- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby raději pořádně šlápli do elektromobility, tohle si koupí ještě mnohem méně lidí než EV.
není Mnohem ekologičtější vyrábět levnou elektřinu
než "čistou" dotovat "špinavým" průmyslem ...
btw
Bjorn Lomborg: Green Cars Have a Dirty Little Secret - WSJ
http://www.wsj.com/articles/SB10001424127887324128504578346913994914472
The Dirty Little Secret Behind Electric Cars?
Investovat mega a ušetřit ročně 5000-10000. To je dobrej vtip.
V článku mi chybí jakákoli informace o účinnosti takovéto jejich sestavy. Vyrobím X kW, uložím Y kW, zařízení mi v noci spotřebuje ze zdroje Z kW.
Takže investice se vrátí za 14 let? + Hypotéka (ne každý má po ruce milion) + problémy s tím zařízením, jistě nákladné, (zná někdo obdnobné zařízení, které by běželo 20 let bez poruchy? Já teda ne...) + je to tak "levné", protože články vyrábí Číňani a Indové
Děkuji ČEZ za nabídku, ale na německé technologie není spoleh.
A neplete se pán ?? za jakou dotovanou cenu ji dnes prodáte do sítě ??? nezaspal jste už 3roky v brlohu neinformovanosti ???-))))
Takze diky dotaci ve vysi 30% a dvojnasobne cene elektriny se system zaplati za 14 let. Bez dotace a v nasich podminkach je navratnost tedy ca. 36 let - a to se vyplati.
Za 14 let budou ty "baterie" v jakym stavu?
Pro me nejdulezitejsi informace byla na konci clanku - v Nemecku je cena elektriny polovicni nez v CR... To se to pak investuje, kdyz to zaplati ty idioti ve dvojnasobne cene elektriny
ČEZ by se měl zabývat výrobou, distribucí a prodejem elektřiny a nevyvádět peníze akcionářů do podivných investičních fondů, které dělají ještě podivnější investice...(klasické tunelování polostátního podniku).
ale to je na akcionáři, aby si to pohlídal