalitní reklamu.
A teď by to chtělo ještě od jihoafrické Plzně i nějaké
kvalitní pokud SABMiller dovolí i českým způsobem vařené pivo
Až na to, že Kozel není z Popovic, ale z hypermoderního závodu v Plzni, stejně jako ostatní produkce Plneňského Prazdroje, a. s.